Read somebody's mind

Dzień dobry! Jak Wam mijają wakacje? Oprócz tego, że jestem osobą, która nie potrafi wysiedzieć w domu, to  mi całkiem dobrze. Niestety jestem aktywnym człowiekiem i muszę cały czas coś robić. Inaczej mam wrażenie, że marnuję całe wakacje. Fajnie, że jestem ruchliwą osobą, ale gdy nie mam z kim wyjść, to dostaję szału haha. Czasami nawet zastanawiam się, czy inni mają podobne myśli do moich. Co kryje zapatrzony w dal człowiek idący chodnikiem? Co  myśli pani samotnie spacerująca? Zastanawiam się, czy wszyscy myślimy tak samo. W takich chwilach chciałabym posiadać dar czytania w myślach. Niestety albo i stety takie cuda są tylko w filmach. Taki dar bowiem może być dobry jak i zły. Zależy to od "właściciela". Fajnie by było wiedzieć to co inni myślą, lecz po jakimś czasie to stałoby się kłopotliwe. Idziesz sobie ulicą i słyszysz różne myśli. Mijasz jedną osobę, drugą, a nagle widzisz swojego znajomego. Przechwytujesz jej/jego myśli i słyszysz jak mówi o Tobie. Nie są to miłe rzeczy. Na pewno zrobiłoby Ci się przykro. I pomyśleć, że tak by było całe życie. Własnie dlatego też ciesze się, że nie posiadam tej umiejętności. Na pewno niejedne słowa by mnie zasmuciły. Uważam, że dobrze jest jak jest. Myśli ludzi są ich prywatnością. Gdybym teraz dowiedziała się, że ktoś słuchał moich myśli przez kilka lat, nie wiem co bym zrobiła. Zapadła się pewnie pod ziemię. Więc gdybym miała wybór posiadać czy nie poosiadać taki dar, długo bym się zastanawiała. Ostatecznie wybrałabym życie bez takiej umiejętności. A jaki byłby Wasz wybór?

bransoletka - Soufeel | charms - Soufeel

Zapraszam:

                        
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

103 komentarze :

  1. To prawda. Czasem fajnie by było wiedzieć co myślą inni, ale w niektórych sytuacjach byłoby to niezbyt przyjemne. Też uważam, że dobrze, że nie mamy takiego daru. Zdecydowanie wybrałabym życie bez takiej umiejętności!
    Prześliczne zdjęcia! Ja niestety w przeciwieństwie do Ciebie jestem wielkim leniuchem i wychodzę jak na razie z domu tylko na treningi, ale od niedzieli się to zmieni i nie będę miała czasu siedzieć, bo jadę na obóz :D

    Pozdrawiam
    http://with-dreams-of-the-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie to dobrze, że nie czytamy w myślach :D To by było naprawdę nie przyjemne i zresztą bez sensu, bo chyba tylko w myślach człowiek ma 100% prywatności. Ja bym nie chciała takiego daru. Prześliczne zdjęcia:* Udanych wakacji^^
    Mogłabyś poklikać?:) To dla mnie bardzo ważne, z góry bardzo dziękuję! ♥ http://stay-positive1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z Tobą w 100%. Okropnie spodobał mi się ten blog i mogę cię zapewnić, że będę wpadać tu częsciej ;)
    http://youngelo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej nie chciałabym, żeby ktoś znał moje myśli ;p
    gloriousdolls.blogspot.com!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje mi się, ze dobrze że nie potrafimy czytać w myślach, wyrządziłoby to zbyt wiele szkód. Owszem czasem szkoda, bo zaspokoilibyśmy swoją ciekawość a przy tym pokłócili się z połowy światem
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia. Ja też jestem aktywną osobą, ale po sesji którą skończyłam nieoficjalnie juz dzisiaj czuję, że jeden tydzień muszę przeleżeć aby zregenerować siły! :P Pozdrawiam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. u r so pretty :) Nice look <3

    Pls follow me back :*
    http://majaanchevska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie wiem co bym wybrala, bo w gruncie rzeczy nie przejmuje sie tym, co inni o mnie mowia. Ale w koncu takie mysli moglyby zabolec..

    http://feel-that-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam mieszane zdanie co do tego. Z jednej strony bym nie chciała bo mogłoby mnie to skrzywdzić, a z drugiej to taka niesamowita ciekawość. A co do aktywności...jestem niestety przykuta do łóżka a i pogoda nie rozpieszcza, więc automatycznie poziom dobrego humoru spada w dół :(
    Śliczne zdjęcia :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dar czytania samych dobrych rzeczy :D
    ładne zdj ;*
    .
    http://paulinkq-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja równiez jestem osoba aktywna.I cięzko mi usiedziec w jednym miejscu chcialabym cały czas robic cos innego.Można powiedziec,że jestem typem "poszukiwaczki". Ps.Super zdjęcia ;) http://aparatkaa97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Często jestem ciekawa co, ktoś o mnie myśli. Jednak cieszę się, że jeszcze nikt nie wynalazł maszyny do czytania w myślach. Przynajmniej mamy trochę prywatności, ale kto wie, jak długo to potrwa.
    Pozdrawiam!
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale śliczna bransoletka. *O* Uwielbiam takie. :)

    MÓJ BLOG - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. a ja chciałabym posiadać taki dar. Lepiej znać najgorszą prawdę. Przynajmniej wiedzielibyśmy co tak naprawdę myślą o nas inni. Może to by nas zmotywowało do pracy nad swoim charakterem? Jednak podpisuję się pod tym, co napisałaś. Jakbym dowiedziała się, że ktoś słyszał moje myśli przez kilka lat, to zapadłabym się pod ziemię :D

    nowy adres:
    http://follow-dreamss.blogspot.com ( na razie tylko dla zaproszonych użytkowników ale niedługo już będzie publiczny ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia!

    Zapraszam do siebie ---> http://mylittlelifefactory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Też nie chciałabym czytać w czyichś myślach! Śliczne zdjęcia :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Hmm, a wydawałoby mi się, że chciałabym taką moc posiadać. Po przemyśleniu tego, po przeczytaniu tego posta myślę już trochę inaczej. Chociaż pewnie gdyby ktoś mi takie coś zaoferował, przyjęłabym. Ale nie na dłuższą metę. ;)

    _______________
    MY-LIFE-MY-TROUBLES.BLOGSPOT.COM
    WSZEDZIEKSIAZKI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  18. Chcemy cię zaprosić szczegóły poznasz wchodząc w link na dole :)

    http://funkyimg.com/i/YH9s.jpg

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja tam bym chciała móc czytać w myślach wtedy kiedy chcę :) Wiesz taki ,,przycisk" kiedy mogę to włączyć i wyłączyć :)
    Pozdrawiam :3
    memoraably.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja chyba nie chciałabym czytać w myślach ;) Poza tym - fajne zdjęcia ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Mijają spokojnie:)
    Ładne zdjęcia.

    http://my-life-bllog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. To dobrze, że jesteś aktywna!
    Śliczne zdjęcia, a outfit idealny! <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też nie potrafię usiedzieć w miejscu i jestem bardzo aktywna :D
    Często wyobrażałam sobie, że umiem czytać innym w myślach, ale faktycznie przecież w niektórych sytuacjach byłoby to zbyt niekomfortowe ;))
    Swietne zdjęcia!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. W sumie dobrze, że nie czytamy w myślach innych:) Świetna stylizacja!

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja wręcz odwrotnie jestem straszynm leniem i najchętniej nie ruszałabym sie z łóżka!

    bemolie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny post ;) Też strasznie chciałabym czytać w myślach...:D
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  27. Wakacje super mi mijają! :) Tobie życzę miłych wakacji:)
    www.agnes-malinowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. ja bym chciała posiadać taką umiejętność, ale z opcją wyłączania i włączania :)
    Super sesja!

    justaliceworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne zdjęcia i stylizacja :)

    lifeee-is-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne zdjęcia!
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne buty :)


    Za komentarz do dwóch najnowszych postów odwdzięczam się obserwacją i trzema komentarzami oraz poklikam w bannery, jeśli masz :)
    www.sandrakopko.com

    OdpowiedzUsuń
  32. ciekawe ujęcia :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com
    w wolnej chwili zapraszam na mojego yt:
    https://www.youtube.com/watch?v=DG2fSsd_Vo0

    OdpowiedzUsuń
  33. Ładne zdjęcia, świetne buty. Zapraszam szalonaa-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładne zdjęcia, jesteś na prawdę fotogeniczna :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ! ♥ buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne zdjęcia i masz bardzo ładną bransoletkę! Jest taka delikatna, idealna dla mnie.
    >mój blog KLIK<
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Również jestem aktywna,
    Bardzo fajny blog :).
    -------------------
    Mini konkurs! Kliknij w banner sheinside( sprawdzam) w bocznym pasku.
    Napisz w poście czy kliknelaś i link do bloga.
    A ja wylosuje blogi, które polece w poście, a jeden umieszcze w bocznym pasku 'czytam'.
    Mój Blog - klik!
    -------------------
    zAPRASZAM! I DZIĘKI.

    OdpowiedzUsuń
  37. Czasami zastanawiam się co inni o mnie myślą,ale z drugiej strony wolę tego nie wiedzieć.
    Piękne zdjęcia i miejsce :D.
    Pozdrawiam!
    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczne zdjęcia! ♥
    Również chciałabym posiadać taki dar. Czasami jak myślałam coś o kimś w szkole to bałam się, że ten ktoś czyta moje myśli, a nie zawsze myślałam o kimś pozytywne rzeczy! :D
    http://oliviejulie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja wolałabym nie posiadać takiego daru.
    Świetne zdjęcia.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. swietne zdjecia! i w ogole ladny blog :D

    olabrzeska.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Super zdjęcia :) Ja chyba wolałabym nie wiedzieć co myślą inni :)

    Zapraszam do mnie: http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  42. Aż miło ogląda się Twoje zdjęcia, oby tak dalej!
    Powodzenia:)

    http://photographyslowinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. śliczna bransoletka. oczywiście kliknięte. mogłabyś zrobić u mnie to samo? byłabym bardzo wdzięczna. :)
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Masz przepiękne włosy ! :)
    Gdybym miała dar czytania ludzkich myśli to bym się chyba załamała :D
    bluemuffins&roses

    OdpowiedzUsuń
  45. świetne włosy <3
    moj blog : http://alleksandraay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Cudowny i bardzo mądry post ♥. Wybrałaś bardzo ciekawy temat i doskonale go zobrazowałaś. Ja osobiście, jeśli miałabym decydować o posiadaniu daru czytania w myślach, przypuszczam, że nie skorzystałabym z takiej opcji. Według mnie każdy człowiek ma prawo do swojej prywatności, a refleksje tworzące się w naszych głowach są jej częścią. Nie byłabym również w stanie "zaglądać" do ludzkich myśli, bo bałabym się o to, co mogę tam zobaczyć. Z jednej strony jest to strach przed prawdą, którą mogą skrywać człowiecze ideologie, a z drugiej z trwogi przed zranieniem. Raczej wolę żyć ze swiadomością, że ludzie są szczerzy, a ich myśli są jedynie "dopełnieniem" własnych teorii. Moje wakacje jak na razie mijają dobrze, aczykolwiek lepiej niż było. Od dzisiaj jestem w domu i obecnie odpoczywam :). Dołączyłaś do postu prześliczne zdjęcia *.* Pozdrawiam cieplutko!

    http://julia-its-not-too-late.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie :).

    OdpowiedzUsuń
  47. Super fotki ^^
    Zapraszam do siebie :* http://kaanaasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetne zdjęcia. Fajnie na nich wyglądasz. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  49. Skąd jest ten kardigan? Długo takiego szukam. Zdjęcia świetnie pasują do tematyki posta, świetny blog!

    veronica-veronique.blogspot,com

    OdpowiedzUsuń
  50. śliczne zdjecia
    urocza bransoletka

    OdpowiedzUsuń
  51. Cudowna sceneria :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo ładne zdjęcia! Myślę, że dobrze iż nie posiadamy umiejętności czytania w myślach, gdyż z czasem nasze życie mogłoby się stać nie do zniesienia, gdybyśmy cały czas słuchali czyichś myśli. wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. śliczne zdjęcia :)

    zapraszam również do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja też bym nie chciala posiadać takiej umiejętności , szło by oszaleć haha :)
    śliczne zdjecia i piękna bransoletka :)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. baardzo ładny wygląd bloga *,*
    moj blog: http://alleksandraay.blogspot.com/ s
    komentujesz? Może obs za obs ? :)‎ Alleksandra

    OdpowiedzUsuń
  56. ale ładne zdjęcia :)
    www.agnes-malinowska.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Szczerze? To nie chciałabym móc czytać w myślach. Czasem lepiej nie wiedzieć co inni sądzą, bo to może przyprawić o przykrość...
    Świetne zdjęcia! :)

    Zachęcam do klikania w linki na moim blogu. :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Witaj... zauważyłam twój komentarz na moim blogu i postanowiłam się odwdzięczyć :)
    Co do tego daru czytania w myślach to chyba byłby nawet fajny pomysł i posiadanie go byłoby satysfakcjonujące. Jesteśmy do siebie podobne z charakteru gdyż również nie potrafię usiedzieć chwili w miejscu. Dzisiaj chciałam iść z przyjaciółmi na plażę ale niestety wyszło tak, że poszłam tam sama :P
    Pozdrawiam!!!
    http://heart-beats-harder69.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetne zdjęcia <3
    I genialna koszulka :)
    http://polinapaola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Bardzo ładne zdjęcia, zazdroszczę fotogeniczności c:
    http://astrall-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Czytanie w myślach mogło by być przydatne. Usłyszeć spiski, problemy osoby, która myśli o samobójstwie i w porę go powstrzymać... odpowiedzi na sprawdzian XD jeśli potrafiłabym tą zdolność blokować i wykorzystywać tylko do konkretnych, zacnych celów, pewnie mogłabym mieć taki dar :)
    Śliczne zdjęcie, krajobraz w tle jest cudowny
    http://hopeflyy.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  62. Świetne zdjęcia !
    Jesteś bardzo fotogeniczna :)

    niepowaznanastolatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Mądrze napisane ;)
    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Fajnie by było umieć czytać w myślach, ale tj. napisałaś, gdybym usłyszała coś niemiłego o sobie to nie byłoby już tak fajne ;/
    ✿ agnieszkaa-es.blogspot.com ✿

    OdpowiedzUsuń
  65. Śliczne zdjęcia. Wiesz, że ja też się czasem nad tym zastanawiam? :D
    Nominowałam Cie do Liebster Blog Award, pytania, jesli chcesz je umieścić na swoim bloga, znajdują się u mnie :).
    ania-ania3.blogspot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Przepięknie wyglądasz! <3
    Pozdrawiam i życzę udanych wakacji! :)
    Kliknij TUTAJ
    lub
    TU

    OdpowiedzUsuń
  67. Świetny look , zdjęcia bardzo ładne ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Nie wiem co bym wybrała. :D Cieżka decyzja. Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Świetne zdjęcia! Mi też ciężko wysiedzieć w miejscu. ;)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  70. A ja nie wiem co bym wybrała. To musiałoby być kłopotliwe :P

    OdpowiedzUsuń
  71. Ja bym nie chciała, by inni wiedzieli co sobie w danej sytuacji myślę, cieszę sie z tej prywatności :) Super wyglądasz, bardzo ładne zdjęcia :)
    Pozdrawiam!
    Mój Blog - zerknij! :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Udanego dnia, moja droga :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. Ja zauważyłam, że z wiekiem co raz bardziej doceniam ciszę i spokój, a jestem mniej aktywna :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  74. Zgadzam się z Tobą :) Myślę, że taki dar byłby zbyt kłopotliwy.
    Śliczne zdjęcia. Zapraszam do mnie :)

    http://pocomiwiecejx3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. bardzo ładne zdjęcia <3

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Zdecydowanie nie chciałabym mieć takiego daru. Świat bez tajemnic? To nie dla mnie.

    KONKURS U MNIE - ZAPRASZAM
    >> beauty bevst << klik klik

    OdpowiedzUsuń
  77. Śliczna bransoletka. Świetne zdjęcia. Super wyglądasz. Dzięki za polecenie bloga <3.
    Zapraszam do mnie.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. jak na razie wakacje spoczko :D tylko za szybko mijają :)
    byAjina
    KLIK mój blog

    OdpowiedzUsuń
  79. Ja niestety nie mam z kim wychodzić, ale jutro mam 18 chłopaka ♥ Śliczne zdjęcia!

    Nowy post!- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  80. Super miejsce na zdjęcia <3
    http://natalistylee-s.blogspot.co.uk/ Dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Wspaniałe miejsce do robienia zdjęć <3
    http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. świetna sceneria w 100% w moim stylu. Super outfit ;)

    OdpowiedzUsuń
  83. Bardzo udany post!!
    Liczę na obserwację<3
    Zapraszam do siebie
    www.thevogueboxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. Zobaczyć co w sercu ?Bałabym się tak jak ty . Chociaż są takie momenty, w których , wręcz chcę zagrzebać się w czyjich myślach.... Każdy chyba czasami chciałby.... no ale. To w sumie trudny temat , Ludzie mają mózg aby zbierać myśli, które powinny zbliżać nas do siebie . Jest odwrotnie, tworzymy takie zdania , które jak mur stają miedzy nami.... myślimy negatywnie, zamieniając się w ostre noże , które dźgają każdego człowieka po kolei . Myśli są takim tworzywem ,że ofiara nie wie kiedy i gdzie celujemy. Wydaję mi się ,że gdyby każdy kontrolował swoje myśli , na tyle by nie obawiać się ,że kogoś na głos by nimi zranił, na jeden dzień zdecydowałabym się . Obecnie - nie- mimo ,że chciałabym, ale bałabym ,że mnie zabiją .

    OdpowiedzUsuń
  85. Muszę pochwalić pierwsze ( nagłówkowe) zdjęcie , jest przepiękne , wyszło ci naprawdę profesjonalnie. Bardzo zdrowo i dziewczęco wyglądasz , po za tym. Twoja bluzka razem ze sweterkiem , bardzo przypadła e mi do gustu. Tylko jakoś te buty , mają fajny zielony odcień , ale jakoś ... noo są nie w moim stylu ( nie przepadam za jaskrawym połączeniem kolorów)
    Pozdrawiam iż całego serca dziękuję z komentarze na moim blogu !
    jak-w-niebiosach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. Zazdroszczę Ci,że jesteś taka ruchliwa :D
    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  87. Genialny outfit! Mimo to pełni się z tobą zgadzam! Lepiej nie znać cudzych myśli na nasz temat. Czasami może zaboleć. Bo jak to mówią "prawda boli".

    Masz może chwilkę? Zapraszam ?? Blog - klik ??

    OdpowiedzUsuń
  88. Bardzo ładne zdjęcia i bardzo ciekawy post :D

    OdpowiedzUsuń
  89. śliczna bransoletka, kliknięte :)

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  90. A ja bym chciała posiadać taki dar, okazałoby się, że każdy człowiek jest perfidnie paskudny ;< No ale tak czy siak fajnie by było posiadać taką umiejętność :)

    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjęciowymi  
    Nowy sesja zdjęciowa pt. ''Elf'':
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/07/elf.html

    OdpowiedzUsuń
  91. Czasami chciałbym czytać komuś w myślach, ale nie zawsze. Gdybym jednak miała wybrać to tak, jak ty. Ja też często widząc ludzi, zastanawiam się jak żyją, jakie mają domy, czy są szczęśliwi... XD
    Dziękuję, że poleciłaś mnie w poście <3
    Pozdrawiam, Pola
    polcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  92. nie chcialabym takiej umiejetnosci. ludzie czesto mowia za duzo nie zwracajac uwagi na to ze rania innych a co by dopiero bylo, gdybysmy slyszeli kazda mysl? to byloby okropne. czasem ladne klamstwo jest lepsze od okrutnej prawdy. poza tym kazdy powinien miec swoja trefe prywatnosci i sam decydowac czym chce sie podzielic z ludzmi a co zatrzymac dla siebie.
    pozdrawiam, www.poziomkabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka