Książka pod tytułem

Witajcie moi drodzy! Dzisiaj post, który stanowi odskocznię od zwyczajnej tematyki. Kilka dni temu poproszono mnie o pocięcie, zniszczenie, po bazgranie, czyli przetestowanie nowej książki - Książka pod tytułemTwórcą jest Robert Trojanowski. Za książkę dziękujemy wydawnictwo Kaktus.
Na pewno kojarzycie książkę "Zniszcz ten dziennik". Ten wielki szał na nią.  Dzieło Roberta jest wykonane w tym stylu, tylko że według mnie jest dużo lepsze. Posiadam obecnie obie książki, więc z łatwością mogę to stwierdzić. Dziennik po jakimś czasie znudził mi się. Jego zadania wymagały wyjścia gdzieś poza dom, a ja szukałam czegoś na zabicie nudy w domu. Natomiast ta książka posiada tyle niezwykłym wyzwań/zadań, które można wykonać wszędzie. W książce Roberta, to my jesteśmy twórcami, bohaterami. Tak jak wskazuje autor - tylko od Nas zależy czy będziemy prawdziwymi artystami.  To my nadajemy tytuł. Ta książka to praktycznie przenośny internet. Dosłownie. Tak jak na innych portalach do niej też trzeba się logować. Co lepsze: nie potrzebuje WI-FI. To jest idealna lektura na obecną porę roku. Gdy siedzisz w domu,  warto wykorzystać swoją wyobraźnię. Na każdej stronie znajduje się dużo zadań z wycinaniem, kolorowaniem, darciem jak i z dowcipami. Czytając niektóre zadania można się uśmiać. To jedyna książka, z którą się kłócisz! Dzięki tej książce możemy zmienić się nawet w wirusów komputerowych. Podsumowując: Jestem bardzo zadowolona z tej książki. Polecam j dosłownie wszystkim i już wiem co kupię mojemu młodszemu rodzeństwu na Dzień Dziecka. Ta książka ma większy humor niż nie jedna osoba. Nadaje się idealnie na prezent. A teraz przedstawię Wam kilka przykładowych zadań tych wykonanych, jak i nie. Więcej zadań pokażę Wam już niebawem. Może nawet zrobię serię z tą książką. A Wy co o niej sądzicie? Planujecie zakup? A moze juz ją posiadacie? Dajcie znać w komentarzach :)


KONKURS!
Jeżeli Ty chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać cenę przynajmniej 3 wybranych ubrań (z dołu) i link do swojego bloga w komentarzu. Ja wylosuję trzy blogi i polecę je w przyszłym poście. Powodzenia ;)
 KLIK | KLIK | KLIK | KLIK | KLIK | KLIK
 KLIK | KLIK | KLIK | KLIK | KLIK | KLIK

                        
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

87 komentarzy :

  1. gratulacje 1000 obs, bo wlasnie zauwazylam, haha! :3
    co do ksiazki -srednio ja lubie:/

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Właśnie z tej okazji niedługo rozdanie na moim blogu :)

      Usuń
  2. Red Natinal... - 22.99$
    Coffe Floral... - 29.90$
    White Lace... - 19.90$
    Napisałam Ci początki nazw, żebyś wiedziała o które ciuszki mi chodzi. :)
    Słyszałam sporo o tej książce! :)

    xnatg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Beige Floral Cut Out Asymmetric Fringe Tasseled Kimono - $29.90
    White And Black Ribbons Bandage Dress - $29.90
    Red National Style Backless Crop Top With High Waist Shorts - $22.99

    Książka słyszałam, że świetna! :)
    http://polish---girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie przedstawiłaś ta książkę osobą które jej nie znają ;) Pozdrawiam!
    http://faszynerka.blogspot.com/2015/05/common-white-girl.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł z tą książką, cieszę się, że coś takiego pojawiło się i zostało zrobione przez Polaka. Bardzo kreatywne i o wiele bardziej mi się podoba niż Zniszcz Ten dziennik. Mega pomysł, może i ja sobie taką kupię! :)

    Poklikane :
    White And Black Ribbons Bandage Dress - $29.90
    Red National Style Deep V Neck Lace Embellished Romper Playsuit - $24.99
    Beige Floral Cut Out Asymmetric Fringe Tasseled Kimono - $29.90
    Red National Style Backless Crop Top With High Waist Shorts - $22.99
    Multi Geometric Halter Shift Tassels Dress - $16.90


    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Książka wyde sie być bardzo fajna
    Pozdraiwam,Madda
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że książka jest wspaniała!

    bemolie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie planowałam zakupu, aż do teraz, gdy o niej u ciebie przeczytałam heh :D
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Książka wydaję się świetna :D
    Poklikane:*
    1. $19.90
    2. $29.99
    3. $16.90

    Mój blog, zapraszam-kliknij

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale świetna książka :D
    Ja mam tylko Zniszcz ten dziennik :D
    Zachęciłaś mnie do kupna tej :D
    Poklikane XD
    Co powiesz na obs/obs? ;)
    Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie na blogu że obserwujesz :P
    http://lonnelly-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa i pomysłowa książka :)
    Red Narodowy Crop Top Style Backless z wysoką talią Shorts - 22,99
    Multi Geometric Halter Shift Tassels Dress - 16,90
    Red National Style Deep V Neck Lace Embellished Romper Playsuit 24,99

    Zapraszam do mnie oraz do wzięcia udziału w konkursie :)
    http://www.skezjablog.eu/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się ta książka tak średnio podoba :/

    W wolnej chwili zapraszam do mnie:
    ✿Jully-Blog✿ [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny blog! zapraszam do mnie ♥
    http://kochajsny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. idealna książka na zabicie nudy !
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Oooo też dostałaś! Ja dostałam dwie :D


    Mój blog tęskni za twoją wizytą! www.sszuminska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. szczerze pierwszy raz słyszę o tej ksiażce,ale choć chciałabym ją mieć to niestety nie mam czasu na jej wypełnianie:)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Właśnie niedawno zauważyłam tę książkę w pobliskiej księgarni, ale nie miałam czasu do niej zajrzeć. ;) Dzięki, że mi ją przybliżyłaś!

    Pozdrawiam!
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Coś podobnego do Zniszcz ten Dziennik :)
    Nie mam ani jednej ani drugiej książki, ale porównując te zadania ( czytałam pytania ze Zniszcz ten dziennik, bo koleżanka ma) to uważam, że ta Twoja książka jest lepsza.
    Te zadania są w ogóle kreatywniejsze i w fajnej formie :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna jest ta książka ! :) Zastanawiam sie nad jej kupnem dla siostry na urodzinki które są już niedługo.
    Obserwjuje.

    http://edytaduszynska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Powiem Ci że bardzo ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
  21. Planuję zakup tej książki :)
    Bardzo ładne zdjęcia <3
    Poklikałam :
    sukienka w paski : 29,99
    biała sukienka (?) - 16,90
    2 sukienka biała - 19,90
    Pozdrawiam!

    paulablog14.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialny post, w ogóle bardzo mi się tu podoba, więc będę wpadać tu o wiele częściej! :)

    Zapraszam do mnie na mini konkurs na promowanie ♥
    TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  23. Widzę, że kolejna książka z serii "Zniszcz Ten Dziennik". Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow, świetna książka! Mam "Zniszcz ten dziennik", ale mnie także po jakimś czasie się znudził. Może skuszę się na "Książkę pod tytułem"? Zapowiada się ciekawie ;)

    CLASSY PINEAPPLE [klik]

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie mam tej skiazki ale biorese za jej kupno od dluzszego czasu :D
    Nowa nazwa ! :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Szkoda, że ta polska wersja wyszła dopiero po szale na Keri Smith. Nawet jeżeli pomysł autor miał już wcześniej, teraz jest to tylko definitywny plagiat i napewno niewiele osób zdecyduje się ją zakupić, a może i szkoda, skoro mówisz, że wydaje Ci się lepsza...

    http://sarahfrompl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Chyba kupię ^^
    zuziolandia1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak dla mnie chyba ta książka jest najlepsza, chociaż moim zdaniem jest tego już raczej za dużo.
    www.niekontrolowanee.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna książka, bardzo podobna do "Zniszcz ten dziennik" :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Szczerze to mnie zachęciłaś. Nie kupowałam żadnej z tych popularnych książek Keri Smith, bo stwierdziłam, iż są już przereklamowane. Ale tą książkę chyba nabyję ;)

    Zapraszam do mnie ;)
    http://igajab.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie posiadam "dziennika" ani żadnej innej książki tego typu, jednak ta prezentuje się ciekawie, a nawet ciekawiej. Świetnie przedstawiłaś tą książkę! :)
    Poklikane ♥
    Black Stripe Print Sleeveless Skate Dress $29.99
    Beige Floral Cut Out Asymmetric Fringe Tasseled Kimono $29.90
    Red National Style Backless Crop Top With High Waist Shorts $22.99
    Multi Geometric Halter Shift Tassels Dress $16.90
    Silver 3D Butterfly Ankle Strap Heeled Sandals $49.99
    positivelikeedith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. zaciekawiło mnie :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Brzmi u wygląda ciekawie. Możliwe, że się na nią skuszę :)
    Sama mam już "Zniszcz ten dziennik"- jeszcze mi się nie znudził, ale to prawda, że potrzebuje się więcej materiałów i zaangażowania.

    http://life-passion-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Słyszałam już o tej książce, jest bardzo podobna do ZTD :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/05/be-original.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluje :) Ja osobiście nie mam tej książki ale zauważyłam, że bardzo dużo osób ją poleca :)
    Ceny: 19,90$, 29,99$, 16,90$, 29,90$, 29,90$, 49,99$, 22,99$, 16,90$, 24,99$ , 24,99$, 29,90$, 49,90$
    Pozdrawiam, http://skarbusiowa-garderoba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ceny: $19.90 , $29.99 , $16.90 , $29.90 , $16.90

    http://canelle-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale fajna książka ! :)

    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie w poście,bardzo mi na tym zależy. Jeżeli poklikasz napisz,a ja się odwdzięczę czymkolwiek chcesz :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/05/favorite-items-collage.html

    OdpowiedzUsuń
  38. White Lace Waist Backless Romper Playsuit - 19.90$
    Black Stripe Print Sleeveless Skate Dress - 29.90$
    White Deep V Neck Crochet Waist Long Sleeve Romper Playsuit - 16.90$
    White And Black Ribbons Bandage Dress - 29.90$
    Beige Floral Cut Out Asymmetric Fringe Tasseled Kimono - 29.90$
    Yellow 3D Butterfly Ankle Strap Heeled Sandals - 49.99$
    Red National Style Backless Crop Top With High Waist Shorts - 22.99$
    Multi Geometric Halter Shift Tassels Dress 16.90$
    Red National Style Deep V Neck Lace Embellished Romper Playsuit - 24.99$
    Blue National Style Deep V Neck Lace Embellished Romper Playsuit - 24.99$
    Coffee Floral Cut Out Asymmetric Fringe Tasseled Kimono - 29.90$
    Silver 3D Butterfly Ankle Strap Heeled Sandals - 49.99$
    KLIKNĘŁAM W KAŻDY LINK :)
    obserwuję już od dawna, codziennie do ukazania się kolejnego posta będę klikała w linki :) Pozdrawiam ♥
    BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  39. Zainteresował mnie Twój blog! Przy tej okazji zapraszam również do siebie :)MÓJ BLOG [KLIKNIJ]

    OdpowiedzUsuń
  40. Czytałam już na kilku blogach o tej książce i muszę przyznać, że mnie zaciekawiła :)
    Ale zanim ją kupię, to muszę skończyć "Zniszcz ten dziennik" :)
    Ceny (mam w zł): 113.61, 64.02 i 75.38

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Pierwszy raz na oczy widzę tą książke i chyba jest na prawdę fajna. Ja się cieszę, że zniszcz ten dziennik nie kupiłam bo szybko każdemu się znudziło, a ja po dwóch zadaniach bym ją rzuciła w kąt. Co do tej to akurat się zastanawie :)
    sandały: $49.99, te kawowe przedostatnie kimono 29,90$ i i sukienka w paski $29,90

    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com


    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie słyszałam o tej książce.
    Poklikałam:)
    1. 29.99 $
    2. 29.90 $
    3. 22.99 $

    http://ja-pamietnik-i-opowiadania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. świetny post :) bardzo fajna książka :)

    http://shubiduoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. pierwszy raz słyszę o tej książce!
    poklikane!
    1. 19,90
    2, 29,99
    3, 16,90
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  45. Ciekawa książka. Ceny trzech rzeczy z dołu: 22,90 $, 16,90 $ , 24,99 $
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Zastanawiam się nad kupnem tej "książki". Warto?
    Bardzo fajny post, zdjęcia ładne, nie ma się do czego przyczepić :P
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  47. hm pierwszy raz słysze o tej książce może kupie, ciekawa recenzja
    podam ceny po kolei od lewej do prawej :$19,90, $29,99, $16,90, $29,90, $29,90, $49,90, $22,99, $16,90, $24,99, $24,99, $29,90, $49,99
    zapraszam do siebie będzie mi bardzo milo jeśli zajrzysz :)
    vickey-vicky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Wow ! Świetne zdjęcia. Widać, ze fajna ta książka !
    dlifebook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Też ją mam :D

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  50. Znam "Zniszcz ten dziennik" o tej nie słyszałam, a wydaje się być ciekawa :D

    OdpowiedzUsuń
  51. Książka oryginalna :)
    pierwsza sukienka 19,90
    druga sukienka 19,90
    trzecia sukienka 29,99

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Zniszcz ten Dziennik mnie nie zachwyciła może ta będzie lepsza :)

    lifeee-is-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. O tej książce nie słyszałam ale widze, że bardzo podobna do ''Zniszcz ten dziennik'' :)

    Blog z artystycznymi i profesjonalnymi sesjami zdjęciowymi. :)
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/05/cute-dog.html

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja póki co "Niszczę swój dziennik" :P
    www.kaskawsieci.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Właśnie planuję zakup tej książki... wydaje mi się ciekawa ;)
    ♥ Mój Blog – klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  56. Oo świetna ! ♥ Jakiś odpoczynek od "zniszcz ten dziennik" który był WSZĘDZIE.


    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ,buziaki ! ♥
    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo podobna do Zniszcz Ten Dziennik i To Nie Książka, ale lubię obie, więc może i na tę się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Ciekawa alternatywa dla zagranicznych książek :)

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. ooo chciałam kupić tę książkę i chyba się skuszę :D

    http://sandziapandziaa.blogspot.com/2015/05/rossmannowe-love.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetny post
    Poklikałam i chciałabym abyś zareklamowała mojego bloga
    Więc trzy sukienki kosztują
    1. 16.90 $
    2. 29.90 $
    3. 16.90 $

    OdpowiedzUsuń
  61. Super!!
    Zapraszam do mnie ;)
    http://karolaa-blogg-gwiazdy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. ciekawa alternatywa dla 'zniszcz ten dziennik' ;)
    Obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  63. świetny pomysł,poklikane ;)
    moge prosić o klikanie w linki u mnie na blogu ? :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Ale świetna! Uwielbiam tego typu książki, więc chyba sobie ją kupię ^^

    Zapraszam ♥
    mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  65. Słyszałam o tej książce i wydaje się naprawdę ciekawa! :)
    biały kombinezon $19.90
    sukienka w paski $29.99
    sandały $49.99

    Happiness Blog

    OdpowiedzUsuń
  66. Książka wydaje się ciekawa, zdecydowanie bardziej niż Zniszcz ten dziennik, (który leży u mnie na półce już po tygodniu bytowania w moich skromnych progach) jak również To nie książka. Może jednak warto ją kupić... Heh, tylko pytanie- czy taki leń jak ja jest w stanie ją uzupełnić? Okaże się... no cóż, dziękuję za możliwość przeczytania tak fajnej recenzji. Przywiódł mnie tu Twój komentarz i nie żałuję, że wpadłam! ;)

    zapraszam też do siebie, by rzucić okiem na Wiedeń czy Pragę ;) wmrokudostrzegamblask.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Bardzo twórcza rzecz :). Cena pierwszych, trzech ciuszków: $19.90, $29.99, $16.90 :). Pozdrawiam!

    + lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. ksiazka wydaje sie byc na prawde bardzo ciekawa! czaad!

    alexa-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Nie słyszałam o tej książce. Ale wydaje się być fajna :))
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Beige Floral Cut Out Asymmetric Fringe Tasseled Kimono - $29.90
    White And Black Ribbons Bandage Dress - $29.90
    Red National Style Backless Crop Top With High Waist Shorts - $22.99
    http://sophies-lifestyle-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Słyszałam o niej, jest strasznie fajna :)
    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Świetna książka :D

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. 1.62.69 zł 2.29.00$ 3.19.90$
    wwielkimswieciekosmetykow.blogspot.com/ - Zapraszam do mnie za każdy ślad odwdzięczam się <3

    OdpowiedzUsuń
  74. Z tego co widzę zadania są ciekawsze. Mam zniszcz ten dziennik ale nie mam chęci go kończyć :)

    zuuziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Fajny ciekawy blog. Zapraszam do mnie szukam czytelników, jeśli jesteś chętna wpadnij :)

    http://naszakrotkahistoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Strasznie zaciekawiłaś mnie tą książką:)
    Zgłaszam się do konkursu (ceny 3 pierwszych rzecz):
    16,90; 29,99; 19,90.

    www.maggielissima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. lubię książki tego tylu i na pewno przemyślę zakup jej! :D
    miałam zniszcz ten dziennik i bardzo mi się spodobało!

    ceny trzech pierwszych : $19.90, $29.99, $16.90
    http://nieosiagalnaperfekcja.blogspot.com/
    zgłaszam się do konkursu! :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Znana jest ta książka już :). Ciekawe co będzie po niej :D.
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Ubrania z tej stronki są genialne ♥ poklikałam
    Mogłabym prosić o poklikanie w linki w najnowszym poście : http://thedesiree.blogspot.com/2015/05/wishlist-lucluc.html
    Odwdzięczam się tym samym :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Książka ciekawa dość , ale wolę tradycyjne :)
    Kliknęłam w trzy linki
    19,90 : 29,99 : 16,90

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka