phone photo mix

Hejka! Jak wiecie, jest dużo lekcji i bla bla bla... Nie będę pisała o szkole, bo pewnie nie chcecie nawet o niej słyszeć, więc tylko napiszę, że dzisiaj pozostawiam Was z 'małym' mixem zdjęć, które przez jakiś czas zdążyły uzbierać sie w galerii telefonu. A tak przy okazji dzisiaj grałyśmy drugi mecz ligowy. Mecz z Radzyminem zakończył się zwycięstwem 26-16 :D

wakacyjne bieganko / zabijanie czasu grając w piłkę nożną z bratem :) 
 raj rowerowy z mordkami / najwspanialszy ostatni dzień wakacji <3

 na meczu / książkę "Amore 14" polecam dla nastolatków :)
 nauka / ja jako wierny kibic xd
 w drodze do domu po meczu z Agrykolą /  porządki w półce z nagrodami ;)
 Dzisiejszy meczyk / ja na bramce xd
zabawa z kotkiem  / pierwszy spacerek z Ronnie *.*

Jeśli podoba ci się mój blog - dodaj do obserwowanych!
Odwdzięczę się tym samym!


Udostępnij ten post

44 komentarze :

  1. Widzę że ciekawie zabijasz czas! Ja też uwielbiam grać w piłkę ręczną ale wolę nożną!
    http://kaja-buziaczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie spędzony czas :)
    http://karolina-kina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę,że też lubisz grać w piłkę:).Ja uwielbiam siatkówkę:D http://www.magdasara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny mix! :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za obserwację! Ja się już odwdzięczyłam :)
    http://la-livs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny mix :3
    Zapraszam na konkurs! Do wygrania post promujący!
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny mix :3
    Zapraszam na konkurs! Do wygrania post promujący!
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł na post :D
    Jaki słodki piesiu <3
    Pytałaś o wspólna oberwację, obserwuję i liczę na uczciwy rewanż! :)
    →EdithBlog←

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne zdjęcia ;)

    dariapaulina | dariapaulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Pytałaś o obserwacje. Ja juz :) Czekam na Ciebie :)

    http://sialalala96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobry wynik, i ładny piesek !:)
    http://anettexstuff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy mi zdawało czy grasz w piłkę nożną? Jeśli tak to całkiem fajnie widzieć ze to nie tylko męski sport. ;)
    Zapraszam do siebie: singingaboutp.blogspot.com
    Pisze bloga z opowiadaniami i fajnie by było gdybyś powiedziała co o tym sadzisz i przekazała dalej. ;)
    Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gram w piłkę ręczną ale bardzo lubię grać w piłkę nożną ;) również obserwuje :)

      Usuń
  13. Pytałaś o wspólną obserwację.
    Zacznij na pewno się odwdzięczę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale masz dużo medali ;)

    Zapraszam do mnie:)
    http://lady-emi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale masz wspaniale zwierzaczki <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kotek nie jest mój, jest mojej przyjaciółki xd

      Usuń
  16. Świetne zdjęcia a piesek skradł moje serce :)) Miłego dnia :)

    Zerknij na NOWY POST http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. słodki szczeniaczek. :3 bardzo fajny post. :)
    pytałaś o obserwację. oczywiście jestem na tak. :) ja już zaobserwowałam. liczę na uczciwy rewanż. :)
    alenaorminska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietne zdjęcia ♡ to ostatnie takie słodkie:)

    m-inis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Skoro spodobał Ci się mój blog to zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny mix :D Masz bardzo duzooo medali! I wgl ten piesek taki śliczny! :D

    obserwuję i zapraszam do mnie ;)
    sylwietta-ta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny post :) I ładne zdjecia:) Pisz tego typu posty bo Ci naprawdę wychodzą :)
    Zapraszam do mnie na nowy post :) mikaela-nowak.blogspot.com
    Obserwuje i liczę na to samo ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję i liczę na rewanż, o ile mój blog Ci się spodoba ;)
    natalierosalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny post.
    Obserwuję i czekam na nastepne posty
    http://anima-viliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawie spędzony czas ! :)

    Zapraszam : http://www.suena18.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Genialny miks! Ja również interesuję się piłką nożną :D

    Pozdrawiam, http://mojswiat9893.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Kochana ja już obserwuję od dawna i liczę na rewanż :)

    http://maadeleinefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny post :)

    Rozdanie! (kosogłos, ksiązki, case iphone, perfumy i kosmetyki!)
    http://iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com/2014/09/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Jaki śliczny ten piesek :3
    Fajny post i blog , obserwuje i liczę na to samo :)
    http://crazy-lazy-one-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Jaki fajny mix zdjęć. Masz bardzo urocze zwierzątka. Zakochałam się w nich heh :)
    http://dziennik-ali.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. super mix;))
    pozdrawiam cieplutko;) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. super zdjęcia
    śliczny piesek
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajny mix <3
    Obs za Obs?
    http://gulmi-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Thanks for sharing pic

    http://www.angelnx.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka