Fashionista. Modowy szkicownik

Hej! Co tam u Was? Jeśli chodzi o mnie, to nie mam ostatnio dużo czasu wolnego. Podejrzewam, że tak może być równie u Was, dlatego dzisiaj nie będzie długiego wstępu. Dokładnie co słychać u mnie, dowiecie się w kolejnym poście. Mimo wszystko, staram się znajdować chociażby odrobinę czasu na odstresowanie się.  Ostatnio dostałam kolejną książkę od Wydawnictwa Kaktus. Postanowiłam, że zobaczę, co tym razem przygotowali. Kolejny raz jestem bardzo zadowolona. ,,Fashionista. Modowy szkicownik" to kolejna książka dla wielbicieli mody. Tak jak "ABC.Mojego stylu" ta książka również jest świetna! Zawsze podążamy za trendami. Tym razem to my mamy możliwość zaprojektowania ubrań. Możemy rozwijać swoją wyobraźnię, oderwać się od szkoły, odstresować oraz pobawić modą! Oto jak sam autor opisuje książkę:
W książce tej międzynarodowej sławy stylistka Robyn Neild prezentuje talent i umiejętności nabyte podczas trwającej wiele lat kariery projektantki wykwintnych kolekcji, docenianych przez koneserów mody na całym świecie. Rozwiń swoje umiejętności projektowania ciuchów dzięki szczegółowym scenariuszom opisującym, najgorętsze trendy, takie jak boho czy steampunk. Zobacz jak łatwo zostać redaktorem modowym, blogerem, projektantem czy stylistą. Poznaj najnowsze trendy z wybiegów dla modelek, kreacje sezonowe i przekonaj się, jak dziś ubierają się celebryci, a jak ubierali się dawniej. Ta książka rozwinie twoją kreatywność. Zainspiruj się, wypracuj własny styl i zostań nowym guru mody! 
Już sam ten opis brzmi bardzo zachęcająco. Na pewno nie zawiedziecie się. W książce kryje się wiele ciekawych rzeczy. Możecie projektować swoje sukienki, buty, a nawet kostiumy postaci z komiksów. Maksymalnie podkreślcie krągłości Beyonce, piękne detale Giambattisty Valli. To wszystko jest w tym szkicowniku. Kolejny raz jestem pozytywnie zaskoczona tym, co może stworzyć Wydawnictwo Kaktus. A co Wy myślicie o tej książce? 

KLIK  |  KLIK  |  KLIK  |  KLIK  |  KLIK

KONKURS!
Jeżeli chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać cenę kilku ubrań oraz link do swojego bloga w komentarzu. Ja wylosuję trzy blogi i polecę je w przyszłym poście. Powodzenia ;)

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

94 komentarze :

  1. Ta książka wygląda super! też mam mało czasu, ale próbuję szukać poztywów. Poklikane:
    14.65$
    9,68$
    16,45$
    12,03$
    9,21$
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa książka

    zapraszam do mnie http://iamemilia.blogspot.com/ - jeśli masz ochotę skomentuj

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna książka! Poklikane ;)
    14.65$
    9,68$
    16,45$
    12,03$
    9,21$
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem Wydawnictwo Kaktus jest genialne. Tworzą naprawdę fantastyczne i interesujące książki :)

    Pozdrawiam
    http://with-dreams-of-the-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie kreatywne książki. Na pewno świetnie ją wykonasz. Bardzo ciekawy szkicownik :)
    Poklikałam.
    Ceny:
    Sweter: $12.03
    Bluza: $9.68
    Jeansy: $14.65
    Pozdrawiam! :*
    Zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa książka. Buduje kreatywność.

    spodnie $14.65
    bluza $16.45
    bluza $9.68
    cardigan $12.03
    koszulka $9.21
    http://aleksandraty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Książka wygląda bardzo ciekawie ;)

    http://tojestmojmiszmasz.blogspot.com
    Zapraszam, oddaje każdy kom i obserwacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna ksiązka ;)
    spodnie $14.65
    bluza $16.45
    bluza $9.68
    cardigan $12.03
    koszulka $9.21

    OdpowiedzUsuń
  9. Lovely post. Love it. Have a nice weekend, dear, keep in touch pls.

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Książka wydaje się być fajna, ale ja chyba już wyrosłam z takiego czegoś :) Jednak może kiedyś wypróbuje, bo w końcu czmeu by nie? :)

    Zapraszam na mojego bloga, może zostaniesz na dłużej? (klik)

    OdpowiedzUsuń
  11. To nie dla mnie, jak napisała osoba powyżej - wyrosłam z takich rzeczy. ;) Poza tym jestem beztalenciem w kwestii rysowania, malowania itp. ;)
    Poklikane :
    spodnie- $14.65
    bluza- $16.45
    bluza- $9.68
    kardigan- $12.03
    koszulka- $9.21

    ________
    my-life-my-troubles.blogspot.com
    wszedzieksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Poklilane, również mam tą książkę świetna jest!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. jestem ciekawa tej książki :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna ksiązka :)


    ZAPRASZAM DO MNIE, BYŁOBY MI BARDZO MIŁO GDYBYŚ ZAJRZAŁA NA MOJEGO BLOGA ;)

    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Dużo jest teraz książek tego typu ;)
    http://hellokitycool-top-model.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Też miałam propozycję, żeby przetestować tą książkę, ale narazie wolałam skupić się na dwóch poprzednich :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Poklikane. :)

    Zapraszam do mnie,będę wdzięczna za poklikanie we wszystkie linki. :)

    http://evelinololove.blogspot.com/2015/09/powrot-do-formy.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Książka wydaje się całkiem ciekawa co najważniejsze kreatywna!
    14.65$ 9,68$ 16,45$ 12,03$ 9,21$
    stylizacje-zyciem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczny blog! :)
    sayhellotonatt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super książka ;)
    9,21 $ / 12,03 $ / 14,65 $ / 16,45 $ / 9,68 $ /

    Zapraszam do mnie na bloga.
    http://feather92.blogspot.com/
    Trwa właśnie głosowanie mam szanse zdobyć blog forum Gdańsk czytelników jeden głos a możesz pomóc!
    http://www.trojmiasto.pl/blogforumgdansk/?id_blog=332

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygląda ciekawie. Poklikałam.
    $9.21 $12.03 $14.65 $16.45 $9.68
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Super sprawa z tą książką :D
    1. $9.21 2. $ 12.03 3. $14.65 4. $16.45 5. $9.68
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolejna taka książka. Wiem, że niektórzy bardzo je lubią i sprzedający napewno mają na tych książkach duże zyski. Jednak jak dla mnie to już lekka przesada, co za dużo to niezdrowo...
    (Mój blog)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny blog i fajny post :) będę wpadała częściej :) obserwuje. Zapraszam na mojego bloga mysterious-natalia.blogspot.com . Jeśli ci sie podoba to zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kiedyś miałam podobną książkę, aczkolwiek nie sądzę żeby była niesamowicie pomocna :)
    Poklikałam ;)
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajna sprawa. ;) Kiedyś z kuzynkami robiłam takie projekty.
    Pozdrawiam!
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super jest ta książka też ja mam :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. chętnie bym zgarnęła taką książke! chyba się skusze :)
    Mój blog > maja-sum.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. nie znam książki ale podobają mi się ciuszki :) poklikałam uczciwie
    klikniesz u mnie?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Książka wydaje się być bardzo fajna i prawdopodobnie ją zakupie. :)
    Ceny ubrań:
    1.$9.21
    2.$12.03
    3.$14.65
    4.$16.45
    5.$9.68
    Zapraszam do mnie :)
    olarachanczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ta książka wygląda naprawdę ciekawie!

    Pozdrawiam cieplutko ^^
    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ciekawy szkicownik, pomimo, że nigdy nie interesowałam się projektowaniem, na pewno sprawiłby mi wiele radości ;] Pozdrawiam!

    http://you-always-be.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ciekawa wydaje się ta książka, nigdy nie miałam takiej, której się nie czyta :D
    1.$9.21
    2.$12.03
    3.$14.65
    4.$16.45
    5.$9.68
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. gdybym miała więcej czasu to pewnie bym sobie ją kupiła xd poklikane
    Moj blog

    OdpowiedzUsuń
  35. świetny szkicownik :D. uwielbiam generalnie ksiażki dotyczące mody, ale na razie skupiam się na tych porządkujących styl :)
    http://mademoiselleviki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Te książki są świetne :D
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajne,fajne. Poklikałam,jak możesz to kliknij u mnie w Dressgal.

    OdpowiedzUsuń
  38. Dla zainteresowanych projektowaniem ta książka jest genialna :)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. świetny bloog :) bede zagladac czesciej pozdrawiam http://nonstopyou.blogspot.com/2015/09/chinska-kultura.html?showComment=1441535547952#c2638444305139319384

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny ten szkicownik! ^^
    Wpadnij w wolnej chwili: k l i k . *-*
    Pozdrawiam gorąco. (=

    OdpowiedzUsuń
  41. Książka prezentuje się ciekawie. Z pewnością podbije serca miłośników projektowania. :)
    positivelikeedith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ciekawa książka :)

    $9.21, $12.03, $14.65 , $16.45, $9.68

    POLINSKA.BLOGSPOT.COM (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ten szkicownik jest super, ale raczej nie miałabym na niego czasu w tym roku szkolnym ;) Poklikałam.

    Nowy Post!- Klik!
    Mój post na FAMFY-Klik!

    OdpowiedzUsuń
  44. Zachęciłaś mnie tą książką, tak samo jak ABC Mojego Stylu, nigdy jeszcze nie miałam książki tego typu, muszę koniecznie kupić bo uwielbiam modę :) Świetne rzeczy, poklikałam we wszystko!

    Bluza- $9.68
    Koszula- $16.45
    Spodnie- $14.65
    Sweter- $12.03
    Bluzka- $9.21

    Proszę o poklikanie w linki w najnowszym poście, zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Ten szkicownik jest naprawdę świetny! :)
    Poklikałam <3

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  46. Może ktoś dzięki tej książce poczuje, że projektowanie ubrań, to jest, to co chce robić w przyszłości.

    Blog

    OdpowiedzUsuń
  47. To może być całkiem fajna książka :):)

    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Nigdy o niej nie słyszałam :D Może być ciekawa :*
    Bluza- $9.68
    Koszula- $16.45
    Spodnie- $14.65
    Sweter- $12.03
    Bluzka- $9.21

    Byłoby mi bardzo miło, gdybyś odwiedziła mój blog i poklikała w linki:) To dla mnie bardzo ważne!♥ http://zyciedlapasji.blogspot.com/2015/09/kratka-w-roli-gownej-wishlist-rosegal.html

    OdpowiedzUsuń
  49. Fajna książka szkoda tylko że nie dla mnie XD

    OdpowiedzUsuń
  50. Jejku, kocham tego typu książki!
    Muszę ją zdobyć :D
    To będzie dla mnie ciekawe doswiadczenie, bo przecież chodzę do technikum odzieżowego i kiedys projektowanie ubioru to będzie moja codziennosc <3

    Ceny ubrań:
    Bluza- $9.68
    Koszula- $16.45
    Spodnie- $14.65
    Sweter- $12.03
    Bluzka- $9.21

    Zapraszam też do mnie: esencja-dla-duszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Ciekawy ten szkicownik. Jak byłam młodsza to zawsze o takim marzyłam. :D
    Poklikałam. :)

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  52. Kolejna genialna książka! Co prawda nie posiadam 'ABC Mojego stylu', ani tej, ale zamierzam już coś nabyć! :)
    Pozdrawiam!

    NOWY POST NA BLOGU! - KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  53. Kreatywna książka :). Poklikałam-ceny:
    1. $9.21
    2. $12.03
    3. $.14.65
    4. $16.45
    5. $9.68

    Na moim blogu pisałaś, że nie widać zdjęć, jeśli chcesz zobaczyć rezultaty zapraszam na mój Fanpage: https://www.facebook.com/lublins

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetny jest ten szkicownik! Najbardziej podoba mi się dżinsowa koszula, wiele razy już na nią patrzyłam. Zapraszam do siebie:
    http://blue-alaska.blogspot.com/
    ceny: $9.21, $12.03, $14.65 , $16.45, $9.68

    OdpowiedzUsuń
  55. http://amiablefreak.blogspot.com
    spodnie $14.65
    bluza $16.45
    bluza $9.68
    cardigan $12.03
    koszulka $9.21

    OdpowiedzUsuń
  56. Książka wydaje się być naprawdę ciekawa :D

    OdpowiedzUsuń
  57. Pierwszy raz widzę taką książkę, ale jest bardzo kreatywna :)
    Pozdrawiam! :*
    www.camesss.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. Narobiłaś mi ochoty na ten szkicownik! :)
    ceny:
    1. $9.21
    2. $12.03
    3. $.14.65
    4. $16.45
    5. $9.68

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. ciekawa ksiązka :D
    poklikałam :D ceny po kolei
    $9.21
    $12.03
    $.14.65
    $16.45
    $9.68

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetny szkicownik. Chciałabym współpracować z jakimś wydawnictwem ^^

    OdpowiedzUsuń
  61. Ten szkicownik jest świetny, też go mam :) ps: poklikane :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. ciekawy pomysł z tą książką :D

    OdpowiedzUsuń
  63. świetna książka :)
    www.agnes-malinowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. ten szkicownik to chyba calkiem dobra opcja :D
    olabrzeska.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. Kompletnie nie potrafię rysować, wiec to raczej nie dla mnie. ;p

    OdpowiedzUsuń
  66. Słyszałam o niej :)
    Mam również "ABC mojego stylu", które jest bardzo fajne.
    Pozdrawiam.

    Nitka Blog

    OdpowiedzUsuń
  67. ja jakoś nie lubię tego typu rzeczy
    zapraszam
    http://haniaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. ta książka to fajna sprawa, niestety kompletnie nie mam talentu do rysowania :<
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  69. O jej bardzo mi się to podoba !
    super blog i wpis ;)

    http://anulunia268.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Bardzo fajna ta książka, pierwszy raz o niej słyszę, ale wydaje się być całkiem ciekawą alternatywą dla nudnych wieczorów :3

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  71. genialna propozycja dla wszystkich fashionistek
    bardzo dobra na prezzent❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  72. Słysząłam o tej książce jednak jeszcze jej nie kupiłam i nie mam takiego zamiaru :D

    Nowy post! Official Patty :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Jest świetna, kiedys chciałam projektować, więc pewnie zakupie to cudo!
    Zapraszam, dostałaś nominacje --- > http://odkryc-tajemnice-ksiazek-recenzje.blogspot.com/2015/09/lba-czyli-cos-zeby-nie-byo-tak-sucho-na.html

    OdpowiedzUsuń
  74. Też ją mam :D
    Uwielbiam twojego bloga! Staram się wchodzić regularnie i zawsze jest coś nowego :)


    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  75. rowniez posiadam :)
    pokliakne
    mogłabyś mi pomoc i poklikac ? http://faashionpashion.blogspot.com/2015/09/39-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  76. Modowy szkicownik bardzo przydatna rzecz, fajnie wspomaga wyobraźnię ! ;)

    1.$9.21
    2.$12.03
    3.$14.65
    4.$16.45
    5.$9.68
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://evela-pearl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Nigdy nie słyszałam o niej, ale może być ciekawa! :) Pozdrawiam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. Nie słyszałam o niej wcześniej
    www.puffa.pl

    OdpowiedzUsuń
  79. Rzeczywiście jeśli ktoś się tym interesuje to ta książka może być przydatna. ;)
    http://bgrenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. świetna ta książka *.*

    zapraszam http://saramarria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. fajna książa, chociaż ja juz wiem po sobie, że żeby nauczyć się dobrego żurnala książka to za mało i ciężko czasem to co w książce odnaleźć na swojej kartce ;)

    OdpowiedzUsuń
  82. Jeśli ktoś interesuje się modą, to ciężko by było, aby sam nie chciał spróbować wykonania własnego projektu. Książka daje takie możliwości z pewną pomocą, bo jakiś tam talent do rysunku trzeba mieć :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka