Zaufanie jest jak zapałka, drugi raz jej nie odpalisz

Na pewno jest na świecie taka osoba, której ufacie bezgranicznie. Powierzacie sekrety i macie pewność, że ta osoba zachowa je tylko dla siebie. Czujecie się z nią bezpieczni. Zatem dobrze wiecie, że trudno zdobyć, jak i łatwo stracić zaufanie. Lecz jest ono bardzo ważnym uczuciem, którym darzymy nieliczne osoby. Stanowi ono jeden z kilku składników budujących bardzo ważne relacje, takie jak związek, przyjaźń z kimś.. Musimy być przy nim ostrożni. Jak i w ufaniu komuś, tak jak w zdobyciu jego. Dlaczego? Ludzie bywają bardzo fałszywi. Często niestety za szybko zaczynamy komuś ufać.  Ile razy zdarzyło się Wam, że wyjawiliście komuś sekret, a ta osoba wykorzystała to przeciwko Wam? To chyba jedno z najgorszych uczuć jakie może być. Uczucie, kiedy ktoś wykorzystał Twoje zaufanie. Ja właśnie należę do osób naiwnych. Nie jestem z tego zadowolona. Nie raz ktoś to wykorzystał, ale niestety nie zmienię tego. Za każdym razem uczę się i jestem coraz bardziej ostrożna. Czasem jest nam łatwiej zaufać nieznanej osobie na ulicy, niż osobie, którą znamy kilka lat. Są takie osoby, których zdobycie zaufania wymaga poświęcenia. A tak naprawdę, zaufać można zdobyć tylko raz. Jeśli już je straciłeś, nie odzyskasz go drugi raz. Na pewno nie w stu procentach. Ludzie są pamiętliwi. Nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki. Zaufanie do pewnej osoby to świadomość, że może skrzywdzić Cię jednym ruchem i stuprocentowa pewność, że tego nie zrobi. Z zaufaniem trzeba obchodzić się ostrożnie. Pamiętajmy, aby nie obdarowywać nim wszystkich po kolei. Jeśli już zdobędziemy czyjeś zaufanie, nie pozwólmy go stracić. 

bluza - Shein

bluza - Shein

Zapraszam:

KONKURS!
Jeżeli chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać cenę bluzy oraz link do swojego bloga w komentarzu. Ja wylosuję trzy blogi i polecę je w przyszłym poście. Powodzenia ;)
  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

58 komentarzy :

  1. Zaufanie to bardzo ważna rzecz między osobami :) Bez zaufania nie ma dobrych relacji :)
    Zdjęcia są śliczne i post bardzo ciekawy :)
    http://paaullina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. OO ja właśnie wiele razy zostałam oszukana przez moich znajomych, już wiem, że nikomu nie należy zdradzać poufnych informacji ;)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny wpis! Ja jestem bardzo ostrożna jeżeli chodzi o zaufanie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Doskonałe porównanie zaufania do zapałki, z resztą bardzo trafne :) Zbyt wiele zaufałam i zbyt wiele straciłam, dlatego staram się nie ufać przypadkowej osobie :)
    http://malowane-roza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bywało, że na kilku osobach się zawiodłam.
    To bylo raczej w podstwówce. Czego komu nie powiedzialas to zaraz to wychodzilo.
    W gimnazjum poznalam wiecej lojalnych osob.
    Ale też nauczylam sie zeby najpierw zbudowac relacje z osobom a potem jej zaufac.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokładnie! Nie raz miałam w życiu tak, ze wydarzyło się coś prywatnego dla mnie i powiedziaąłm o tym komuś, komu naprawdę ufam. No ale, jak to jest, ta opsoba wszytkim rozgatała i cóż, teraz nic niekomu nie mówię, a że ja nie mówię, to mi również nie mówią. I jest OK. ŚLiczne zdjecia! <3
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaufanie to podstawa dobrego związku czy przyjaźni. Ja rzadko dzielę się swoim zaufaniem z innymi, moje sekrety znają tylko dwie najbliższe mi osoby, ale przynajmniej jestem pewna, że nigdy nie wyjdą na jaw :)
    Świetna bluza ♥

    natasiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiele sytuacji w moim życiu dało mi bardzo dużo do zrozumienia i teraz wiem, że nie należy ufać niektórym osobom bezgranicznie, bo czasami można się ostro przejechać.
    http://arampampam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja niestety także należę do osób naiwnych, ale staram się tego pozbyć.
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaufanie to podstawa każdej przyjaźni jak i związku. Ja jestem osobą, którą bardzo szybko można obrazić jak i bardzo szybko można stracić moje zaufanie, także moi prawdziwi przyjaciele muszę się mieć na baczność, haha:)
    Śliczne zdjęcia,
    Pozdrawiam.
    Zapraszam: http://millie-milllie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę bardzo fajnie napisy post.
    Ładne zdjęcia. Poklikałam kochana US$19.99 super bluza. Poklikasz u mnie . ?
    nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ufam naprawdę nielicznym osobom. Wiele razy zawiodłam się na ludziach, dlatego ciężko jest zdobyć moje zaufanie. Świetne zdjęcia! :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna jest ta bluza! Ja ufam bezgranicznie trzem osobą... Ale od dziś zaczęłam żałować, że mowie im niektóe rzeczy.... może i nic nie powiedziały, ale moja roztrzęsiona przyjaciółka miała taką sytuację, więc boje się, że ktoś mi też wbije nóż w plecy :/
    queenxfangle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też już nie raz przejechałem się na ludziach. Bluza naprawdę fantastyczna, a ten nagłówek, to strzał w 10tkę.
    Zapraszam do mnie na recenzję dwóch książek Francuski Szyk i Francuski Szyk Dla mężczyzn, z czego jedna będzie do wygrania w konkursie!
    http://gabriel-data.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie ma co się przejmować takimi ludźmi :)
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post i zdjęcia! Kliknęłam!
    Świętuj rok bloga razem ze mną na DZIEWCZĘCO.PL!

    OdpowiedzUsuń
  17. najgorsza rzecza jest stracic zaufanie rodzicow jednak..

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo dobry temat na post. Na szczęście nie należę do osób naiwnych. Ciężko zdobyć moje zaufanie a z odbudową go, praktycznie nie ma szans ;/ bluza- US$19.99 ;)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo podobają mi się zdjęcia <3

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja :)

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Racja, z zaufaniem trzeba się obchodzić ostrożnie, bo to w gruncie rzeczy bardzo drażliwy temat, aczkolwiek..Uważam, że da się je czasami odbudować :)
    Bardzo ładne zdjęcia.
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Właściwie to słowa w tytule idealnie oddają wszystko. Nic dodać, nic ująć:)

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Mo trudno jest komuś zaufać, super post :)
    Świetna bluza! :*

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM-KLIKNIJ!✿

    OdpowiedzUsuń
  24. swietne zdjecia :) jestes sliczna !
    przepiękny blog , na który będę na pewno wpadać częściej :)
    mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  25. Dlatego ja uwazam i musi minąć naprawdę dużo czasu żebym komuś zaufała :)/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja zraziłam się już do paru osób w życiu i z pewnością ponownie im nie zaufam... Zgadzam się co do pierwszego cytatu.
    Pozdrawiam :)
    Different Diamond klik!

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgadzam się z tym postem w 100%
    Poza tym świetny wygląd bloga!

    MATANY-BLOG.BLOGSPOT.COM - NOWY POST! - klik

    OdpowiedzUsuń
  28. Z ufnością trzeba być ostrożnym! Śliczne zdjęcia! <3

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne zdjęcia ;)
    Cena bluzy; 19.99$
    World-dreamss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Właśnie ostatnio urwałam kontakt z moją "przyjaciółkom" bo okazała się być naprawdę fałszywą osobą. Było mi ciężko, ale teraz jest coraz lepiej.

    http://dziewczyna-z-telefonem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Zaufanie jest baaaaardzo trudno zbudować, szkoda, że tak łatwo można je zniszczyć.
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  32. U mnie trudno jest z zaufaniem.. Swietna bluza <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo podobają mi się twoje zdjęcia, zawsze tak ładnie na nich wychodzisz :)

    Kochana mam prośbę, mogłabyś poklikać w linki w poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/11/shein-azurowy-sweterek-i-bluzeczka-z.html
    Bardzo mi zależy :* Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawy post ;3
    blogbeznazwypenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Zaufanie to podstawa każdej, długotrwałej relacji z drugim człowiekiem. PS: Świetna bluza :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Slicznie wyglądasz, do twarzy ci w szarościach. :)

    MOJ BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. fajnie sie prezentuje ta bluza na tb
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie mam takiej osoby, o jakiej wspomniałaś na początku, bo już się na tym nieraz przejechałam. Teraz jestem o wiele bardziej nieufna (taki dzikus haha) i uważam na ludzi, na to co przy nich mówię. Albo się staram.

    ________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. świetne zdjęcia :)
    zapraszam na nowy post: http://locastrica.blogspot.com/2015/11/etui-od-etuopl.html :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Święta prawda z tym zaufaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ładna bluza! :D

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo mądrze napisany post :) Mam obecnie osobę, której ufam praktycznie bezgranicznie, ale nadal czasem nie mam pewności, bo już raz się nieźle przejechałam w takich sprawach.
    http://www.olkiks.blogspot.com/ Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetnie piszesz, to prawda. że łatwo jest stracić czyjeś zaufanie ;)

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Wyglądasz uroczo! przepięknie, kliknięte
    Mam prośbę, klikniesz u mnie w najnowszym poście?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. zdecydowanie się z tobą zgadzam! :D xx

    Pozdrawiamy cieplutko:*
    TWINS LIFE (KLIK)♡

    OdpowiedzUsuń
  46. Kiedyś bardziej ufałam ludziom, a teraz jestem zdecydowanie ostrożniejsza ;) Fajna bluza, poklikane - mogę prosić o to samo u mnie? :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  47. Heeej!♥
    Świetny post i ciekawy temat, o którym mozna \szeroko się wypowiedzieć:) Mam podobne zdanie do Ciebie, ale u mnie jest tak, że jak ktoś mnie zawiedzie, po trafię o nim zapomnieć w mgnieniu oka i od razu zerwać z nim kontakt:) Teraz ufam jedynie mojemu przyjacielowi, Dawidowi i mojemu chłopakowi, Arturowi, którzy nigdy mnie nie zawiedli. Osobiście uważam też, że lepiej ufać chłopakom, niż dziewczynom, które w k\gruncie rzeczy lubią się mścić:D Buziaki!!:*
    paulacierpiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Mam tak jak ty c; nie lubię kiedy ktoś mnie zawodzi. Moim zdaniem jak np. ktoś coś obieca to niech to zrobi albo nie obiecuje i wgl. Ciekawy temat wybrałaś :) Pozdrawiam :*

    http://www.mylifeformylife93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. świetne porównanie :D bardzo fajna ta bluza
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetny post!
    Zapraszam do mnie :)
    http://bynola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Oj tak, zaufanie jest bardzo ważne i jeśli kogoś nim darze, a ta osoba mnie zawiedzie, bardzo ciężko jest je odbudować. Czasami po prostu nie da się, aby było tak jak dawniej. Bardzo fajna stylizacja, luźna i wygodna, podoba mi się fason tej bluzy :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Z zaufaniem to różnie bywa, ale racja ciężko je odzyskać!
    Miło tutaj na blogu, będę częstrzym gościem! :)

    http://natalistylee-s.blogspot.co.uk/2015/11/tag-za-co-kocham-jesien.html#more

    OdpowiedzUsuń
  53. Oj wpisy Twoje są super, ale ten świetny po prostu, akurat teraz mam temat o zaufaniu w życiu, pewna osoba do mnie że ja jej nie ufam, bo wybrała 2rugie rozwiązanie problemu, o którym mowy nie było, więc bardzoej chodzi o to że mnie ta osoba nie ufa, oj zagmatwana sprawa zawsze jest z tym zaufaniem.
    Buziaki dla Ciebie Kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  54. Mądre słowa, fajna stylizacja.
    Bardzo ciekawy blog! :)

    ksiezycova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka