Liebster Blog Award

Jako, że bloga prowadzę od niedawna, zostałam nominowana do Liebster Blog Award.  Wiem, że już jeden podobny post  pojawił się na blogu, ale to jest coś innego ;D
Nominowała mnie blogerka z bloga Obiektyw mym okiem. Nie przedłużając zapraszam do czytania :)

1. W jakim celu założyłaś bloga?
Bardzo podobają mi się blogi Lucy i Agaty. Chciałam spróbować swoich sił i poczuć tą przyjemność z blogowania. Obecnym moim blogowym celem jest pisać tak, aby moi czytelnicy z wielką chęcią czytali posty.
2. Załóżmy, że jutro ma być koniec świata. Co robisz?
Trudno mi jest te wszystkie rzeczy wypisać. Na pewno mało bym spała i dużo spędzała czasu z moją rodziną. Chciałabym zrobić te rzeczy, które nie zdążyłam zrobić w życiu.

3. Co myślisz o miłości? Można kogoś kochać do końca życia?
Zdecydowanie tak! Miłość to coś wspaniałego, cudownego i może przetrwać wszystko. Prawdziwa miłość jest od początku do końca.

4. Wierzysz w przyjaźń damsko-męską?

Tak, ponieważ nie każdy chce coś więcej...Znam parę przypadków gdzie istnieje taka przyjaźń.
5. Myślisz, że można znaleźć w tych czasach prawdziwego przyjaciela?
Tak, aczkolwiek jest to bardzo trudne. W dzisiejszych czasach wiele osób patrzy na to, by być popularnym itp. Ja mam 3 przyjaciółki - wiem, że są prawdziwe, ponieważ znam się z nimi już 7/8 lat. Jest takie powiedzenie "prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie.." , którym ja się kieruję.
6. Jakie masz zdanie na temat aborcji?
Jestem przeciw aborcji ,dlatego że przecież te małe stworzenie nie jest niczemu winne. Ludzie ,którzy byli świadomi co robią powinni ponieść konsekwencje. Jeżeli kobieta decyduje się ona na aborcję to znaczy że jest niedojrzała .Usunięcie dziecka to jest najstraszniejsze co może być , bo ta myśl o zabiciu swojego dziecka zostaje do końca życia. Przecież można dziecko oddać do adopcji..
7. Jak sobie wyobrażasz siebie za 10 lat?
Jako kobietę z dobrą pracą i narzeczonym. Na razie to tyle, bo ciężko jest mi na te pytanie odpowiedzieć xd
8. Gdybyś trafiła na złota rybkę, jakie byłoby twoje życzenie?
Niby dlaczego nie "więcej życzeń"? Przecież właśnie to jest najbardziej logiczne.  :D
9. Opisz jak twoim zdaniem powinien wyglądać twój wymarzony świat (m.in. jak powinni postępować ludzie)
Każdy każdego powinien szanować. Idealnie by było wtedy, gdyby ludzie nie patrzyli na wygląd itp. Nie byłoby problemów. Pisałabym tak jeszcze i jeszcze, ale zanudziłabym Was xd
10. Jakie masz zainteresowania?
Oczywiście, że moim zainteresowaniem jest sport., a od niedawana fotografia.
11. Chciałabyś opowiedzieć nam o doświadczeniu, które odmieniło w jakimś stopniu twoje życie?
To trochę jest prywatne, może innym razem ;D
Moje pytania!
1.Kto zainspirował Cię do założenia bloga?
2. Skąd pomysł na nazwę bloga?
3. Co lubisz najbardziej na świecie?
4. Czy udało Ci się spełnić swoje najskrytsze marzenie?
5.Motto życiowe lub ulubiony cytat.
6.Największą szkolną zmorą było…?
7.Jaką książkę możesz polecić innym blogerom i dlaczego?
8.Co cię wkurza?
9.Za co lubisz siebie?
10.Znajdujesz na ulicy 50 zł – co z nimi zrobisz?
11.Skąd bierzesz pomysły na swoje wpisy na blogu?
Nominowanym została każda osoba, która chce wziąć udział i napisze w komentarzu, że bierze udział ;D

Udostępnij ten post

39 komentarzy :

  1. To ja może zrobię :D
    Fajnie napisałaś powiem Ci :)
    Zapraszam ;)
    http://noelle-lifestyle-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja już nie bawię się w to, za dużo tego jest :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog! A, że tak spytam uprawiasz jakiś sport regularnie?

    Obserwuje :) Licze na rewanż.
    this-is-paranormal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jestem w klasie sportowej i mam 2h wf dziennie. Uprawiam Piłkę ręczną. W piątek gram w Płocku o 17, trzymajcie kciuki :)

      Usuń
  4. Zacznę od tego, że spoko nutka w tle. ;)
    I dzięki za komentarz u mnie, a więc obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne odpowiedzi! :)
    Ja też sądzę, że istnieje przyjaźń damsko-męska :D

    http://butterflies-my-mind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję nominacji, fajne odpowiedziii :3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. genialny blog <3
    będę tu wpadać :D

    http://v-eronique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje za miły komentarz <3

    Pytałaś o wspólną obserwację, więc ja już dodałam ;)
    Teraz Twoja kolej ! :*

    Pozdrawiam.
    www.my-passion.foto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. "Miłość to coś wspaniałego, cudownego i może przetrwać wszystko. Prawdziwa miłość jest od początku do końca." Ooo TAK!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzień przed końcem świata pewnie też chciałabym jak najwięcej czasu spędzić z rodziną, a o spaniu to oczywiście nie ma w takiej sytuacji nawet mowy. xD W dzisiejszych czasach faktycznie może być ciężko znaleźć prawdziwych przyjaciół, ale gdy się już ich znajdzie mogą być prawdziwym skarbem. Z tą złotą rybką na pewno odpowiedziałabym tak samo. ;D Z punktem dziewiątym też jak najbardziej się zgadzam. ;)
    Deszczpada007.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie sporty uprawiasz? :)
    http://anettexstuff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gram w piłkę ręczną. Od czasu do czasu również jeżdżę na zawody w koszykówkę, piłkę nożną, uni hokej i LA :)

      Usuń
  12. Świetne odpowiedzi.;3
    Ja również wierzę w przyjaźń damsko-męską :>
    Zaproponowałaś obserwację, ja już i liczę na uczciwy rewanż.
    http://upitaazyciem.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  13. chyba zacznę obserwować twojego bloga, czytać częściej, wpadać :) podoba mi się to, o czym piszesz - w tym poście najfajniejsze jest to, że pokazujesz, ze wierzysz w przyjaźń damsko-męską, też uważam, że istnieje bez wątpienia :) niektórzy mają jedna swoje zdanie, które ciężko jest im wyperswadować :)

    wpadnij do mnie, może ci się spodoba :) jestem nowa na blogach, więc postów jest niedużo, ale może coś ci się spodoba i tez będziesz obserwować moje poczynania :)
    black-pearls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję nominacji :)
    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super,sama też planuję zrobić ten tag.OBSERWUJĘ.
    Mogłabyś poklikać w linki u mnie?To dla mnie bardzo dużo znaczy.
    pozdrawiam :*
    http://doublecherryfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny tag:)
    Zapraszam do siebie!!:))
    Obserwujemy?;>

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne! :)
    Obserwuje i czekam na rewanż! :)
    http://cysiaaak.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne odpowiedzi :) Najlepsza ..co zrobiłabyś, gdybyś wiedziała, że dziś będzie koniec świata ? ..." Na pewno mało bym spała " fajjnie :)

    Zgadzam się na wspólną obserwację :) Ja już

    http://smartysally.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej :) Jestem jak najbardziej za obserwacją. Ja już Cię obserwuję. Masz świetnego bloga. No i mam nadzieję, że Mel B da efekty.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe odpowiedzi :)
    Pytałaś o obserwację- zacznij a ja się zrewanżuję :)
    http://soelliee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Amazing post !Would you like to follow each other?
    http://kate-fashionschtick-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwacja za obserwacje ? Zacznij a napewno się odwdzięczę:* :* <3 <3 Świetny ten blog

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję nominacji :). Twoje nominacje bardzo mnie zaskoczyły. jeszcze czegoś takiego nie spotkałam :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję nominacji, ciekawe pytania i odpowiedzi :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam takie samo zdanie, jeśli chodzi i przyjaźń damsko-męską :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawy blog. Zapraszam do mnie.
    Męski blog o modzie i lifestyl'u.

    http://gabriel-data.blogspot.com/

    Obserwacja za obserwację?
    Zaobserwuj, zobaczę zrobię to samo!
    Na końcu komentarza dopisz: "Obserwuję"
    www.gabriel-data.blogspot.com - KLIK
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  27. GRATULUJĘ!! Wiem jak to może ucieszyć. Sama byłam nominowana chyba z 4 razy, ale za każdym cieszyłam się tak samo - jak małe dziecko. :-) Czujemy się wtedy docenieni. Co powiesz na wspólną obserwację?

    Zapraszam: www.kawalekomnie.blogspot.com
    Pozdrawiam ciepło, Ada :-*

    OdpowiedzUsuń
  28. Według mnie również przyjaźń damsko-męska istnieje, zresztą sam też mam przykład z życia. ;)
    http://bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Pasek z playlistą? Serio? Nie, nie, nie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Piszesz ciekawie, będę zaglądać częściej. Dodałam oczywiście do obserwacji, liczę na rewanż!
    http://plobrem.blogspot.com
    Zapraszam też do polubienia fanpejdżu!
    https://www.facebook.com/whatsyourplobrem

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratulacje!
    Pamiętasz,że obserwuję ? :)
    Mam nadzieje,że się odwdzięczysz :)

    http://pamietnikkarolci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Great post

    http://www.angelnx.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka