Because everyone wants to stand out..

Buongiorno! Takie nietypowe przywitanie i nietypowy post. Oczywiście nie martwcie się, jest to post tematyczny. Nie ma on jednak na celu uświadomienia czegoś, tak jak zazwyczaj, tylko jest to post z przemyśleniami na temat konkurencji, reklam i o hejterach. 
Prawie każdy w dzisiejszych czasach chce jakoś się wybić, zostać sławnym. Jest to trochę trudniejsze niż kiedyś, ponieważ można powiedzieć, że jest teraz to "modne". Zatem konkurencji jest bardzo dużo. Nawet w blogowaniu zdarzają się takie przypadki. Ja oczywiście traktuję wszystkich nie jako konkurencja, tylko jako znajomych, którzy pasjonują się tym samym. Ale gdy już jest jakaś konkurencja, to trzeba coś zrobić by zabłysnąć, wyłonić się z tłumu. Niektórzy nie myślą rozsądnie i próbują zaszkodzić swoim przeciwnikom. Jednak najlepszą metodą są reklamy znienawidzone pewnie przez wszystkich. Ile razy się denerwujecie, ponieważ reklamy w telewizji trwają w nieskończoność? Ja tak mam często, zwłaszcza gdy leci coś ciekawego. Niestety te wszystkie reklamy to klucz do sukcesu. Przecież gdyby ktoś się nie reklamował, to nikt by o nim nie słyszał. No ale jak są reklamy, to pojawiają się także hejterzy. Hejterzy czyli ludzie, którzy coś komentują w nieładny sposób. Zazwyczaj to wynika z zazdrości. Uważam, że tacy ludzie są jak najbardziej potrzebni, ponieważ oni zwracają uwagę nawet na najmniejsze błędy. Dzięki temu wiemy co poprawić. Z resztą bloger, youtuber czy wokalista bez hejtera, to  świadczy, że ma mało odbiorów. Nawet gdyby miał milion "subskrypcji " i żadnego hejtera, to oznacza że ci fani nie są prawdziwi. Na pewno znajdzie się ktoś o odmiennym guście. Ale pamiętajcie, że nie wolno przejmować się za bardzo zdaniem innych!




spodnie - sheinside

Mam tyle pomysłów na sesje, ale brak czasu na je wykonanie. Mam nadzieję, że w wakacje zobaczycie wszystkie zaplanowane. A tymczasem życzę powodzenia wszystkim na testach gimnazjalnych. Trzymam kciuki misiaki ;*

                        
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

100 komentarzy :

  1. Teez mam tak duzo pomyslow na sesje, haha. Dzis na egzaminie bylo o slawie i ten post troche sie laczy, haha.

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Reklamować sie można i nawet trzeba, tylko z rozsądkiem :)
    miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam się co do tego, że ludzie często widzieć w tej samej dziecinie przyjaciół widzą wrogów, powinniśmy się cieszyć , że mamy z kim dzielić pasje i , przede wszystkim , że możemy brać od kogoś jakieś nauki . świetna koszula kochana !:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację coraz wiecej osób próbuje na siłę się wbić, szkodząc innym...
    Świetne zdęcia, pozdrawiam Madda
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy post,też nienawidzę długich reklam jak leci fajny film :D.
    http://magdasara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgodzę się że posiadanie hejterów w tych czasach świadczy o tym że odnieśliśmy sukces. Śliczne zdjęcia :)

    http://madamblanche.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również uważam, że takie osoby są potrzebne, ale tylko wtedy, gdy mówią coś normalnego, a nie ''jesteś głupia'', ''twój blog nie ma sensu''. :)

    http://muczaandaska.blogspot.com/2015/04/choies.html

    OdpowiedzUsuń
  8. "Zawsze znajdzie się ktoś o odmiennym guście" święte słowa. :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny outfit oraz zdjęcia! :)
    http://soonia-photography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się zawsze znajdzie się osoba która uważa inaczej niż my :).
    Cudny outfit na zdjeciach! <3
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne zdjęcia, i masz rację, hejterzy są potrzebni.
    mojaa-wersja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietne zdjęcia ;) mi najbardziej przypadlo do gustu 3 :)

    Blog z profesjonalnymi sesjami zdjęciowymi :)
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/04/artistic-editorial-face-paint.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgodzę się z Tobą, coś w tym jest, że im bardziej 'znany' bloger, wokalista czy ktokolwiek tym więcej hejterów. Ale nie ma się co tym przejmować! :)
    Super post! :)
    Cudne zdjęcia i outfit <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy post i ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia! :)
    Hejterów jest bardzo dużo, ale nie warto przejmować się ich zdaniem niekiedy wyssanym z palca :)

    Pozdrawiam!
    wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com - kliik!

    OdpowiedzUsuń
  16. "Naturalna eliminacja" - Kto nie da sobie rady z hejterami i będzie się przejmował, "odpada", a kto myśli o fanach, a nie osobach próbujących zaszkodzić idzie sobie dalej ścieżką "kariery" :) Ale dobrze powiedziałaś, hejterzy są potrzebni, bo zauważamy błędy - byle by tylko nie dać sobie wmówić błędów, których nie ma :)
    Pozdrawiam, zapraszam do obserwacji mojego bloga http://oculu8.blogspot.com/ - Co prawda dopiero jeden post, ale pomysłów tysiące :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Hejterzy byli i będą.Ale nie należy się nimi przejmować! ;)
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. a ja nie o hejterach a o trampkach które są super:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgadam się z tobą! Ja ogólnie nie przejmuje się hejterami, oni byli i będą :)
    http://rakonaopisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgadzam się całkowicie z Tobą :)
    Śliczne zdjęcia♥

    Zapraszam!
    Jully-Blog [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  21. Każdy chce się jakoś wybić. Szczególnie w blogosferze ciężko jest to zrobić, ponieważ blogów jest mnóstwo. Reklamy to reklamy. Były, są i będą. Ja nic do nich nie mam. 'Hejt', a uzasadniona krytyka to co innego. Moim zdaniem hejterzy nie są potrzebni, ale osoby, które zobaczą choćby najmniejszy błąd, ale nie dotyczący naszego wyglądu i naszych słabości tylko coś co naprawdę można by było zmienić.♡Zapraszam|heykmwtw♡

    OdpowiedzUsuń
  22. Super zdjęcia świetny fotograf. Chcę sobie kupić takie czerwone trampki. ;)
    Bardzo miło mi się czytało.Fajnie piszesz nie moge się doczekać kolejnego postu ;)
    zapraszam serdecznie do mnie z całego serduszka proszę cię o po klikanie w linki w ubraniach to dla mnie ogromnie ważne odwdzięczę się dobro do nas powraca :*
    Obs za obs ?? zapraszam serdecznie do mnie kochana :*
    http://nicole-500.blogspot.com/2015/04/paczuszka-od-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Reklamy są potrzebne, aby ludzie mogli się o czymś dowiedzieć, chociaż jest ich chyba za dużo i potrafią zdenerwować ;)

    Message to you (klik!)

    OdpowiedzUsuń
  24. Temat kojarzy mi się z dzisiejszym egzaminem. Ślicznie wyglądasz :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w zupełności przez przypadek, ponieważ nie wiedziałam co było na egzaminie haha :)

      Usuń
  25. koszula mi sie najbardziej spodobala :D

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  26. Super, uwielbiam koszulę w kratę:)

    Zapraszam na post.
    http://ja-pamietnik-i-opowiadania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne zdjęcia :) http://nothinghappenswith.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Cała prawda, masz rację, nie powinniśmy sie przejmować hejterami:)
    pozdrawiam, jesteś mega ładna :c *-*
    http://caroline-caaroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też bardzo nie lubię tych długich i nudnych reklam telewizyjnych! Świetne zdjęcia :)

    Odwdzięczę się za każdą obserwację lub komentarz, zapraszam.
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  30. Super blog i rewelacyjny post. Bardzo fajnie piszesz i miło się czyta to. Będę często wpadać
    Zapraszam do mnie
    http://royal-princes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. http://wiolawera.bloog.pl21 kwietnia 2015 23:36

    Zgadza się z Tobą i tez nie nawidze długich reklam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna stylizacja :) zapraszam do mnie http://kattlins.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. ślicznie wyglądasz- MEGA JAKOŚĆ!

    Obserwuję♥Pozdrawiam♥Zapraszam
    alexa-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Hejterzy są także kluczem do sukcesu :) Jeśli masz hejterów to wcale nie jest takie złe, czasami oni nawet pomagają ci się wybić :) Wyglądasz ślicznie :) Kliknęłam :)
    Serdecznie zapraszam do mnie : Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetnie wyglądasz, bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczna koszula ;3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    http://nicollever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne masz te spodnie ! ♥ Bardzo ładne zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥
    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Mam podobne zdanie co ty, na temat tego, że taki każda krytyka daje man do zrozumienia, że coś musimy udoskonalić. Nikt nie jest idealny i popełniamy błędy. Nie mogę się jednak zgodzić, że każdy kto ma odmienne zdanie jest hejterem ( przynajmniej tak wywnioskowałam z treści ). Posiadać swoje zdanie czasem odmienne niż ktoś i mówienie czy pisanie nie jest hejterstwem. Po prostu to obiektywna krytyka. która właśnie pomaga nam coś poprawić. Nie potrafię jednak zrozumieć ludzi, którzy z zazdrości będą pisać nieprzyjemne rzeczy na nasz temat aby tylko nas zranić. Najczęściej dzieje się tak pod przykrywką anonima, nie mam pojęcia dlaczego. Ze strachu ? Tylko przed czym. Szkoda mi takich ludzi bo uświadamiam sobie jaka zazdrość czy złość z czyjegoś szczęścia musi im się kotłować w środku.

    Oh ja też mam tyle pomysłów w głowie na nowe posty tylko cierpiałam na brak czasu. Na szczęście właśnie kończę szkołę i będę mogła spokojnie popracować nad blogiem. Co do zdjęć to bardzo fajnie połączyłaś ze sobą wszystkie rzeczy.
    Design bloga masz świetny. Troszkę mnie zainspirowałaś ponieważ chcę popracować nad swoim :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wow, bardzo zaskakujące zdjęcia, do niektórych można się przyczepić, ale to takie szczegóły. Podoba mi się w jaki sposób piszesz notki, są ciekawe i wciągające.
    Zapraszam do mnie! :3
    takemetostarbucks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Ładna sesja dworcowa :)
    Modna40

    OdpowiedzUsuń
  41. W XXI wieku większość z nas szaleje za sławą, tym całym 'fejmem'. Jednakże nie widze w tym niczego specjalnego. Co do zdjęć są śliczne. Koszula w kratę przykuła mój wzrok. ;)
    Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  42. Super post. Nie warto przejmować się hejterami, zawsze tacy się znajdą. Śliczne zdjęcia, fajna , na luzie stylizacja.
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja wyznaje prawdę co do hejterow, ze jesli hejtujesz znaczy, ze zazdroscisz :D

    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Super zdjęcia widzę ,że wkładasz sporo pracy w bloga :) zapraszam do siebie u mnie na blogu konkurs pozdrawiam :) http://madzia-magdzia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Mam takie samo zdanie jak Ty. Pamiętam jak w dzieciństwie chciałam być jakąś piosenkarką lub aktorką, byleby kimś znanym. A w gruncie rzeczy aż tak mnie do sławy nie ciągnie już. Śliczne zdjęcia! ♥
    http://ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja również nie traktuje innych blogerów jak swoją konkurencję. Jednakże są tacy blogerzy którzy za wszelką cenę chcą być sławni, mieć dużo obserwatorów. Co później z takiego nadmiernego reklamowanie się jest ? Brak zainteresowania, ludzie mają dosyć i jeszcze raz dosyć.
    Ciekawy post i bardzo ładne zdjęcia :)
    Pozdrawiam
    cherryandclaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetne przemyślenia ;)
    Dziękuję za post u mnie i zapraszam ponownie :D Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  49. Muszę to przyznać, ale niestety się z Tobą zgadzam. To smutne, że świat kręci się tylko wokół reklam. Dobrze napisany post :). Pozdrawiam !

    Bardzo proszę o kliknięcie w link koszulki w najnowszym poście : lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Masz dużo dużo racji :)

    Uwielbiam Twoje piękne falowane włosy <3

    http://life-passion-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Całkowicie się z Tobą zgadzam, nie przejmuj się :) Poza tym bardzo ładnie wyglądasz w tym zestawie! :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Pierwszy raz spotykam osobę, która na hejterów nie narzeka! Masz rację, oczywiście, zgadzam się z Tobą. Sama hejterów nie mam - może szkoda? - nikt nie ,,doradza" co mam poprawić :P Pewnie mówię to w złą godzinę, los ma to do siebie, że opatrzenie rozumie nasze słowa :P
    Podobało mi się powitanie na początku, uczę się w domu (we własnym zakresie, sama do siebie!:P) włoskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Fajny post i koszula. :D zapraszam do mnie oberwuję i liczę na rewanż. : )

    OdpowiedzUsuń
  54. Ślicznie wyglądasz <333
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Hej. Przejrzałam Twojego bloga i strasznie mi się spodobał. Jesteś młodą, śliczną dziewczyną. Chciałabym abyś mi pomogła. Chce pomóc osobą, które są dziećmi alkoholików bądz w pobliżu siebie mają kogoś takiego. Mam nadzieje, że się zgodzisz i pomożesz mi zrobić coś wielkiego. Wystarczy wpis oznaczenie mojego bloga cokolwiek. Nie licze na popularność tylko chce pomóc. Z góory dziekuje.

    http://idealnieniieidealna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Kupiłam wczoraj takie same tenisówki! :D A koszula cudowna <3
    Lubie przeglądać blogi o podobnej tematyce co moja :)
    Organizuję na blogu akcję dla blogerek modowych. Przejrzałam kilka Twoich stylizacji i bardzo bym chciała żebyś wzięła w niej udział. Łowię wśród blogerek najlepsze stylizacje miesiąca, które lądują u mnie na blogu wraz z pełnym opisem bloga - promuję blogerki. Masz ogromne szanse na rozpowszechnienie swojego bloga - ilość stałych odbiorców.Tworzę również wielki katalog stylizacji, który będzie cały czas dostępny i bardzo bym chciała żebyś się w nim znalazła :) Pierwsze osoby już się zgłaszają! Więcej informacji na
    http://www.camesss.pl/2015/04/zabawa-moda-z-camesss.html
    Liczę na Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Oj tak... Teraz każdy dąży do sławy i najczęściej takie osoby zakładają sobie bloga tylko po to, żeby się "wybić", a do tego trzeba wiele pracy. Takie osoby robią z siebie totalnych idiotów, bo to jest w modzie. Robienie czegoś dla tak zwanej beki. Strasznie mnie to przeraża... Co do hejtu to jest to po prostu zazdrość i nic więcej. Ludziom się nie chce ruszyć i coś zrobić nawet dla siebie i hejtują innych ludzi, którzy cały czas pracują.

    Ładne zdjęcia.
    Zapraszam do mnie.
    http://betterlookattheworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Fajna stylizacja ! Bardzo mi się spodobała nie wiem gdzie kupić takom koszulę :)
    http://martynaa-bllog.blogspot.com Zapraszam ☺

    OdpowiedzUsuń
  59. Czwarte zdjęcie - wow *.*
    Świetny post ;)
    Może wpadniesz? http://prossteslowa.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Fajna stylówka, bardzo dziś na czasie!
    www.fashionfromart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Ładna stylizacja i piękne zdjęcia. :)
    Zapraszam do mnie. Świetny blog. Obserwuję. :P http://fashioninherheart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Love your outfit very chic and casual! love the edginess it brings too with your plaid jacket <3
    Anyway, would you like to follow each other? Follow me and let me know in the comment so that i can follow you back instantly :)

    www.sarahrizaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Zainteresował mnie Twój blog! Przy tej okazji zapraszam również do sibie :)MÓJ BLOG [KLIKNIJ]

    OdpowiedzUsuń
  64. Świetne zdjęcia i świetnie napisany post.
    Bardzo ładna stylizacja. A co do tematyki postu nic dodać, nic ująć, no idealnie!
    zapraszam do siebie http://headintheclouuuds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. bardzo mądry post, z przesłaniem ;) zdjęcia tez cudowne :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Beautiful photos!

    Please click on some of the links on my post:
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/04/april-wishlist-with-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  67. cudna stylizacja ! Świetna koszula :3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Świetna stylizacja. Super blog. Pozdrawiam.
    szalonaa-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Ja też nie taktuję innych bloggerek jako konkurencję. W końcu mamy podobne pasje, zainteresowania, powinnyśmy się nawzajem wspierać, pomagać sobie, a nie rzucać kłody pod nogi. :)
    Fakt, hejterzy to nieodłączny element. Ale nigdy nie patrzyłam na nich w taki sposób. Że mogą pomóc w poprawieniu błędów :)
    Świetne zdjęcia, kochana :*


    HELLO-WONDERFUL - klik

    OdpowiedzUsuń
  70. Jesteś śliczna!*-*
    Czekam na sesje!:D
    Pozdrawiam cieplutko :*
    angelika-ka.blogspot.com- klik :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Jaki masz cudny wygląd bloga !
    Włosy masz cudne i zdjęcia też super !

    Zapraszam !
    http://karolina-nosal.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  72. zgadzam się z Tobą w 100%
    śliczne zdjęcia :)

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Udanego dnia, moja droga :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. Super zdjęcia :D

    Zapraszam do mnie:
    www.prusakfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Świetny post! Piszesz bardzo zgrabnie,
    Na sukces trzeba sobie zapracować :)
    Piękne zdjęcia! Zostaję na dłużej! ♥

    OdpowiedzUsuń
  76. Piękne te zdjęcia *.* Pozdrawiam fotografa! ♥

    http://weareonlyourselves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Super post :* zapraszam do mnie  http://versashess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Świetne zdjęcia :) najlepsze to z włosami w górze :*

    OdpowiedzUsuń
  79. Nienawidzę takich osób. I jeszcze to całe na IG l4l f4f .. Masakra..
    xxpadzixx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. Zaglądam na Twojego bloga już któryś kolejny raz i za każdym razem zakochuję się w nim coraz bardziej :) Co do tematu postu - uważam, że TROCHĘ zbyt łagodnie przedstawiłaś postać hejtera, to osoba, która boi się zrobić cokolwiek i z zazdrości i frustracji naskakuje na kogoś, kto tę odwagę w sobie znalazł. Postrzeganie innych blogerów w kategorii konkurencji mija się z celem, to powinna być zabawa, hobby, w blogowaniu można być dobrym, ale raczej nie da się być najlepszym.
    Na pewno będę do Ciebie zaglądać częściej, dziękuję za pozostawienie swojego bloga w komentarzu! :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Dokładnie! Zgadzam się z Tobą i hejterzy są potrzebni, ale nie powinniśmy się nimi przejmować, bo nie ma osób, którym by się coś nie podobało. Tylko wiele ludzi o tym zapomina i biedacy przejmują się złośliwymi komentarzami :(

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. świetna stylizacja! *-*

    aandzelikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Śliczne zdjęcia! :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie!:)
    natuuszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. Świetna stylizacja, taka zwykła klasyczna ale za razem śliczna <3
    zuzikblogger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Moim zdaniem hejterzy w pewnym sensie są nam potrzebni, bo dzięki nim wiemy co robimy źle lub co możemy zmienić. Jedyne co mnie denerwuje w takich ludziach to to, że czasami komentują coś nie uzasadniając swojej krytyki. :)
    Śliczne zdjęcia <3

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. bardzo w moim stylu ;)

    hairmaniacs.blog.pl

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka