Nowy miesiąc = nowe ...

Tak jak każdego pierwszego dnia miesiąca zakładam nowe soczewki, tak teraz również zrobi to mój blog. Przejrzy na nowo. Wspominałam Wam już wcześniej, że planuję nowe zmiany. Zaniedbałam trochę bloga. Inni opuszczają się w nauce, a ja zrobiłam to w blogosferze. Mam właśnie zamiar to zmienić! Pierwszą taką zmianą i nowością jest grupa moich czytelników. Założyła ją Patrycja, za co bardzo dziękuję. Wszystkich zapraszam do dodawania się: Rilseeenators . Jeszcze się nie rozkręciła, gdyż nie miałam zbyt dużo czasu na rozwinięcie jej. Obiecuję, że już w ten weekend się nią zajmę. Mam nadzieję, że dzięki niej będę miała z Wami lepszy kontakt. Na tym mi bardzo zależy.  Kolejne zmiany, które chciałabym wprowadzić, nie są do końca jeszcze pewne. Chciałabym poznać Wasze zdanie. Co myślicie o tym, żebym wznowiła swoją działalność na ask'u oraz założyła snapchat'a blogowego? Mam swojego prywatnego ( rilseee), ale na snapie blogowym mówiłabym do Was dużo. Koniecznie piszcie w komentarzach jakie jest Wasze zdanie. Jeśli chodzi o zmiany w portalach społecznościowych, to by było na tyle. Teraz przejdę już do bloga, wyglądu i treści. Zastanawiałam się nad zmianą design'u, ale stwierdziłam, że za bardzo się do obecnego wyglądu przywiązałam. W najbliższej przyszłości nie planuję zmiany. Tak samo zmian nie planuję w systematyczności. W każdy wtorek i w każdą sobotę - nowy post. Zostaję nadal przy obecnej tematyce. Wiem, że ostatnio moje wpisy nie były za bardzo dopracowane i satysfakcjonujące. Od teraz spinam cztery litery i już od następnego wpisu zobaczycie zmianę! Postanowiłam także, że zacznę zbierać na obiektów do lustrzanki. Brak jego na początku mi nie przeszkadzał, ale teraz czuję, że go potrzebuję. Zobaczymy jak długo mi się zejdzie na uzbieranie potrzebnej kwoty. Może pomogą mi w tym święta. A, właśnie! Chciałabym Was poinformować o tym, iż 28 grudnia będę w Warszawie! Jadę tam do mojej kochanej Agi . Aga również jest blogerką ( klik ) i fajnie byłoby spotkać się jeszcze z kimś. Także jeśli ktoś mieszka w Warszawie, albo blisko jej , a nawet tego dnia znajdzie się tam - piszcie w komentarzach. Może uda nam się zrobić małe spotkanie. Byłoby super! Jeśli by to wyszło, planowałam nawet w przyszłym roku trochę pozwiedzać Polskę i odwiedzić kilka miejsc. A teraz już ostatnia rzecz i chyba najbardziej Wam się spodoba. Już coraz bliżej wyczekiwane przez wszystkich Święta. Planowałam zorganizować rozdanie/konkurs, ale pomyślałam, że wtedy wygra tylko kilka osób. Postanowiłam, że w zamian złożę Wam życzenia. Ale to nie będą takie przez internet. Chcę Wam złożyć życzenia telefonicznie albo sms'em . Wiem, że możecie mieć małe obawy, ale spokojnie. Jeśli ktoś chciałby otrzymać takie życzenia w Święta, piszcie swoje numery w wiadomościach na moim fanpage: klik . Jeśli ktoś chce wysłać życzenia do mnie, o numer może spytać się również w wiadomości na stronie. Już w tą sobotę jest dla mnie bardzo ważny dzień, a mianowicie obchodzę swoje urodziny. Jeśli dam radę, szykujcie się na coś nadzwyczajnego. A tymczasem czekam na Wasze propozycje dotyczące postów i zmian. Koniecznie napiszcie mi, co sądzicie o ask'u, snapie blogowym i o wszystkich zmianach. Mam nadzieję, że o niczym nie zapomniałam, wszystko pójdzie w dobrym kierunku i ten mały kącik będzie się rozwijał. Wytrwałych zapraszam do oglądania nie małej ilości zdjęć. Pozdrawiam :*
  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

55 komentarzy :

  1. Jejjju Ale genialne zdjęcia! Już się nie mogę doczekać aż się spotkamy ^^. Co do snapa to ja zdecydowanie jestem za. Uwielbiam takie gadane snapy (sorki za powtórzenie)! A jeśli chodzi o aska to nie mam tam konta, więc teeen... haha Mam taki dobry humor!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że Patrycja założyla grupę twoic czytelników! Ładne zdjęcia <3
    agataweranika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Snapchat to bardzo dobry pomysł, lepszy niż ask :)
    lepiej przyłożyć się całym sercem do jednego niż dzielić twój zapał i zaangażowanie na dwie apki, takie jest moje zdanie :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    http://kochambanany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku! Ale genialne zdjęcia.
    Może wspólna obserwacja!?
    Daj znać-> karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ale cudne zdjęcia te lasu jest po prostu wow!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia! :)
    Zapraszam do siebie. ♥
    Jak mój blog Ci się spodoba, to zapraszam do dołączenia do grona moich obserwujących. ♥
    Blog - KLIK
    Pinterest - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia są fantastyczne!

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne zdjęcia!! ♥Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładne zdjęcia :) chociaż jakoś pozostawia wiele do życzenia :/
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne zdjęcia! fajny pomysl z tym dzwonieniem:D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. No to widzę dość duże zmiany, ale na + myślę! :)
    Śliczne zdjęcia! <3
    Zapraszam do mnie :) KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne zdjęcia, szczególnie to drugie :) lepiej opuścić się w blogowaniu niż w nauce :)

    jzabawa11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne zdjęcia <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia :)

    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/12/spotkanie.html
    Na moim blogu nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. duuużo zmian ;) świetne zdjęcia ;))

    zapraszam na nowy post ;>
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenia ze zmianami! Na pewno dasz radę :D

    martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Dużo zmian jak widac u ciebie. Dobrze, że to takie na lepsze. Powodzenia we wszelkich postanowieniach i wytrwałości!

    http://siiilence.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobrze, że wprowadzasz takie zmiany i udoskonalenia.
    Zaraz wyślę swój numer. ;)

    ________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam oglądać zdjecia, Twoje mi bardzo przypadły go gustu :*
    aroundempty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Najlepsze jest 2,3 i 4 zdjęcie. Są naprawdę piękne <3

    zapraszam na świąteczną serię :
    majadepp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. chciałabym napisać coś wiecej, ale jedyne co mi na myśl przychodzi to wielkie wow ;o Rewelacja!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdjęcia|!
    Bardzo dobry pomysł na zmiany.
    Twoja grupa lub snap to super pomysł.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Te zdjęcia są takie faaajne :D

    http://zollys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Każda blogerka ma czasem przerwy w pisaniu, załamania, brak weny i pomysłów na posty. To normalne, jednak prawda jest taka, że blog jest pewnym obowiązkiem, który w pewnego dnia zaczyna męczyć. Krótka przerwa nie jest niczym złym, bo potem wraca się ze zdwojoną siłą! Oby zmiany wyszły Ci na dobre :) Będę zaglądać!

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne zdjęcia! :) Osobiście nie wchodzę na aska i snapchata.
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne foteczki. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajnie, że chcesz być blisko swoich czytelników. Twój pomysł z życzeniami jest bardzo orginalny.
    Ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Prześliczne zdjęcia :)

    http://ilonakasprzycka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Superowe zdjęcia ! :* .
    Poklikasz w linki ? Odwdzięczam się :) .

    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2015/12/dressgal.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowne zdjęcia <3

    Zapraszam na nowy post z serii świątecznej <3
    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo klimatyczne i gustowne zdjęcia. Przyjemnie czyta sie Twoje posty.

    Pozdrawiam

    http://kobietanaemigracji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne makrofotografie ! Jesteś utalentowana ! :)
    POZDRAWIAM MALWA

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne zdjęcia, masz talent :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Swietne zdjęcia!!!
    Bardzo fajny post !
    Pozdarwiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Masz talent do robienia zdjęć, zostawiam obserwację i zapraszam do siebie ;)
    http://nieczyporowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne zdjęcia, dołączyłam do grupy na Facebook'u! ;3
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  37. Super zdjęcie. Lubię posty, w których jest dużo zdjęć :)

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudowne zdjęcia, szczególnie 2,3 i 4. Co do portali społecznościowych to jestem za. Bardziej za askiem bo na snapa nie wchodzę.
    adresjestdlaciot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Boskie zdjęcia :o

    Pozdrawiam.
    Angelikabien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja mam to samo, moje posty ostatnio wołają o pomstę do nieba, ale mam nadzieję że uda mi się to zmienić :D
    Trzymam kciuki za Ciebie kochana :* Powodzenia!
    Ps. Jak dla mnie pomysł ze snapchatem jest jak najbardziej na tak :)
    Całuję :*

    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja tam nie mam snapa i jakoś żyję, i mimo, że "wszysyc go mają" jakoś mnie do tego nie ciągnie ;)
    świetne zdjęcia ^^

    http://kuraibanii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. śliczne zdjęcia :)
    http://aslongaspossible.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Jejku boskie zdjęcia.
    Snapchat blogowy to swietny pomysł ja bez snapchata nie potrafie juz zyc.
    Zapraszam do mnie na nowy post http://paulik16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Do mnie tam możesz dzwonić, no zmiany są naprawdę wielkie i myślę ,że sprawia wiele wielkich rzeczy, jestem "za" za wszystkimi pomysłami. Co do tego 28 hmm , mieszkam o godzine drogi od Wawy, ale nie wiem czy nie wyjadę wczesniej na sylwestra do Gdyni. Kurde...

    OdpowiedzUsuń
  45. AA widzisz tak mnie zaintrygowałaś tym wszystkim ,że nie powiedziałam o tych cudnych zdjęciach. Są takie majestatyczne , w szczególności te z lasem takie niebieskawe , czerwona ( co to takiego ?) sznurkiem (?), pierwsze o to z pajęczyną po deszczu. Mega...

    OdpowiedzUsuń
  46. Przecudowne zdjęcia! Jestem pod wielkim wrażeniem, naprawde, masz talent.

    http://dont-benormal.blogspot.com/2015/12/gray-days.html

    OdpowiedzUsuń
  47. Zmiany w naszym życiu są dobre. Świetne zdjęcia :)

    High Five!
    http://fridayp.blogspot.com/ <--------

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka