Najlepszy przyjaciel człowieka

Każdy wie, że najlepszym przyjacielem człowieka jest pies. Psy towarzyszą Ci od chwili, gdy przyszedłeś na świat. To  niezrównani towarzysze zabaw.. którzy pozostaną przy Tobie, nawet gdy los się odwróci. Wyciągną Cię,  gdy będziesz w dołku... i doprowadzą do bezpiecznego miejsca. Będą Twoimi oczami, gdy utracisz wzrok. Pies sprawi, że poczujesz się lepiej. Zawsze pozostaną Ci wierne i lojalne wobec Ciebie.
Moja babcia i dziadek mają 2 psy, mój brat też 2 i wszystkie są na dworze. Ja bardzo chciałam mieć psa w domu. Wreszcie nadszedł dzień, w którym rodzice zgodzili się na pieska w domu. Posiadam go dopiero 16 dni. Ronnie, dwumiesięczna suczka, trafiła do mnie 10 sierpnia. Jechałam po nią 140km. Jest to beagle pół rasowy. Podczas gdy ją przygarnęłam, była chora. Została wyleczona i stała się energiczna. Jest przy mnie w tych smutnych jak i w cudownych chwilach.  Na początku myślałam,  że opiekowanie się psem nie jest trudne. Niestety myliłam się.  Pies wymaga dużo naszego czasu. Jednak nie żałuję tego, że ją mam.
Nauczyłam ją już kilka sztuczek, m.in. proszenie o jedzenie, wypróżniania się na dworzu. Teraz ucze ją chodzenia na smyczy. Mam nadzieję,  że razem spędzimy wiele chwil.

P.S. Przepraszam za złą jakość zdj., ale musiałam wyłączyć lampę dla zdrowia Ronnie. ;)













A Ty masz swojego pupilka? :D

Udostępnij ten post

6 komentarzy :

  1. Widać że je kochasz!
    Napisałaś że zaczynasz więc myślę że mogę ci poradzić abyś pisała troszkę mnie, dodawała dobre zdjęcia (jakość) i przede wszystkim wchodziła na dużo blogów :) Będzie mi miło jęsli mnie zaobserwujesz :)


    littlemoonster13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za rady, na pewno skorzystam :D Już obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodziak :3
    Obserwuję
    http://4ever-souril.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice

    http://www.angelnx.com/

    http://www.angelnx.com/Sarees

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka