Świąteczny szał: inspiracje & propozycje

No i się zaczyna... Czas planowania, przygotowywania. Czas pełen emocji, miłości, ciepła i braku miejsc na parkingach przy centrach handlowych . Czas, który jest wyjątkowy. Oczekiwania na Święta Bożego Narodzenia, to chwile szczególnie ważne. Każdy bowiem chce zdążyć wszystko zrobić, dopiąć na ostatni guzik. Zostało zaledwie 10 dni. To bardzo mało. Ja już dzisiaj kupiłam prezenty dla bliskich i miałam zabrać się za świąteczne sprzątanie. Niestety szkoła wygrała, ale tym zajmę się jutro. Teraz chciałabym pomóc trochę Wam. Mianowicie przygotowałam dla Was dawkę inspiracji. Chcę Was zainspirować i podpowiedzieć jakie podarunki możecie kupić, jaką stylizację na Święta i za zabawę sylwestrową uszykować. Chcę Was natchnąć również do dekoracji swojego domu lub swojego małego kącika, który znajduje się właśnie w nim. Ja jestem osobą, która uwielbia stwarzać tą magiczną atmosferę. A teraz już nie będę przedłużać, tylko przejdę do konkretów..

Kup coś dla innych
Co najlepiej sprawia, że okazujemy innym naszą wdzięczność? Oczywiście, że podarunki. Na Święta obdarowywanie innych stało się już tradycją. A skąd się ona wzięła? Jeśli jesteście ciekawi, już tłumaczę. Osobiście spotkałam się z dwiema wersjami. Jedna z nich głosi o tym, iż Trzej Królowie podarowali dary Jezusowi. Stąd też i my to robimy w ten cudowny dzień. Natomiast druga wersja (bardziej znana) mówi nam, iż dawno temu żył pewien człowiek o imieniu Mikołaj. Historia wskazuje na to, że ten dobry człowiek obdarowywał 6 grudnia ubogich. Dawał im różne podarunki. My to robimy zarazem szóstego jak i dwudziestego czwartego dnia tego miesiąca. Jeśli i Wy chcecie zostać Mikołajem, mam dla Was pomysły na to, co może znaleźć się w Waszym magicznym worku.
torebka  |  naszyjnik  |  pasek  |  bluza

Udekoruj
Magia Świąt. Sprzyja jej świąteczna muzyka. Piosenki Last Christmas , Jingle Bells i wiele, wiele innych. Oprócz tego, atmosferę do domu wprowadzają lampki, choinki , stroiki. Wiem, że niektórzy nie lubią wydawać pieniędzy na takie rzeczy, ale przecie można zrobić coś samemu. Dajcie się namówić i stwórzcie atmosferę w domu. To sprawia, że panuje ten duch świąt. Oto kilka inspiracji. Kto wie, a może ktoś dostanie twórczego natchnienia.
 
Bądź olśniewający/a
Wspólna Wigilia, zabawa sylwestrowa to idealna okazja aby zabłysnąć. Pozwól sobie na chwilę szaleństwa. Takie dni są raz w roku. Na pewno nie możesz spędzić tego ostatniego dnia roku w domu przed telewizorem. Rozumiem, że impreza z polsatem kusi, ale lepiej jest przeżyć coś na żywo. W końcu to ostatni dzień roku. Zaszalej! Wyjdź gdzieś, zaplanuj imprezę. Propozycji jest wiele. Ja Ci pomogę ze stylizacją. Niczym się nie przejmuj. W Oasap znajdziesz to, czego szukasz. Oto przykładowe cudeńka:

KONKURS!
Jeżeli chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać cenę przynajmniej 3 ubrań oraz link do swojego bloga w komentarzu. Ja wylosuję trzy blogi i polecę je w przyszłym poście. Powodzenia ;)
 
 *Niektóre zdjęcia, które znalazły się w tym poście, pochodzą ze strony tumblr.com *
 
  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

61 komentarzy :

  1. mi sie nigdy nie chce dekorowac pokoju :/


    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne inspiracje<3
    nie mogę się już doczekać świąt :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. mieszkam w Niemczech, tu jest naprawdę ogromny szał przedświąteczny ... chyba w każdym miasteczku da się odczuć ten klimat :) i to już od listopada!

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie dekorowanie pokoju ogranicza się do zawieszenia jakiegoś świątecznego rysunku na tablicy ahaha :D Świetne inspirację!:)
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne ubrania na sylwester! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam tę szczotkę :)
    POZDRAWIAM MALWA

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny poradnik, ja sobie kupuję powerbank XD, poklikane.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne inspiracje ;) U mnie z dekorowaniem pokoju jest ciężko..mama mało takich rzeczy światecznych, a jestem zbyt leniwa, żeby je zrobic xD

    Mój blog~KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy post. :)


    www.kuriatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy post. :)


    www.kuriatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Już się nie mogę doczekać świąt. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  12. zawsze lubię jak na zdjęciach lampki są tak pięknie rozmazane :)
    http://introverted-journal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. święta to mój ulubiony czas w roku! <3

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie ciuszki, poklikane! :)
    O w sumie powerbank to genialny pomysł! :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, że zostało 10 dni, ale cieszę się tylko dlatego, że odpocznę od szkoły. Szczerze nie lubię świąt.

    http://klasykikosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham święta i ten post bardzo mi się przyda <3 właśnie dekoruję swój pokój i na pewno wykorzystam gadżety które mogę kupić moim bliskim <3 i poklikane!
    mój blog -> http://maddiemedi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Już nie mogę się doczekać świąt (ah ta wigilia) :P
    leciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Już tak poozdabiałam pokój, że aż za dużo wszystkiego tam jest. ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też już kupiłam prezenty dla bliskich, super post! :D
    Nie mogę się doczekać świąt ♥

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM-KLIKNIJ!✿

    OdpowiedzUsuń
  20. Dekorowanie pokoju na święta nadaje takiego przytulnego klimatu, warto to zrobić ;) Zdjęcia wnętrz które wstawiłaś mega mi się podobają
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Też znałam obie wersje odnośnie tradycji obdarowywania się prezentami :) A pomysły są super, ja muszę się wreszcie wybrać po prezenty dla rodziny.

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta historia z Mikołajem była trochę inna...
    Ja jeszcze nie zabrałam się za dekorowanie domu, ale mam jeszcze czas. :)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie mogę się doczekać świąt! <3
    Fajne propozycje prezentów jak i świetne inspiracje!

    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne inspiracje <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. ciekawe propozycje :)

    http://want-cant-must.blogspot.com/
    ps jeśli podoba ci się blog-skomentuj, zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja już dawno wyczekuje święta bo uwielbiam dekorowac swój pokój:) pozdrawiam i zapraszam do siebie agniesia123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. zapraszam do siebie gdzie do zgarnięcia jest kawaiibox

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne inspiracje! :)


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja mieszkam w Anglii, tutaj już po Halloween sklepy są wystrojone w choinki i świąteczne ozdoby więc to trochę wcześniej ale to fajne bo wcześniej można poczuć magie świąt. U mnie w mieście jest szał na robienie zakupów i ludzie kupują naprawdę wszystko ... No ale raz w roku można ;)

    www.revevelyn.blogspot.com


    Jestem nominowana do najlepszego blogu w UK dlatego prosze o oddanie głosu na mnie, To tylko jedna sekunda a dzięki wygranej miała bym szanse dalej się rozwijać. Proszę o głos na REVEVELYN

    Głosując również WY możecie WYGRYWAĆ nagrody

    http://najlepszeblogi.co.uk/glosowanie/

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam święta; kupowanie prezentów, rodzina do mnie przyjeżdża. :)

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. O jejku, ja nigdy nie dekoruje swojego pokoju. Moje umiejętności kreatywne ograniczają się do dwóch dzwoneczków na firance i lampek nad łóżkiem. :D

    OdpowiedzUsuń
  32. ciekawe inspiracje jeżeli chodzi o prezenty :D !

    OdpowiedzUsuń
  33. właśnie o tą szczotkę ze zdjęcia poprosiłam na mikołaja ;)
    Mój blog kasiakoniakowska

    OdpowiedzUsuń
  34. Super post! Potrzebowałam właśnie inspiracji co kupić dla innych bo zupełnie nie miałam pomysłu.
    $19.99 - sukienka z rozcięciem
    $21.99 - sukienka czerwona
    $8.99 - kolorowa kolia

    Serdecznie zapraszam na pierwszy post na nowym blogu!
    http://yozizira.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Myślę, że to świetne pomysły na poczucie klimatu świąt. Ja już nie mogę się ich doczekać. :)
    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Poniedziałkowy poranek to zdecydowanie idealny moment na czytanie takich wpisów, jak Twój :) Zapowiadał się ciężki dzień, ale dzięki Tobie przypomniałam sobie, że przecież już za chwilę święta i od razu mi lepiej. :)

    Z Twojej listy najbardziej lubię.. Obdarowywanie prezentami. :) To takie przyjemne uczucie :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie,
    babeczka24.blogspot.com

    PS. Dziękuję, że mimo sporej przerwy w pisaniu nadal jesteś ze mną! :*

    OdpowiedzUsuń
  37. poczułam się zainspirowana! dzięki! :)

    pozdro!

    Mój blog - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  38. świetne inspiracje ;)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne pomysły! ^^ ;)

    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne pomysly na prezent!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Great photos dear!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/12/gray.html

    OdpowiedzUsuń
  43. Ta bordowa sukienka z koronki jest przepiękna, idealna na Sylwestra :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. przedostatnie buty - zakochałam się :)
    zapraszam :)
    http://locastrica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Ciekawe inspiracje. Udekorowałabym swój pokój, ale do domu wracam dopiero 23 i mam wtedy ubierać choinkę z bratem :/

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja uwielbiam święta! Uwielbiam dekorować mój pokój, przystrajać choinkę. Ja tez oby dwie historie znam i szczerze wieżę w obydwie. Ja na święta w tym roku postanowiłam zrobić coś samodzielnie, bo uważam, że takie prezenty od serca również bardzo cieszą. A na sylwestra lubię jeździć do mnie na miasto, bo akurat mieszkam w Gdyni gdzie te wszystkie koncerty się odbywają :D Kliknęłam w pierwsze 7 linków! Mój Blog - klik
    $33.99 | $10.99 | $11.99 | $17.99 | $15.99 | $17.99 | $19.99

    OdpowiedzUsuń
  47. A jeszcze pamiętam jak kiedyś wierzyłam w Mikołaja. Uwielbiam dekorować pokój i ten świąteczny nastrój :* Ciekawe rzeczy+ poklikane :*
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  48. genialne pomysły :) skorzystam przy prezencie dla siostry :) thx

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo fajne inspiracje dekoracyjne, uwielbiam dekorowanie domów ! :)

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetny post, masz bardzo fajny blog a Twoje wpisy są naprawdę bardzo interesujące :) !
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    milentry-blog

    OdpowiedzUsuń
  51. Piękne są te sukienki maxi...ale jak dla mnie nie bardzo nadają się na rodzinną wigilię, taką sukienkę odważyłabym się założyć tylko na jakąś większą imprezę, np studniówkę :)
    Wpis bardzo ciekawy i interesujący, pozdrawiam cieplutko <3

    http://kochambanany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Nie mogę się doczekać świat niestety u mnie szkoła też psujue kazdy dzień ktory chcę poswiecic na dekorowanie :/ Bardzo fajny post :))
    Pozdrawiam ;)
    http://maggdam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. super,super,super! :*

    http://izu1blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo podobają mi się te światełka na 1. zdjęciu :)
    Cudowne są
    zapraszam: www.phootoandstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetne inspirację :)

    http://czikakama.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka