Propozycja na jesienne wieczory

Hej! Co u Was słychać? Popadliście już w ten jesienny nastrój? Jeśli chodzi o mnie, jakoś stałam się bardziej przygnębiona. Na pewno duży wpływ ma na to pogoda, która obecne za oknami nie jest najlepsza. Nie wiem jak u Was, ale u mnie od samego rana pada. Niestety taka pogoda sprzyja obecnej porze roku. Lubię jesień za to, jak pięknie barwi świat. Ale tylko wtedy, gdy nie pada. Wieczorne spacery, bieganie.. Idealnie. Gdy pada deszcz, już nie jest tak fajnie. Wtedy pozostaje nam pobyt w domciu. Dzisiejszy post będzie podzielony na trzy części. Mam nadzieję, że będzie Wam się czytało i oglądało z przyjemnością. Chciałabym przedstawić Wam propozycję na jesienny wieczór: czytanie. Uwierzcie mi, że wieczorami nie ma nic przyjemniejszego od kubka gorącej czekolady i książki...

Pierwsza część dzisiejszego wpisu będzie o książce "Flawia de Luce" z wydawnictwa Vesper . Jest to seria składająca się z sześciu tomów. Obecnie zaprezentuję Wam  pierwsza część, "Zatrute ciasteczko". Książka od pierwszego rozdziału zaczęła mnie interesować. Autor przenosi nas, czytelników w przeszłość. Akcja toczy się latem w sennej angielskiej wiosce Bishop's Lacey. W wielkim domu Buckshaw mieszka wiecznie zapracowany ojciec wraz z trzema córkami. Rolę narratora odgrywa właśnie jedna z nich, Flawia de Luce. Ambitna młoda odkrywczyni przeprowadza eksperymenty chemiczne w laboratorium odziedziczonym po ekscentrycznym wuju. Pracuje nad truciznami. Pewnego ranka na grządce z ogórkami odkrywa trupa. Zostawia probówki i palniki Bunsena, postanawia rozwiązać osobiście kryminalną zagadkę, ku utrapieniu miejscowej policji.
Ta nagradzano i chwalona przez krytyków powieść kryminalna przeznaczona jest zarówno dla młodzieży, jak i dorosłych. Ugryziesz raz to ciasteczko, a nie pożałujesz. Bardzo polecam i zachęcam do czytania ;)
Drugą książką, którą chciałabym Wam również polecić z wydawnictwa Vesper jest kolorowanka. ,,Ogród czasu" to olśniewająco piękna kolorowanka dla każdej grupy wiekowej. Za pomocą piórka i tuszu ceniona koreańska autorka i artystka, Daria Song, stworzyła magiczny świat, inspirowany zegarem z kukułką. Podróżując przez mechanizm tajemniczego zegara, odkrywamy niezwykłą krainę, której elementy - dachy, rozgwieżdżone niebo, ogromne sowy - możemy pokolorować w dowolny sposób.
Pełen szczegółowych rysunków ,,Ogród Czasu" jest idealnym prezentem zarówno dla dzieci, jak i osób dorosłych. Bowiem ta kolorowanka nie jest zwykła. Ona posiada swoją bohaterkę, która ma swój świat i my jesteśmy od tego, aby nadać mu barwy.
Jeśli ktoś czuje, że ma duszę artysty i posiada głęboką wyobraźnię, to zachęcam do sięgnięcia właśnie po nią:)
A teraz ostatnia część dzisiejszego wpisu, a mianowicie mały przegląd ze sklepu Shein. Z racji tego, że mamy październik, jest coraz bliżej do Halloween. Postanowiłam zainspirować Was ubrankami. Wiem, że nie każdy obchodzi to wydarzenie, ale zauważyłam, że coraz więcej osób przebiera się dla zabawy. Koniecznie napiszcie mi czy ubrania Wam się podobają i czy Wy również chodzicie po cukierki :)
 KLIK  |  KLIK  |  KLIK KLIK  |  KLIK
KLIK  |  KLIK  |  KLIK  |  KLIK  |  KLIK

KONKURS!
Jeżeli chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać cenę trzech ubrań oraz link do swojego bloga w komentarzu. Ja wylosuję trzy blogi i polecę je w przyszłym poście. Powodzenia ;)
Polecam:

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

65 komentarzy :

  1. Super post. jullifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszą książkę mi proponowano ale do mnie nie przemówiła a drugą mam i myślę, że jest świetna :D
    Super post :*

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM- KLIKNIJ!✿

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post! Pierwszej książki nie kojarzę, a drugą już gdzieś widziałam :)
    Ja najprawdopodobniej będę szła z przyjaciółmi zbierać cukierki i w tym roku mam zamiar przebrać się za sugar skull :D
    Uczciwie poklikane ♥
    http://byloony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Okładka i tytuł wskazują na książkę typowo dla dzieci, a tu jednak treść okazuje się zaskakująca i jest dla młodzieży? Fajnie, fajnie, na pewno przeczytam.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - Iza z bloga Świat książkomaniaczki
    Niech ksiażki będą z Tobą! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety nie mam czasu na czytanie książek, póki co muszę przeczytać lekturę "Kamienie na Szaniec". Tobie kiedy zwolni Ci się "pozycja" książkowa to proponuję serię "Dary Anioła"- jest genialna!
    ♥Different Diamond♥
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. O tej pierwszej książce nie slyszałam, jednak wydaje mi się ciekawa. O tej drugiej słyszałam wiele i pragnę ją kupić, ale na razie nie mam środków. Obchodzę Halloween, i twoje pomysły na styliazje są mega! :)

    ♥świat uczennicy♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupilam ksiazke z tych serii mojej siostrze ale sam tam wszystkie zwierzeta lesne po prostu bajeczka! :D

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam nigdy o żadnej z tych książek, ale bardzo mnie zaciekawiły! :)
    1. $11.51
    2. $16.82
    9. $32.18 :)

    agataweranika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ostatnio nie mam czasu na czytanie, standardowo przez szkołę, ale chciałabym to zmienic ;c
    Oczywiście poklikałam ! :)
    /Liseł
    http://you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajne okładki mają książki, szczególnie 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa książka, a kolorowanka mega *-*
    Poklikałam, czaszkowe ciuchy- moje ulubione!
    Masz śliczny desing bloga! :)
    Obserwuję!
    http://colourful-clouds-days.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. fajna notka

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. o kurcze, fajne ksiazki :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. super książka, pomagam i klikam w każdy link. klikniesz u mnie?
    wpadnij na nowy post i zrób klik w wishlistę jeśli możesz :)?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Super propozycje. Każda książka nadaje się na jesienny wieczór.
    Poklikane ♥
    olusiek-blog.blogspot.com - klik 

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post! http://zuzannacichoradzka.blogspot.com Zapraszam do mnie ;')

    OdpowiedzUsuń
  17. super post! jak każdy :*

    Zapraszam do mnie :)
    kochambanany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. "Zatrute Ciasteczko" wydaje się być bardzo ciekawa :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Szalik - $7.83
    Ponczo - $19.74
    Czarne spodnie z dziurami - $16.82

    Blog - www.my-seamless-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Zaciekawiłaś mnie!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  21. ale świetne ubrania!! :) Poklikałam ci oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolorowankę widziałam ostatnio w empiku, i tak waham się czy kupić czy nie:)
    Pięknie tu u ciebie, obserwuje:)
    http://kolorystyczna-dusza.blogspot.com/
    Pozdrawiam♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Muszę przyznać, że ta pierwsza książka jest ciekawa, co do drugiej mam pewne wątpliwości, ale na swój sposób może być również interesująca ;>
    Oczywiście poklikane:
    US$12.99
    US$16.82
    US$9.99
    US$19.57
    US$27.12
    US$11.51
    US$19.74
    US$6.99
    US$23.18
    US$7.83
    http://klaudiaworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Poklikałam wszystko, a jeśli chodzi o te propozycje- to pierwszej nie czytałam, a kolorowanki bardzo lubię :D Wciągają :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierwsza książka jest świetna <3
    Poklikałam, w końcu trzeba sobie pomagać :D
    Pozdrawiam
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. ja jeszcze kilka książk mam w kolejce i teraz to bedzie idealny czas na ich przeczytanie

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja wolę w jesienne wieczory oglądać filmy. :3
    Poklikałam we wszystkie, ale podam cenę trzech rzeczy :*
    koszulka z wyciętym krzyżem 12.99$
    czarne spodnie z dziurami 16.82$
    plecak z czaszką 19.57$
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  28. Ta pierwsza książka wydaje się mega ciekawa.
    "Idealnie" się składa, bo jutro zaczynam czytać lekturę.
    Co do pogody to po prostu masakra, nie mam przez nią na nic ochoty i siły.

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne te książki, obydwie mają taki tajemniczy klimat:)
    Mnie na szczęście przygnębienie nie dopada- u mnie to raczej niemożliwe haha
    Kiedyś chodziłam i zbierałam cukierki, miałyśmy z tego zawsze super zabawę z koleżankami haha
    Świetne rzeczy wybrałaś, fajnie, ze tak tematycznie:)
    koszulka z krzyżem-$12,99
    jeansy z czaszkami na kolanach-$23,18
    czarne jeansy-$16,82

    Chętnie zajrzę na blogi, które poleciłaś:)
    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  30. Niestety nie miałam do czynienia z żadną z tych książek :):)

    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Great post dear!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/10/porto-moniz.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Jestem bardzo ciekawa tej pierwszej książki i zaraz sprawdzę na stronie najbliższej mi biblioteki czy ją mają, bo muszę przyznać, że mnie zainteresowałaś. A co do drugiej to gdzie można ją kupić, bo nigdzie nie widziałam?

    US$12.99
    US$16.82
    US$9.99
    US$19.57
    US$27.12
    US$11.51
    US$19.74
    US$6.99
    US$23.18
    US$7.83

    free-style-for-you-and-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co mi wiadomo od wydawnictwa, ta kolorowanka pojawi się dopiero pod koniec października ;)

      Usuń
  33. kocham czytać książki w jesienne wieczory :)
    zapraszam> gabsstylee :>

    OdpowiedzUsuń
  34. Książki bardzo ciekawe. Świetne rzeczy wybrałaś, zwłaszcza plecak ;)
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. My kochamy czytać książki :) Super post ♥
    Może wspólna obserwacja?
    http://claudiaandnadia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. uwielbiam czytać! Te książeczki wydają się strasznie ciekawe!

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten "Ogród czasu" wygląda ciekawie!

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie czytam na ogół książek, ale wydają się ciekawe :).
    http://ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie lubie jesiennego klimatu :)
    1. 12,99 $
    2. 16,82 $
    3. 9,99 $
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Super post! Książek raczej w ogóle nie kojarzę może dlatego że zbyt często ich nie czytam?


    Poklianłam w linki <3


    http://moda-naszym-swiatem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. fajne ksiązki

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Często czytam w wolnych chwilach :) ale tych akurat nie kojarzę.

    zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo ładny przjerzysty blog i post :)
    Poklikałem w ciuchy bo wiem że to pomaga :)
    http://dzielmysiezyciem.blogspot.com/ zapraszam do mnie
    Bardzo ciekawy post :)
    Też bardzo lubie kolorować

    OdpowiedzUsuń
  44. Książek nie kojarzę, ale czas to chyba nadrobić jesienią! :)

    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjęciowymi.  
    Nowa sesja zdjęciowa pt. ''Elf'':
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/10/elf.html

    OdpowiedzUsuń
  45. 12,99$
    16,82$
    9,99$
    19,57$
    27,12$
    11,51$
    19,74$
    6,99$
    23,18$
    7,83$
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. ostatnio widzialam duzo tego typu kolorowanek w empiku :D
    1. 12,99$
    2. 16,82$
    3. 9,99$/K

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  47. Swietnie napisany poscik! <3 xxx

    Zapraszam na mojego bloga! Kazdy komentarz i nowa osoba na blogu wywoluje u mnie usmiech <3 xxx

    veronicas-veronicass.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
  48. Uwielbiam czytac i postaram sie przeczytac tą książke :) moglabys wejsc na swojego emaila? :)
    Zapraszam: paolagr1@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weszłam na swojego maila i żadnej wiadomości od Ciebie nie mam :/

      Usuń
  49. Świetny blog! Miło się czyta, będę zaglądać częściej :)
    Wpadnij do mnie, noweterenymigreny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Takie kolorowanki to zdecydowanie coś, co bardzo polecam! :)

    Pozdrawiam, http://neejsi.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Książki wszelkiego rodzaju to najlepsze propozycje na to, aby też skutecznie walczyć z jesienną chandrą :)
    Poklikałam we wszystkie możliwe linki.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  52. Coś mi się podoba w twoim blogu, ale nie wiem co ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Mega mi się podoba twój blog, oby tak dalej!
    www.demuriex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. lubię tego typu ksiązki więc może jesli znajdę jakiś czas wolny to poczytam ;) chociaż już mam w planach dalsze losy harrego pottera, a z kolorowanek ta jakoś mnie nie zainteresowała ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka