Śpieszmy się kochać ludzi tak szybko odchodzą...

Zastanawiałeś się kiedyś nad śmiercią? Jak to jest? Ja tak. Niestety to wszystko jest jedną wielką zagadką. Póki żyjemy, nigdy o tym się nie dowiemy. Pozostają nam jedynie teorie religijne. Ciekawe czy chociażby jedna trzecia z tego jest prawdziwa. A może istnieje jakieś życie po śmierci, tylko nasza religia tego nie uznaje? Były nawet takie reklamy. Nie wiem czy kojarzysz, ale na przykład ta z samochodem i psem. Jednakże wszystko okaże się potem i rozwiejemy swoje wątpliwości, a może nawet zaskoczmy samych siebie. Boisz się jej? Tak? To w zupełności normalne. Jeśli chodzi o mnie, sama nie jestem pewna. Nie wiem co o niej myśleć. Może śmierci się nie boję, bo czeka ona wszystkich, ale najgorsze jest rozstanie z bliskimi. Wiem, że kiedyś się spotkamy, ale sama myśl o tym jest straszna. Najgorszym przeżyciem jest to, gdy umiera Ci bliska osoba. Dzisiaj możesz z nią rozmawiać, a jutro.. jutro już nie. Jest taki pewien wiersz. Fragment jego brzmi "Śpieszmy się kochać ludzi tak szybko odchodzą i ci co nie odchodzą nie zawsze powrócą i nigdy nie wiadomo mówiąc o miłości czy pierwsza jest ostatnią czy ostatnia pierwszą ". Pierwszych kilka wyrazów chyba każdy zna i dobrze wie o tym, że Ci co są dzisiaj, jutro nie koniecznie będą. Nawet taki głupi program jak Śmierć na 1000 sposobów informuje nas o tym, że śmierć czyha na każdym kroku. Jest ona nieunikniona. Nawet jak ktoś będzie bardzo ostrożny, to stanie się to, co ma się stać. My nie mamy na to wpływu. Dlatego nie zważajmy na sprzeczki z innymi, nie życzmy nikomu źle i żyjmy w zgodzie. Dzisiaj są, a jutro ich może nie być.

"Narodziny i śmierć, dwa końce, których żaden nie rozumie. Bo start nas cieszy, a meta dołuje"

koszulka - Shein  |  spodenki - Shein

koszulka - Shein  |  spodenki - Shein

Zapraszam:
KONKURS!
Jeżeli chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać cenę bluzeczki i spodenek oraz link do swojego bloga w komentarzu. Ja wylosuję trzy blogi i polecę je w przyszłym poście. Powodzenia ;)

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

112 komentarzy :

  1. poklikane :) świetne zdjęcia. Ja raczej takie tematy omijam :/
    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    poklikasz w linki?
    Mój blog - byAjina
    KONKURS FOTO klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze to napisałaś.
    spodenki - US$14.67
    bluzka - US$12.83

    milkaoreoo.blogspot.com ♥klik♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna stylizacja i zdjęcia :) Kliknęłam
    $12.83
    $14.67

    Zapraszam na nowy tygodnik
    Stylizacje, moda, uroda

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdy byłam mała często o tym myślałam, teraz trochę mniej, ale wole o tym nie myśleć, bo od razu robię się smutna.
    Spodenki - $14.67
    Bluzka - $12.83

    zapraszam http://by-paolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię ten cytat, jest bardzo prawdziwy! Ja boję się śmierci i nie lubię o niej myśleć ani zastanawiać się co będzie po niej. :)
    bluzka - 12,83$
    spodenki - 14,67$

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny outfit :)

    Zapraszam do siebie na nowy post, trochę inny niż do tej pory ! :)
    www.my-passion-foto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śmierć to temat kontrowersyjny. Zagadka dla wszystkich i nikt jej nigdy nie rozwiąże.. :)
    Super bluzka, kliknęłam ci ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja czesto zastanawiam się nad śmiercią, jak to będzie..co się odczuwa czy w ogóle coś.. Ale aż mnie dreszcze wtedy przechodzą ugh.. Nigdy nie wiadomo co bedzie dalej i co nas czeka, ech..

    http://inspirationandvictoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz, fajna koszulka :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja kiedyś często o niej myślałam. Teraz mniej o niej myślę. Ja również boję się śmierci. Na samą myśl mam dreszcze. Staram się o niej nie myśleć. W 100% się z Tobą zgadzam. :) Niestety każdego to czeka. Więc wykorzystujmy najlepiej przekazany nam czas na tym świecie, bo potem możemy żałować, że czegoś nie zrobiliśmy. :(
    Biorę udział w konkursie! :)
    BLUZKA - $12,83
    SPODENKI - $14,67
    Pozdrawiam cieplutko. :)
    Zapraszam do siebie. ♥
    Może zaobserwujesz? ♥
    Blog - KLIK
    Instagram - KLIK
    Pinterest - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Trudno stwierdzić jak to jest z tą śmiercią niby się czlowiek jej troche boi ale z drugiej str jak można bać sie niczego ?
    Taaaaaka piękna ! *.* i cudne ciuszki :)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładna bluzka :-)
    Antosia czyta blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Poklikane. Fajna stylizacja. Superowy post ;)

    labei357.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze jest mi trudno rozmawiać o śmierci ! Słowa, które padły w tym poście są w stu procentach prawdą ! Nie warto kłócić się, rozpoczynać spory, bo potem możemy zatęsknić ! Jesteś bardzo ładna, piękna stylizacja !
    Miłej reszty wakacji !
    Zapraszam Cię też do mnie ! http://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Włodek Markowicz, taki youtuber, ostatnio mówił w swoim filmiku, że tak naprawdę każdy boi się śmierci, ale nie każdy zdaje sobie z tego sprawę. Zgadzam się w pełni. Dosyć często myślę o śmierci, ostatnio aż za dużo.

    _______________
    MY-LIFE-MY-TROUBLES.BLOGSPOT.COM
    WSZEDZIEKSIAZKI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny post i śliczne zdjecia :)

    immort4lgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny post i śliczne zdjecia :)

    immort4lgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna zdjęcia i outfit :)
    cn-internet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. You look amazing dear!

    Please click on the link on my blog
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/08/banana-giveaway-winner.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Rzadko zastanawiam się nad śmiercią, zazwyczaj uciekam od tego tematu. Bardzo przemyślany post.


    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    Pozdrawiam Zuzia

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne zdjęcia <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądasz naprawdę niesamowicie, zdjęcia są na prawdę świetne! :)
    Jesteś bardzoo ładną dziewczyną! :)

    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjęciowymi. :)
    Nowa sesja zdjęciowa z druga modelką pt. ''Vampire'':
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/08/vampire.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Czasem czuję obecność śmierci; nawet nie wtedy, kiedy mam z nią bezpośrednią styczność, po prostu dopada mnie takie przerażające uczucie, że też kiedyś zginę i tyle po mnie zostanie. No cóż. Za to zdjęcia bardzo ładne. :)
    Pozdrawiam. KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja się śmierci samej w sobie nie boję, a raczej bólu który czasem może sprawić. Nie jestem wierząca, ale mam trochę swoich teori czy może nadzieii co jest dalej. $12.83 $14.67

    ~ Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  25. fajna bluzka :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Staram się nie myśleć o śmierci, w końcu co będzie to będzie i trudno.
    sweethings-and-more.blogspot.com
    Pozdrawiam i obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. http://tulipan4212.blogspot.com/ zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. staram się w ogóle nie rozmyślać w tym temacie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. mądrze napisane ! świetne zdjęcia ! <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow, wybrałaś ciekawy temat :)
    Czasem również zdarza mi się myśleć o śmierci, o "życiu po śmierci".
    Najlepsze jest to ze nikt nie wie niczego o tym i sie nie dowie.

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie wiem, ja jakoś tak afirmacyjnie podchodzę do śmierci. Może dlatego, że jeszcze nikogo tak naprawdę nie straciłam. A i sama mam się całkiem dobrze xD Chyba jeszcze nie dorosłam do myślenia o śmierci xD

    OdpowiedzUsuń
  32. trochę smutaska na zdjęciach:) uśmiechu!

    OdpowiedzUsuń
  33. Kiedyś często myślałam o śmierci. Co się wtedy czuje, jak to jest i tak dalej. Jednak po jakimś czasie- odpuściłam sobie, bo w końcu wszystkich to czeka. Lepiej teraz nie zamartwiać się i normalnie żyć, niż cały czas o tym myśleć i żyć w strachu. Uwielbiam ten cytat, jest naprawdę piękny i niesie za sobą dużo wartości. Piękne zdjęcia i dziękuję za polecenie, pozdrawiam :)

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja czasami myślę o śmierci. Ale boję się jej. I trzeba codziennie dbać o bliskich zgodnie z tym wierszem.
    Poza tym piękne zdjęcia :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Staram się nie myśleć o śmierci, bo to dla mnie dołujący temat i zawsze strasznie się jej boję...
    Cudowny blog, oczywiście obserwuję i liczę na rewanż <3
    amimittexo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. You have an amazing blog thanks for sharing:) Do you want to support each other’s blog by following each other?:) Please let me know if you’s like to so I can follow you right back x

    kisses
    http://www.theclosetelf.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajny post,ładne zdjecia.Super blog!

    OdpowiedzUsuń
  38. Widziałem ze wchodziłas na mojego bloga. Jeśli chcesz. Możesz udostępnić go. Nie dlatego że chce go wypromować. Dlatego ze chce aby jak najwięcej osób zobaczyła mój ostatni wpis. Może to komuś pomóc.
    http://todayisapain.blogspot.com/?m=1
    Spodenki - $14.67
    Bluzka - $12.83

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetnie wyglądasz. Fajna bluzka. Super fotki.
    U mnie nowy post, zapraszam.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja osobiście boję się śmierci nie tylko swojej, ale i bliskich :/

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. nie lubię o tym myśleć, bo najbardziej prawdopodobną opcję że potem nie ma nic
    czyli definitywny koniec naszego istnienia
    klikniete

    OdpowiedzUsuń
  42. Hello from Spain: I just discovered your blog and I like the variety of topics that you write. Fashion and beauty are my hobbies with my Barbie doll collection. Right now I have a blog dedicated to those dolls that I invite you to visit: http://all4barbie.blogspot.com.es/ If you want we keep in touch. I already made me a follower of your blog.

    OdpowiedzUsuń
  43. uwielbiam takie proste stylizacje ;)
    super wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  44. Super post. Przeważnie temat śmierci omijam szerokim łukiem.
    Pozdrawiam,
    http://wearealive111.blogspot.com/2015/08/wakacje-2015.html

    OdpowiedzUsuń
  45. superowe zdjęcia, cudowne zdjęcia
    super było jak byś mogła u mnie kliknąć pod zdjęciami w linki ;)
    http://believe-in-dreaams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. swietna koszulka:) i fajny plener na zdj:)
    Zapraszam do sb:) Obserwuje i licze na rewanz:)
    moohox3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetne zdjęcia :) A co do tej śmierci to masz rację, na każdego kiedyś czeka koniec. Nigdy nie znamy daty ani godziny śmierci :( :)
    Pozdrawiam i życzę udanych, dalszych wakacji :)
    http://heart-beats-harder69.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękne zdjęcia. Masz całkowitą rację nie znamy dnia ani godziny :( Pozdrawiam www.szalonaa-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja nie boję się śmierci. Co ma być to będzie.

    rosa137.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. świetnie to napisałaś, a ten program jest tak idiotyczny, że aż sie chce od raz przełączyć ;)
    Piękne zdjęcia :*

    http://ewciakkkk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetnie wyglądasz!
    Każdego czeka śmierć. Musimy być przygotowani na wszystko i przede wszystkim powinniśmy korzystać z życia, żeby niczego nie załować!

    aniese-blog.blogspot.com

    Spodenki - $14.67
    Bluzka - $12.83

    OdpowiedzUsuń
  52. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  53. jestem pod wrażeniem, cudownie piszesz, a do tego super wyglądasz na tych zdjęciach!
    obserwuje.
    http://vnatalieblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Wszyscy umrzemy, chodzi o to, żeby swoje życie wykorzystać najlepiej jak się potrafi :D Nie ma co się zastanawiać nad śmiercią.
    Ale masz piękne włosy!! :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Zdecydowanie się z Tobą zgadzam - spieszmy się kochać ludzi, bo tak szybko odchodzą... Poza tym - świetna bluzka ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. jak Ty cudownie wyglądasz! co tu dziś takie poważne tematy? masz jednak niestety rację
    potrzebuje kliknięć w najnowszym poście, pomożesz?

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. You look great dear!

    Please click on the link on my blog
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/08/no-drama-with-newdress.html

    OdpowiedzUsuń
  58. śliczne zdjęcia :) fajny filmik :)

    http://shubiduoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Jejku jak mi się podobają te buty... chyba w najbliższym czasie sobie je kupię :D

    nataliacieslak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Bardzo lubię Twoje posty, są zawsze bardzo starannie zrobione i mądrze napisane :). Cytaty są bardzo prawdziwe.
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Sama czasem myślę o śmierci- jedno jest pewne, nie chcę znać daty ani godziny! :)

    Nowy Post!- Klikniesz w linki na dole?

    OdpowiedzUsuń
  62. Ja strasznie boję się śmierci sama nie wiem dlaczego...
    Poklikałam :)
    spodenki - US $14.67
    Bluzka - US $ 12.83
    http://behappyandbeactive.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  63. Nie myślę o śmierci, ale teraz natchnęłaś mnie do refleksji :)

    Spodenki - $14.67
    Bluzka - $12.83



    U mnie WIELKIE OTWARCIE BLOGA!

    http://poprostumalvy.blogspot.com/

    obserwujemy wzajemnie? :) Jesli tak to zacznij i poinformuj mnie o tym, a w 100% dostaniesz follow back.

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja raczej nie myślę o śmierci, mam jeszcze dużo do zrobienia w życiu. Bardzo przemyślany i dopracowany post, jak i cały blog tak właśnie powinno być.
    Obserwuję i liczę na to samo, zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Świetny post:) Stylizacja fajna:)

    Zbieram kliknięcia -> http://ola-banaczyk.blogspot.com/2015/08/wish-list-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  66. Bom dia!
    Gostei muito de conhecer o seu blog.
    Eu estou achando que ele é muito estiloso, tem uma visualização muito bonita e é cheio de informação útil.
    Dé uma passadinha no meu blog, você vai adora ele tanto quanto eu adorei o seu.
    Se gostar, me siga. Mas se você não gosta.......
    ME SIGA mesmo assim!!! rsrsrs
    Beijos!!

    http://viciadasemlivros911.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  67. Ja o takich rzeczach staram się nie myśleć, ale dobrze, że poruszasz też poważniejsze tematy, jestem pod wrażeniem :)
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Ja nie mogę myśleć o śmierci ... Myślę wtedy co się ze mną stanie, jak to jest kiedy ja będę u góry a oni - szczęśliwi ludzie na dole. Czy jej się boje ? Oczywiście, tak jak to w gwiazda naszych wina - boje się zapomnienia. dlatego chcę w życiu coś osiągnąć.
    Piękne zdjęcia, gdzie były robione ? :)
    Spodenki : 14,67 (przeceniona z 20,83) | koszulka - 12,83 (przeceniona z 18,17)
    Pozdrawiam cieplutko !
    cherryandclaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim mieście jest stary zamek (dałam nawet zdjęcie) i właśnie przy nim była ta sesja :)

      Usuń
  69. Świetnie zdjęcia ;)
    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Dla mnie śmierć też jest wielką zagadką. Często o tym myślę i wtedy przepełnia mnie totalna pustka nawet nie wiem co mam o tym myśleć. Każdy to odbiera inaczej, ale nie dowiemy się jak to jest naprawdę. Znaczy dowiemy, ale nie życzę temu nikomu. Genialna notka i zdjęcia!
    Koszulka: 12,83 przeceniona z 18,17 Spodenki: 14,67 (przeceniona z 20,83)

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. tak, moim zdaniem trzeba cieszyć się każdym dniem i wykorzystać go w pełni, i kochać ludzi ♥.

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Niestety nasze życie jest kruche. Nigdy nie wiadomo, które jutro może być naszym ostatnim. Nikt nie wie, co nas czeka. Nasza wiara nie może nam zapewnić tego, co stanie się po naszej śmierci. Wielokrotnie się zastanawiałam nad nią. Również najbardziej boję się rozłąki z najbliższymi mi osobami. Życie to dosyć skomplikowana sprawa. Żyjemy po to, aby któregoś dnia odejść, a po kilkudziesięciu latach nikt lub niewiele osób będzie pamiętać o naszym istnieniu. Czasem wyobrażałam też sobie, jakby to było, gdyby po prostu nie było nic. Kompletna pustka. Tego nawet nie da się wyobrazić, że po prostu nic by nie istniało - wszechświat, wszelkie istnienia. Brr... aż przeszedł mnie dreszcz na samą myśl o tym. No cóż, nasze życie jest krótkie i powinniśmy je zacząć doceniać najszybciej jak się da. Zatem nie powinniśmy się bać tego, co pomyślą o nas inni ani też nie powinniśmy się bać spełniać marzeń, nawet tych z pozoru nieosiągalnych. Nie planujmy szczęścia w swoim życiu dopiero w przyszłości, starajmy się, aby było ono w naszym życiu już teraz, bo nie wiadomo, jak daleko sięgnie nasza przyszłość.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  73. Tak na prawdę rzadko, a wręcz prawie w ogóle nie myślę o śpierci.

    http://bemolie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. Amazing photos dear!

    Please click on the link on my post
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/08/leather-with-shein.html

    OdpowiedzUsuń
  75. Nigdy nie myślałam poważnie o śmierci. Zawsze wydaje mi się wyjątkowo odległa, tak jakby teraz mnie w ogóle nie dotyczyła. Naprawdę wiele myśli pojawiło mi się po przeczytaniu tego posta. Świetnie, że dodajesz takie posty!

    Zupełnie z innej beczki - masz super buty, haha :)

    OdpowiedzUsuń
  76. ciężkie tematy poruszasz... czasem się nad nią zastanawiam, ale szybko wole zapomnieć, bo szkoda czasu na to.
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Bardzo często o tym rozmyślam, jednak najważniejsze jest to, aby cieszyć się naszym życiem i nie narzekać wiecznie, tylko korzystać z tego co zostało nam dane :) Bardzo fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  78. super zdjęcia :)

    justaliceworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Ja raczej nie myślę o śmierci, a raczej o tym, co muszę przed nią zrobić. Tak wiele planów i marzeń haha! ♥
    Śliczne zdjęcia <3
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  80. świetnie wyglądasz ♥
    super zdjęcia ;)
    http://eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  81. Udanego dnia :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. Świetne zdjęcia, wyglądasz na prawdę fantastycznie! :)
    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Kocham cytat który umieściłaś w tytule - jest piękny ;-).Cudne zdjęcia.

    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post ❤
    magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. Śliczne rzeczy wybrałaś z She In! Oczywiście poklikałam w linki
    W wolnej chwili zapraszam do siebie : luafashionworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Cytat w 100% pasuje do tematu posta. Ja nie myślę o śmierci, staram się żyć teraźniejszością:)

    Pozdrawiamy cieplutko
    Twins Life (klik)♡

    OdpowiedzUsuń
  86. Dla mnie to normalne, ze sie boje smierci, przeraza mnie ona.
    Swietnie wygladasz, klikniete


    Dziekuje za kliki ;)
    Xoxo

    OdpowiedzUsuń
  87. Ja dużo zastanawiam się nad śmiercią, ale nie boję się jej
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  88. Świetny i dający do myślenia post.
    Ja boje się śmierci niestety.Wole nie mieć nic ale być zdrowa.
    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  89. Śliczne zdjęcia, wspaniała stylizacja.
    Może obserwacja ?
    http://pantofelekkk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  90. You look stunning! thanks for sharing. Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    kisses

    http://www.theclosetelf.com/

    OdpowiedzUsuń
  91. Super stylizacja :)
    http://aparatkaa97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  92. piekna stylizacja:)))))))))
    ja dopiero zaczynam , wspolna obserwacja? dziekuje za kazda pomoc w postaci obserwowania , komentowania i oczywiscie przeczytania:)))
    plaguee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  93. Akurat dzisiaj na ten temat rozmawiałam w pracy :) Dzisiaj jesteśmy,a jutro może Nas już nie być takie to życie kruche ..
    Poklikałam w linki,a na dowód podaję ceny :
    White Short Sleeve Striped Dip Hem T-Shirt - US$12.83
    Black Pockets Denim Shorts - US$14.67
    Pozdrawiam,
    http://siostryzprzypadkuprzyjaciolkizwyboru.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  94. Coraz częściej o tym myślę, ponieważ nie wiadomo kiedy przyjdzie czas na nas, sliczne zdjęcia! ;3
    live-honestly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  95. Ja nie raz tak mam, że myślę, co ze mną bedzie gdy umrę? Boję się tego... :/
    bluzka~12.83$ spodenki`14.67$
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  96. Lubię śmierć jako motyw książek, filmów i anime, więc często o tym myślę :)
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  97. powazny temat sobie wybralas.. no tak, smierc jest nieunikoniona, nie wiadomo kiedy nadejdzie, wiec powinnismy cieszyc sie kazda chwila :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  98. Kocham zdjęcia w tym stylu <3
    Zaobserwowałam i mam nadzieję, że się odwdzięczysz ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  99. great post, nice weekend!

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  100. Świetny filmik, poklikalam! :D

    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  101. super blog!

    follow?
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  102. Śliczne zdjęcia i stylizacja! <3

    zaobserwujesz ?
    http://tysia-inspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  103. Superb

    http://www.angelnx.com

    http://www.angelnx.com/Sarees

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka