Mniej nieśmiała bywałam w snach

Przed przystąpieniem do dalszego czytania, zadaj sobie pytanie. Czym jest nieśmiałość? Jeśli odpowiedziałeś na to pytanie, możesz ominąć następne cztery zdania, a jeśli nie, to już tłumaczę. Nieśmiałość nie jest pojęciem do końca zdefiniowanym, ale jest to cecha, która charakteryzuje się tym, że człowiek jest 'paraliżowany'.  Polega na odczuwaniu ostrożności i niepewności w kontaktach z niektórymi ludźmi. Zwłaszcza z osobami, które widzimy pierwszy raz na żywo. Ludzie nieśmiali częściej przejmują się opiniami innych. Na pocieszenie powiem, że ludzie nieśmiali nie są wybrykami natury. Tę cechę posiada każdy z nas, tylko nie każdy potrafi ja pokonać. Jeśli nie wierzysz, to pomyśl czy kiedykolwiek spotkała Cie krępująca sytuacja np. z chłopakiem, bądź na występie? Na pewno tak, tylko może akurat udało Ci się zwyciężyć. To zjawisko w pewien sposób może być urocze. Osoba, która posiada omawianą cechę, jest tajemnicza. To czasami sprawia, że nabieramy chęci do poznawania jej. A nawet takie osoby czasami lepiej się prezentują, niż te, które non stop coś mówią, chcą aby o nich mówiono wszędzie i są aż za bardzo otwarte. Aczkolwiek lepiej jest walczyć z nieśmiałością. Z taką cechą trudniej jest potem w przyszłości. W dzieciństwie wszystko załatwią rodzice, ale jak przyjdzie czas, w którym będziesz chodzić na rozmowy kwalifikacyjne.. Wszystkie karty zostaną wyłożone na stół. Dobrym przykładem może być główna bohaterka z Austin i Ally. Ally ma przecudowny talent do grania i śpiewania. Niestety drogę do kariery zamyka.. nieśmiałość. Jeśli ktoś to oglądał, to wie jak jej z tym trudno. Jednak w pewnym sezonie zaczyna z tym walczyć. Wychodzi w kostiumie na scenę, ale wychodzi! To już pierwszy krok. Dzisiejszy post ma być w pewnym stopniu taką motywacją. Chcę przekazać, że warto robić malutkie kroczki w stronę pozbycia się tego 'paraliżu'. Warto ustawić sobie to na cel w nadchodzącym roku. Aby trochę Tobie pomóc, przygotowałam dla Ciebie pierwszy krok.  Pamiętaj, ze jeśli jesteś nieśmiały w jednej sytuacji, to nie we wszystkich innych! Jeśli boisz się wystąpień publicznych, zacznij od publiczności jednoosobowej.Potem stopniowo ją rozmnażaj. Tak samo możesz zrobić w innych sytuacjach. Kiedy znajdziesz się w towarzystwie nieznanych Ci osób, to nie myśl obsesyjnie przez cały czas o tym, że na pewno zaraz się skompromitujesz, mówiąc lub robiąc coś niestosownego. Jeśli będziesz zachowywać się nienaturalnie, wtedy na pewno o wiele szybciej zwrócisz na siebie uwagę. Postaraj się zwalczyć tę blokadę. Pokonaj siebie i uwierz, że możesz!
koszula - Shein  |  kurtka - Shein

koszula - Shein  |  kurtka - Shein

Polecam:

KONKURS!
Jeżeli chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać cenę koszuli oraz link do swojego bloga w komentarzu. Ja wylosuję trzy blogi i polecę je w przyszłym poście. Powodzenia ;)


  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

66 komentarzy :

  1. Znam tą cechę, jednak z czasem można z niej wyrosnąć :)
    Ładna koszula, kliknięte

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że postanowiłaś poruszyć ten temat na blogu. Ja jestem osobą nieśmiale nastawioną do obcych ludzi , lecz w towarzystwie czuje się pewnie. Wiele osób które mnie nie zna, twierdzi, że jestem niemiła, ale tak nie jest bo po prostu nie mówie wszystkiego o sobie przy pierwszym kontakcie :D Dobrze pamiętam, jak oglądałam ten serial na Disney Channel i zawsze wyobrażałam sobie siebie w roli bohaterki :) Zdjęcia są przecudne <3 Linki oczywiście poklikane.

    Natasiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super jest ta koszula :) bardzo mi się podoba :D

    jzabawa11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Z nieśmiałoscią trzeba się często spotykać na co dzień. Ale pokazuje, ze człowiek ten jest pokorny. :)

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem nieśmiała. Może nie wyglądam czy coś, ale jestem. Staram się to zwalczać, jednak nie zawsze wychodzi :/. Natomiast tu, w internecie jakoś się nie obawiam, że się skompromituję.

    free-style-for-you-and-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ceny:
      koszula- 22.99
      kurtka- ej bo link 'kurtka' nie przekierowywuje tam gdzie jest wszystko o tej kurtce iwg tylko do strony Shein. No.. więc nwm ile ta kurtka kosztuje.

      Usuń
    2. Wiem, bo link do kurtki nie działa ogólnie :/

      Usuń
  6. Ja niestety jestem trochę nieśmiała, staram się ją zmniejszać :)
    Śliczne zdjęcia :*

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM-KLIKNIJ!✿

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow Kochana, wyglądasz super!! Ten kożuszek idealnie do Ciebie pasuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. niestety... nieśmiałość potrafi skutecznie uniemożliwić nam realizacje marzeń... Warto walczyć i przełamywać się :)

    justaliceworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dobrze ze ja z niesmialoscia nigdy nie mialam problemow!

    http://feel-that-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie miałam problemu z nieśmiałością, za to moja przyjaciółka tak, a dzięki Tobie wiem jak jej pomóc :) śliczna koszula ;)
    obserwuję i zapraszam do siebie ;)

    julgaspace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz. Ja kiedyś byłam bardzo nieśmiała, ale teraz już mniej. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jestem zbyt otwarta, więc dla mnie jest to wada, bo człowiek czasami za dużo coś powie i ma się potem z powodu tego różne konsekwencje :)
    http://arampampam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mądrze napisane ;)
    Świetne zdjęcia :D

    Pozdrawiam.
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. zapraszam do mnie - do zgarnięcia kawaiibox

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja zawsze wolałam rzut na głęboką wodę. Recytując wierz na przykład bardziej onieśmielała mnie moja klasa niż ogromne tłumy publiczności podczas konkursu recytatorskiego ;) każdy musi znaleźć swój sposób
    Zapraszam do mnie www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  16. widzę po zdjęciach, że nie tylko u mnie panuje pogoda utrudniająca jakiekolwiek zdjęcia :) śliczna koszula! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie napisane!
    Świetnie wyglądasz super zestaw :)
    cena: 22.99 :)
    Pozdrawiam
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. mądry psot, bardzo fajna koszulka :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja kiedyś byłam bardzo nieśmiała, na szczęście przezwyciężyłam to i dziś nie mam z tym problemu. Nadal jestem w dużej części introwertyczką ale pewną siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja nie przepadam za publicznymi występami ale w kontaktach z ludźmi na codzień raczej nie jestem nieśmiała :) fajne fotki a bluzka extra!
    Mój blog - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Sama wiem, z autopsji, że nieśmiałość jest ciężko pokonać, ale jest to w 100% możliwe. U mnie już po niej ani śladu! :D
    Super post i śliczne zdjęcia!
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgadzam się z Tobą. Da się zwalczyć nieśmiałość. Byłam jedną z najbardziej nieśmiałych osób w szkole w sp, a teraz... zostało mi to, że nie lubię zwracać na siebie uwagi, ale chętnie z każdym rozmawiać, lubię poznawać nowych ludzi, walczę ze sobą i pokonuję z dnia na dzień coraz wyższą poprzeczkę :).
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. z natury jestem nieśmiała, ale walczę z tym jak mogę i muszę przyznać, że jestem na dobrej drodze pokonania swojej słabości. :)
    http://berry-lifestyle.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  24. Oglądałam Austin i Ally, tylko tam to ona miała serio poważny problem XD. Ładna koszula.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz rację :) bardzo fajny post zwłaszcza dla osoby nieśmiałej którą czasami jestem :)

    https://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Więcej takich notek!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. pieknie wygladasz:D
    Pozdrawiam i Zapraszam. :)
    Jeśli Ci się spodoba - ZAOBSERWUJ! :D
    MY PINK GLASSES - klik!

    OdpowiedzUsuń
  28. Na szczęście nie mam problemu z nieśmiałością ;) czasem też się stresuje ale z tym trzeba walczyć ;) fajna koszula ;>

    http://cytrynkacowartoobejrzec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Musisz się więcej uśmiechać na zdjęciach :D

    CHCE SIĘ ŻYĆ - BLOG

    OdpowiedzUsuń
  30. Podoba mi się kurtka, widziałam już ją w sklepie :) Podwinięta część rękawów jest odwijana w kurtce? Ogólnie zadowolona jesteś z długości rękawów? Jeżeli możesz to odpisz u mnie na blogu, będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nieśmiałość w pewien sposób jest urocza, ale często w życiu przeszkadza i utrudnia nam realizacje czegoś. Dlatego trzeba nad soba pracować, by ją zwalczyć :)


    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne zdjęcia ^^ ale dlaczego taka smutna? Uśmiechaj się! :D

    Wanko's stories

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne zdjęcia :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękna kurtka :) Tylko dlaczego Ty jesteś taka smutna? :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Jestem bardzo nieśmiałą osobą i trudno mi zwalczyć u siebie tę cechę. Staram się, próbuję odważyć się, zrobić coś, ale boję się. To okropne, że tyle mi uciekło sprzed nosa przez nieśmiałość...

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja kiedyś byłam bardzo nieśmiała, ale zwalczyłam to. Teraz jestem bardzo pewna siebie, a czasem nawet za pewna, bo mówię rzeczy, których nie wypada itd. Ale uważam jednak, że lepiej jest byc za pewnym niż nieśmiałym ;]
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  37. Myślę, że ja byłam oraz jestem taką osobą.
    Trudno jest to zwalczyć.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Po lewej czytam "Jestem normalną czternastolatką z Ciechanowa" a tu takie słowa rzeczy płyną w Twoich postach :) Jesteś bardzo dojrzałą dziewczyną :) Świetnie!
    www.camesss.pl
    Zapraszam - 50 pomysłów na wyjątkowy, Świąteczny prezent!

    OdpowiedzUsuń
  39. You look great dear!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/12/cant-let-go.html

    OdpowiedzUsuń
  40. świetna koszula!

    nieśmiałość jest straszna i trudno ją zwalczyć, ale warto się starać :)

    jamaicantrip97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. 22.99 $ :) www.Maadieworld.blogspot.com

    Zastanawia mnie, na jakim etapie blogowania zaczelas otrzymywac propozycje wspolpracy od firm?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różne firmy zaczęły do mnie pisać, gdy miałam powyżej 500 obserwatorów. To było tak w 5/6 miesiącu blogowania :)

      Usuń
  42. Wspaniały post, super blog! Osobiście byłam kiedyś osobą bardzo nieśmiałą i wstydliwą. Myślę, że każdy potrafi się otworzyć i przekroczyć granice, których się boi.
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam. Ja już obserwuję:)
    xizzzus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. śliczne zdjęcia, bardzo podoba mi się jak piszesz szczere teksty o sobie :)
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. śliczne zdjęcia ;)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. ładna koszula!
    zapraszam http://www.emptyy-promises.blogspot.com/ jeśli Ci się spodoba-zaobserwuj,będzie mi bardzo miło ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. pieknie zapraszam na rozdanie zoeva http://madziakowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękna koszula, gratuluję współpracy :) Wyglądasz super, buziaki!

    www.ourloveourpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Koszula bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ślicznie wyglądasz, koszula ładna, ale ta kurtka bardziej mi się podoba *.* Mam podobne butki
    Nowy post, serdecznie zapraszam

    Odbicie lustra…

    OdpowiedzUsuń
  50. Koszula jest śliczna! Też sobie taką sprawię na święta.

    Pozdrawiam ślicznie i życzę Wesołych Świąt ♥
    http://www.malinowe-ciasto.blogspot.com/!

    OdpowiedzUsuń


  51. Ładnie wyszłaś i koszula też śliczna.Znam temat nieśmiałosci,przerabiałam go :)
    Pozdrawiam ;*


    http://urodowo-u-pauliny.blogspot.com/?m=1



    OdpowiedzUsuń
  52. O jejkuśku, jaka urocza koszula ♥

    OdpowiedzUsuń
  53. ta kurtka jest cudowna, choruje na taką! ;)

    zapraszam na nowy post
    http://mynameisdominica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka