Questions to me


Jak wiecie, w poprzednim poście poprosiłam Was o zadanie mi kilku pytań. Wybrałam te, po których przeczytaniu odpowiedź sama układała mi się w głowie. Zachęcam do czytania ;)

  1. Co Cię interesuje?
Interesuje się sportem. Jestem bramkarką w piłce ręcznej. Jeżdżę też na turnieje w koszykówkę, piłkę nożną, unihokej oraz na zawody LA. Obecnie gramy w lidze. Mecze są co niedzielę. Zapraszam do kibicowania.
Moim zainteresowaniem jest również fotografia a od niedawna blogowanie :D





    2.  Masz jakieś osiągnięcia?

Jako zespół mamy 3 złota, 6 srebrnych oraz 1 brąz (piłka ręczna). W LA mamy 5 złotych, 1 srebrny i 1 brąz,  a w unihokeju jeden brąz. Moimi indywidualnymi osiągnięciami było 3 miejsce w pchaniu kulą, 10 razy pierwsze miejsce, kilka razy 2 i 3  w biegach.  Mam także 2 statuetki dla najlepszej bramkarki turnieju. W sumie posiadam 20 medali oraz kilka innych nagród.



    3.  Jaka lektura szkolna podobała Ci się najbardziej?

Zdecydowanie "Dzieci z Bullerbyn"  Astrid Lindgren . Czytałam ją w podstawówce. Tą książkę jako jedyną chciałam czytać całymi dniami :)


   4. Czego ostatnio najczęściej słuchasz?

Ostatnio bardzo podoba mi się "K2 ft. Buka - 1 moment" . Usłyszałam ją w radiu, po czym zaraz zaczęłam jej słuchać całymi dniami.



   5. Co ostatnio udało Ci się kupić?

Moim ostatnim łupem był zakup spodni. Niektórym mogą się nie podobać, ale wg mnie mają to coś w sobie ;)



   6. Kto zainspirował cię do prowadzenia bloga?

Hm... Do prowadzenia bloga zainspirowała mnie Agata Wojtkowiak . Bardzo podoba mi się jej blog. Chciałam poczuć się przez chwilę tak jak ona. Musze przyznać, że blogowanie bardzo mnie wciągnęło. Nie zamierzam z tego rezygnować. Lubię pisać dla Was :)


   7. Kim dla Ciebie jest Kasia?

To osoba, na której zawsze mogę polegać, zawsze mogę do niej zadzwonić, wypłakać się, nawet o 3 w nocy, a Ona mi pomoże. To ktoś dosłownie tak bliski jak najbliższa rodzina. Kasia potrafi mnie pocieszyć w najgorszej sytuacji, jej sama obecność wręcz wywołuje już uśmiech na twarzy. To taki krejzol, z którym nigdy się nie nudzę. <3



  8. Skąd czerpiesz inspirację na posty?

Przeglądając różne blogi czasami coś mnie zainspiruje. Bywa też tak, że siedząc w szkole wpadnie mi pomysł na post. Mam wtedy takie chwilowe natchnienie. Wszystko zapisuje sobie w blogowym notatniku, żeby nic nie zapomnieć :)

   9. Kto najczęściej robi ci zdjęcia ?

Oczywiście, że najlepszy fotograf: Kasia. :)

   10. Plaanujesz coś dla Nas?

Owszem :) Gdy będzie 30 obserwatorów zrobię "linkowanie". Zasady powiem w swoim czasie.

Udostępnij ten post

11 komentarzy :

  1. K2 ft. Buka - 1 moment uwielbiam tą piosenkę <3
    http://julieeettee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. super blog :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    http://viki-olshevsky-diary.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyszedł Ci ten post! :)) Fajnie było dowiedzieć się o Tobie czegoś więcej ;)
    PS. Co powiesz na wspólną obserwację?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny pomysł ;) podaj link do blogaa :)

      Usuń
  4. świetne ! :*
    obserwacja za obserwacje?:*

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, spore osiągnięcia! Uwielbiam ten kawałek "1 moment" ♥

    Co powiesz na wspólną obserwację? Daj znać u mnie,
    queen-of-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. genialny wpis *o*
    ja dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem,
    pozdrawiam :3
    może obserwacja za obserwację?
    http://lenettete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. wow ile osiągnięć :D zazdroszcze i gratuluje :)
    pytałąś o wspólną obserwacje, ja już :) teraz czekam na Ciebie :*

    ewelina-kulasza.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post, też uwielbiałam Dzieci z Bullerbyn XD

    http://moje-zakrecone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. looking so nice

    http://www.angelnx.com/

    http://www.angelnx.com/Sarees

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka