Internet to tylko zło? Bzdura!

W sumie to nie wiem od czego zacząć. Nie wiem czy to ma być post o pierwszym spotkaniu internetowych przyjaciółek i  kilometrach, które nie istnieją. A może to ma być zwykły opis wczorajszego spotkania? Szczerze? Żadna z tych opcji mi nie odpowiada. Nie chcę zrobić zwykłego postu, który nie wnosi nic nowego do życia innych ludzi. Ale czekajcie! Właśnie oto w tej chwili przyszła do głowy mi świetna myśl, bynajmniej mam taką nadzieje... Zacznę od pojęcia, które wydaje się wszystkim banalne - internet. W mowie naukowców jest to największa sieć komputerowa, łącząca komputery na całym świecie. Łączy ludzi przysyłających miliardy bajtów informacji każdego dnia. A jak to pojęcie prezentuje się w oczach nastolatków? Internet dla nas jest czymś, co umożliwia kontaktowanie się ze znajomymi, przeglądanie wiadomości, robienie zakupów i granie w gry. Ostatnio głównie skupia się na tym pierwszym zjawisku. Większość dnia spędzamy na facebook'u. Nie ważne co robimy, ta aplikacja wciąż działa. Mówię tak ze swojego doświadczenia. W sumie ciesze się, ponieważ internet staje się pożyteczny. Nie marnujemy naszego czasu i nie "ogłupiamy" swojego organizmu grając tylko i wyłącznie w gry. Tą wielką sieć zaczęliśmy wykorzystywać do nawiązywania kontaktów. Jednak co o tym myślą nasi rodzice? Są przeciwni. Uważają, że w internecie na każdym kroku można spotkać przestępce i każda osoba z która piszemy, nie jest sobą. Jest kimś innym. Niestety mało z tego jest prawdą. Nie zrozumcie mnie źle. Nie mówię, że w internecie nie kryją się przestępcy. Chodzi mi o to, że my też mamy swój rozum i jesteśmy ostrożni. Warto to im wytłumaczyć. Oni to po jakimś czasie zrozumieją, bo każdy organizm ma coś takiego w sobie, że jest źle nastawiony do pewnych, nowych rzeczy. Ma jakieś czarne myśli. Moja mama też strasznie się bała o mnie, gdy nawiązywałam pierwsze internetowe znajomości. Teraz też ma małe obawy, ale to jak każdy. Najważniejsze jest, że cieszy się z tego co robię. Wie, że nie marnuję czasu na głupoty, tylko zajmuje się tym, co  lubię. Gdyby nie blog, nie poznałabym nigdy tych wspaniałych osób, które widzicie na zdjęciach poniżej. Internet nie jest wyłącznie bezużytecznym, nic nie uczącym wynalazkiem. Wręcz przeciwnie. Warto przekazać to rodzicom. To jemu zawdzięczam to, że doszło do mojego spotkania z cudownymi dziewczynami: Agą, Łucją, Julką i Wioletą. Mogłam zrobić mini zlot, który z wielką chęcią bym powtórzyła i na pewno tak się stanie. Jeśli chodzi o przebieg spotkania, nie będę opisywać go minuta w minutę. Razem z moją siostra o 11 byłyśmy już w Warszawie. Czekała na nas Agnieszka z Łucją. Trochę nas "oprowadziły" , pomijając fakt, że same się trochę gubiły. Ale w końcu Warszawa to wielki labirynt i nie dziwie im się. Potem dołączyła do nas Julka i poszłyśmy na kawę. Było świetnie. Szkoda, że mało osób przyszło, ale i tak jestem zadowolona. Miałam okazję podróżować pociągiem i poznać dziewczyny osobiście. W ferie powtórka! Na koniec chciałabym poprosić, żeby każdy coś wywnioskował z tego wpisu. Trochę się napisałam, ale mam nadzieję, ze teraz każdy będzie potrafił przekonać rodziców do tego, że internet nie jest taki zły, jak o nim mówią. 



  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

102 komentarze :

  1. Naprawdę bardzo trudno jest znaleźć przez internet zaufaną osobę, fajnie, że udało Wam się spotkać w realu :)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia. Uwielbiam Warszawę. Chcialabym tam pojechać w okresie świątecznym - te piękne ozdoby :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że udało Wam się spotkać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że masz internetowych przyjaciół. Cudowne zdjęcia :)

    Bonia blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że udało Wam się spotkać! :)
    Poza tym świetne zdjęcia, pozdrawiam!

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że się spotkałyście. Zazdroszczę troszkę. ;)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia :)

    zapraszam www.agatabasiak.blogspot.com x

    OdpowiedzUsuń
  8. Z internetem jest jak ze wszystkim - ma swoje dobre jak i złe strony, ale należy pamiętać żeby wyciągać z tego to co najlepsze. Oczywiście pamiętając o ewentualnych negatywnych skutkach. ;)
    Piękne zdjęcia.

    http://paulina-pala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuje! <3
    Cudowny blog i zdjęcia ! :):*
    Zapraszam na mój blog link poniżej !
    MÓJ BLOG - http://maaziix33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, że się spotkałyście i oczywiście zdjęcia :D
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zorganizowałyście fajne spotkanie, zazdroszczę Wam;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. spotkanie na pewno było świetne ;)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Na pewno miło spędziłaś czas! Śliczne zdjęcia:*

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM-KLIKNIJ!✿

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne takie spotkanka:) ja jeszcze nie mialam okazji tak sie z kims spotkac.

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. PO zdjęciach widać, że świetnie się bawiłyście ! ;) Super sprawa takie spotkanie :D Masz racje co do internetu, zgadzam się w 100%

    moszovska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. zgadzam się. ludzie z internetu czasem potrafią być dla nas najważniejsi.
    sama mam przyjaciółkę-Julkę, kilkaset kilometrów ode mnie.. gdyby nie internet, to po pierwsze nigdy byśmy się nie poznały, a po drugie-nie miały kontaktu.
    co do poznawania ludzi przez internet, też się zgadzam, wiele z nich to naprawdę świetne osoby.
    post jest bardzo mądry i dobrze napisany. zdjęcia też cudowne, prawdziwe.
    pozdrawiam.

    http://aleksandra-michalak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ja jeszcze nie spotkalam się z nikim z internetu, ale też nawiązałam dzięki niemu parę interesujacych wiadomości :)/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Musiało być super na tym waszym spotkaniu:*

    Pozdrawiamy i życzymy szczęśliwego Nowego Roku!:*
    Nowy post na www.twinslife.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale super ;) Chciałabym kiedyś wybrac się na takie spotkanie :P Super zdjęcia ^^
    Zapraszam do mnie!

    Mój blog~KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgadzam się w stu procentach! :)
    Fajnie, że się spotkałyście :D

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. świetnie, że miałyście okazje się zobaczy oraz będziecie w dalszym ciągu :)
    locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Spotkać w internecie osobę której można ufać... Nie często spotykane ale fajnie że zdarzają się takie sytuacje takie jak wasza 😘
    Zapraszam: mery-bella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie, że miałaś udane spotkanie. ;)
    A także mam internetową przyjaciółkę, jednak jeszcze się nie spotkałyśmy. :)

    inaczej-dree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam przyjaciela przez internet, przyjaźnimy się od dwóch lat i spotkaliśmy się 2 razy, mimo że dzieli na ponad 600km. :)
    http://xizzzus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Internetowe znajomości są świetne! Poznałam kiedyś w internecie koleżankę, bardzo czesto pisałyśmy raz nawet się spotkałyśmy, ale niestety kontakt sie urwał ;/. Najciekawsze jest to, że mojego chłopaka poznałam w internecie i okazało się, że mieszkamy 300m od siebie :D.
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale super, że się spotkałyście! :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Przez ostatnie dwa lata poznałam dzięki listom wiele wspaniałych osób,lecz nie udało mi się jeszcze z nikim spotkać :/
    Do najbliżeszej korespondentki,z którą pisze z mojego miasta Głogowa mam do Lubina,do którego mam ok. 40 km

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny blog i super zdjęcia :)zapraszam do mnie i licze na wskazówki bo dopiero zaczynam :) pozdrawiam i życzę szczęśliwego nowego roku ! :**
    http://czarnotowidze2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. fajnie, że spotkanie się Wam udało :D
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  30. Nigdy nikogo nie poznałam przez internet. Jedyne znajomości to te zawierane przez omegle... czyli pisanie przez kilka minut i to tyle ;) Myślę, że internet to naprawdę coś wartościowego, jeśli się wie jak go wykorzystać :)
    http://sweet-crocodile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne zdjęcia i świetny blog, obserwuję i Powodzenia w dalszym blogowaniu :)
    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam.
    http://hejmamo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajne są takie spotkania, do Warszawy wybieram się w ferie :))

    http://ewciakkkk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne zdjęcia, fajnie że udało Wam się spotkać. Internet niesie ze sobą pewne ryzyko, ale czymże było by życie bez dreszczyka emocji? :)

    Pozdrawiam. Wmrokudostrzegamblask.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne zdjęcia <3 Bardzo mi się podobają. Twój aparat robi świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  35. Nadal Wam zazdroszczę, że mogłyście się spotkać! Ale i cieszę się, że trafiłam na Was w internecie i mogę z wami codziennie pisać ♥
    Śliczne zdjęcia!

    http://natasiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny post. Fajnie że sie spotkałyście :*

    Kala-kaala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny post. Fajnie że sie spotkałyście :*

    Kala-kaala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja również ostatnio spotkałam się z moją internetową przyjaciółką, genialne uczucie zoabczyć osobę, którą dotychczas miałaś okazję widzieć tylko przez ekran komputera <3 Śliczne zdjęcia.
    http://alexandra-koch.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale świetnie, że się spotkałyście! To musiało być cudowne! <3
    Śliczne zdjęcia :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Wybieram się niedługo do Wawki, daawno byłam!:)
    I koniecznie do Starbucksa i VS<3

    http://www.justcleo.pl/2015/12/little-red-dress-clip-in-hair.html

    OdpowiedzUsuń
  41. Mądrze mówisz a poza tym dużo fajnych zdjęć ;)
    http://dayeenmynewblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. W ferie to spotykasz się ze mną w lublinie mielona!!! :* :')))
    Super post!! :))
    berrythere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Myślę, że obawa naszych rodziców bierze się stąd, że jest to coś nowego. Za ich czasów tego nie było, żeby spotkać się z kimś kogo nie widziało się na oczy. Jednak myślę, że jest to bardzo fajne doświadczenie! :) Życzę Ci udanego Sylwestra i szczęśliwego Nowego Roku!

    Komentarz u mnie = Komentarz u Ciebie
    http://bieganiejestspoko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Moja ulubiona Warszawa ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja niestety nie mam internetowej przyjaciółki :/. Zgadzam się z tobą- internet jest wielką pomocą przy wielu czynnościach. Świetny post :).
    Not Always Normal- nowy post

    OdpowiedzUsuń
  46. Cudownie jest mieć takich przyjaciół!
    Świetne zdjęcia <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. fenomenalny wypad i przepiękne zdjęcia :) a te świąteczne dekoracje skradają serce :) Wszystkiego dobrego w nadchodzącym Nowym Roku :* www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Super, że się spotkałyście! :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com
    facebook.com/Veronica-Lucy-1640180546233277/?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetny blog ;) extra grafika :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. takie spotkanie to super sprawa x
    blekitnypamietnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Sądzę, że wbrew pozorom internet jest bardzo przydatny! Ostatnio także spotkałam swoją internetową przyjaciółkę, co było prześwietnym zdarzeniem! :)

    Pozdrawiam,
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. świetne takie spotkanie :) mega zdjęcia

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  53. W internecie poznałam meżą :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetne są takie spotkania, oczywiście nie wszystkie,trzeba być jednak ostrożnym :)

    OdpowiedzUsuń
  55. O Warszawa moja kochana! Też niedługo znowu tam będę, a dokładnie 23 stycznia! *.*
    Widać, że się naprawdę dobrze tego dnia bawiłyście. Świetne zdjęcia! :D
    Życzę przede wszystkim udanego Sylwestra i Szczęśliwego Nowego 2016 już roku! :D
    Zapraszam do siebie. ♥
    Jak mój blog Ci się spodoba, to zapraszam do dołączenia do grona moich obserwujących. ♥
    Blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  56. fajnie że mogłyście się potkać
    zwłaszcza że podróż nie była strasznie długa, warto ją powtórzyć

    OdpowiedzUsuń
  57. Piękne zdjęcia !! <3 Nigdy jeszcze nie miałam okazji zwiedzić Warszawy, nawet na 5 minut postoju czy coś. Ale mam nadzieję, że kiedyś przydarzy się okazja, i wpadnę do Warszawy na przechadzki :) Pozdrawiam serdecznie!! :*

    OdpowiedzUsuń
  58. Szczęśliwego Nowego Roku 2016 :)

    http://chicporadnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Zawsze chciałam poznać przyjaciółkę przez internet, pierwsze spotkanie to musi być świetne przeżycie.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Ładna koszula :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. świetne zdjęcia *-*

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Udanego Sylwestra, Milenko :)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Czasami bywa i tak, że w Internecie poznamy dość fajne osoby, ale mieszkają niestety za daleko i takie znajomości też ciągną się latami. Trzeba uważasz na oszustów, których oczywiście nie brakuje :)
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku, spełnienia wszystkich marzeń oraz samych sukcesów (również w blogowaniu) :)
    http://takpoprostuzyc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Moim rodzicom też trudno zrozumieć, że internet to nie tylko przestępcy i zagrożenia. Mam nadzieję, że uda mi się im to wytłumaczyć :D Świetnie, że znalazłaś zaufane, internetowe przyjaciółki :) Śliczne zdjęcia! Szczęśliwego Nowego Roku :)

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Great photos
    happy new year :)
    http://abdelkhalekleblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Uważam, że gry komputerowe łączą ludzi dużo bardziej niż głupi facebook. Dlaczego? Bo ludzie grają zespołowo, komunikują się ze sobą, omawiają strategie - co przy okazji uczy (ale też zależy od gry). Ludzie na ślepo mówią, że jak nerd to od razu też socjalny nie jest. Jak siedzi na Internecie, to przyjaciół nie ma. A prawda jest taka, że może mieć dużo więcej znajomych niż inni ludzie w realnym życiu, dużo więcej wartych i szczerych przyjaźni, niż inni ludzie w realnym życiu. Gry komputerowe to nie zło i nie zabijają socjalnej strony. Takie bzdury wychodzą tylko z ust osoby, która nie ma o tym zielonego pojęcia.

    Outsider's eyes, zapraszam! :)
    Fanpage bloga, looknij. :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Zgadzam się w 100%, moi rodzice mają nieco wątpliwości, ale myślę, że jakby widzieli jak mi zależy na spotkaniu - nie mieliby nic przeciwko :D

    www.different-view-of-the-life.pl

    OdpowiedzUsuń
  68. Internet laczy ludzi jedyne co to trzeba zachowac zdrowy rozsadek! Zazdroszcze spotkania z kolezankami! :D Jeszcze nigdy nie bylam w Warszawie :3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  69. SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!!! :*
    _______________________________
    http://luuvmy.blogspot.com/
    Zapraszam na nowy post! A w nim mix instagramowy oraz możecie się dowiedzieć jak łatwo wygrać karte podarunkową na 250$ do Topshopu i innych sieciówek!

    OdpowiedzUsuń
  70. Też jestem tego zdania,że te znajomości nie są złe,bo my jesteśmy raczej w pełni świadomi tego co robimy

    OFFICIAL PATTY ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  71. Internet Friends ♥ JA sama mam 3 takie internetowe przyjaciółki i niestety nie mamy jak się spotkać ,bo każda z nas mieszka na inny krańcu Polski, ale miło się patrzy na Was ♥ Dobrze ,ze byłyście prawdziwe <3

    Pozdrawiam SharpeeE i zapraszam do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  72. śliczne zdjęcia! ja się jeszcze nigdy nie spotkałam z osobą poznaną przez internet
    eerie-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Zazdroszczę spotkania.
    Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    designchanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Wszystkiego Dobrego na Nowy Rok ❤️

    OdpowiedzUsuń
  75. Fajnie, że udało wam się spotkać :)
    agniesxzka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. ja niedługo mam zamiar spotkać się z moją przyjaciółką poznaną przez internet!
    zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  77. Ja jeszcze nigdy nie byłam w Warszawie, ale bardzo chciałabym tam pojechać. To to dobrze, że spotkanie się udało! A co do internetu to moja mama zawsze jest podejrzliwa.
    Littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. Zazdroszczę taakiego spotkania , wydaje mi się ,że lepiej że przyszlo malo osob przynajmniej moglyście bliżej się poznać i pogadać a Warszawa jest taaka śliczna *.*

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Zazdroszcze takiej odwagi! Sama nie wiem czy podjęłabym się takiego ryzyka, żeby spotkać się z kimś kogo w życiu na oczy nie widziałam.
    Pozdrawiam, zapraszam do zaobserwowania! NF :*

    http://nadya-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. Ja właśnie chciałabym poznać taką osobę. Świetnie zdjęcia, widać, że czas wcale nie był zmarnowany.
    Nowy post, serdecznie zapraszam

    Odbicie lustra…

    OdpowiedzUsuń
  81. Ostatnio pisałam wypracowanie na polski, na temat internetu. Widzę, że mamy podobne zdania ;D Również uważam, że nie ślęczymy bezsensu przed komputerem, a kryminaliści nie czychają na nas na każdym kroku. Śliczne zdjęcia! Uwielbiam Warszawę *.*

    http://alexiachmiel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. Internet wnosi również wiele dobrego, jak np. wasze spotkanie haha! ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  83. Niesamowite spotkanie!! Też bym takie chciała.
    Było by mi miło jak byś wpadła na mojego bloga
    i zostawiła po sobie ślad. Pozdrawiam, obserwuje
    od dawna i życzę wszystkiego co dobre w Nowym Roku!

    http://wiktoriaolczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. Przy blizszym poznaniu Warszawa wcale nie jest takim labiryntem :)
    Zapraszamy czesciej do stolicy :) )

    OdpowiedzUsuń
  85. Wiesz, bardzo Ci zazdroszczę - zawsze chciałam poznać jakąś bratnią duszę przez internet i mieć super przygody z tym związane, w dwóch słowach: fajnie masz, a jednocześnie cieszę się i gratuluję, że Ci się udało :) To bardzo miłe :) hahhaha pierwsze zdjęcia i ten Mc w oknie - uwielbiam :)) Pozdrawiam serdecznie! | sznurasek-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. Widać, że było fantastycznie na tym spotkaniu :)
    Szczęśliwego Nowego Roku Kochana :)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  87. Tez swoja przyjaciolke poznałam przez internet, spotakłyśmy się i jest na prawde ok. Lepiej niz z realną, takie przezycia.. :)
    ale widze ze sie dogadujecie, to fajnie i to najważniejsze :)
    sensiblees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  88. oj takie spotkania są bezcenne! :) myślę, że internet jest bardzo użytecznym narzędziem, ale wtedy gdy z rozwagą się podchodzi do korzystania z niego :)piękne zdjęcia i wspaniałe emocje uchwycone na nich <3

    OdpowiedzUsuń
  89. Ja przez internet poznałam wiele znajomych, nawet przyjaciół. I w wakacje planujemy się spotkać w wakacje :)
    A po zdj widać, że świetnie się bawiłyście :)
    niewielka-kraina-mysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  90. Super!Zapraszam do mnie :) http://agata-life-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  91. Wow świetne zdjęcia, widać, że się supr bawiłyście :) Fajnie, że Wam się udało spotkać ;]
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  92. Fajne takie spotkanie! Cieszę się, że udało wam się spotkać ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  93. Świetny post a zarazem blog !!!!
    Zapraszam do mnie
    https://olkaalisbell.wordpress.com/2016/01/01/wyjazd-w-gory/

    OdpowiedzUsuń
  94. Chciałabym odwiedzić Warszawę, bo nigdy tam nie byłam :)
    _________
    Pozdrawiam, minimalistkaxo :*

    OdpowiedzUsuń
  95. Fajnie mieć takich przyjaciół :)
    Ciekawe zdjęcia
    + Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  96. Również już niejednokrotnie miałam okazję spotkać osoby, na które najpierw trafiłam w sieci :)

    OdpowiedzUsuń
  97. Ale masz fajną siorę. Też bym chciała mieć taką, która wszędzie będzie ze mną jezdzić :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka