Wakacje? Już dawno za nami..

Drodzy czytelnicy! Jak oficjalnie haha. Tak, to nie w moim stylu, także no.. Cześć! Mogliście zaobserwować, że na moim blogu nie wspomniałam nic na temat szkoły. Nie pojawiła się żadna seria typu Back to School, a nawet nie opowiedziałam o rozpoczęciu roku. Jest to spowodowane tylko i wyłącznie tym, że nie dopuszczałam (aż do środy) myśli o rozpoczęciu się nowego roku szkolnego. W tym roku mam zero chęci. Przeraża mnie myśl, że już niedługo piszę testy. Znam nawet termin. Pomimo tego nadal nie czuję, że to mój ostatni rok w tej szkole. Nie czuje się na 3-gimnazjalistkę.
Zapewne pierwszy tydzień szkoły minął wszystkim masakrycznie. Nie mam stałego planu, ale jak na razie lekcje kończę o 14:55 albo 15:45, a jutro o 16:35. Do tego muszę wcisnąć dodatkowe zajęcia z geografii, matematyki, j.polskiego, angielskiego, niemieckiego. Nie wiem kiedy znajdę czas dla siebie. Dochodzą mi również spotkania do bierzmowania, a w każdą sobotę gramy ligowy mecz. Aczkolwiek mam nadzieję, że uda mi się wszystko ze sobą pogodzić i jakimś cudem znajdę na wszystko czas.
Dzisiejszy post jest takim moim oficjalnym pożegnaniem wakacji. Spędziłam je również fajnie tak, jak w zeszłym roku. W tamtym roku byłam we Włoszech, a w tym wybrałam się w równie ciekawe miejsca. Po uroczystości zakończenia roku, poszłam z dziewczynami na pizze. Zaraz po tym, wybrałam się na weekend nad jezioro do Starych Jabłonek wraz z rodzicami. To było naprawdę świetne rozpoczęcie wakacji. Zajechaliśmy do Ostródy oraz do Gietrzwałdu. Uwielbiam zwiedzać nowe miejsca. Kolejnym wydarzeniem było ognisko z nocowaniem w namiotach. Zorganizowałam je dla mojego zespołu. Piętnastka dziewczyn na mojej działce. Nie obyło się bez przygód.. Kilka dni później,  razem z tatą podróżowałam po Litwie i Łotwie. Zdecydowanie nie ma to jak w domu, ale fajnie czasami wyrwać się stąd. Potem przyjechała do mnie moja kochana siostra. Codziennie przychodziły nam coraz bardziej szalone pomysły. Bardzo fajnie razem spędziłyśmy czas. Pod koniec moi rodzice zabrali nas pod namiot. Początkowo mieliśmy jechać do Krynicy Morskiej, niestety plany się pokrzyżowały. Wybraliśmy się na Warchały. To już chyba taka nasza tradycja, gdyż jesteśmy tam co roku. Woda była taka cieplutka. Następnie, gdy już moja siostra pojechała, razem z koleżankami chodziłyśmy nad jezioro, które jest blisko naszej miejscowości. W sierpniu ( a dokładnie 16) pojechałam na wycieczkę z Rossmanna. To własnie ten obóz, który wygrałam razem ze znajomymi w konkursie. Każdą minutę mieliśmy zaplanowaną. Graliśmy w tenisa, kampe ,siatkówkę, strzelaliśmy z łuku i bardzo dużo zwiedzaliśmy (kopalnie soli w Wieliczce, Kraków itp). Pojawiłam się w teatrze na komedii oraz w kinie na "Małym Księciu". Bardzo fajnie spędziłam te dziesięć dni. Po powrocie czas zleciał bardzo szybko. Nie zauważyłam jak te wakacje minęły. Oprócz opisanych wydarzeń, codziennie u mnie się coś działo. Udało mi się poznać wiele wspaniałych osób. Te wakacje były naprawdę udane. A jakie były Wasze wakacje? :)

Polecam:

Korzystając z okazji.. Przeglądając ostatnio różne blogi, natchnęłam się na bloga Jagody. Jagoda jest osobą kreatywną, przyjacielską i pełną pozytywnej energii. To wszystko przekazuje nam poprzez swojego bloga, ale nie tylko.. Miałam okazję również poznać ją bardziej. Pisałam z nią dużo, jak i z innymi blogerkami. Ona jest cudowną osobą. Odnośnie bloga ma wiele planów. Serdecznie zapraszam do zajrzenia na tą stronę internetową. Naprawdę warto! :)

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

53 komentarze :

  1. Świetne zdjęcia, moje wakacje niestety nudne i w domu ;c

    http://tojestmojmiszmasz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia i jak widać wakacje też! :*
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia! Widać, że miałaś udane wakacje! :)

    Pozdrowionka ^^
    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podobają zdjęcia no i blog świetny! ;))
    Super, że miałaś fajowe wakacje;)))

    http://anulunia268.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wakacje widzę udane, buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wakacje udane w 100%! Ja w te wakacje nie zmarnowałam dnia na siedzenie w domu.
    Aż się uśmiechnęłam jak przeczytałam, że strzelałaś z łuku! Kocham ten sport <3
    Super zdjęcia!

    Pozdrawiam
    http://with-dreams-of-the-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. tesknie za wakacjami
    mogłabyś mi pomoc i poklikac ? http://faashionpashion.blogspot.com/2015/09/39-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia - widać, że spędziłaś super wakacje. Dziekuję za polecenie :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje też były super, bo też uwielbia zwiedzać nowe miejsca, odwala mi z moją siostrą cioteczną, a moim tradycyjnym miejscem jest Jastarnia.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Po zdjęciach widać, że miałaś udane wakacje, powodzenia w szkole! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałaś bardzo intensywne wakacje, na pewno się nie nudziłaś :)
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Widać, że wakacje bardzo udane :)
    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ładne zdj

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dobrze, że szkołę mam już za sobą :D Teraz trzeci rok studiów... ale to za 2,5 tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Musiałaś świetnie spędzić dotychczasowe wakacje!:D Powodzenia w szkole ♥
    Świetny post i zdjęcia♥
    Zapraszam! Mam nadzieję, że coś po sobie zostawisz!:) zyciedlapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia, widać, że miałaś udane wakacje :)

    Zapraszam do mnie: http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  17. http://sarhson.blogspot.com/ zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Moje wakacje równiez były bardzo udane! ładne zdjęcia :))
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi pierwszy tydzień szkoły wcale nie minął masakrycznie, było całkiem przyjemnie i nie tak źle (w pewnym stopniu ktoś mi pomógł:)), dopiero teraz zaczynają się schody, niestety.
    Ja za tydzień w środę jadę na ''Małego Księcia'', nie mogę się doczekać, zwiastun świetny, a sam film podobno genialny. :)

    ________
    my-life-my-troubles.blogspot.com
    wszedzieksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ah, niestety wakacje dawno minęły, ale na pocieszenie - jest już coraz bliżej świąt, no i na szczęście pozostają nam weekendy! :)
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałaś wspaniałe wakacje! :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdjęcia ;)

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję wygranego konkursu jeszcze raz :*
    Widać,że wyjazd spędzony aktywnie ;)
    Pozdrawiam !:*

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  24. nie martw się, poradzisz sobie z testami, a później pójdziesz do szkoły średniej i bedziesz podekstycowana nowym miejscem :)
    asziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Na pewno sobie poradzisz, głowa do góry :) Zapraszam do mnie oraz do wzięcia udziału w konkursie http://madimartula.blogspot.com/2015/09/konkursu-ja-i-moje-zmiany.html

    OdpowiedzUsuń
  26. będzie dobra, z perspektywy czasu mówię Ci, że 3 klasa nie jest trudna ;)

    wpadnij do mnie na nowy post ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Twoje wakacje musiały być świetne! :)
    Ciekawy post.
    --> http://fridayp.blogspot.com/ <-- Zapraszam, miłego wieczorku ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Moje wakacje również jak najbardziej udane były. ;)
    Również zwiedziłam nowe zakątki dotąd dla mnie nie znanych. :)
    Poklikasz w linki w poście w poniższym linku? Jest to dla mnie mega ważne. :)
    Wishlist - KLIK
    Zapraszam do siebie. ♥
    Jak mój blog Ci się spodoba, to zapraszam do dołączenia do grona moich obserwujących. ♥
    Najnowszy post - KLIK
    Blog - KLIK
    Instagram - KLIK
    Pinterest - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudne fotki, widać, że czas nie był zmarnowany :D
    U mnie nowy post, zapraszam

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Udanego piątku, moja droga :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne miałaś wakacje *-*

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale super miałaś wakacje! Ja byłam tylko dwa dni nad wodą i gdzieś poza domem :D Też jestem w 3 gim, przeraża mnie sama myśl o tym.

    Nowy Post!- Poklikasz w linki?

    OdpowiedzUsuń
  33. Niestety wakacje minęły bezpowrotnie. :( Świetne zdjęcia!
    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Twój blog ma w sobie to coś, dlatego zostaję u Ciebie na dłużej! Jeśli spodoba Ci się mój blog, dołącz do obserwatorów, a ja jak najszybciej odwdzięczę się tym samym. :)

    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Great photos!

    Please click on the link on my post
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/09/madeira-day-1.html

    OdpowiedzUsuń
  36. świetne wakacje :p za rok kolejne! :)
    zdjęcia mega przyciągają uwagę!

    OdpowiedzUsuń
  37. Cieszę się, że Ci dobrze minęły wakacje. Bardzo ładne zdjęcia. Ja również jestem teraz w 3 gimnazjum i na nic nie mam czasu. Do tego nie czuję tego, że jestem w tej ostatniej klasie.


    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    http://girl-with-dreeams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Widzę, że wakacje spędziłaś fajnie :)
    Czy mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście: Mój Blog - klik! Byłabym bardzo wdzięczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. genialne zdjęcia <3

    aandzelikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. 3 klasa gimnazjum rzeczywiście jest męcząca. Teraz jestem w 1 liceum ale doskonale pamiętam jak musiałam się dużo uczyć no bo średnia ważna i jeszcze chodzić na obowiązkowe spotkania, a potem egazamin. Miesiąc przed tym wszystkim nie miałam czasu na nic ;) ale nie martw się dasz radę. Nie denerwuj się to egzamin nie na wiedzę lecz logiczne myślenie. Jeśli Ci nie wyjdzie nadrobisz ocenami. Muszę przyznać, że nie miałam wysokich wyników, a średnia 5.1 i się dostałam do liceum :) Ty tez dostaniesz się na pewno gdyż twój rocznik jest o wiele mniejszy niż mój :)
    Mimo wszystko tą ostatnią klasę wspominam najlepiej. Najbardziej mi się podobało...wszyscy się już znali ale cóż coś się kończy by coś mogło trwać :) wierzę ze to co najlepsze jeszcze przede mną a życie nie raz mnie zaskoczę. Tobie także życzę wszystkiego co najlepsze :) buziak :)
    www.agnes-malinowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. świetny blog :) zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale podróżowałaś w te wakacje! Aż zazdroszczę :D
    Mi wakacje bardzo się dłużyły, chyba dlatego że znalazłam sobie pracę :)
    Przyjemnie minęły mi te dwa miesiące ;)
    pozdrawiam!
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Powodzenia na egzaminach ;) Przede mną również ważny rok, bo mam maturę. Widzę, że świetnie spędziłaś wakacje.
    Bardzo ładny wygląd bloga. Pozdrawiam :)
    oczamihumanistki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka