We feel fear

 To był Twój dobry dzień. Właśnie wracasz od przyjaciela. Jest już ciemno,a Twoja droga powrotna prowadzi przez tunel. Tunel, który nocą jest niebezpieczny. Wchodzisz do niego i mówisz sobie, że te wszystkie opowieści o tym miejscu,to bzdury. Nagle słyszysz jakiś szmer. Jesteś przestraszony/a,ale idziesz dalej. Nogi zrobiły Ci się jak z waty oraz oblał Cię zimny pot. Idziesz bez zatrzymania. Widzisz kogoś, kto zbliża się do Ciebie wielkimi krokami. Ta osoba nie jest sama, a Ty nie możesz ich rozpoznać. Twoje serce bije coraz mocniej. Zaczynasz biec, a oni biegną za Tobą..
Uczucie, które czuje się w takiej sytuacji to strach. Silna przykra emocja o charakterze wrodzonym, pojawiająca się w sytuacjach realnego bądź wyimaginowanego zagrożenia. Wrodzoną reakcją organizmu w takiej sytuacji jest odruch ucieczki.
 Każdy chociaż raz miał do czynienia ze strachem. To normalne. My nic z tym nie możemy zrobić. Osobiście jestem osobą, która bardzo szybko może się przestraszyć. Dlatego gdy wiem, że muszę iść gdzieś nocą, to wybieram drogi w ruchliwych miejscach. Czuje się wtedy o wiele bezpieczniej. Nie rozumiem osób, które lubią gdy jest niebezpiecznie. Może oni szukają adrenaliny? Tego nie wiem i nie chcę wnikać. Ja wolę unikać strachu. Czasami jednak nam to się nie udaje. Pewnie domyślacie się co było moim najgorszym przeżyciem. Tak, chodzi o tragiczne spotkanie z psem. Nawet nie wiem jak opisać strach, który wtedy czułam... A Wy w jakiej najstraszniejszej sytuacji byliście?

spodnie - sheinside 

KONKURS!
Wystarczy podać cenę spodni i link do swojego bloga w komentarzu. Ja wylosuję trzy blogi i polecę je w przyszłym poście.  Powodzenia ;)

                 
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

74 komentarze :

  1. Świetne zdjęcia, śliczne spodnie! :*
    Cena: $24.50

    Mój blog(klik) c:

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne spodnie! ;) zapraszam do mnie, dopiero zaczynam ;) http://lifestylekasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też bardzo szybko potrafię się przestraszyć...
    No niestety, strach zawsze był, jest i będzie.

    Kliknęłam w spodnie :)
    US$24.50

    http://foreveryoungbelieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. 24.50$ US
    mary-marrysia.blogspot.com

    A co do posta: WOW!
    Super post i zdjęcia i ogólnie blog. A to co pisałaś o strachu...nigdy nie patrzyłam z tej strony.
    Pozdrawiam Marysia,
    mary-marrysia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Strach był, jest i będzie, nic z tym nie zrobimy :) Miałam dużo takich sytuacji że mało co nie umarłam na zawał, nie potrafię wybrać najstraszniejszej, i nie chcę nawet do nich wracać.
    mojaa-wersja.blogspot.com ----> new post!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przypominam sobie swojej jakieś bardzo strasznej sytuacji, ale nie lubię się bać i nie rozumiem ludzi którzy lubią się bać :)
    24,50$

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również boje się chodzić nocą :))
    Jest to okropne, dlatego ja też wybieram zazwyczaj ulicę gdzie jest więcej ruchu, i tak też rodzice mnie nauczyli.
    http://millie-milllie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tak często mam, bo codziennie chodzę wieczorami z psem. Najgorzej jak przechodzę koło lasu :/

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz :)

    Cena:zł83.30
    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne Conversy :-) Ostatnio szłam sama przez podziemia w centrum Warszawy dość późną porą. Była to część gdzie były zlikwidowane wszystkie sklepiki, puste, ciemne..nagle w odbiciu szyby zobaczyłam że idzie za mną jakiś mężczyzna w dresach i bluzie z kapturem. dreszcz mnie przeleciał :( :( nastepnym razem ominę tą trasę ;-P

    dekoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne zdjęcia!!!

    Cena:24.50$
    agi-aggi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Spodnie sztosik!
    ;)
    maadamm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. sliczne zdjecia
    http://mandyy-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka ty sliczna <3

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja osobiście należę do osób, które lubią spacerować nocą. Jednak muszę przyznać, że jestem osobą bojącą. Dreszcz emocji, ten nagły strach, chyba powoli zaczynam nad tym panować.
    Jeżeli chcesz poświęcić mi odrobinę swego czasu zapraszam http://gold-daisy07.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. No niestety..Strach towarzyszy każdemu z nas przez całe życie.
    Śliczne zdjęcia i super post :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja zawsze sie boje jak ide wieczorem sama :)
    http://agataweranika.blogspot.com/2015/02/i-feel-spring.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia ci wyszły dobry fotograf :))
    Świetny post naprawdę mi się podoba,świetnie piszesz.Lubię tu zaglądać Kiedy kolejna notka ? . Kochana mam to ciebie ogromną prośbę dla ciebie to chwila a dla mnie to naprawdę ważne możesz po klikać w KLIK w linki odwdzięczę się z góry dziękuję :)
    Pomożesz mi ? Poklikasz ? Byłabym wdzięczna. http://nicole-500.blogspot.com/2015/02/choiescom-wishlist.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  19. Super post <3 obserwuje liczę na to samo :*
    http://mylittlelifeeeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ze strachem tak już jest, trzeba sie przyzwyczaić. :3
    Piękne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Nienawidzę wracać sama po ciemku- bojęsię po prostu.
    Bardzo łądne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna stylizacja jak i cały blog :)

    http://thebeautyofinthedetails.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Na szczęście rzadko zdarza mi się chodzić nocą w takich miejscach, a gdy już to strasznie się boję i idę jak najszybciej. :)
    Ładne zdjęcia, podoba mi się zamysł i jakość. :)
    +Cena spodni z SheInside : 24.50 $


    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też nie rozumiem co fajnego jest w baniu się według niektórych osób...
    spodnie - 24.50 $

    ✿Jully-Blog✿[KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  25. spodnie: $24.50
    Ja też jestem bojaźliwa, i też staram się unikać strachu.

    http://l-jak-lidia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. ale piękne zdjęcia!

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Kiedyś już sobie czytałam nieco o strachu, że to właśnie wrodzona reakcja organizmu itp. To jest racja, bo w sumie sam w sobie ciemny tunel nie jest straszny, ale mamy też w sobie cząstkę przodków, którą przekazują geny i istnieje właśnie takie uczucie, które czasem może wydać nam się nawet nieracjonalne. Przykładem jest dla mnie lęk przed pająkami. Przecież to małe istoty, a wprawiają sporą część ludzi w przerażenie. Odnośnie poczucia bezpieczeństwa, czy strachu, to sama nie wiem, ale czasem lubię stwarzać sobie sytuację, aby się bać. xD To pewnie ma związek z tą adrenaliną, albo po prostu moje życie codzienne nie przynosi mi zbyt wielu rewelacji. W życiu pewnie kiedyś spotkała mnie niespodziewanie jakaś przerażająca sytuacja, ale w tej chwili akurat nie mogę skojarzyć. Takie wydarzenia miały miejsce częściej w dzieciństwie, przez wybujałą wyobraźnię. ;) Świetnie wyszły zdjęcia, ubrania ładnie się komponują. Extra spodnie, czapka i kolejowa sceneria. Kliknęłam w link, cena spodni; $24.50.
    Deszczpada007.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdjęcia są bajeczne *.*
    www.blog017.blogspot.com
    NOWY POST ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładna stylizacja i świetne zdjęcia ,klimatyczne :)

    buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  30. kliknięte :)
    cena spodni to 24,50
    http://zuzanvx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Super rozdział świetne zdjęcia zapraszam do mnie :) http://daria-sajdak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Tak opisałaś tą historię na początku, że się bałam czytając ją :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny post, fajnee spodnie, zapraszam do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Inspirujący post. Najstraszniejsza sytuacja to chyba wtedy, kiedy dowiedziałam się, że moja mama miała wypadek samochodowy. Na szczęście wszystko się dobrze potoczyło, ale bałam się wtedy najbardziej na świecie. To było straszne przeżycie! + śliczne te jeans'y:)
    Ogólnie blog mi się podoba, więc obserwuję! ♥
    Zapraszam do mnie [♥KLIK♥]

    OdpowiedzUsuń
  35. 24.5$
    zalezy o jaki strach pytasz. na przyklad bardzo boje sie matury (potrafie wstac w nocy i zaczac plakac), balam sie swojego pierwszego lotu samolotem :(
    somethingniceee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajne zdjęcia! :)
    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. fajne spodnie, jaki wzięłaś rozmiar - jak patzrę na ich stronę to w wymiarach nie ma podanych bioder
    może bym sobie zamówiła następnym razem, bo widzę że chyba się trochę rozciągają :)
    oczywiście kliknęłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wzięłam rozmiar L.
      Piszą, że talia - 76cm, ale musze zakładać do nich pasek :)

      Usuń
  38. Fajne zdjęcia, świetnie wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja uwielbiam adrenalinę, ale nie w takich sytuacjach ;p
    Cena spodni : 24.50$
    Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudne zdjecia *-*
    kingaphotoography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny post ;* zuziolandia1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Zapraszam Ciebie do mojego blogowego sklepiku ;) Może Ci się coś podoba. Codziennie nowości !

    OdpowiedzUsuń
  43. ja raczej się nie boję, żeby mnie przestraszyć, trzeba wiele się natrudzić. nie unikam dlatego strasznych miejsc, bo po protu nie mam po co, bo się nie boję, haha. :D
    spodnie kosztują $24.50, a przed przeceną kosztowały $34.67.
    berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. CENA: $24.50
    Świetna stylizacja, mega spodnie ^^
    http://mycolorfulthing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie wiem czy byłam w jakiejś bardzo strasznej sytuacji.. Mam nadzieję, że nie prędko się w takiej znajdę :)

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczna stylizacja i piękne ombre :))
    kliknęlam w spodnie bo są sliczne - 24,50 $
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetne zdjęcia! ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. teraz nie przychodzi mi do głowy żadna straszna sytuacja, ale za pewne było takich wiele :)
    ja lubię jak jest trochę niebezpicznie, ale w innym znaczeniu... lubię np. chodzić w cimności na ulicach, lubię jeździć rowerem w nieznane miejsca, chciałabym skoczyć ze spadochronu :)
    ładne zdjęcia, super spodnie!
    obserwuję :)
    http://karik-karik.blogspot.com/
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. przepiękne spodnie! <3 dziękuję za odwiedzinki, buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja ostatnio się bałam jak wracałam z dyskoteki do domu haha. Szłam z koleżanką i kolegą i kolega cały czas na straszył i opowiadał o potworach/duchach i Slenderze. Idziemy a tu nagle coś się rusza i idzie prosto na nas... okazało się że jakiś pan miał spodnie z odblaskiem ;_;
    jestemfolta.blogspot.com - poklikasz w linki? + zapraszam na konkurs :D

    OdpowiedzUsuń
  51. Śliczne spodnie :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój Blog//KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  52. fajne zdjęcia i stylizacja ! <3
    Obserwujemy? Zacznij i napisz u mnie na blogu a także to zrobie ;3
    Poklikałabyś w baner Sheinside w prawej kolumnie ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. te spodnie są cudne <3
    http://luuvmy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Ciesze się bardzo,że zaskakuję ;D
    Chętnie wezmę udział w konkursie ;)
    Cena spodni : 24.50$
    www.my-passion-foto.blogspot.com

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo ładne spodnie:) A zdjęcia są świetne:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Mnie tez jest łatwo przestraszyć ;)
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Dziekuje kochana! :)
    Widze ze twoj blog zmienia sie na lepsze. Rewelacyjne kadry i odpowiednio naswietlone zdjecia, to jest cos!
    Podobaja mi sie te spodnie! :)
    Buziakiii ;*

    ---->Obiektyw mym okiem<----

    OdpowiedzUsuń
  58. Super blog bardzo mi się podoba
    będę tutaj częściej zaglądała pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  59. świetny post :)
    zapraszam do mnie --> http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Kolejny raz zachwycam się twoim stylem pisania *-*
    Szczerze nie mam pojęcia, co było jak na razie moim najgorszym przeżyciem. A tak poza tym - nie słyszałam jeszcze o historii z psem. :/ Mogłabyś odpowiedzieć u mnie w komentarzu, jeśli masz ochotę? :)
    http://soniaslifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka