Wydawnictwo kaktus

Hej! Zauważyłam ostatnio, że dużo osób sięga po książki. Coraz więcej osób zaczyna czytać i wykorzystywać swoją wyobraźnię. Uważam, że w ten sposób dobrze wykorzystują swój wolny czas. Wydawnictwo Kaktus zna chyba już każdy. Pokazywałam Wam dwie książki od nich. Były to dwie części "Książki pod Tytułem". Mówią, że zagraniczne rzeczy są lepsze. Ale czy Polacy również nie mogą zrobić czegoś dobrego? Oczywiście, ze mogą! Przykładem jest właśnie owe wydawnictwo. Uważam, że ich książki są bardzo kreatywne i pomysłowe. Warto czasami odsunąć się od komputera i telewizora, chwycić książkę i odpłynąć, oderwać się od rzeczywistości. Dzisiaj przedstawię Wam cztery perełki: ABC mojego stylu. Moje modowe życie ; Książka pod tytułem. Tom 3 ; Świat Violetty. Kompletny nieoficjalny przewodnik ; Kreatywna kolorowanka: Tatuaże.

ABC mojego stylu. Moje modowe życie.


"Czy na świecie istnieje coś bardziej ekscytującego od ubrań? Jeśli się wciąż zastanawiasz, to najwyraźniej powinnaś częściej chodzić na zakupy, dziewczyno! Zdecydowanie częściej! Ta książka to miejsce, w którym odkrywasz, planujesz i dzielisz się swoim unikalnym stylem – to po części magazyn mody, po części przewodnik po stylach, jak i twój własny poradnik rozwiązujący odwieczny dylemat, w co się ubrać. To twoja osobista, modowa dobra wróżka. Nieważne, czy jesteś prawdziwą zakupoholiczką, czy w przyszłości chcesz zostać modelką. Ta książka jest biletem na pociąg do krainy dobrego wyglądu." 
Ta książka jest idealna dla wszystkich dziewczyn, bez wyjątku! Znajduje się tu wiele ciekawych rzeczy. Można w niej znaleźć motywacje oraz odnajdziemy w niej swój styl. Na każdej stronie czeka na nas coś nowego, niezapomnianego. Możemy sprawdzić jak będziemy wyglądać w różnych fryzurach, sylwetkach. Dzięki niej kreujemy własną modę. Projektujemy i jednocześnie się przy tym dobrze bawimy. Uważam, że jest świetna dla wielbicieli mody :)
Książka pod tytułem. Tom 3
"„Książka pod tytułem” to najlepszy przyjaciel człowieka! Merda okładką, kiedy chcesz ją poczytać i zawsze (sz)czeka na Ciebie na półce. „Książkę…” możesz tulić i głaskać, kolorować i rysować. Możesz też nadać jej imię (na okładce) i wymyślić zabawny motyw (na zakładce). Jest idealna do budy i na pogodę pod psem. „Książka pod tytułem” tom 3 lubi, kiedy zabierasz ją na spacer i uwielbia, kiedy drapiesz ją ołówkiem za uszkiem.
Zabierz swojego papierowego przyjaciela na spotkanie z przyjaciółmi i z rodziną!
PS Nakarm swoją książkę ;) "
Wiem, że nie mogliście doczekać się trzeciej części tej świetnej książki. Ja razem z Wami! Z kolejnym tomem,z kolejną stroną zaskakują mnie coraz bardziej. Tym razem przeszli samych siebie. Autor dał nam możliwość stworzenia własnego komiksu, możemy wymyślić nowe słowa, drzeć nauczyciela i wiele innych, świetnych rzeczy.  Tym razem nie jest ona komputerem. Tym razem to... piesek! Więc jeśli jesteś przyjacielem zwierząt - przygarnij książkę :)
Świat Violetty. Kompletny nieoficjalny przewodnik
" Vilu i Tini, Angie i Clara, Leonetta i Jortini... Bohaterowie znani z ekranu, ich związki, aktorzy, miejsca, piosenki, trasy koncertowe, wizyty w Polsce... Wszystko to znalazło się w tym niezwykłym przewodniku. Nieoficjalnym, a więc obiektywnym, niczego nie przemilczającym. Ta książka to skarb dla wszystkich V-lovers i pamiątka po niezwykłym serialu na całe życie. "
Na pewno każdy z Was przynajmniej raz w życiu widział serial "Violetta". Gdy spoglądam na inne dzieci, widzę wszędzie twarz Violetty na koszulkach, plecakach. Więc jeśli Ty też jesteś fanką/fanem serialu "Violetta", to ta książka jest idealna dla ciebie. Po przeczytaniu jej, będziesz już o niej wiedzieć wszystko. Dosłownie wszystko. Znajdują się w niej wszystkie informacje na temat aktorów, piosenek i koncertów. Możesz zajrzeć na blog kulinarny Angie, dokładnie przeanalizować odpowiedź na pytanie "Czy mogę się zaprzyjaźnić z Ludmiłą?". Jest również miejsce na wspomnienia dotyczące serialu. Ta książka to świetny przewodnik po świecie tej wspaniałej dziewczyny :)
Kreatywna kolorowanka - Tatuaże
"Odkryj kreatywną stronę swojej osobowości! Pokoloruj jedne z najbardziej skomplikowanych i fascynujących wzorów tatuaży, jakie możesz sobie wyobrazić.
Od plemiennych tribali po smoki, od czaszek po wzory kwiatowe - ta książka do kolorowania pozwala zgłębić różnorodność tej wyjątkowej formy sztuki. Każdy znajdzie tutaj coś dla siebie. Ta książka udowadnia, ze kolorowanki są nie tylko dla dzieci! Daj się wciągnąć w ponadczasową formę ekspresji twórczej na ponad 100 stronach wypełnionych niesamowitymi wzorami. To idealny sposób na relaks, rozwinięcie twórczych umiejętności i odkrycie w sobie duszy artysty. " 
Na pewno każdy z Was myślał nad tatuażami. Niejedna osoba chce zrobić sobie w przyszłości, albo nawet już ma. Ja również nad tym myślę. A myśleliście nad stworzeniem własnego tatuażu? Teraz jest to już możliwe! Dzięki tej kolorowance zabijecie wolny czas. Często pewnie siedzicie przed telewizorem, macie pod ręką długopis, kartkę i bazgrzecie różne wzorki. Ja tak mam.. to taki odruch. Teraz możecie zastąpić to właśnie tą książką. Zamiast mazać, rozwijajcie się! Weźcie kredki i zaszalejcie. To nie jest tylko dla dzieci. Może nawet któryś tatuaż zainspiruje Was, kto wie.. 
Która książka najbardziej przypadła Wam do gustu?

Dziękuje bardzo Wydawnictwu Kaktus za te świetne książki! :)
  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

79 komentarzy :

  1. Najciekawiej według mnie zapowiada się ,,ABC mojego stylu. Moje modowe życie.''. :)
    (Mój blog)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne te ksiązki :) abc najbardziej mi sie spodobało :D
    Moj blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze, wszystkie są świetne :) Ale chyba "ABC mojego stylu..." najbardziej mi się podoba ;)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja jakoś nie przepadam za czytaniem ale może takie posty mnie w końcu zachęcą - bo nie powiem niektóre książki wydają mi się bardzo ciekawe!! :) kolorowana z tatuażami jest spoko, lubię sobie pobazgrać :)
    Pozdrawiam!
    Mój blog - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są te książki :)
    Najbardziej podoba mi się kreatywna kolorowanka.
    Takie książki rzeczywiście budzą wyobraźnię, a niektóra pomagają wrócić do czasów podstawówki/przedszkola :D
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post :)
    Mi do gustu przypadła ostatnia książka ;)

    Zapraszam do siebie: carrieblogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ta kolorowanka Tatuaże :)
    Mój blog <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja dostałam 2 z tych książek- ABC mojego stylu i Ksiażka pt. tom3 :). Tak naprawde miały mi przyjść kolorowanki, ale chyba się pomylili XD. A książki z Violetty nie chciałam :).

    http://agataweranika.blogspot.com/ <--tu jest recenzja!

    OdpowiedzUsuń
  9. abc jest super, świetne te książki :)
    zapraszam do mnie na nowy post

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja chyba zupełnie nie rozumiem fenomenu tych książek...Kupiłam sobie co prawda kolorowanki dla dorosłych, ale zupełnie mnie nie wciągnęły...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy post! "ABC mojego stylu" mogłoby mnie zaciekawić ;)
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsza ksiażka najlepsza jak dla mnie <3

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ja srednio lubie takie ksiazki:/

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne książki, szczególnie ta pierwsza! Uwielbiam czytać książki, w dodatku interesuję się modą. To zdecydowanie książka dla mnie! :)

    Zapraszam do mnie na nowy post
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna ta książka :)

    http://andzelika-rosenberger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Violetta! *-* Kocham <33333
    wakacyjny--pamietnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też dostałam od wydawnictwa kilka książek, "ABC mojego stylu" i "Książkę pod tytułem 3". Proponowali mi też te dwie pozostałe, które dzisiaj pokazałaś, ale ich nie zamówiłam i teraz żałuję :(
    Wyglądają na ciekawe!
    http://written-by-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsza jest ciekawa :)
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne te książki, ja również zauważyłam, że coraz więcej osób po nie sięga. :D

    Pozdrawiam, atramka xx

    OdpowiedzUsuń
  20. ABC MOJEGO STYLU- wiele o tej ksiazce slyszalam , wydaje sie ciekawa :)

    ♥ Pozdrawiam , Klaudia z bloga --> http://klaudiaandmylife.blogspot.com <-- ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. mi niestety żadna nie przypadła do gustu, nie są w moim typie.
    mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście albo w baner choies? byłabym bardzo wdzięczna. :)
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Te książki są świetne! Chyba zastanowię się nad 'ABC mojego stylu' oraz tatuaże :)

    Dziękuję bardzo! Gdyby nie ty, dowiedziałabym sie o tych książkach w późniejszym czasie :)

    http://mollyan-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne książki! Najbardziej przypadły mi do gustu - "abc mojego stylu" i " książka pod tytułem". Fajnie, że zrobiłaś taką krótką recenzję! Można dowiedzieć się o istnieniu bardzo fajnych książek.

    W wolnym czasie zapraszam do mnie :)
    ❀aleksandraty.blogspot.com❀

    OdpowiedzUsuń
  24. chciałabym przeczytać ABC mojego stylu! :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi najbardziej przypadła znów 'Książka pod tytułem', to naprawdę świetna rzecz. Reszta bardziej dziecinna. ;)

    ________
    my-life-my-troubles.blogspot.com
    wszedzieksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Trochę jak polska wersja Zniszcz Ten dziennik ;-) Najbardziej podoba mi się książka z tatuażami :-)

    dekoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Wydawnictwo oferuje ciekawe produkty, mi najbardziej się spodobała ta kolorowanka z tatuażami, lubię pokolorować coś takie dla relaksu ;)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja osobiście bardziej wole czytać ksiązki niż je rozwiązywać, ale mam "zniszcz ten dziennik" i jest to na prawdę super sprawa. :) można rozwinąć swoją wyobraźnię i bawić się przy rozwiązywaniu zadań doskonale!
    Abc mojego stylu planuje kupić, bo wydaje mi się na prawde super książką!

    Obserwujemy i wpadnij do nas: www.liviandinga.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Książka to coś dla mnie, na pewno sobie sprawię radość jak ją kupie ♥

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Wielu blogerów pisze o poszczególnych książkach z tego wydawnictwa.. a mi najbardziej przypadła ostatnia opisana przez Ciebie, której nigdzie wcześniej nie spotkałam! ;)
    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  31. Dobrze, że coraz więcej osób sięga po książki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale świetne! Ja kocham książki i również uważam to za najlepszy sposób na spędzanie czasu. Książka pod tytułem 3 wydaje się ciekawa, sama mam 1 część. Zresztą wszystkie 4 wydają się bardzo ciekawe. :)

    Pozdrawiam!
    ♥ kochacznaczyblogowac.blogspot.com - Klik! Wróciłam do blogowania :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. SĄ PO PROST ŚWIETNE :)

    Zapraszam na nowy post! Mogłabyś poklikać w linki na moim blogu? Byłabym bardzo wdzięczna!
    ZA PODANIE CEN RZECZY Z FIRM, KTÓRE POLECAM NA KOŃCU POSTA - ZAOBSERWUJĘ ;)

    MÓJ BLOG - DREAMSSTATION

    OdpowiedzUsuń
  34. Właśnie dziś dostałam Książkę pod tytułem tom 3! =D
    ABC Mojego stylu bardzo mnie zainteresowało! ^^
    W wolnej chwili wpadnij na mojego bloga: caroberry.blogspot.com ♥.

    OdpowiedzUsuń
  35. Mówiąc szczerze wszystkie, prócz Violetty, bo jej nie lubię :)
    Fajny post, chętnie sobie kupię Książkę pod tytułem :D
    Zapraszam na najnowszy post z serii Back to school!
    http://jsjasb.blogspot.com/2015/08/back-to-school-jak-nie-zwariowac.html

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja osobiscie jestem ogromną fanką kreatywnych kolorowanek i bardzo chciałabym mieć "tatuzowe"
    wydanie :) to świetny sposób na relax po pracy :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Książki wydają się być świetne. Wszystkie mi się bardzo podobają, oprócz tej o Violettcie, bo za nią nie przepadam
    She Imagination - kliknij

    OdpowiedzUsuń
  38. ABC mojego stylu bardzo mnie zaciekawiło :)
    http://dfifferent-words.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Wspaniałe książki!!!

    bemolie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Teraz zdecydowanie czytanie jest w modzie,co cieszy mnie niesamowicie, bo sama uwielbiam czytac ;)

    Xoxo
    Gertrama.blogspot.com
    Jesli to nie problem, moge prosic o klik u mnie w najnowszym poscie? Odwdzieczam sie ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja uwielbiam czytać książki, jak mam tylko wolną chwilę to zawsze po coś sięgam ;)

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo fajne ksiażki oprócz tej Violetty bo nie jestem jej fanką .Ciekawy blog <#
    http://roksanablogg.blogspot.com/2015/08/o-tym-i-o-tamtym.html

    OdpowiedzUsuń
  43. Pierwsza!!!! Świetny post i dziękuję za tyle pozytywów u mnie KOCHANA :*

    OdpowiedzUsuń
  44. SUPER KSIĄŻKI :)
    www.agnes-malinowska.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  45. ŚWIETNE :) Poklikasz u mnie w linki od dresslink? jeżeli tak , podlinkuje cię w następnym poście :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Wszystkie bym kupiła oprócz VIOLETTY.nie lubie jej.

    OdpowiedzUsuń
  47. Masz rację czasem warto oderwać się od rzeczywistości! Czytając książki dopiero czuję, że żyję! Wydawnictwo kaktus- coraz częściej spotykam się z nim, musi być świetne!
    Zapraszam Cię też do mnie! http://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo fajne, rozwijające kreatywność książki :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Ta wersja ABC mody, bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetne książki, najbardziej spodobała mi się pierwsza i ostatnia :)

    Zapraszam do mnie: http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  51. ABC mojego stylu wydaje się bardzo ciekawa jak i również ta ostatnia książka :)
    Warto doceniać nasze polskie wydawnictwa :)
    Pozdrawiam
    cherryandclaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Najbardziej ciekawi mnie ostatnia książka, ostatnio bardzo podobają mi się takie kolorowanki :)
    It's Dahlia.

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja w sumie nie przepadam za takimi produkcjami, ale kto wie! Zawsze warto wypróbować :)
    Pozdrawiam kochana :*

    http://www.daria-mikolajewska.blogspot.com/2015/08/donikad.html

    OdpowiedzUsuń
  54. Takie książki to super sprawa i świetne zajęcie! :)
    www.szymcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Thanks

    http://www.angelnx.com

    http://www.angelnx.com/Sarees

    OdpowiedzUsuń
  56. Też je dostałam, świetna jest ta z tatuażami :D


    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  57. bardzo podoba mi się ta z tatuażami :D

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetne książki, będę musiała sobie kilka załatwić
    U mnie nowy post, zapraszam

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. mam te same książki do przetestowania - boskie są :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Też zauważyłam, że coraz więcej osób sięga po książki i sama je w ostatnim czasie pokochałam. Świetne te książki. Ta ABC Mojego stylu mnie bardzo zaciekawiła.
    paamietnik-kingi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Wszystkie książki wydają się świetne :D
    Idealny pomysł na prezent ^^
    Pozdrawiam,
    http://nellanellstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. ABC mojego stylu. Moje modowe życie i "Kreatywna kolorowanka: Tatuaże." skradły moje serce ;)
    http://swiatrico.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetne te książki jednak ja jestem zbyt mało kreatywna na te książki haha
    Mój Blog

    Mogę prosić o kliknięcia? Pozdrawiam!
    KLIK1

    KLIK2

    OdpowiedzUsuń
  64. Zostałeś/łaś nominowany/na przeze mnie do Blogowej Zabawy LBA.
    Więcej szczegółów tutaj:
    http://puszkagroszka.blogspot.com/2015/08/lba.html

    OdpowiedzUsuń
  65. ja bardzo dużo czytam, ale te książki nie są do czytania a jedynie do wykonywania zadań :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Pomysł z tymi książkami świetny :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. "ABC mojego stylu" najlepsza :D Świetne książki!

    OdpowiedzUsuń
  68. Śliczne zdjęcia *.*
    Świetny konkurs! :* Abc mojego stylu według mnie najlepsza! :D
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. abc mojego stylu.. hm ciągle zastanawiam się czy kupić, jest teraz taaaak głośno o tej książce :)

    Obserwujemy? :)

    http://be-another-and-yourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka