We are beautiful!

Ile razy stojąc przed lustrem reagowałyście "Czemu ja tak wyglądam... " ? Mogę się założyć, że choć raz w życiu każdy tak o sobie pomyślał. I najczęściej w głowie to pytanie : "Dlaczego nie mogę być tak ładna jak ona? ''.  Ale po co.. Patrząc na zdjęcia modelek widzicie to co nie jest prawdą. Zdjęcia obchodzą miliony obróbek , aby wyglądały idealnie. Każdemu z nas coś w sobie nie pasuje. Włosy, nos, wzrost, figura.. Ale jeżeli podchodząc do lustra będziecie mówili ,,Jaka ja jestem brzydka, jakie mam brzydkie włosy, jakie mam odstające uszy'' to na pewno nie poprawicie sobie tym humoru i co najważniejsze NIE ZAAKCEPTUJECIE SIEBIE. A akceptacja siebie to klucz do wszystkiego. Pamiętajcie, że każdy ma kompleksy, nawet ta super dziewczyna, która podoba się wszystkim. Jest jeden trick, który wykorzystuje wiele osób: niemówienie o kompleksach. Dopóki komuś nie powiemy o naszej wadzie, on jej nie zauważy. Czy każdy może być ładny? Oczywiście, że tak! Wystarczy nad sobą popracować. Trzeba nauczyć się ukrywać swoje wady i podkreślać zalety.  Przy odrobinie chęci możecie wyglądać oszałamiająco. Piękny jest każdy! 


Miałam plany na sesję, niestety brak czasu wszystko zepsuł. Postanowiłam dodać zdjęcia, z sesji, ze stycznia ;)

Przypominam o konkursie:

Udostępnij ten post

39 komentarzy :

  1. masz racje .. nie ma co się ciągle przejmować :)
    ale super ze masz śnieg.. u mnie nie ma nawet jednego płatka :(

    mysmilelile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod zdjęciami pisze, że zdjęcia robione są w styczniu. Ponieważ nie mam czasu na zdjęcia, to postanowiłam dodać z sesji, której nie pokazałam na blogu :D

      Usuń
  2. Bardzo mądre słowa. Coraz częściej każdy z nas patrzy na siebie krytycznie, bo media same pokazują ten fałszywy obraz piękna w nafaszerowanej lateksem blondi.
    Masz śliczny blog i nie piszę tego, żeby tak jak większość wkleić tylko linka do swego bloga. :)
    Naprawdę mi się podoba i gratuluje ilości obserwatorów ;) Będę wpadać częściej.
    Obserwuję. www.wmrokudostrzegamblask.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście, że tak. Ja wiem co jest we mnie trochę nie ok, ale ie użalam się nad tym.

    Zapraszam na blogmas czyli codzienne Daily posty przez cały grudzień.
    http://only-dreams-come-true.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Mądrze napisany post, każda z nas jest piękna na swój sposób bi trzeba poprostu o siebie dbać ;) Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  5. najlepszym sposobem moim zdaniem jest właśnie podkreślanie swoich autów :)
    ♡ zgłosisz się do konkursu? 3 osoby wygrywają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczne zdjęcia *__* Zazdroszczę śniegu :o
    A co do postu to zgadzam się - bardzo mądre słowa.
    mybeautifuleveryday.blogspot.com KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Każdy jest piękny na swój sposób, jeden ma ładne oczy, drugi usta :)

    obserwuję :)
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz rację trzeba zaakceptować siebie takim jakim jesteśmy!

    Zgadzam się na wspólną obserwację :) http://by-paqulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z postem- świetny. Fajne zdjęcia i ten śnieg <3
    Zapraszam do mnie :)
    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz, też miałam problemy z kompleksami, ale już się zaakceptowałam! :)
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz rację. Trzeba zaakceptować siebie w całości.
    http://jully-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja chce śnieg! :)

    mymess-n.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. zazdroszczę śniegu, ja już czekam od dawna i nie mogę się doczekać. śliczne zdjęcia. :)
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietny post, przesliczne zdjecia. ;3

    Zapraszam na konkurs! c:
    http://lusialuska.blogspot.com/2014/12/konkurs-3.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam podobny plaszczyk <3 koooocham :3
    ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. wystarczy chociażby popatrzeć na Martę z Top Model, doszła do finału, świetne zdjęcia a jakie krzywe zęby miała, wsztstko wyretuszowali :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz bardzo ładnie, idealnie wszystko dobrane, podoba mi się :)
    Twój blog przypadł mi do gustu, więc może obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie to wszystko rozpisałaś.
    Bardzo ładne zdjęcia.
    love-inaczej-inna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny blog ! :)
    u mnie nowa notka, zapraszam serdecznie:
    http://patrycjawysowska.blogspot.com/2014/12/patrycja-leonowicz-i-sebastian-proksa.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Proponowałaś na moim blogu wzajemną obserwację, ja już :)

    hope-for-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz 'WIELKĄ' racje każdy jest piękny na swój sposób

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgadzam się z Tobą! Zaobserwowałam ;) Pozdrawiam!
    http://maniolowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Pytałaś o wspólną obserwację, ja już ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. U Ciebie już śnieg ?!
    U mnie jeszcze nie :c

    http://ja-pamietnik-i-opowiadania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Popieram twoje zdanie :))
    Śliczne zdjęcia :33

    Zapraszam --> natss28.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Dobrze powiedziane! Zapraszam do mnie i wspólnej obserwacji, jeśli zechcesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. O kurde masz już śnieg! Zazdroszczę u mnie jak na razie świeci słońce..

    Obserwujemy? :)

    Mój Blog Klik

    OdpowiedzUsuń
  28. Tak ja obiecałam to obserwuję
    ola-mylifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo dobry post, musimy siebie najpierw zaakceptować i pokochać!

    pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna reflekcja :)
    Naprawdę, pewnie dużo osobą poprawiłaś samopoczucie :)
    MÓJ BLOG!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ślicznie zdjęcia ;P
    Oraz świetny post ! ;)
    Może obs/obs?
    Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie na blogu ;)
    http://lonnelly-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. super post i masz rację każdy jest piękny na swój sposób ;> Bardzo ten post poprawił mi humor ! ;)
    Obserwuję i liczę na to samo ;*
    http://rakonaopisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Super stylizacja , blog i posty ;)
    Dzięki za miły koment. u mnie

    maadamm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Zazdroszczę śniegu :/
    Klikniesz w link Sheinside u mnie?
    Klikniesz w linki w tym poście? Klik

    OdpowiedzUsuń
  35. Moja samoocena nie jest za wysoka, staram się to zmienić, ale nie wychodzi. Wokół mnie jest o wiele więcej ładniejszych dziewczyn ode mnie.
    Twój post podniósł mnie na duchu w dość dużym stopniu i bardzo ci za to dziękuję ;)
    http://truefriendsjw.blogspot.com/2014/12/coraz-blizej-swieta-diy-julia.html

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka