Tatuaże w innej postaci

Po raz kolejny przychodzę do Was z recenzją książek od wydawnictwa Kaktus. Tym razem są to tylko i wyłącznie kolorowanki. Tak się składa, że właśnie taki typ książek najbardziej Wam się podoba. Przynajmniej tak zaobserwowałam i tak wynika z recenzji na moim blogu. Zasugeruję Wam trzy kolorowanki i czekam z niecierpliwością na Waszą opinię. Kto wie, a może któryś wzór Ciebie zainspiruję. Dokonasz wielkiego kroku i zrobisz sobie tatuaż. :)  
 
 Pierwszą kolorowanką, którą Wam zaprezentuję jest "Tatuaże. Książka do kolorowania". Oto książka zawierająca ponad 120 wzorów tatuaży dla dorosłych. Znajdziecie tutaj zarówno wzory znane z przeszłości, jak i zupełnie współczesne. Wypełniając je wybranymi przez siebie kolorami, wyzwolicie talent artystyczny i ducha kreatywności. Tak jak bardzo zachęcająca okładka, tak również bardzo zachęcające są wzory, które znajdują się w środku. Nie będę powtarzać, że taka kolorowanka jest idealna na jesienne wieczory i bla bla bla.. Na pewno to już wiecie i nie raz słyszeliście. Ta książka jest zdecydowanie moją ulubioną.

Kolejną książką jest "Kolorowanka. Niezwykły świat tatuażu". Jest to pierwszy tom z tej serii, dla artystów w każdym wieku! W niniejszej książce do kolorowania zamieszczono ponad 60 klasycznych wzorów tatuaży. Jeżeli kochasz tatuaże i masz zdolności artystyczne, z przyjemnością wypełnisz te wzory kolorami, które uznasz za stosowne. Pomoże ci to w rozwinięciu talentu i kreatywności, a także da poczucie artystycznego spełnienia. Jedyne co zostaje mi do powiedzenia o tej kolorowance to to, ze bardzo polecam. Poniżej przedstawiam Wam kilka moich ulubionych wzorów.
Ostatnią kolorowanką jest drugi tom "Kolorowanka. Niezwykły świat tatuażu". Jeśli spodobał Wam się pierwszy tom, obiecuję, że z tym nie będzie inaczej. Tatuaże są od stuleci obecne w wielu kulturach, a obecnie uważa się je za sposób na wyrażenie osobowości właściwie na całym świecie. Znajdziecie tutaj ponad sto rozmaitych wzorów, które można samodzielnie pokolorować: od tatuaży plemiennych przez kwiaty i smoki aż po postać Buddy. Ta kolorowanka to idealny prezent dla każdego, kto interesuje się sztuką tatuażu i body art. Taka kolorowanka zapewnia Wam zajecie na bardzo długi czas. Jeśli myślisz, ze to kolorowanka typowa dla dzieci - mylisz się! Znajdziesz tu wzory, które z pewnością Ciebie zaskoczą.
Za kolorowanki serdecznie dziękuję Wydawnictwu Kaktus! :)
  
  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

61 komentarzy :

  1. Super pochłaniacz czasu :) lubię taką formę rozrywki :)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorowanki <3 Dobry sposób na rozluźnienie i odstresowanie

    OdpowiedzUsuń
  3. Też dostałam te książki i mega się wkręciłam w kolorowanie :D
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne! kreatywnie mozna spedzic czas :-)) Buzka

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne ;D

    www.my-passion-foto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. już chyba raz pisałam u ciebie że naprawdę fajne są takie kolorowanki dla "dużych dzieci" :)

    pozdro!
    Mój blog - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne są te książki! ^^
    U mnie jedna też z tatuażami do wygrania w konkursie (najnowszy post - 3 lata bloga). Zapraszam!
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwszy raz o tym słyszę! ale uważam, że to dobry i fajny sposób na nudę!
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne te książki!
    W wolnym czasie też lubię kolorować, jest to świetny sposób na nudę, szczególnie gdy za oknem pada :)
    Świetny desing bloga- bardzo przejrzysty.
    Czekam na kolejny posty,

    thecolorfulsun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna sprawa, na nudne wieczory w sam raz :D i mozna tez zanispirowac sie wzorem jezeli ktos chce zrobic sobie tatuaz/K

    OdpowiedzUsuń
  11. Tyle słyszałam o tych kolorowankach dla starszych i sądzę że to świetny pomysł na zabicie nudy! Muszę sobie taką niedługo sprawić
    Pozdrawiam
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna sprawa z taką 'książką' :))

    platinumskull.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku te kolorowanki są obłędne! W dzieciństwie uwielbiałam kolorować i chyba nadal to uwielbiam! Mi najbardziej spodobała się 2 książka, którą pokazałaś! Ma prześwietne wzory, a jej okładka jest niesamowita :D Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne książeczki, chyba muszę coś takiego sobie sprawić - będzie w sam raz na nudne wykłady haha :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjne! Juz wiem co musze kupic bedac w Polsce! :33

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaintrygowałaś mnie tymi książkami, a gdzie je można dostać? :)

    Zapraszam :) http://artisanima.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorowanki można kupić w internetowych sklepach z książkami :)

      Usuń
  17. Świetny post! Obserwuję!
    Zapraszam do mnie!
    http://porcelanowycukier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsza i druga chyba mi się najbardziej spodobały. Osobiście jestem zakochana w 'kolorowankach dla dorosłych', a odkryłam je... Jeżdżąc Lux'em, gdzie pojedyncze kartki z obrazkiem były włożone za siedzenie, można było je zabrać, pomalować i wziąć udział w konkursie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawy pomysł! Takie tatuaże - kolorowanki są świetne, zwłaszcza te z wieloma elementami.


    www.laura-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne przed snem :D


    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  21. Dobra na to nawet nie wpadlam xD Myslalam ze beda to zwykle tatuaze jak z gum xD slyszalam ze kolorowanki sa dobre na odsterowywanie sie :D

    Zapraszam:
    http://vframlii.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ciekawe są te książki i muszę przyznac ze mnie zaintrygowały.
    Ja jednak osobiście wole prawdziwe tatuaże.
    Buziak

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Excellent post. I'm your new GFC follower # 1346 if you want to come on my blog, I'd be happy ♡

    www.beautywithterri.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  24. Coś słyszałam o takich książkach, wydają się bardzo fajne :).
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Podobają mi się takie kreatywne książki! Świetne ;)

    with-ideas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale fajny pomysł. Muszę kupić sobie taką ciekawą kolorowankę. :D

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Super rzecz na nudy <3 zaptaszam też do mnie queen-sky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. To moje pierwsze spotkanie z taką "kolorowanka", nie wiem gdzie ja siedze, ze nigdzie ich niew idziałam :)
    Ps. fantastyczny szablon iz djecia - zostaje na dłuzej!

    OdpowiedzUsuń
  29. O kurczę nie spotkałam się jeszcze z czymś takim, ale to jest naprawdę świetne!
    Obserwuję i zapraszam do siebie,
    patrisyastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. You are putting a good contain on this blog on regular basis. I like this. Have a look on my movies blog. Where I got 10000 visit per days after working 6 months on my blog http://guruofmovie.com. Hope you will enjoy my blog contain.

    OdpowiedzUsuń
  31. Te kolorowanki są świetne :D
    Sama posiadam jedną :3
    Pozdrawiam,
    http://nellanellstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawy pomysł na spędzenie jesiennych wieczorów. :)

    ZAPRASZAM SERDECNIE ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. Że też za czasów mojego dzieciństwa czy moich czasów nastoletnich nie było takich kolorowanek, są świetne!

    Co do tatuaży to planuję niebawem zrobić. Już od roku mam ustalone jaki i gdzie, ale ciągle są inne wydatki, inne sprawy na głowie:C

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ta książka jest świetna, już ją uwielbiam ;D

    my-time-alessa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. ładnie

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Kolorowanki wydają się zabawą dla dzieci, a tu proszę! Taka książka to naprawdę świetna sprawa ;)
    /Agrafka
    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Kolorowanki opanowały blogosferę :o)
    Też takie chcę! :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale suuper kolorowanki :))

    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Super blog ! *.* zapraszam do siebie : otherbae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Super książki.Pobudzają wyobraźnię i kreatywność :D.

    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post ♥
    magda.sara - klik

    OdpowiedzUsuń
  41. Jeju, kocham kolorowanki! Najbardziej przypadła mi chyba do gustu ta ostatnia, choć wszystkie są świetne <3

    ✿ Kochać Znaczy Blogować - klik! ✿

    OdpowiedzUsuń
  42. Od dawna podobają mi się książki tego typu do kolorowania, na początku myślałam że to dobre dla dzieci, ale rzeczywiście jest to fajny sposób na relaks ;D
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. mnie takie zreczy nie kreca:/

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Ale świetne *.*
    Na jesienną nude idealne ♥
    MÓ BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  45. Niesamowite, że każdy, kto lubi malować, może sięgnąć po taką książkę. Aż przypominają się czasy dzieciństwa. Przy okazji może ktoś się skusi na tatuaż, w końcu jest tu zawartych tyle fajnych wzorów...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka