Zdjęli maskę, zabolało

Na pewno nie raz zawiodłeś się na kimś. Przyłapałeś kogoś w momencie, gdy był bez swojej maski. No właśnie.. Charaktery ludzie są różne. Są ludzie mili, przyjaźni, punktualni, ale również wredni, chamscy i fałszywi. Oceniając po wyglądzie, nigdy nie strzelimy w dziesiątkę z charakterem. Ludzie mają maski. Mam ja, Ty i także oni. Tak, Ty też. Nawet o tym nie wiesz. Możesz teraz zaprzeczać, ale ja mam na to dowód. W otoczeniu swoich znajomych używasz wulgarnych słów i nie zawsze jesteś świętą osobą. Natomiast na rodzinnym obiedzie, gdzie jest Twoja cała rodzina, jesteś kulturalny i dajesz przykład idealnego dziecka. Właśnie wtedy masz swoją maskę. Maskę ma każdy. Gdy zaczniesz spędzać z kimś więcej czasu, momentalnie poznajesz prawdziwe oblicze tej osoby. Czasami, a nawet często udajemy kogoś innego. Chcemy sprawić dobre wrażenie. Ale po co udawać kogoś kim się nie jest? Wstydzisz się siebie? Nie, więc czemu udajesz kogoś, kim nie jesteś? Bądź sobą i nie zakładaj żadnej maski. Wracając już do głównego tematu.. Ludzie mają różne charaktery. Czasami możemy myśleć, ze kogoś bardzo dobrze znamy, ale tak nie jest. Są również ludzie, którzy są fałszywi. Śmieją się z Tobą, rozmawiają i wszystko jest dobrze. Lecz gdy tylko Ty nie patrzysz, stajesz się głównym tematem plotek. Wady i zalety są bardzo zróżnicowane. Ostatnio bardzo często widzę, że ktoś na kimś się zawiódł. Fałszywość strasznie rani. Niestety to jest nieuniknione. Nie prześwietlimy nikogo na wylot. Mam nadzieję, ze przynajmniej Wy nie macie masek i jesteście sobą. Życzę Wam, abyście otaczali się wokół samych świetnych ludzi. Pamiętajcie, ze charakter jest najważniejszy!
Termin zgłoszeń do rozdania zakończył się we wtorek. Ze względu na to, iż kilka organizatorek nie ma możliwości wylosowania osób, wyniki pojawią się dopiero w przyszłą sobotę.

koszulka - Choies   |  skarpetki - Choies
koszulka - Choies  |  spodnie - Shein  |  skarpetki - Choies

Polecam:

KONKURS!
Jeżeli chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać cenę bluzki i skarpetek oraz link do swojego bloga w komentarzu. Ja wylosuję trzy blogi i polecę je w przyszłym poście. Powodzenia ;)

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

54 komentarze :

  1. super koszulka , i te skarpetki !
    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Już było wiele postów na temat zakładania masek przez ludzi, ale twój jest moim zdaniem najlepszy. Ujęłaś w nim wszystko o czym chciałabym powiedzieć, więc pozostaje mi tylko zgodzić sie z Tobą :)
    Uwielbiam Twoją koszulkę ♥ ♥

    natasiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Post bardzo mądrze napisany, zgadzam się z Toba w tej kwestii w 100%.
    Śliczne skarpetki! *-*

    MÓJ BLOG - KLIK ♥
    Brakuje mi 10 obserwatorów do wymarzonego celu. Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj, będzie mi bardzooo miło. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjęcia! Cudne te skarpetki<3
    agataweranika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgodzę się z Tobą. Ostatnio się o tym boleśnie przekonałam. Zaufałam jednej osobie i myślałam, że jest moją przyjaciółką, ale po czasie okazało się, że wcale jej na mnie nie zależało i odwróciła się ode mnie bardzo szybko, gdy tylko ktoś jej obiecał coś lepszego. Oj jak bardzo się myliłam... Nauczka na przyszłość.
    Pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Biorę udział w konkursie :)
    Bluzka- 5.99$
    Skarpetki- 1.90$
    Super stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Biorę udział w konkursie :)
    Bluzka- 5.99$
    Skarpetki- 1.90$
    Super stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również pare razy zawiodłam się na moich "przyjaciółkach" no ale cóz życie....

    Biorę udział w konkursie :)
    Bluzka- 5.99$
    Skarpetki- 1.90$
    obs za obs ?
    http://lu-sia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. bluzeczka *.*
    skarpetki też sa boskie :D
    zapraszam do mnie :
    http://olawriting.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz genialnie! przepięknie. oczywiście kliknięte.
    klikniesz też u mnie na samym dole posta?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. to normalne, ze ludzie okazuja sie potworami, przyzwyczailam sie, serio.
    ladne zdjecia!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak najbardziej masz rację!
    Każdy ma swoje kilka twarzy.
    Każdą pokazujemy komu innemu i przy innych sytuacjach.
    Ładna bluzka :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgadzam się w stu procentach.
    Nienawidzę fałszywych osób.
    http://fridayp.blogspot.com/
    Enjoy! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo nie lubię fałszywych ludzi.. Ślicznie wyglądasz:*

    Pozdrawiamy cieplutko:*
    Nowy post na TWINS LIFE (KLIK)♡

    OdpowiedzUsuń
  16. No niestety najczęściej to bliscy ludzie zawodzą nas najbardziej, bo to na nich najbardziej polegamy.
    Wyglądasz bardzo ładnie i promiennie, pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja niestety znam takie osoby, które zakładają maski. :/ I nie lubię gdy ktoś jest fałszywy, bo powinien pokazać swoją prawdziwą twarz.

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialne skarpetki, uwielbiam takie.
    parkspati.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie urocze printy! ♥ Wyglądasz przesłodko Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawe posty dodajesz, zostaje na dłużej ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. to prawda że fałszywość strasznie rani. Znam niewiele osób którzy są fałszywi i ich nie lubię.
    Nowy post na moim blogu✿

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz rację..Ludzie co kawałek udają kogoś kim nie są, przy różnych ludziach zachowują się inaczej..I po co, tylko ranią :(
    Świetne zdjęcia!
    A co do wyników - nic się nie stało, poczekamy! :D
    Bluzka - 5,99$
    Skarpetki - 1.90$ (świetne są)
    Spodnie - 19.23$
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Każdy zachowuje się inaczej w zależności od otoczenia w jakim się znajduje. Każdy ma po kilka swoich masek. Tak było, jest i będzie.

    Pozdrawiam!
    vexykon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgodzę się z tobą, że najważniejszy jest charakter :)

    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. genialny pomysł z tym dotknięciem kaktusa! ej jesteś taka śliczna <3
    zgadzam się z Tobą w 100% <3
    Dziękuję, że jesteś tak wgl, kc :*
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo wartościowy post. Często dopiero po czasie dowiadujemy się jacy są nasi znajomi, przyjaciele. Wiele osób udaje kogoś innego żeby zaimponować w towarzystwie.
    Bluzka $5.99
    Skarpetki $1.90
    http://aleksandraty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Niestety są ludzie , którzy zawodzą :c Fajne zdjęcia ^^
    Zapraszam na post Bądź sobą !
    http://goo-misek.blogspot.com/2015/09/bycie-soba.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  28. Oczywiście poklikane ;>
    Te skarpetki są urocze.
    $5.99
    $1.90
    http://klaudiaworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Każdy ma taką maskę, ja także. Zależy od otoczenia, w którym się znajduję. Ale to nie jest tak, że nagle staję się totalnie inną osobą, gorszą, obrażam innych itp. ;)
    Bluzka $5. 99
    Skarpetki $1. 90
    ________
    my-life-my-troubles.blogspot.com
    wszedzieksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. piękne zdjęcia, ślicznie wyszłaś na nich :* poklikałam w kliki
    http://luuvmy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. oj niestety znam wiele takich fałszywych osób

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne zdjęcia, śliczna bluzka i cudowne skarpetki :D

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM- KLIKNIJ!✿

    OdpowiedzUsuń
  33. Coś o tym wiem, ja miałam pecha w życiu i ciągle spotykałam kogoś fałszywego, w sumie nadal się zdarzy, ale aktualnie uważam komu ufam i sądzę, że te osoby będące przy mnie są prawdziwi. To prawda ludzie zachowują się różnie w różnych okolicznościach to naturalne, trochę dziwne by były gdyby dana osobą zachowywała się poważnie gdzie może na luzie, a wulgarnie gdzie powinna kulturalnie. Ale czego nie nawadze? Udawania i popisywania się! Moim zdaniem, każdy powinien być po prostu sobą. Fajne fotki. Świetna bluzeczka ! :D
    Jak masz chwilkę to zajrzyj do mnie -> http://elorasti.blogspot.com/
    Obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgadzam się z Tobą w 100%, wiele osób jest teraz fałszywych, a bycie sobą to jedna z najważniejszych rzeczy w życiu, super zdjęcia!
    bluzka- $5.99 skarpetki- $1.90
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo mądrze napisane :) W życiu nie można uniknąć osób fałszywych, ponieważ jest ich naprawdę wiele. Sama miałam już styczność nie raz z takimi ludźmi... Więc kiedy tylko się zorientujesz, że ktoś nie jest wart zaufania to nie ma co zwlekać i czekać, aż ta osoba się zmieni, bo będzie nas ranić cały czas.
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam! :* http://sandraahey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo interesujący post
    Nowy post zapraszam
    imnotafraidanymore147.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne zdjęcia :)

    http://princess966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgadzam się z Tobą, najważniejsze to być sobą!

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. super stylizacja ! koszulka świetna ! ♥
    BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  40. Zawsze masz mega glebokie posty i tego naprawde ci zazdroszcze!
    Swietne zdjecia jejku kaktusy! *-*

    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudowny post ! Przede wszystkim mądry. Bardzo fajnie, że poruszyłaś ten temat. Teraz jest bardzo ciężko spotkać uczciwą i lojalna osobę. :)
    www.fashionsiden.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Super bluzka, i te skarpety :)
    http://mishelle-a.blogspot.com/2015/10/051015-r.html#more

    OdpowiedzUsuń
  43. bluzka 5,99, skarpetki 1,99, jeansy 19,23

    http://kosmetyczka-usmiechu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. ładna bluzeczkaq

    Zapraszam do mnie : <a href="http://eskucinska.tumblr.com/>Klik Klik Klik</a>

    OdpowiedzUsuń
  45. Super napisane, jestem pewna, że każdy z nas ma taką maskę ;)
    Bardzo ładne skarpetki :D
    Zapraszam na nowy post - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  46. Czemu najbardziej boli ściągnięcie tej maski ;ccc
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo podoba mi się to w jaki sposób wypowiadasz się na temat masek, jakie codziennie ubieramy.
    Nawet nie jesteśmy świadomi tego, że je zakładamy. rzecz w tym, by nauczyć się do widzieć iw miarę możliwości-ograniczyć ich zakładanie.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)
    http://volkafasolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka