Pierwszy dzwonek / Zakończenie lata

Wczorajszy dzień, rozpoczęcie roku szkolnego.. Wszyscy ubrani w stroje galowe, aby pożegnać lato. Lecz dzisiaj każdy z Nas usłyszał ten charakterystyczny dźwięk.  To czas nauki, powitania przyjaciół, opowieści wakacyjnych no i nowych znajomości. Od teraz trzeba wstawać kilka godzin wcześniej.
Pierwszy dzień w szkole, dla niektórych to jeden z najbardziej stresujących dni. Niektórzy idą do nowej klasy i praktycznie nikogo nie znają. Ja do mojej szkoły chodzę już kilka lat, więc nie mam takiego problemu. Jeżeli chodzi o mnie, to pierwszy dzień po wakacjach był bardzo długi. Lekcje miałam od 8:50 do 15:45. Nauczyciele już nas znali i zadali bardzo dużo. Na jutro muszę już umieć opowiadać o sobie po niemiecku :(
A jak tam u Was pierwszy dzień w szkole ? :)











W moim mieście zorganizowano "Zakończenie lata". Wystąpił m.in. Mrozu. Było świetnie. Jak wszyscy, troszeczkę zaszalałam. Mam kilka zdjęć. Są niewyraźne, ponieważ stałam daleko od sceny.









Udostępnij ten post

9 komentarzy :

  1. O, to u Cibie w szkole widzę że nauczyciele ostro zaczynają ;/

    już obserwuję i liczę na uczciwy rewanż :)
    nada--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam krótko lekcje bo od 7:45 do 13:15


    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  3. u nas też juz pierwszego dnia pozadawali ugh ;/
    ale poradzimy sobie :*
    ja już obserwuje i czekam na uczciwy rewanż :*

    www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy dzień jak każdy szczerze mówiąc :)

    Mogłabym liczyć na twoją pomoc w nowym poście?
    http://greentea83.blogspot.com/2014/08/school-clothes-proposals.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy tydzień szkoły jak na razie dobrze :)
    Pytałaś o wspólną obserwację, ja już teraz Ty ;p
    www.7thelittlethings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia <3
    .
    .
    A u mnie giveaway z firmy choise.com
    Co powiesz na obs za obs ?
    Czekam na odp. u mnie ;
    Możesz kliknąć w baner sklepu sammy dress i blac five u mnie ?
    ♥ ♥ ♥ http://sawanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nice pic

    http://www.angelnx.com/

    http://www.angelnx.com/Sarees

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka