Life in the countryside or in town?

Postawmy pytanie "miasto czy wieś?". Zapewne kogo się nie spytamy, to odpowiedź brzmi "miasto". Czy tylko dlatego, że są stereotypy, że w mieście jest nowocześniej? A może dlatego, że bycie wieśniakiem to wstyd? Gdyby zastanowić się dokładniej, to na wsi nie jest tak jak przypuszczamy. Wielkim plusem tego miejsca są: świeże powietrze, spokój, kontakt z przyrodą. Jedyny minus jaki dostrzegam to daleka droga do centrum miasta, szkoły. Ale nie tylko tym się żyje. Są samochody, dzięki którym na miejscu jesteśmy w 15 minut. To nie problem. Teraz zastanówmy się nad miastem. Miasto.. Kojarzy nam się z wysoko rozwiniętą technologią, zabawą, imprezami, ale również ze spalinami, zanieczyszczeniami. Tak naprawdę warunki do życia lepsze są na wsi, jednak człowiek bierze pod uwagę udogodnienia. Osobiście ja mam wielki dylemat. Lubię wieś. Tam jest coś takiego czego nie ma w mieście, a jeżeli chodzi o dostęp do internetu, to nie ma większego problemu. Teraz internet jest wszędzie. Co to dla naszej technologi. Jednocześnie pasuje mi to, że w mieście mam wszystko pod ręką. Właściwie biorąc pod uwagę to co dzieje się na świecie, to ludzie zaczęli łączyć te dwa miejsca. W mieście zaczynają sadzić warzywa, hodować zwierzątka. Natomiast na wsi próbują swoje przytulne domki unowocześnić. Takie rozwiązanie również wybrała moja rodzina. Mieszkam w mieście, ale codziennie spotykam się z elementami krajobrazu wsi, tak jak widzicie na zdjęciach. A Wy gdzie wolelibyście zamieszkać? Miasto, wieś, a może misz-masz? :)

 ogrodniczki - sheinside 

Polecam zajrzeć na: 

KONKURS!
Jeżeli Ty też chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać cenę ogrodniczek i link do swojego bloga w komentarzu. Ja wylosuję trzy blogi i polecę je w przyszłym poście. Powodzenia ;)

                        
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

100 komentarzy :

  1. Piękne ogrodniczki! *.*

    Cena : US$15.99

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia! Cena 15,99$ US
    http://smileforcat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia! ;) Bardzo fajnie wyglądasz w tych ogrodniczkach ;)
    Cena: $15.99

    http://apricot-cupcake.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mieszkam na wsi i jak na razie nie narzekam. Świeże powietrze, fajne miejsca na spacery, sesje :)
    Ładne ogrodniczki cena: $15.99

    http://olivia-olivviaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. You look great dear!

    http://helderschicplace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. mieszkam w małej miejscowości niedaleko Krakowa,krajobraz na pewno wiejski,taki też mi pasuje :)
    spokój,wymieniony wyżej kontakt z przyrodą...tak,to jest to!
    miasto...hm...lubię :) jestem osobą,która nie lubi być w jednym miejscu długo,więc i tu i tu czuję się swoją.Chcąc,nie chcąc mieszkam niedaleko centrum Krakowa i pasuję mi to :)

    pozdrawiam <3
    MÓJ BOG-KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ladne ogrodniczki ! :D
    Duzo bardziej wole miasto niz wies, jednak jesli potrzebuje chwile spokoju wybieram sie przejsc/przejechac rowerem na pobliskie wioski :)

    cena: 15.99$

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne ogrodniczki :)
    Ja mieszkam w miecie i mi tam dobrze :)
    Cena $15.99
    http://life-andstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz zupełną rację, na wsi jest inaczej dlatego w pewnym sensie jest tam lepiej, lepsze powietrze, spokój, można odpocząć, a w mieście jest inaczej,ale też są i plusy mieszkania w mieście,więc lubię i to i to;)
    pozdrawiam
    http://caroline-caaroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mieszkam ani to we wsi ani to mieście:/
    Chciałabym mieszkać w mieście, takim większym, uwielbiam miejsca gdzie jest dużo ludzi i coś się dzieję. Jednak czasami lubię też jeździć do siostry na wieś :D
    Cudowne zdjęcia i śliczne ogrodniczki:*
    Cena: $15.99

    Zapraszam na nowy post :D
    Mój blog-kliknij

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna sesja zdjęciowa ! :D

    www.zuuzuuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mieszkam w mieście, co prawda nie dużym i wszędzie można dojść na piechotę. Ale wieś też lubię chociaż jestem rzadko :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny post. Świetnie czytało mi się tekst, jest napisany bardzo lekkim stylem. Zgadzam się z tym co napisałaś. Świetna stylizacja. Bardzo podobają mi się twoje ogrodniczki. Ja niestety nigdzie nie mogę ich znaleźć.
    Zapraszam do mnie

    http://poprostukllaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądasz, kliknęłam :)
    Pozdrawiam i zapraszam Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Mieszkam na wsi i bardzo to lubię :)
    Chociaż czasami chciałabym być częścią miasta to lubię wracać do ciszy, spokoju, przyrody- a teraz wiosną - pięknych zapachów.
    Zdjęcia jak zwykle piękne <3

    http://life-passion-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Super stylizacja i ślicznie zrobione włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdecydowanie misz-masz :)

    Przełamałam się. Może ktoś przeczyta mój szczery post, nowy początek :D
    olkoz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne spodenki 15,99, ja jednak wolę miasto

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. jejku, piękne te ogrodniczki!

    teenageladym.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie wyglądasz! Mieszkam w dużym mieście, chciałabym mieszkać w jeszcze większym, ale uwielbiam przyjeżdżać do babci, która mieszka na wsi. Wtedy czuję się jakoś spokojniej i mam (?) więcej czasu.

    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  21. Super wyglądasz! Mieszkam w średniej wielkości mieście i szczerze chciałabym mieszkać albo w większym, albo na wsi. Na wsi jest super, ale w dzisiejszych czasach niestety trudno żyć na wsi, z powodu nauki czy pracy. Jednak wieś to idealny czas na zabawę w łąkach z psem, odpoczynek i spędzanie świetnie czasu, lepiej niż w galerii :)
    http://maniolowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Po prostu cuuuudowne ogrodniczki :) Ja mieszkam w mieście, nie za dużym nie za małym i osobiście bardzo dobrze mi tutaj :)


    Zapraszam, własnie pojawił się najnowszy wpis na blogu:
    http://anita-turowska.blogspot.com/2015/05/zakupy-z-rossmanna-cz-i.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja w mieście wolę przebywać w zimie, ale jeżeli chodzi o lato to zdecydowanie wybieram wieś :)
    Świetne ogrodniczki.
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/05/be-original.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  24. super wygladasz, zdjecia przepiekne

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny temat poruszyłaś. Ja mam idealne porównanie bo pół swojego życia mieszkałam w mieście, a teraz 18km za..Niby to nie wieś, ale też nie miasto..Takie miasteczko bym powiedziała. Plusy i minusy znajdą się i w jednym i w drugim miejscu. Osobiście wolę miasto, ale chyba tylko dlatego, że mam tam większość swoich znajomych i ciężko czasem się spotkać.
    Śliczne ogrodniczki <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. ogrodniczki -$15.99
    Mogłabyś poklikać w linki na mom blogu? Było by mi bardzo miło
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  27. I wieś i miasto ma wiele plusów.Ja mieszkam na wsi ale mam blisko do miasta więc mogę to połączyć :-).
    magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. I wieś i miasto ma wiele plusów.Ja mieszkam na wsi ale mam blisko do miasta więc mogę to połączyć :-).
    magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Dlatego ja mówię, że chcę mieszkać w centrum miasta na wsi :D. Dla mnie to trudna decyzja ale kiedyś coś wybiorę ;)
    Cena - 15.99 $ z 22.50$
    http://alieever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. mam identyczne ogrodniczki <3 tylko ja podwijam nogawki ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale świetne ogrodniczki ! ♥ No mi matko dziewczyno, ale ty masz piękne włosy !! ♥ Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowny strój <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Mieszkam na wsi i kocham to miejsce. Wielki ogród, wokół pełno zwierząt, wszędobylski śpiew ptaków, obcowanie z przyrodą, swojskość, świeże powietrze i wszystkie inne aspekty. Za kilka lat pewnie zamieszkam w mieście, ale na starość na wieś koniecznie wrócić muszę. Albo zamieszkam na obrzeżach, przedmieściach, kilka km od miasta, w domu, z mężem i dziećmi, i tam zostanę. Zależy, jak się los potoczy. :)

    (cena ogrodniczek - $15.99)

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Mieszkałam kiedyś na wsi i wiosną i latem pięknie tam jest ale wolę miasto.
    Świetne zdjęcia.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ładne zdjęcia - mieszkam teraz na wsi, nie przeszkadza mi to bo do miasta mam bardzo blisko :) P
    http://www.skezjablog.eu/

    OdpowiedzUsuń
  36. ogrodniczki najlepsze ♥

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowny post! Śliczne ogrodniczki ♥ ♥
    Mój blog - klik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  38. Twoja notka przypomniała mi pewną historię. Kiedyś ze znajomymi byliśmy w stolicy i spotkaliśmy grupkę gimnazjalistów. Na oko 13-14 lat. Przed nami szedł ok 50 letni mężczyzna "typowy słoik". Dzieci z gimnazjum zaczęły się z niego śmiać że potłucze słoiki , że wieśniak etc. Facet nawet uwagi nie zwrócił tylko poszedł dalej. Chwilę później podbili to grupki szczeniaków 2 policjanci wypisali im mandaty za picie piwa publicznie i wezwali ich rodziców. Jako ze działo się to przed PeKiNem to widzieliśmy cały ten cyrk. I od tamtej pory słowo "wieśniak" nabrało nowego znaczenia. Można mieszkać w mieście i robić z siebie wieś;)

    http://jak-wloczykij.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Ciekawy post i fajne zdjęcia.
    Ja wolę mieszkać na wsi, bo tam mieszkam od zawsze. W mieście bywam prawie codziennie uczę się tam od 6. Może teraz przez zbliżające studia coś się zmieni...

    OdpowiedzUsuń
  40. A ja mieszkam sobie w małym miasteczku niedaleko Poznania, jest mi tutaj dobrze, nie ma tłumu ludzi, jest pięknie :)
    Masz super ogrodniczki!
    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. przepiekne zdjecia
    http://mandyy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. śliczne zdjęcia :)

    http://shubiduoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja mieszkam na wsi i nie narzekam :*
    śliczne ogrodniczki :* - 15.99
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczne zdjęcia :)
    http://vkrzeszevska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja od zawsze chciałabym mieszkać na wsi, lecz blisko miasta (np. 3km), abym zawsze mogła przejechać się tam rowerem, czy nawet pójść na spacer. Kocham wieś za czyste powietrze, dużo miejsca i luzu, lecz nie wytrzymałabym na totalnym odludziu, bo jestem przyzwyczajona do tego, że mam 5 minut do sklepu, a nie godzinę.
    www.taraspatrycja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja od zawsze chciałem mieszkać w mieście, ale z czasem polubiłem moje miejsce zamieszkania, które znajduje się prawie w centrum ale jest mało zaludnione i jest tu spokój :D
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetne zdjęcia. Bardzo interesujący post, mi właściwie trudno jest powiedzieć co wolę bardziej ponieważ nigdy nie byłam na wsi wiem może to trochę głupie.. ale nic na to nie poradzę. Czasami mam ochotę wybrać się do takiej typowej wsi, zoabczyć ten klimat. :)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam, Zuza :)

    OdpowiedzUsuń
  48. O patrz, też wzięłam te ogrodniczki ;) Ich obecna cena - 15.99 dolców ;)

    http://bsylwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja lubię wieś i miasto, mieszkam w mieście, ale weekendy przeważnie spędzamy na wsi wypoczywając na łonie natury:)

    OdpowiedzUsuń
  50. dużo razy planowałam kupić ogrodniczki, ale jakoś nigdy nie mam pomysłu do czego je założyć. :)
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetnie wyglądasz w tych ogrodniczkach !
    cena: 15.99$

    http://filizanka-herbaty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetne ogrodniczki i ogólnie cały look na duży plus ;)
    Czekam na wiecej notek ;)
    A tym czasem zapraszam na sekundkę do mnie ---- > aroundmydayy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja osobiście 100x bardziej wolę mieszkać na wsi niż być blisko galerii i w ogóle, wdychając te wszystkie spaliny... Wieś może być równie dobra jak miasto. Ogrodniczki sa super, mam podobne :) Obecnie chyba kosztują 15.99$.

    luleann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja niestety nie mogłabym mieszkać na wsi, jestem bardzo przyzwyczajona do miasta.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. ja całe 15 lat mieszkałam na wsi, teraz mieszkam w mieście...
    myślę, że oba miejsca mają zarówno jakieś wady jak i zalety:)

    cena: 15.99 $
    http://karka-skoczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja mieszkam w małym mieście, ale większość weekendów spędzam na wsi. Moim zdaniem wieś ma swoją magię, której nie ma w mieście. Miasto tak samo, ma to coś, czego nie ma wieś :D
    zuziolandia1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Waw I am in love with your outfit! Very nice items, very nice combination! My last outfit is with a jumpsuit too!

    Maybe you can check my blog too and follow via GFC-> http://culore.blogspot.ro/ I followed you - 983.

    Kisses!

    OdpowiedzUsuń
  58. Ale śliczne ogrodniczki!
    Ja nie potrafiłabym wybrać pomiedzy zyciem w miescie i na wsi.
    Jedno i drugie ma swoje plusy jak i minusy :)
    Jednak jak dotąd życie w mieście mi odpowiada :)


    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  59. fajna stylizacja ! Chciałabym mieszkać na wsi :)
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja osobiście wole wieś właśnie z tych powodów ,które podałaś świeże powietrze i wielki spokój :)) Przy okazji piękne ogrodniczki ;*

    http://asiaasiula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja chciałabym jakos mieszkac na wsi, bo wszyscy się tam znają i zawsze, codziennie wychodzą na dwór, jakies ogniska itp :) Dla mnie to jest swietne!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. You have an amazing blog! May I follow you?
    xx
    Blog: adonadasushi.blogspot.pt
    FB Page: facebook.com/blogdadonadasushi

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetne fotki. Uczciwie poklikałam. Jakbyś mogła jutro kliknąć u mnie w Dresslink,będę wdzięczna.

    OdpowiedzUsuń
  64. Love your photos!!!

    Thanks for sharing!!!

    nastyadrama.ru - Welcome to my blog and try your luck in COOL Sheinside GIVEAWAY!!!

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja mieszkam w mieście, ale lubię bardzo jeździć do rodziny na wieś. Fajnie wyglądasz. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Śliczne te ogrodniczki ;D Piękne zdjęcia ♥

    obserwuje i liczę na rewanż ♥

    http://suzzy-suzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Cudowne spodenki :3 bardzo chciałabym mieszkać na wsi, jednak nie byłoby to zbyt praktyczne, a szkoda :C
    Zapraszam do siebie: blog z ubraniowymi pomysłami DIY http://kitty-hat.blogspot.com/
    Obserwuję za obserwację!

    OdpowiedzUsuń
  68. Cena ogrodniczek - 15.99

    Ładne zdjęcia.
    Zapraszam do mnie:
    http://impact-foudre.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Ja mieszkam na wsi, lecz ok. 5 km od miasta. :P Powiem szczerze, zawsze marzyłam aby mieszkać w mieście, ale moje koleżanki z miasta marzą,aby mieszakć na wsi. xD Sami nie wiemy co chcemy, zanim nie docenmy tego, co mamy.
    Cena ogrodnczek na PLN to 63,96 zł.
    http://julia-i-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. He, he. Z tą wsią to śmieszne

    OdpowiedzUsuń
  71. Bardzo chciałabym mieszkać na wsi *-* Śliczne ogrodniczki :) Ich cena to: $15.99

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. A ja mieszkam na wsi, która tak naprawdę nie przypomina jej, bo są tu tylko domki rodzinne i dopiero na skraju pole. Jednakże 3/4 dni w tygodniu przebywam w mieście, więc tak naprawdę nie czuję się "dziewczyną ze wsi". Gdybym miała zdecydować, to zapewne stałabym w miejscu, a czas leciałby nieubłaganie, gdyż nie potrafiłabym wybrać :)

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. Ja mieszkam kilka km od wrocławia także nie aż taka wielka wieś :D

    zapraszam do siebie dopiero zaczynam ^^
    http://razdwatrzy-o-o.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. Ja mieszkam w mieście i czasami mam ochotę poprostu przenieść na wieś, gdzie jest spokojniej <:

    kawaii-lifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Mieszkam na wsi, fakt świeże powietrze, ale chciałabym być blisko galerii i innych sklepów.
    Cena ogrodniczek 15.99$
    http://nastulka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Mimo wszystko, zdecydowanie wieś :)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. mieszkam na wsi ale studiuje w mieście i nigdy nie zamieniłabym wsi na miasto, jednak pewnie ze względu na większe możliwości pracy będe zmuszona zostac w mieście

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. ja mieszkam na pograniczu miasta i wsi i myślę, że to cudowne miejsce :)

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Przyznam szczerze, że odkąd mieszkam w dużym mieście - tęsknię za wsią. Tęsknię za ciszą, spokojem, za świeżością i bliskością natury. Tak, w Łodzi też są parki i ogrody, ale to już nie to samo co podwórko, gdzie można wyjść boso i biegać po trawie:)

    w wolnej chwili zapraszam do mnie,
    babeczka24.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. Przepiękne ogrodniczki, uwielbiam gdy dziewczyny je noszą!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie. Tym razem recenzja wybitnej moim zdaniem książki.
    Jeśli to nie problem to proszę o kliknięcie plusika w Google.
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  81. Też muszę sobie sprawić ogrodniczki<3 Mam w planach cała stylizację, jeszcze tylko ich mi brakuje ;) (Cena $15.99)

    Zapraszam do siebie: mamazbloku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Ojej mam podobne ogrodniczki :). Też jestem ze wsi też mam 15 min do szkoły, ale rano na szczęście jeżdżę autem. Masz rację ogromnym atutem jest czyste powietrze. Moim zdaniem też widoki, jako że ja mieszkam w górach to z mojego okna rozpościera się widok na nie :) Nie zawsze w miastach widoki są śliczne.
    differentdiamond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena ogrodniczek to $15.99
      Mój blog to differentdiamond.blogspot.com

      Usuń
    2. Jakie ładne zdjęcia ♥ Mieszkanie na wsi wydaję się fajne :)
      ogrodniczki - US$15.99

      http://milkaoreoo.blogspot.com/

      Usuń
    3. I oczywiście obserwujemy <3

      Usuń
  83. Ooo uwielbiam ogrodniczki! bardzo podobają mi się zdjęcia ♥
    Ja mieszkałam kiedyś w mieście, teraz na wsi, ale bardzo chciałabym znowu wrócić do miasta ;D

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. Ciekawe ogrodniczki, kiedyś miałam podobne. ;)

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Cudowne zdjęcia *.*
    Ja od urodzenia mieszkam na wsi, ale w przyszłości na pewno będę mieszkała w mieście!

    bemolie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. Ja też miałabym dylemat przy wyborze "miasto czy wieś" ale chyba minimalnie mój wybór przechyla się w stronę miasta :) Przynajmniej wszystko jest pod ręką :)

    Happiness Blog

    OdpowiedzUsuń
  87. Mieszkam na wsi i za nic nie chciałabym mieszkać w mieście ! :D
    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  88. Milena ! Wspaniałe są te ogrodniczki :D przyznam, że ja również kupiłam sobie w zeszłym tygodniu. Jestem mega zadowolona, świetnie wyglądają i są wygodne <3

    www.annacooksandtravels.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  89. Super zestaw, świetnie w nim wyglądasz :)
    www.marynasiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  90. ja zdecydowanie jestem za wsią, ale taką typową a nie pełną blokow

    OdpowiedzUsuń
  91. Zdecydowanie wybieram miasto! Wieś jest dobra ale na 2 dni potem już nie potrafię wytrzymać, ja potrzebuję hałasu, tłumu ludzi, wysokich budynków wtedy dopiero mogę się skupić i cieszyć życiem ;)
    http://stoprocentwelny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  92. zdjecia bardzo ladne :) oby tak dalej i bedzie naprawde super ;)

    ____________________________________________________________

    http://arakumla.blogspot.com/

    https://www.facebook.com/pages/Natalia-Dutka-Fotografia/349720995094903?ref=bookmarks

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka