Już dorównałam swoim rówieśnikom!

Hej! W moim wnętrzu znajduje się dużo pozytywnych emocji, uczuć. Przez to wszystko żadne zdanie mi się nie skleja. Nie ma słów, które by mogły opisać to w 100%. Nareszcie jestem w pełni rówieśniczką mojej klasy, kolegów i znajomych. Tak, tak. Dzisiaj są moje urodziny i mam już równe piętnaście lat. Czy je świętowałam? Oczywiście. Zabrałam moje koleżanki i przyjaciółki na kręgle do klubu, a następnie na pizzę. Pomimo tego, że zajęłam przedostatnie miejsce ( czyt. szóste) było świetnie. Przed chwilą rozeszła się moja rodzina. Świętowanie z tymi najbliższymi również jest ważne. Moja mama specjalnie dla mnie upiekła tort. Możecie zobaczyć go poniżej. Jest przepyszny! Najlepszą rzeczą dzisiejszego dnia był prezent. Pewnie sobie pomyślicie "materialistka", ale chcę wyprowadzić Was z błędu. Nie przywiązuję zbytnio wagi do prezentów, ale ten od rodziców.. Aaaa! Kolejny dowód, że marzenia się spełniają. Dostałam bilet na koncert Rihanny w 2016r! Nadal nie mogę w To uwierzyć. Jestem tak padnięta i podekscytowana całym tym dniem, że nie mam na nic siły. Dlatego wybaczcie za tak krótki, 'gadany' wpis. Czasami dostaje dużo pytań na temat tego, jak to jest urodzić się w grudniu. Chodzi o to, że jestem przeważnie ta najmłodsza. Muszę przyznać, że kiedyś strasznie byłam na to zła. Wszyscy mieli już ileś lat, a ja jeszcze nie. Czekałam i czekałam. Jednak teraz to się zmieniło. Cieszę się, że urodziłam się w taki dzień, jaki się urodziłam. Nie zmieniłabym tego. Pomijając fakt, że będę miała najpóźniej z moich znajomych prawo jazdy, pocieszam się jedną rzeczą. Przecież są osoby, które urodziły się jeszcze później. Ale jakby tak pomyśleć.. Urodziłabym się kilka tygodni później i chodziłabym do drugiej gimnazjum. Trochę to śmieszne, bo niby dzieli mnie "rok" od nich, a tak naprawdę to tylko kilkanaście dni. A Wy kiedy obchodzicie swoje urodziny? Teraz już na zakończenie chciałabym podziękować wszystkim za życzenia! Te w realu, na facebook'u, i przez telefon! Dziękuję bardzo za to, że tyle osób o mnie pamięta! Dobranoc :*

Mam jeszcze jedną informację. Oprócz małej akcji, czyli życzeń przez telefon, postanowiłam dorzucić coś jeszcze. Przed świętami wybiorę jedną osobę, która będzie najbardziej aktywna na blogu i wyślę jej mały prezencik. Oczywiście skontaktuje się ze zwycięzcą droga mailową. Także zachęcam do komentowania!

 bluza - wholesalebuying  |  sweter -  wholesalebuying

bluza - wholesalebuying  |  sweter -  wholesalebuying

KONKURS!
Jeżeli chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać cenę bluzy i swetra oraz link do swojego bloga w komentarzu. Ja wylosuję trzy blogi i polecę je w przyszłym poście. Powodzenia ;)

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

66 komentarzy :

  1. Bycie najmłodszym ma swoje plusy, tak jakby masz rok życia do tyłu więc dłużej będziesz żyła hahah ;p
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejju ja urodziłam się w lipcu i mnie to wkurza. Takim idealnym miesiącem dla mnie byłby luty. Nie wiem czemu haha I jeszcze mój rocznik... masakra. Nie ważne. Poklikałam, a tu są ceny:

    bluza- $4.71
    sweter-$4.43

    OdpowiedzUsuń
  3. Spełnienia marzeń, dużo weny i uśmiechu :*.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomimo, tego iż już składałam życzenia, robię to jeszcze raz! Oby całe Twoje życie było tak piękne jak dzisiaj <3 Nie mogę się już doczekać relacji z koncertu! Zdjęcia są mistrzowskie. Oczywiście poklikałam :))

    http://natasiak.blogspot.com/2015/12/drugie-miejsce.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz świetny styl pisania :) Wszystkiego co najlepsze! +śliczny piesio :D
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam urodzinki 26 grudnia, więc tylko kilka dni dzieliło mnie od bycia rok młodszym rocznikiem! Też już się do tego przyzwyczaiłam, ale jednak wolałabym nie mieć urodzin w święta :/

    ale teraz liczysz się ty, bo to twój dzień, wiec WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO! ♥
    Życzę Ci żeby wszystkie twoje marzenia się spełniły i żebyś świetnie się bawiła na koncercie Rihanny (bardzo zazdroszczę i będę czekać na relację, która mam nadzieję się tutaj pojawi)!

    http://flemour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam urodziny w październiku i odpowiada mi to. Na pocieszenie wspomnę ci, że mój brat urodził się 23 grudnia. :D Śliczny tort! Super, że świetnie się bawiłaś i zazdroszczę biletu! :)

    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin i kolejnych sukcesów w blogowaniu :)
    Ja swoje 15 urodziny będę obchodziła dopiero w maju więc jeszcze pół roku muszę poczekać haha
    milka-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin i kolejnych sukcesów w blogowaniu :)
    Ja swoje 15 urodziny będę obchodziła dopiero w maju więc jeszcze pół roku muszę poczekać haha
    milka-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Awwwww, tej tort.. Aż ślinka cieknie *-*

    Bergi-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystkiego najlepszego

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bluza jest ekstra :) Poklikałam :) Pozdrówki

    OdpowiedzUsuń
  14. fantastycznie wyglądasz. Wszystkiego najlepszego :)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego Najlepszego. Ja jestem z lutego więc ja jedna z pierwszych 😊 Przynajmniej masz jakby rok w tył . Moja mama też mi piekła tort 😊
    olineypl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego Najlepszego jeszcze raz! :*
    Śliczne zdjęcia :D

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM- KLIKNIJ!✿

    OdpowiedzUsuń
  17. spóźnione wszystkiego najlepszego, słodka psina :)

    zapraszam www.agatabasiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Niemartw sie jak gralam w krengle to tez zawsze albo ostatnia albo przedostatnia xD Tak czy siak wszystkiego najlepszego!! <3 Zdrowka, szczescia i spelnienia marzen! <3 Swietny pomysl z tym prezencikiem! :D

    bluza - US$4.71
    sweter - US$4.43

    Buziaki! <3 i jeszcze raz wszystkiego najlepszego! :3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne buty ! *.*
    http://strawberry966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. dobrze tak pobyc z fajnymi ludzmi :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. spełnienia marzeń ;)

    zapraszam na nowy post ;>
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego najlepszego :) Ja tez znam to uczucie byc najmłodszym i jeszcze nie miałąm urodziń:) Zawsze byłam najmłodsza w klasie ;) Ps.Masz sliczne botki :)
    http://aparatkaa97.blogspot.com/2015/12/day-by-day-nothing-changesbut-if-you.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkiego najlepszego ;) Urodziny w grudniu też mają swoje zalety, jesteś młodsza przeważnie od rówieśników o rok ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej super blog :)) !!!

    Dopiero zaczynamy zapraszamy : http://bestforyoumk.blogspot.com/ :) !

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń :*

    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post ❤
    magda.sara - klik

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkiego co najlepsze! ♥ Spełnienia kolejnych marzeń! :D
    positivelikeedith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Moja młodsza siostra ma urodziny 12 grudnia, także jeszcze później. Ale jakoś na to nie narzeka. :)
    Wszystkiego najlepszego! :)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Jejku, ten tort wygląda ślicznie <3
    Najlepszego!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  29. wszystkiego najlepszego! Fajnie że zobaczysz RiRi. :D

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. druga bluza super jest
    zapraszam, świeżutki (jeden dzień ma hahah) http://plausse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Najlepszego :* :)
    zapraszam do siebie :)
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystkiego najlepszego kochana!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. wszytskiego najlepszego
    kliknęłam

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystkiego Najlepszego!! :)
    Cudowny sweterek !
    http://eunikovakinga.blogspot.com/2015/12/winter-is-coming.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Super zdjęcia jesteś bardzo ładna :D
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. spóźnione ale szczere życzenia!! radości i szczęścia! :* ja mam w październiku urodziny, niby też dość późno ale w sumie co to za różnica kiedy? ;) ale prezent od rodziców mega dostałaś! :D

    pozdro!

    Mój blog - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  37. Spóźnione wszystkiego najlepszego :) Wow fajnie masz z tym koncertem! Ja chciałabym byc na koncercie mojego idola, ale niestety nie żyję. Dlatego bardzo Ci zazdroszczę :)
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  38. Wszystkiego najlepszego! Niestety spoznione :( Mam znajomych blizniakow jeden urodzil sie 31 a drugi 1. Wspoczuje im okropnie ale jest to troche zabawne :D Super post!

    Zapraszam na moj blog: http://vframlii.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  39. Spóźnione życzenia, wszystkiego dobrego :) Fajnie gdy coś na co się czeka następuje, a czas mija tak szybko że w błyskawicznym tempie nadchodzą kolejne ważne daty w naszym życiu :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Spóźnione wszystkiego najlepszego :) Wiele sukcesów i spełniania wszystkich marzeń ;)

    http://better-look-at-the-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne zdjęcia :)


    ~~ www.kuriatka.blogspot.com ~~

    OdpowiedzUsuń
  42. Pierwsze o czym muszę tu napisać to zdecydowanie tort! uwielbiam przeróżne torty, ciasta! Haha twój tort narobił mi apetytu! Ślicznie się prezentuje :) Na pewno twoje urodziny były udane! Kliknęłam w linki:
    US$4.43 || US$4.71 Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  43. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin (życzenia trochę spóźnione, ale zawsze są ;)). Poza tym - świetna bluza :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny post, życzę Ci sto lat. A jeśli będziesz miała chwilkę zapraszam do mnie:
    http://sposobnazyciebymarta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Oczywiście życzę Ci wielu osiągnięć w blogowaniu i dobrej zabawy na koncercie! Czekam na fotorelacje.

    ZAPRASZAM
    http://aaleksm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Spoznione sto lat !

    www.sylwws.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Super blog :)
    http://na4evx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Wszystkiego najlepszego! :-)

    OdpowiedzUsuń
  49. Cudowny pies < 3 a tort mniami, swietnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Super tort, też wiem jak to jest gdy ludzie z klasy są id cb "starsi" ja mam urodziny w połowir listopada ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Hej, jestem u Ciebie pierwszy raz, jeśli masz ochotę zapraszam również do mnie na bloga :*
    lamia-riae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. I love this a lot! Really nice.

    ** I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    LATEST POST: The Balm Mary Lou Manizer Dupe

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo fajne bluzy :) A tort na pewno pychotka, ja niestety trzymam diete i teraz dopiero w święta zjem coś nie zdrowego :P

    http://natalistylee-s.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  54. ślicznie wyglądasz, a tort wspaniały :)
    zapraszam do mnie :)
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. To czy ktoś się urodził w styczniu czy w grudniu wcale nie oznacza, że jest gorszy.
    Wszystkiego najlepszego. I spełnienia jeszcze większej ilości marzeń. ;)

    karolinqe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. spóżnione sto lat! :* świetne bluzy :D

    OdpowiedzUsuń
  57. Fajne zdjęcia.
    + Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  58. Cudowny blog. Ja mam urodziny w październiku i też zawsze długo muszę wyczekiwać tego dnia.
    bluza - US$4.71
    sweter - US$4.43
    http://domkaa-g.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka