Summer wishlist - Dresslink

Hej! Nareszcie zawitało do nas słoneczko. To taka mała rzecz, a ja chodzę cały czas uśmiechnięta. Uwielbiam, gdy jest ciepło. Chwilowo nie mogę się cieszyć tym upałem, ponieważ muszę siedzieć w domu. Mam wpuszczane specjalne krople do oczu, co sprawiają, że wszystkie kolory mnie rażą. Ale to i tak nic nie zmienia. Nadal jestem pełna energii. Skoro mamy taką ładną pogodę, to można sobie pozwolić na takie bardziej zwiewne ubrania. Dlatego specjalnie dla Was zrobiłam wakacyjną listę . Tym razem są to rzeczy ze sklepu Dresslink. Z tego co zauważyłam, to większość osób powinna ją kojarzyć. Jest to firma, która w swoim asortymencie zawiera praktycznie wszystko. Można tam znaleźć rzeczy od dekoracji domowych po ubrania i kosmetyki. Mam nadzieję, że te rzeczy, które wybrałam również Wam się spodobają.

Najlepsze na upały są przewiewne bluzeczki, wykonane z lekkiego materiału. Na stronie znalazłam bluzki, które spełnią się idealnie na taką pogodę. Dodatkowo prezentują się bardzo ładnie. 

Koronkowe spodenki oraz jeansowe są ostatnio moimi ulubionymi. Pasują niemal do wszystkiego. Tej części garderoby nie może zabraknąć u nikogo! :)



Przez ten ostatni miesiąc, sukienki stały się moją ulubioną częścią garderoby. Są wygodne, no i łatwo z nimi zrobić stylizację. Jeśli jednak ktoś nie przepada za sukienkami, to polecam prześliczne kombinezony. W te wakacje stały się one hitem. Jestem przekonana, że każdy znajdzie coś dla siebie! 

Na słowo "lato" od razu na myśl przychodzi nam basen. W takie upały to jest jedyny sport, który uwielbiam. Na basenie również trzeba jakoś wyglądać, więc znalazłam dla Was prześliczne stroje kąpielowe. Do mojej figury najlepiej pasują te z wysokim stanem, dlatego też się pojawiły na mojej liście.

Jak już wspominałam mam wpuszczane krople. Sprawiają one, że wszystkie kolory mnie oślepiają. Zatem moim niezbędnikiem stały się okulary. Bez nich wcale z domu się nie ruszam. Jeśli chodzi o dopełnienie stylizacji, idealnie tą rolę sprawują zegarki. Od dawna szukałam jakiegoś białego i teraz znalazłam. Gdy tylko będę miała okazję, to trafi on do mojej kolekcji. No i oczywiście nie można zapomnieć o torbach. Według mnie ta torba, którą wybrałam jest najlepsza ze wszystkich.

Podoba Wam się asortyment tego sklepu?

KONKURS!
Jeżeli chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać cenę minimum 4 ubrań z listy i link do swojego bloga w komentarzu. Ja wylosuję pięć blogów i polecę je w przyszłym poście. Powodzenia ;)

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

85 komentarzy :

  1. Przepiękne rzeczy. Poklikałam :*
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry wybór,śliczne letnie ubrania :)
    ♥ life-by-katee.blogspot.com ~ zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne ciuszki :) poklikałam !
    http://paulisiowe-love.blogspot.com/2015/07/diy-finger-ring-bracelet.html

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne rzeczy, poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne rzeczy, oczywiście poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Poklikane :) Śliczne letnie ubrania :)

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie nie dawno ta firma napisała do mnie maila z prośbą o współpracę :)
    Świetne ubrania! :)
    Poklikałam.
    http://everything-by-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. POKLIKANE<3

    mam nadzieję że się odwdzięczysz :D :*
    http://sylwianowinska.blogspot.com/2015/07/regeneracja-wosow-new-swimwear-lucluc.html
    OBSERWUJĘ OD DAWNA<3

    OdpowiedzUsuń
  9. Poklikałam! ;)
    http://youngelo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wybrałaś większość rzeczy w moim stylu. :)
    W mojej szafie niestety jest deficyt dżinsowych spodenek, mam dwie pary, z których jedna jest za mała, a druga o wiele za duża. Koniecznie muszę się w nie zaopatrzyć, dlatego już za niedługo czeka mnie wypad do galerii. :)

    _______________
    MY-LIFE-MY-TROUBLES.BLOGSPOT.COM
    WSZEDZIEKSIAZKI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten sklep ma naprawdę świetne rzeczy. Poklikałam we wszystkie możliwe linki i tutaj zamieszczam jeszcze ceny paru tych rzeczy:
    - torba $8.77
    - zegarek $2.64
    - okulary $3.68
    - strój w paski $8.97

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne rzeczy ;)

    http://blackwhiteandnavyblue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. pierwszy strój kąpielowy jest świetny! :)
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. najbardziej podoba mi się trzecie koszulka i trzecie spodenki:)


    ceny:
    1koszulka: 4,37$
    2koszulka: 2,97$
    okulary: 3,68$
    torba: 8,77$
    http://im-mer.blogspot.com -mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne rzeczy!
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne rzeczy wybrałaś, poklikałem :D
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie świetne ubrania :) okulary 3,68$, zegarek 2,64$, torba 8,77$, kostium kąpielowy zwykły 8,55$
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja tez uwielbiam spodenki z koronki :)
    Ceny:
    1.spodenki z koronki 7,38
    2. koszulka z koronka 4,83
    3. sukienka 7,15
    4.strój kąpielowy 8,55
    5.zegarek 2,64

    Pozdrawiam, http://skarbusiowa-garderoba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne dwie bluzki, jedna sukienka, jedne spodenki i jeden strój kąpielowy ;3 oraz dziękuję jeszcze raz za post Mileno ! <3
    Pozdrawiam, www.littleheartboy96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. To dla mnie wielka przyjemność :D
      Pozdrawiam

      Usuń
  20. Ale śliczne te rzeczy *u*
    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Białe spodenki są mega , klik klik :) P

    OdpowiedzUsuń
  22. 1. Koszulka 4.37
    2. Koszulka 2.97
    3. Koszulka 4.83
    1. sukienka 7.15
    Kombinezon w banany 6.22
    Kombinezon w kwiaty 9.69

    www.pisany-z-pasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Super rzeczy!
    może obserwacja ?
    Jeżeli tak to zacznij i daj znać, ja na pewno zrobię to samo ;))
    http://nyciak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. okulary są cudowne ♥. Must have tego lata!

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Koszulka nr.1: zł17.47
    Koszulka nr. 2: zł11.87
    Koszulka nr. 3: zł19.31
    Spodenki nr. 2: zł27.22

    Udanych wakacji! :)

    ✿ luviia.blogspot.com `KLIK! ✿

    OdpowiedzUsuń
  26. Te rzeczy są przepiękne! <33

    Koszulka z koronką - 4,38$
    Białe spodenki - 7,38$
    Spodenki z dziurami - 6,81$
    Błękitna sukienka - 7,15$
    Kombinezon w kwiatki - 9,69$
    Strój kąpielowy w paski - 8,97$

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne rzeczy wybrałaś, podoba mi się ta błękitna sukienka :)
    Pozdrawiam :*
    ewelaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. okulary przeciwsłoneczne: $ 3.68
    Białe spodenki: $ 7,38
    Spodenki z dziurami: $ 6,81
    zegarek: $ 2.64

    Amiliaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Współpracuję z nimi :)
    Kliknij TUTAJ
    lub
    TU

    OdpowiedzUsuń
  30. Rzeczy mają naprawdę świetne :)
    czarna koszulka:US$ 4.37
    biała koszulka:US$ 2.97
    koronkowa bluzeczka:US$ 4.83
    niebieska sukienka:US$ 7.15
    Pozdrawiam cieplutko http://www.pomyslowa-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Super ciuszki, poklikane w linki ;) mogę prosic o to samo?
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Super ciuchy :)), poklikałam :))
    obserwuję :))

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Baaardzo lubię asortyment tego sklepu :):)

    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja też lubię ciepło, ale aktualnie jest za ciepło. Postoję kilka minut na słońcu i jajka sadzone można na mnie usmażyć :P
    Czarna bluzka- $4.37
    Biała koszulka- $2.97
    Koszulka z koronką- $4.83
    Białe spodenki- $7.38
    Spodenki z dziurami-$6.81
    Sukienka dżinsowa- $7.15

    Pozdrawiam, Pola
    polcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten sklep ma naprawdę świetne rzeczy. Poklikałam we wszystkie możliwe linki i tutaj zamieszczam jeszcze ceny paru tych rzeczy:
    - torba $8.77
    - zegarek $2.64
    - okulary $3.68
    - strój w paski $8.97

    Mój blog:
    LA PETITE WORLD

    OdpowiedzUsuń
  36. super ciuszki, poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. kliknęłam :)

    poklikałabyś u mnie? odwdzięczysz się?♥
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne rzeczy, poklikałam :)
    http://soelliee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Do mnie ostatnio przyszła paczka z Dresslink właśnie i radzę dokładnie sprawdzać wymiary, bo pomimo że zamówiłam crop-top S, to i tak jest dużo za duży :D Taka dobra rada dla wszystkich!

    MINIMALISTYCZNY- klik :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  41. świetne ciuszki, poklikałam :)

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne ubrania ;) Najlepsza ta sukienka w banany :D
    Dziękuję za komentarz u mnie i zapraszam ponownie♥ Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  43. Wybrałaś śliczne rzeczy! :3
    Bluzki kolejno:
    ~czarna~17.47zł
    ~bokserka~11.87zł
    ~top crop~19.32zł
    ~kombinezon w banany~24.87zł
    julai-i-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Poklikałam wszystkie!
    Należy ci się :))
    czarna koszulka | biała koszulka | koszulka z koronką
    4, 37 $ 2,97$ 4, 83

    białe spodenki | z dziurami | zwykłe jeansowe
    7, 38 $ 6,81$ 6,69$

    błękitna sukienka | kombinezon w banany | kombinezon w kwiaty
    7,15$ 6,22$ 9,69$

    w paski | z wysokim stanem | zwykły błękitny
    8,97 $ 8,55$ 6,92

    okulary przeciwsłoneczne | zegarek | torba
    3, 68 $ 2,68$ 8,77 $

    Mam nadzieję , że docenisz moje starania!<3
    Miłych wakacji!


    OdpowiedzUsuń
  45. Wybrałaś świetne rzeczy, bardzo lubię dresslink :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Super ubrania

    Czarna bluzka- $4.37
    Białe spodenki- $7.38
    Strój kąpielowy w paski - 8,97$

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetne ciuszki ! Uwielbiam Dresslink !
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki ! :*

    OdpowiedzUsuń
  48. świetne ubrania wybrałaś poklikałam :)
    mogłabyś poklikać w linki na moim blogu?

    http://photo-andyou.blogspot.com/2015/07/dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo ładne ubrania, poklikałam, bo lubię pomagać innym. :)
    Bardzo podoba mi sie na Twoim blogu, zostaje tutaj na dłużej! Zapraszam do dołączenia do moich obserwatorów, szybko sie odwdzięczę ;)
    CHCĘ CIĘ MIEĆ W GRONIE OBSERWATORÓW - ZAPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń
  50. Sklep ma świetny asortyment i naprawdę przystępne ceny :)
    Ty wybralaś śliczne rzeczy :)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. super post,świetne rzeczy poklikałam:)
    ceny po kolei każdej rzeczy:
    1. US$ 4.37
    2.US$ 2.97
    3. US$ 4.23
    4. US$ 7.38
    5.US$ 6.81
    6. US$ 6.69
    7.US$ 7.15
    8.US$ 6.22
    9. US$ 9.69
    10. US$ 8.97
    11. US$ 6.92
    12.US$ 8.55
    13. US$ 3.68
    14. US$ 2.64
    15. US$ 8.77
    pozdrawiam:)


    http://caroline-caaroline.blogspot.com/



    OdpowiedzUsuń
  52. Genialne ciuchy wybrałaś! :)
    Ceny są z pierwszego ubrania z każdego rzędu! :D
    4,37$
    7,38$
    7,15$
    8,97$
    3,68$
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Poklikalam, bo wiem ze to dla ciebie wazne :D


    Moge poprosić o poklikanie w najnowszym poście? :)
    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  55. świetne ciuchy :)!
    kombinezon w banany - US$ 6.22
    kombinezon w kwiaty - US$ 9.69
    białe spodenki - US$ 7.38
    koszulka z koronką - US$ 4.23
    czarna koszulka - US$ 4.37
    spodenki jeansowe - US$ 6.69
    pozdrawiam :) !
    http://nie-przegap-niczego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. świetne rzeczy :)

    biała koszulka: $ 2,97
    z dziurami: $ 6,81
    kombinezon z bananami: $ 6,22
    kombinezon w kwiaty: $ 9,69

    https://shubiduoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. fajne ciuszki, kliknęłam w linki do koszulek
    stroje, achhh cudne
    mam opory z zamawianiem ich z intententu ,ale ostatnio się skusiłam, ciekawe co z tego wyjdzie :P

    OdpowiedzUsuń
  58. Śliczne ciuszki, poklikane! :*
    1. $4.37 | 2. $2.97 | 3. $4.23 | 4. $7.38

    Mój blog, zapraszam- kliknij✿

    OdpowiedzUsuń
  59. Poklikane, czarna koszulka jest świetna ;)
    moment-at-the-photo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Zostalas nominowana do LBA :
    Styloowi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Zostalas nominowana do LBA :
    Styloowi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Świetne rzeczy wybrałaś. Koszulka z koronką i drugie spodenki bardzo mi się podobają :)

    kasia-kate1.blogspot.com
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Mają naprawdę świetne rzeczy! <3

    OdpowiedzUsuń
  64. - torba $8.77
    - zegarek $2.64
    - okulary $3.68
    - kombinezon z bananami: $ 6,22
    Poklikane :3
    memoraably.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Musze kiedyś coś sobie kupić w tym sklepie ;d naprawdę, zapraszam do sobie
    Todayistheend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Wszystkie rzeczy bardzo ładne :)
    Pozdrawiam http://paulinaay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Bardzo mi się podobaja wszystkie rzeczy zwlaszcza kostiumy
    -biała bluzka 4.23$
    -białe spodenki 7.38$
    -spodenki z dziurami 6.81&
    -kombinezon w kwiatki 9.69$
    agness-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Śliczne ciuchy <3 Ten kombinezon w kwiatki jest cudny ;*

    OdpowiedzUsuń
  69. Super rzeczy.Najbardziej podoba mi się kombinezon w banany i kwiaty :D.
    Poklikałam :).
    Pozdrawiam!
    magda.sara

    OdpowiedzUsuń
  70. Śliczne rzeczy, ten kombinezon w banany jest taki uroczy :) Poklikałam we wszystkie linki. Pozdrawiam :)

    Zapraszam! - ♥ Klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  71. So cute *,*
    - torebka $8.77
    - zegarek $2.64
    - okulary przeciwsłoneczne $3.68
    - strój w paski $8.97


    zawsze-okej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Bardzo lubię tą stronę :)
    Najbardziej spodobał mi się ten kombinezon w paski : $6,22
    Pozdrawiam ciepło !
    cherryandclaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka