Nie mam ręki

Wzrok, słuch, smak, węch, dotyk... Te zmysły są niezbędne do funkcjonowania człowieka. Co by było, gdyby ich nie było? Na każde z nich składa się odpowiedni narząd. Czasami myślami odrywam się od rzeczywistości i zastanawiałam, co by było, gdybym nie miała ręki, nogi lub oka. Wiem, że da się z tym żyć. Teraz wszystko jest tak rozwinięte, że są różne protezy i inne środki. Ale ta sama świadomość nie dałaby mi do końca cieszyć się życiem. Jednak wiem, że po jakimś czasie przyzwyczaiłabym się. Nie miałabym innego wyjścia. Gdybym miała wybrać pomiędzy utratą ręki lub nogi, długo bym nad tym myślała. Ostatecznie pewnie wybrałabym utratę ręki. A czemu? Odpowiedź jest prosta. Na nogach się poruszam. Ale niech lepiej zostanie tak, jak jest. I tak od czasu do czasu jestem na siebie zła za to, że mam słaby wzrok. Wiem, że to jest moja wina, bo ja o niego nie zadbałam. Jednak gdy pomyślę o innych przypadkach, to mój wzrok jest niczym w porównaniu z całkowitą utratą wzroku. Najgorsze jest to, że społeczeństwo nie do końca akceptuje takich ludzi. Ludzi, którzy utracili pewną część ciała nie z własnej winy. Niektórzy nawet są przekreślani przez rówieśników. Jednak na duchu podnosi mnie to, że oni się tym nie przejmują. I co lepsze - są szczęśliwi. Potrafią cieszyć się nawet z najmniejszych rzeczy. Właśnie to najbardziej w nich podziwiam. Dostrzegłam nawet, że ludzie jak coś utracą, zaczynają być bardziej szczęśliwsi. Doceniają więcej niż wtedy, gdy mieli wszystko. Dlatego bez względu na to, co teraz się dookoła Was dzieję, zastopujcie i uśmiechnijcie się. Zacznijcie doceniać to, co macie już teraz. Potem może być za późno. Cieszcie się z tego, że możecie uprawiać sport, wyjść na boisko i zagrać w piłkę nożną. Doceńcie to, ale nie przekreślajcie  tych, którzy tego nie mogą robić. Oni wciąż są tacy sami jak my.

dres - Shein

dres - Shein

Polecam:

KONKURS!
Jeżeli chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać cenę dresu oraz link do swojego bloga w komentarzu. Ja wylosuję trzy blogi i polecę je w przyszłym poście. Powodzenia ;)

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

109 komentarzy :

  1. Bardzo podobają mi się dresy z dziurami na kolanach, świetnie wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mądry tekst. Tez widze, że niepełnosprawni ludzie są czesto szczęsliwsi od tych, który są w pełni zdrowi. Ładny dres :)
    Cena: $27.67
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio się dowiedzialam że mam problemy z lewym uchem o czym wczesniej nie wiedzialam bo narazie jest to nie odczuwalne ale w porownaniu do osob ktore nie mają nogi lub ręki to jest taki drobiazg :)
    W tym dresie się zakochalam po prostu jest genialny . Jaki masz rozmiar ?
    $27.67
    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miłe słowa. Ja wybrałam rozmiar M :)

      Usuń
    2. Poklikane :)

      Czy mogłabym liczyć na poklikanie w linki u mnie w najnowszym poście ? :) Byłabym bardzo wdzięczna :)

      Usuń
  4. Bardzo fajnie napisany wpis.
    Świetnie wyglądasz;)

    http://anulunia268.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie napisane :)
    Super zdjęcia, fajny dres :D
    Dres: $27.67

    Mój blog, zapraszam- kliknij✿

    OdpowiedzUsuń
  6. Post, który składania do refleksji.
    Pozdrawiam, życzę powodzenia w dalszym blogowaniu i zapraszam do siebie:
    http://aguuuszka.blogspot.com/ ♥
    PS Byłoby mi niezmiernie miło, gdybyś dołączyła do grona moich czytelników, jeżeli spodoba Ci się mój kącik w internecie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mądrze napisane! ;) A ten dres masz śliczny.
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pokochałam ten dres, szczególnie spodnie *-* , jego cena to $27.67
    Pozdrawiam Moj Blog - KLIK !:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ogólnie staram się nie myśleć o takich rzeczach, bo po co :) Skoro mam dwie ręce i dwie nogi niech tak zostanie!
    Aczkolwiek post daje do myślenia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super post!Piękny dres

    http://julie-s-world.blogspot.com/2015/07/all-black-choies.html

    OdpowiedzUsuń
  11. No cóż...ludzie są różni. To, co inne często niestety nie jest akceptowane.. :( Smutne, ale prawdziwe.
    A tak przy okazji- świetne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !

    poklikasz w linki pod zdjęciami ?
    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/07/the-cancer-challange-lucluc.html
    ps jeśli podoba ci się blog-skomentuj, zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny dresik, zwłaszcza spodnie!
    Proszę o poklikanie w linki w ostatnim poście ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/2015/07/wspopraca-z-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia
    http://karolina-kina.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  15. Czasami marudzimy na pierdoły, a co dopiero mają powiedzieć ludzie, których spotyka taka tragedia, jak na przykład problem zdrowotny, czy brak ręki, nogi itp. Ci ludzie wydają mi się być w niektórych przypadkach dużo silniejsi, mają w sobie więcej radości i uśmiechu niż przeciętny człowiek, który marudzi na przykład z powodu pogody.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wybrałaś bardzo oryginalny temat. Bardzo podoba mi sie to jak piszesz :) Kliknęła w link, cena stroju to 27.67 :)

    Mogłabym prosić Cię o poklikanie w linki? http://sialalala96.blogspot.com/2015/07/best-sellers-and-further-reduction-shein.html. Jest to dla mnie bardzo ważne. Jeśli poklikasz napisz w komentarzu, a na pewno sie odwdzięczę:) Z góry dziekuję za wielką pomoc.

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Całkowicie się z Tobą zgadzam, Ci ludzi są tacy sami:) Poza tym - świetny dres :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia Rilsii (mogę cię tak nazywać?) zgadzam się z tobą w 100% to co tu napisałaś bardzo mnie poruszyło. Najbardziej: "Dostrzegłam nawet, że ludzie jak coś utracą, zaczynają być bardziej szczęśliwsi." Niesamowite zdanie... zgięło mnie na amen... to wielka prawda. Im więcej tracimy tym jesteśmy szczęśliwsi. A zastanawiałabyś się co by było , gdyby... oprócz grupki najbliższych nie mielibyśmy nic? To ,to dopiero było by szczęście! Tylko ,jest tez pewne "ale"-zależy co stracimy- Jeśli serce( czucie) nie będziemy potrafili się cieszyć chociażby w najmniejszym stopniu.
    Pozdrawiam♥ Dziękuję za komentarze na moim blogu ... mam nadzieję ,że nie będziesz mieć nic przeciwko, jak dodam cię do listy moich znajomych blogerów.... Twój blog po prostu będzie wisiał u mnie na pasku:)

    jak-w-niebiosach. blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Oczywiście, że możesz mnie tak nazywać. Rilseee właśnie czyta się Rilsi :*
      Ciesze się, że to co piszę podoba się innym. Jeszcze raz bardzo dziękuję.
      Pozdrawiam serdecznie ;)

      Usuń
  19. Jeju nie wyobrażam sb żyć bez nogi/ręki, ale jakbym miała wybór wybrałabym rękę. Masz rację, nasze społeczeństwo tego bardzo często nie akceptuje, co jest straszne!

    bemolie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nie lubię myśleć o takich sprawach, dlatego doceniam to co mam i cieszę się każdym kolejnym dniem mojego życia :) Pozdrawiam, MALWINA-JULIA.BLOGSPOT.COM ♥ZAPRASZAM♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne zdjęcia :)
    Ja również podziwiam takich ludzi i traktuję ich z wielkim szacunkiem.
    Jednak, szkoda, że inni ich ograniczają.

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialne spodnie!

    Obserwuję! Za komentarz do najnowszego posta odwdzięczam się trzema komentarzami i obserwacją, jeśli jeszcze nie zaobserwowałam. Dodatkowo klikam w bannery i linki, jeśli masz :)
    www.sandrakopko.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Często irytuję się, gdy ktoś wyśmiewa się z osób niepełnosprawnych, niemających jakiejś części ciała czy gdy jest ona w jakiś sposób zdeformowana. Nie rozumiem, jak tak można... W pełni toleruję takie osoby i szanuję.

    +Jeszcze raz dziękuję, wiesz za co. :)

    _______________
    MY-LIFE-MY-TROUBLES.BLOGSPOT.COM
    WSZEDZIEKSIAZKI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgadzam się z tobą w 100%, Ci ludzie są tacy sami jak my! :) Bardzo ładny dres

    Pozdrawiamy cieplutko
    Twins Life (klik) <-- duże zmiany u nas♡

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz 100% rację :) super piszesz. Powodzenia!! :)
    www.agnes-malinowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Dokładnie, tacy ludzie powinni być traktowani tak jak i my :)
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. No za post to należą sie wielkie brawa!
    I świetne zdjęcia ^^

    Mój blog~KLIK ^^

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgadzam się z Taobą w 100 % - ach, tacy ludzie mają równie prawo do życia jak i my, nie powinniśmy patrzeć na nich z góry, tylko traktować ich na równi.

    Świetne zdjęcia tak poza tym i strasznie podoba mi się Twój dres ;)

    http://kuraibanii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Mądre słowa :)
    Bardzo spodobał mi się ten dres.
    Cena - $27.67
    Zapraszam do mnie - http://bo-kazdy-moze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo mądrze napisane!
    Śliczne zdjęcia i dres :)
    Cena dresu: $27.67


    oliinekblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Sama się kiedyś zastanawiałam jak to jest,zamykałam oczy i próbowałam poruszać się po domu,albo wykonywać codzienne czynności i naprawdę szanuje takie osoby,które mimo braku jakichkolwiek zmysłów,żyją.

    maggiee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Super ;)
    dres 27.67
    moglabys poklikac ? paperlifex33.blogspot.com/2015/07/wishlist_14.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowny blog, może wspólna obserwacja? Jeżeli tak to zaobserwuj i daj znać u mnie na blogu, a odwdzięczę się na 100%
    pozdrawiam i zapraszam

    http://kinga-kingaa2500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne zdjęcia, zwłaszcza te ''w ruchu''. patrząc na te dwa przypomina mi się tekst z dzieciństwa ''nie siedz na piłce bo zrobi sie jajo'' haha
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  35. Prześliczny oraz bardzo mądrze napisany post ♥. Wzruszyłam się podczas czytania, ponieważ tak pięknie to wszystko ujęłaś :'). Zgadzam się z Tobą w stu procentach oraz popieram stwierdzenie, iż ludzie z brakiem kończyny bądź jakąkolwiek inną wadą, nie są gorsi od nas. Wszyscy jesteśmy tacy sami, bez względu na to, czy mamy dwie nogi, czy jedną; czy widzimy na jedno oko, czy na dwa; czy jesteśmy w pełni sprawni, czy też nie. Po prostu nie każdy ma tą możliwość, aby być w pełni zdrowym, tak jak inni, ale nie jest to powód do kpin oraz otrącenia ze strony rówieśników. Równie dobrze to nam może przytrafić się taka tragedia i tak naprawdę dopiero wtedy człowiek jest w stanie zrozumieć tę drugą osobę. Często w telewizji spotykam reklamy, które apelują do ludzi o wysyłanie sms'ów na niepełnosprawne dzieci. Za każdym razem, kiedy oglądam ich uśmiech, słucham wypowiedzi oraz próśb, to aż łezka się w oku kręci, widząc, że pomimo przeciwności losu, te malutkie osóbki są w stanie się uśmiechać oraz wciąż walczyć i pokonywać wszelkie przeszkody w drodze do lepszego życia :'). To są niczemu niewinne osoby, jedynie skrzywdzone przez los, które dodatkowo potrafią uświadomić starszemu człowiekowi jak wiele ma, posiadając niczym nie upośledzone zdrowie. Naprawdę pięknie to wszystko ujęłaś ♥. Dodatkowo do postu przyłączone są bardzo ładne zdjęcia :). Pozdrawiam cieplutko!

    http://julia-its-not-too-late.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie :).

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzooo mądre słowa dają do myślenia .

    Gabriellaaa6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Zawsze Twoje posty dają dużo do myślenia! Świetnie to wszystko napisałaś, boskie zdjęcia :). Pozdrawiam!

    + Bardzo proszę o kliknięcie w link rzeczy w najnowszym poście: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ładny dres, chociaż za bardzo ich nie noszę chyba jednak będę musiała rozejrzeć się za jakimś dresem dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny dres! Bardzo ładnie w nim się prezentujesz! :)
    Zapraszam do mnie.
    http://meandmy-woorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. świetny outfit. super design i zdjęcia - są bardzo dobrej jakości :) obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny post. Bardzo spodobał mi się ten dresik :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Gdy zobaczyłam jak siedzisz na piłce obudziły się we mnie wspomnienia z dzieciństwa ;p

    veronica-veronique.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetne zdjęcia ! ;O Bardzo fajnie wyglądasz w tym dresie :) Też znikł ci gadżet obserwatorzy ? Jak tylko wróci to natychmiast obserwuję.
    Zapraszam do mnie na nowy post i oufit.
    http://ola-banaczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten gadżet na jednej przeglądarce działa, a na drugiej nie :(
      Obecnie jestem na Chrome i nigdzie mi się nie pokazuje, a na Explorer jest wszędzie..

      Usuń
  45. Świetne zdjęcia no i przede wszystkim mądrze i prawdziwie napisane ;) Pozdrawiam http://www.e-m-y.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetna sportowa stylizacja, pomysłowe zdjęcia! Z przemyśleniami się w pełni zgadzam, także podziwiam takich ludzi. Jest to coś pięknego widzieć człowieka, który jest szczęśliwy mimo swojej niepełnosprawności lub innych przykrości. Chciałabym aby każdy miał możliwość przeżyć tak swój, jeden dzień. Więcej osób doceniałoby to co ma :)



    $27.67 to cena dresu.
    www.lajnn.blogspot.com

    a tutaj fb jeśli chciałabyś zajrzec, powiadamiam na nim o nowych wpisach:
    https://www.facebook.com/lajnblog

    OdpowiedzUsuń
  47. Ładna ,sportowa stylizacja , taka na luzie ;)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękne zdjęcia! Co do wpisu, to daje do myślenia. Ja też często zastanawiam się, czy poradziłabym sobie bez ręki, czy nogi. Podziwiam osoby, które pomimo choroby czy utraty jakieś kończyny, potrafią być w pełni szczęśliwe. Pozdrawiam :)

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Przecudny dres, a buty są genialne ! bardzo mi się podoba Twój wygląd bloga. Fajnie klimatycznie i miło tutaj oraz w bardzo ciekawy sposób piszesz ; ) Zapraszam do siebie może wspólna obserwacja ? http://xpaulaszx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja nie lubię gdybać ''co by było gdyby''. Cieszę się z tego co mam, chociaż wzrok, tak jak u ciebie nie jest najlepszy. Noszę okulary, a po 21 roku życia mam w planach operacje laserową:)

    Zapraszam;) ---> klik, klik

    OdpowiedzUsuń
  51. Genialny dres!~Super w nim wygladasz :)
    http://aparatkaa97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. piękny dres ! fajny blog :) zapraszam do mnie stylled.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. fajny strój :)
    Pozdrawiam i zapraszam : twoimioczami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. wow cudne zdjęcia ♥
    ślicznie piszesz, zgadzam się z Tobą, powinniśmy doceniać to co mamy :)
    to chyba jakaś telepatia,bo też dzisiaj o tym pisałam hahah :D
    ps. śliczny wygląd bloga *.*

    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Trzeba doceniać to co się ma :).
    Wspaniały post i zdjęcia!

    Mogłabym prosić Cię o kliknięcie w link do sukienki tutaj
    Dziękuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  56. świetne spodnie, pasuje ci ten look :)

    OdpowiedzUsuń
  57. cudowne zdjęcia
    boskie dresy
    zapraszam do mnie http://niniakk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo fajne zdjęcia. ;) Nigdy nie myślałam nad tym, jak to by było żyć bez np. ręki. Chyba dopóki nam się to nie przytrafi, możemy powiedzieć, że jesteśmy szczęściarzami.
    Pozdrawiam!
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Super blog :)
    obserwowanie za obserwowanie?
    http://tysia-inspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. To straszne być w pewien sposób niepełnosprawnym, na pewno z czasem dałoby się przyzwyczaić do takiego trybu życia, choć na pewno nie byłoby to tak komfortowe. ;)

    Cena:US$27.67
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Straszne uczucie, nie mieć jakieś części ciała, albo nie móc jej używać. ;(
    Dres~27.67$
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. spodnie z dziurami mega :)
    http://2ndhstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. zgadzam się z tb <3 Świetny dres !
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Miałam 3 razy nogę w gipsie, więc trochę wiem jak to jest nie móc normalnie chodzić i wydaje mi się, że gdybym miała wybierać to też wolałabym nie mieć ręki, ale jednak staram się o takich rzeczach nie myśleć, bo po co kusić los ;) Świetny dres: )

    Zapraszam do mnie: http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  65. Cudne zdjęcia, strasznie mi się podoba ta piłka, chociaż jest do nogi. :D Co do samego bloga, bardzo mi się kojarzy z wakacjami bo jest taki pomarańczowy. Cudo! <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://zofiaqca.blogspot.com/2015/07/krotkie-paznokcie-inspiracje-short.html

    OdpowiedzUsuń
  66. Bardzo fajny post! Dres kosztuje $27.67. Bardzo podobają mi się te zdjęcia z piłką :)

    http://stylizacje-moda-uroda.blogspot.com
    http://naciowe-fotografie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Zgadzam się z tobą, ale lepiej o tym nie myśleć, obserwuje świetne zdjęcia i dres! adriana-ade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Ciekawy post :) Ślicznie wyszłaś na zdjęciach :*
    Zapraszam do mnie:
    http://love-light-power.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Świetny ten dres, przydałby mi się taki ! Genialnie wyglądają te rozcięcia na kolanach
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  70. Fajny dres :)
    http://swiatdzikuski26.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Jaki fajne dres. Te spodnie są super :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Poruszyłaś ważny temat, ja dzisiaj oglądając pewien program o nieuleczalnie chorych dzieciach uświadomiłam sobie ile mam, że jestem zdrowa :) Jesteś bardzo mądra!
    Cudowne zdjęcia!

    http://dreamsstation.blogspot.com/2015/07/walk-trendy.html

    OdpowiedzUsuń
  73. Ale fajny jest ten dres! :) Świetnie się w nim prezentujesz!

    OdpowiedzUsuń
  74. Bardzo fajny ten dres. Fajnie, że zrobiłaś zdjęcia jak grasz w piłkę. Osobiście jedna z nas (a mianowicie Ola) uwielbia grać w piłkę nożną. <3

    Zapraszamy do nas:
    http://labei357.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Świetne fotki, zwłaszcza te z piłką:) Post bardzo inspirujący, rzeczywiście codziennie powinniśmy cieszyć się z tego co mamy:)

    OdpowiedzUsuń
  76. Właśnie oglądałam świetny film o tytule Imagine i on opisywał metody uczenia niewidomych postrzegania świata i dał mi tyle inspiracji jeju! Zrozumiałam, że pomimo, że oni fizycznie nie widzą, to tak naprawdę dostrzegają o wiele więcej niż my, którzy fizycznie widzimy. Nie do końca ma to związek z brakiem jakiejś części ciała, ale brak wzroku też jest równie tragiczny.

    Minimalistyczny- klik :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Cudowne zdjęcia, piękny blog. ♥ Czekam na kolejny post! :) Sama jestem fanką sportu, jednak ja jestem zakochana w siatkówce, chociaż piłkę nożną też uwielbiam!

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili:
    Mój blog - (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  78. Dokładnie! Czasem doceniamy coś, gdy już to stracimy..
    Takie dresy sa niezbyt w moim stylu, ale Tobie bardzo pasują! :)

    Czy mogłabyś polikac w linki w tym poście?:) ----->KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  79. Ślicznie wyglądasz w tym dresie
    *chudzinka♥*



    kadziaablog♥KLIK

    OdpowiedzUsuń
  80. Udanego dnia :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. I like your blog!
    Would you like to follow each other?
    Let me know at my page:)

    xoxo

    http://nastyadeutsch.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  82. Niestety niektórzy ludzie nie potrafią zaakceptować takich rzeczy. Spoglądają wówczas na taką osobę, jak na przybysza z innej planety, a przecież człowiek bez ręki, nogi, pozbawiony wzroku to wciąż taki sam człowiek, jak Ty i ja. Zawsze gdy widzę takie osoby to niezwykle im współczuję, ale staram się nawet nie spoglądać na nich, ponieważ wiem, że czują się wtedy niekomfortowo. A przypuszczam również, że większość także stara się to zaakceptować i mimo wszystko cieszyć się życiem. Dlatego też zawsze staram się szczerze i ciepło uśmiechnąć do takiej osoby. Również mam niezwykle słaby wzrok, ale tak jak napisałaś - w porównaniu z jego całkowitą utratą to jest nic. Poruszyłaś naprawdę ciekawy temat. Powinniśmy doceniać i cieszyć się tym co mamy.
    Świetny dres i bardzo ładne zdjęcia! Kliknęłam - $27.67 :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  83. Bardzo ładne zdjęcia i pomysłowy post :)
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. Bardzo mi szkoda ludzi niepełnosprawnych. Szkoda, że wstydzą się siebie, zamykają w domach, nie wychodzą. Że społeczeństwo nie jest wystarczająco mądre, aby zaakceptować kogoś kto w tragiczny sposób stracił część ciała i porusza się na wózku. Tacy ludzie na pewno chcieliby też móc wyjść z domu. A nie mogą. Bo wszyscy ich wytykają, lub po prostu przy wyjściu nie ma zejścia dla wózków inwalidzkich.

    flawless-space

    OdpowiedzUsuń
  85. fajny ten dres, ale chyba dodajesz za dużo zdjęć;)
    --------------
    bardzo proszę o poklikanie w linki! http://polowcia--blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. Swietnie napisany post ;) i fajne zdjecia!

    pozdrawiam,
    http://mariettasophia.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  87. jeju zdjęcia prześliczne! :) a co do posta zgadzam się w 100 % :) Chodzę do szkoły integracyjnej i bardzo mi szkoda osób pokrzywdzonych :(
    Obserwuję i liczę na rewanż <3 MOGĘ WAS PROSIĆ O POMOC? :(
    Założyłam bloga z przyjaciółką i mogę Was prosić o zerknięcie, skomentowanie (nawet z anonima) lub obserwację?
    Proszę Was bardzo, mogę się odwdzięczyć! :)
    http://mambastyczny-swiat-losi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. super dresy;d

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  89. zakochalam sie w tym dresie *-*

    http://inspirationandvictoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  90. Niestety nie umiemy doceniać tego co mamy. Narzekamy na wszystko, a inni nawet nie mogą zrobić części tego co my/. Bardzo fajne dresy, kliknęłam :)

    Dziękuję za pozostawiony u mnie komentarz i zapraszam ponownie, pozdrawiam :) http://marysiaofficialblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  91. sliczne zdjecia
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  92. Tak, to prawda. Wiele ludzi "obrzydza" jak ktoś nie ma ręki, nogi czy palca. Nie potrafię tego zrozumieć.Przecież tacy ludzie, są tacy sami jak my! A może czasem nawet bardziej szczęśliwsi? Bo oni potrafią docenić to co mają? Najgorsze jest zaniedbanie czegoś o co mogliśmy walczyć. Nie mówię tu tylko o zdrowiu i ciele, ale także o marzeniach. Dopóki możemy, róbmy to czego pragniemy!
    A co do zdjęć - trenowałaś lub trenujesz piłkę nożną? Być może pisałaś gdzieś o tym, ale jestem tu nowa (ale już zaobserwowałam). Bardzo mnie to interesuje, ponieważ sama przez ponad 3 lata trenowałam piłkę nożną. buziaczki kochana :*

    zapraszam luczijka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trenuję piłkę ręczą, ale bardzo lubię grać w piłkę nożną :)

      Usuń
  93. Cześć, nominowałysmy Cie do LBA- Liebster Blog Award ! Wejdź na nasz blog i dowiesz sie wiecej :3 http://macreateart.blogspot.com/2015/07/lba-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  94. Witaj Mileno,
    Po wstępie spodziewałem się, że naprawdę coś się Tobie stało, miło przeczytać, że jednak nie.
    Szczerze nie wyobrażam sobie utracić cząstkę mojej marcepanowej duszy, byłby to prawdziwy ból!
    http://marcepanowebanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  95. Ja również bym wybrała utratę ręki, gdyż na nogach się poruszamy.. :))
    mega dresy :) , i super zdjęcia :))

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  96. bardzo fajny blog :D a dres bardzo oryginalny z tymi rozcięciami :)

    www.jvliett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  97. Super dres,podobają mi się dresowe spodnie,fajnie że mają wycięcia na kolanach :)
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka