W tym wieku? A jednak + Wyniki rozdania!

Serfując w internecie, przeglądając różne portale społecznościowe, natknęłam się na pewną informację. Przeczytałam, że w moim wieku można się zakochać. Tak zakochać, że z tą osoba będziemy prowadzić wspólne życie już do końca. To właśnie skłoniło mnie do dzisiejszych refleksji. Może to dziwne, ale do tej pory byłam zdania, iż miłość w tym wieku nie istnieje. Uważałam, że kiedyś nadejdzie ten czas, ale to jeszcze nie teraz. Mając tyle lat,  można tylko się zauroczyć. Nie jesteśmy na tyle dojrzali, by oddawać te uczycie w całości. Czy my mamy jakąś pewność, że ta osoba będzie z nami na zawsze? Czy może to tylko "zabawa"?  Lecz moja koleżanka uświadomiła mi na przykładzie jej cioci, że właśnie to jest możliwe. Miłość w młodym wieku istnieje. To wydaje się trochę jak z bajki. Miłość od pierwszego spojrzenia, tyle lat razem. Doszłam do wniosku, że to jest możliwe. Musimy jednak spełnić jeden warunek - nie szukać jej. Miłość sama do nas przyszła. Może teraz poruszę inny temat, ale bardzo powiązany z obecnym. Nie wiem czy to taka moda, czy może wszyscy są teraz szczęściarzami i się zakochują. Zauważyłam, ze codziennie dowiaduje się o nowym związku. Co lepsze, nie raz spotkałam się z komentarzem typu: Ona ma chłopaka, zazdroo.. Też chcę. I w tym momencie zaczęły się wielkie poszukiwania. Zadajmy sobie pytanie, czy to ma sens? Miłości nie wolno szukać,gdyż jest to tak jak z przyjaźnią. Jak myślicie, dlaczego wcześniej uważałam, ze w tym wieku nie można się zakochać? Bo widziałam pełno związków, które długo nie przetrwały. Każdy znajdzie swoja drugą połówkę i to bez żadnego większego wysiłku. Jak nie teraz, to za jakiś czas. Na pewno nie raz zakochamy się z myślą, że to ten jedyny lub ta jedyna, po czym okaże się, ze to był błąd.. Człowiek uczy się na błędach. Pamiętajmy, ze ta prawdziwa, jedyna miłość gdzieś na nas czeka. Życzę Wam, abyście ją znaleźli. Nie śpieszcie się z tym. Mam nadzieję, że kiedyś zobaczę zawieszone kłódki właśnie przez Was! A Wy co myślicie o miłości w młodym wieku?

bluzka - Choies

bluzka - Choies

KONKURS!
Jeżeli chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać cenę bluzki oraz link do swojego bloga w komentarzu. Ja wylosuję trzy blogi i polecę je w przyszłym poście. Powodzenia ;)
  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Teraz nadszedł najwyższy czas na wyniki rozdania. Przepraszam bardzo, że pojawiają się one tak późno, ale kilka organizatorek nie było wstanie wylosować zwycięzcy. Chciałabym również serdecznie wszystkim podziękować za udział. Do rozdania przyłączyło się niesamowicie dużo osób i bardzo się z tego cieszę. Mam nadzieję, że w przyszłości pojawi się jeszcze nie jedno takie rozdanie. Już dłużej Was nie trzymam w niepewności, oto wyniki: 

Paczka od  Yudemere
Paczka od Patrycji K.
Paczka od Miśki
Paczka od Poli
Paczka od Rilseee
Paczka od Julii
Paczka od Julity

Gratuluję Wszystkim! Wieczorem napiszemy do Was na maile i czekamy na odpowiedź w ciągu 48h! :)
Jeśli nie uzyskamy odpowiedzi, będziemy zmuszeni wylosować kolejne osoby.

Udostępnij ten post

84 komentarze :

  1. Gratulacje wygranym!
    A Ty jesteś młodą i mądrą dziewczyną :). Mając 14-15 lat sama szukałam na siłę miłości i wyszło z tego... upokorzenie, którego nie chcę do dziś pamiętać. Związek to nie zabawa i "chęć bycia z kimś, bo koleżanka kogoś ma". Z perspektywy osoby, która kiedyś szukała i szukała na siłę powiem tak - im mniej związków w życiu tym lepiej :). Po co 5 zakończonych źle i niepotrzebne cierpienie? Lepiej jeden związek - trwały i wspaniały!! :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz!
    Gratuluję wygranym :)
    Co do miłości to na prawdę zależy.. Czasami jest to ta/ten jedyny na całe życie a czasami okazuje się pomyłką..
    Osobiście znam kilka związków które rozpoczęły się w wieku ok 14 lat i przetrwały do końca życia. Jest to piękne.. ale nie wiem czy w dzisiejszych czasach możliwe..
    Pozdrawiam cieplutko
    http://wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Do czasu przeczytania Twojego posta uważałam, że nie można się zakochać w tym wieku na zawsze, ale teraz nie wiem co myśleć na ten temat. W sumie są takie przypadki, gdzie miłość faktycznie pozostaje do końca życia, ale to chyba tylko wyjątkowe sytuacje..
    Gratulacje dla zwycięzców! ♥
    positivelikeedith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uważam, że w każdym wieku można prawdziwie kochać i jednocześnie zgadzam się z Tobą, że nie warto na siłę tej miłości szukać. Ta prawdziwa sama nas odnajdzie:)
    Bardzo ładna ta bluzeczka!

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety nie wierze w miłość w młodym wieku. Mam 18 lat i sądzę że mój wiek to nie czas na miłość a na naukę. :D aaa gratuluję wygranym.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wg mnie ciężko jest o prawdziwy związek w gimnazjum, bo są one tylko dla lansu xd Oczywiście zdarzają się takie związki, które są prawdziwe, ale to rzadkość :))
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uważam, że w młodym wieku można się zakochać, ale wiele osób właśnie szuka miłości na siłę. Niedawno usłyszałam od mojej koleżanki tekst typu "on jest taki wysoki, to może będziemy razem? ". Uważam, że miłość przyjdzie do mnie w najmniej spodziewanym momencie :)
    cena bluzki $10.99
    ❀aleksandraty.blogspot.com❀

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wygranym! :) Masz rację, nie powinno się szukać miłości na siłę, sama przyjdzie ;)
    http://im-dollka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. myślę że zawsze można się zakochać :) świetne zdjęcia :)
    cena $10.99
    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wygranym :)
    Jak dotąd jestem zdania, że w tak młodym wieku nie można zakochać się na całe życie, chodź są i wyjątki. Jednak moje zdanie jeszcze długo pozostanie takie samo. :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uważam, że to zależy od naszej dojrzałości, bo nie każdy jest gotowy na poważniejszy związek w młodym wieku :)
    mój blog - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię blogi z dużą ilością zdjęć :) bardzo ładny wpis ! http://moresik123.blogspot.com zapraszam do mnie nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko zależy od naszej dojrzałości, w zasadzie też naszego partnera, czy partnerki. I masz rację miłość sama do nas przyjdzie;-)
    She Imagination - kliknij

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne rozdanie, gratulacje dla zwyciężczyń! :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. zgadzam się z ^^ :) czasami ludzie szukają drugiej połówki na przymus, a później się tym chwalą, nie rozumiem, jaki to ma sens :o
    cena bluzki: 10.99$
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia!
    Bardzo ładnie wyglądasz :)
    U mnie było tak, że kiedy zaczęłam szukać miłości to jej nie znalazłam, a kiedy przestałam jej szukać, wtedy sama przyszła.
    I to w najmniej oczekiwanym momencie.

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna koszulka, sama poluję na coś tego typu! :)
    Jejku, ale się cieszę! Pierwszy raz coś wygrałam <3 Dziękuję!
    http://dusianov.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja myślę, że zakochać można się w każdym wieku, jednak ja mając szesnaście lat czuję, że mam na to jeszcze sporo czasu :)
    Kliknelam kochanie ❤

    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne spodnie!!! :) Bardzo ładnie wyglądasz:)

    Zapraszamy do nas: http://double-dreamers.blogspot.com/2015/10/unicorn.html

    OdpowiedzUsuń
  20. gratki dziewczynom! <3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Rzeczywiście w tym wieku można się zakochać, ale jest to chyba jeden przypadek na sto... Większość tych "związków" mnie śmieszy,bo kończą się po paru tygodniach...:)

    Pozdrawiam cieplutko! ♥ Zajrzuj do mnie --> kliiik!

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam 17 lat, a w moim wieku można się zakochać już na poważnie. W gimnazjum podchodziłam do tego sceptycznie.. ;)

    toofussy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ja na razie lubię być sama. nie potrzebuje chłopaka by być kimś jak większość dziewczyn w moim wieku.
    Pamiętam jak moja koleżanka ciągle marudziła że chcę chłopaka, i po jakimś czasie stało się to irytujące.
    Ale zakochać się w tym wieku można według mnie tylko czasem to się źle kończy.
    ;)

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. W każdym wieku można się zakochać - od najmniejszego we własnych rodzicach, a potem w ''drugiej połówce''! :D
    Ale fakt, do takiej prawdziwej miłości trzeba dojrzeć. Aczkolwiek znam dużo par, które są razem np. od gimnazjum a teraz mają po 20 parę lat i są po ślubie - takiej miłości życzę każdemu! :)
    Świetny zdjęcia.
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Dla mnie miłość w tym wieku może istnieć, ale bardzo rzadko się to zdarza i jeszcze rzadziej jest długotrwała, gratuluję zwyciężczyniom!
    cena koszulki- $10.99
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Poklikałam $ 10.99 Fajna stylizacja taka na luzaka. Podobają mi się zdjęcia. Dzięki za poklikanie u mnie pozdrawiam
    Nicole. :****
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Oczywiście miłość w młodym wieku istnieje i tak jak napisalas jest warunek nie wolno jej szukać (:
    CUDNE zdjęcia :*
    yelloow-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękne zdjęcia.
    Mądry, pouczający post!
    Dobrej Nocy!
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne zdjęcia i treść posta ^^. Cena bluzki to $10.99

    Calmonlycalm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Poklikałam $ 10.99 :)
    Zakochać się można w każdym wieku :)
    fashion--twins.blogspot.com

    Pozdrawiam cieplutko kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  31. myśle ,że każdy ma na ten temat odmienne zdanie fajnie,że o tym napisłaś
    http://weronika-g.blogspot.com/
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystkim gratuluje!
    Muszę się wybrać z chłopakiem zawiesić taką kłódeczkę!
    Bardzo ładne zdjęcia, ale mogłaś założyć spódniczkę!

    Zapraszam
    http://aaleksm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Brawo dla wygranych, a co do zdjęć - rewelacyjne!
    Uwielbiam morskie klimaty, doskonale pasuje mi ten styl :)

    http://one-jednosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo serdecznie wszystkim gratuluje. A co do twojego wpisu to ja osobiście uważam, że osoba młoda ma tak samo prawo aby kogoś kochać jak osoba starsza :) Ja osobiście zaczęłam być z moim chłopakiem gdy miałam 15 lat i do tej pory ze sobą wytrwaliśmy :):)

    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję dziewczynom! :*
    bluzka 10.99$
    Ładniutkie zdjęcia. ^^
    Mogłabyś poklikać u mnie w linki pod ostatnim postem? ♥ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepięknie napisany post,masz rację miłość sama przyjdzie.
    Ja również często spotykam się z takimi sytuacjami,w których związek trwa tylko kilka dni,a wszyscy im zazdroszczą,bo nowa para,jacy oni są słodcy i tak dalej.
    pozdrawiam i zapraszam do mnie:)
    +kliknęłam w link
    cena bluzki:
    $10.99

    http://caroline-caaroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. ja się zakochałam jak miałam nie całe 17 lat :) i to w sumie w takim czasie kiedy najmniej się tego spodziewałam. Ocebnie jestem w związku od roku i 3 miesięcy :)
    Moj blog

    OdpowiedzUsuń
  38. Zakochać się można w każdym wieku. Ale jest różnica między zakochaniem się , a kochaniem kogoś. Kocha się przecież całe życie :)
    Dużo świetnych zdjęć.
    Pozdrawiam.

    Nitka Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  39. Jak na złość ostatnio wszędzie słyszę o miłości. W szkole, na religii, polskim, biologii, i innych przedmiotach, od koleżanek, przez facebooka, i gdzie się nie znajdę. To los płata mi figle, bo ten temat stał mi się bliższy przed pewną osobę. Nie, nie zakochałam się. Nie dopuszczam jeszcze do siebie miłości, boję się zranienia (oj, a tyle ich już było), niepotrzebnej nadziei i odrzucenia. Nie pozwolę jeszcze się sobie zakochać, na to przyjdzie czas. Zauroczyłam się, ale i to już przeszło - taka baaardzo okrojona wersja tej historii. A mimo to szukam miłości. Nie na siłę, po prostu wyczekuję i brakuje mi jej w życiu. Nie ma jej, bez niej mi pusto i źle. Mam nadzieję, że znajdę kiedyś swoją drugą połówkę. A jeśli nie ją, to kogoś, kogo mocno pokocham z wzajemnością.

    ________
    my-life-my-troubles.blogspot.com
    wszedzieksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajna sesyjka haha :) zapraszam do mnie http://normalgirl999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. moim zdaniem w młodym wieku można się zakochać i nawet jestem tego doskonałym przykładem ^^
    świetna bluzeczka, ostatnio zamówiłam chyba identyczną! :D
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgadzam się z Tobą- do prawdziwej miłości trzeba dojrzeć :) super outfit!

    OdpowiedzUsuń
  43. Całkowicie zgadzam się z tym, iż miłości nie powinno się szukać :)
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG! :*

    OdpowiedzUsuń
  44. świetnie wyszłaś na zdjęciach <3
    http://luuvmy.blogspot.com/2015/10/jesienny-zachod.html

    OdpowiedzUsuń
  45. Myślę, że to nie zależy od tego, ile ma się lat, tylko od tego, czy dojrzało się do miłości. Ktoś w wieku 20 lat może ciągle zmieniać partnera, a ktoś od 14 r.ż. może być ciągle z tą jedną osobą. :)
    Bardzo fajna stylizacja!
    Pozdrawiam!
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetne zdjęcia :) Myślę że w miłości wiek to tylko liczba , dojrzałość ma znaczenie :)
    Gratuluję zwycięzcom :)
    Mój Blog [klik]

    OdpowiedzUsuń
  47. na prawdziwą miłość warto czekać, do niektórych przychodzi wcześnie, a do innych czasami nawet po 50., nic na siłę ;-)

    cena bluzki $10,99
    http://jasminengirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Śliczne zdjęcia i mądre słowa Milena :*

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. mi się wydaję, że wszystko jest możliwe. Ja ze swoim chłopakiem jestem od początku 3gimnazjum, teraz jestem w klasie maturalnej i póki co nie zapowiada się na koniec. Sama znam tez pare osob, ktore od zawsze sa razem /K

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo mądry post, śliczne zdjęcia *-*

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Według mnie to wszystko zależy od ludzi. Jeżeli ktoś chce na siłę znaleźć sobie kogoś, bo inne koleżanki mają już swoich chłopaków, to wiadomo że ten "związek" nie przetrwa zbyt długo. Kiedyś też były inne czasy, inna moda. Jeżeli ktoś się zakochał to zostawał z tą osobą bardzo długo, a nawet na całe życie. Teraz wiele ludzi chce spróbować czegoś nowego, poznać wielu ludzi i według mnie, właśnie dlatego tylu ludzi się rozstaje :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  52. Wow, wyglądasz wspaniale! piękna bluzeczka, kliknięte
    klikniesz też u mnie?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. Myślę, że to zależy od od dojrzałości i od tego czy trafimy na odpowiednią osobę, ale też mi się zawsze wydawało, że w tak młodym wieku nie da się zakochać ;) Śliczne zdjęcia, poklikane :) Mogę prosić o to samo? :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  54. You look adorable dear!

    Please click on the link on my post
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/10/stains.html

    OdpowiedzUsuń
  55. w końcu każdy z nas trafi na tę wyjątkową osobę :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo dobrze to ujęłaś - a z miłością to różnie bywa, zakochać czy też zauroczyć się można w każdym wieku a czy to przetrwa i ile zawsze się okazuje z czasem :) Ja swojego męża poznałam gdy miałam około 15 lat :)

    Są związki własnie takie gdzie para poznała się w podobnym wieku co ty, jedne są i istnieją lata a inne się rozpadają po krótkim czasie - tu można więc też wspomnieć o przeznaczeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Fantastic post dear! Hope you have a lovely day.

    ** I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!

    LATEST POST: ColourPop Ultra Matte Lips Review, Photos and Swatches
    MY BLOG: beautyediter.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetny pomysł na post, jak i samo wykonanie! To bardzo miłe kiedy spotykasz lub natykasz się na osobę w młodym wieku mającą podobne poglądy na ten temat jak Ty. W dzisiejszych czasach taka miłośc jeszcze istnieje (chodź jeżeli umysły nastolatków nadal będą postępowac w tym kierunku w którym idą za kilkadziesiąt lat zabraknie normalnych ludzi). Sama znam małżeństwo będące ze sobą w związku od 2 klasy gimnazjum. Teraz na nastolatków w wieku 12-15 lat patrzy się przez stereotypy, niestety większośc dzisiejszej młodzieży szuka chłopaka, bądź dziewczyny na siłę. Żeby miec? żeby byc lepszym od innych? Żeby pokazac, że jest się już dorosłym? Sama nie wiem i jest to dla mnie śmieszne, nawet i żałosne bo to jedynie oznaka, że człowiek ten ma mak zamiast mózgu i należy do tej jakże sławnej społeczności "gimbów". Zaznaczam, że nie chodzi mi tu o zwykłych gimnazjalistów, lecz tzw. gimby. "Gimbaza to nie placówka edukacyjna, gimbaza to stan umysłu".
    Trochę się rozpisałam, może też nie na temat, ale tak już mam, że mam dużo do powiedzenia. Znakomity blog zostaję oczywiście na dłużej :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  59. Piękna stylizacja.
    http://pantofelekkk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Moja koleżanka w tym miesiacu miała już 2 chłopaków. ;_; Miłosc to piekne uczucie, w każdym wieku,a le takie prawdziwe, a nie, że chce mieć sie drugą połowke. :)
    http://julia-skorupka.blogspot.com/2015/10/moj-spodob-na-nudna-jesien.html

    OdpowiedzUsuń
  61. Uważam, że prawdziwą miłość można znaleźć bez względu na wiek,świetna bluzka :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. masz bardzo dużo komentarzy , fajnie , zdjęcia też są mega dobre :_)
    24chwile.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. To prawda, nawet w tak młodym wieku można się zakochać :)
    Mam 17 lat, mam chłopaka i mam nadzieję, że to będzie już ten jedyny :D
    http://soup-is-good.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. świetnie dopracowane zdjęcia :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com/2015/10/hello-autumn.html

    OdpowiedzUsuń
  65. Bardzo fajny post ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Według mnie wiek to tylko liczba, ale faktycznie szukanie miłości na siłę jest głupotą.
    Śliczne zdjęcia, fajne buty!

    Zapraszam, dopiero zaczynam:
    http://seendixsecret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Gratuluję zwycięzcom :*
    JAKIE ŚLICZNE ZDJĘCIA!! *-*
    Zapraszam do mnie!! ;3 - [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  68. Śliczne zdjęcia, masz bardzo fajny styl.
    http://itismytimeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. SUper zdjęcia i świetne buty:)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  70. Masz świetnego bloga, naprawdę :) Ciesz się tym co masz

    Obserwuję :) Zapraszam do siebie
    http://granatowedrzwi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Świetnie napisane. Tak jak ja napisałam o przyjaźni, że się jej nie szuka, tak i jest z miłością :)
    Pięknie wyglądasz ♥

    OdpowiedzUsuń
  72. Zostaję na dłużej <3
    Skąd są spodnie ???????

    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łap link: http://www.shein.com/Blue-Pockets-Ripped-Bleached-Elastic-Denim-Pant-p-175864-cat-1740.html?utm_source=rilseee.blogspot.com&utm_medium=blogger&url_from=rilseee.blogspot.com

      Pozdrawiam
      xoxo

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka