W czym tkwi magia Świąt?

Pada  śnieg, pada śnieg, dzwonią dzwonki sań. Co za radość, gdy saniami można jechać w dal. Gdy pada śnieg, pada śnieg , dzwonią dzwonki sań, a przed nami i za nami wiruje tyle gwiazd (..). Jestem przekonana, że czytając powyższe słowa, nuciłeś sobie znaną nam wszystkim melodię. Zrobiła się świąteczna, przyjemna atmosfera (bynajmniej próbowałam ją wywołać). Ale czekaj, czekaj! Gdzie jest ten biały, zimny puch? Gdzie się podział śnieg? Nie ma. Porostu nie ma i w najbliższym czasie go nie będzie. Jaki to zatem jest czynnik? To własnie sprawia, że większość osób nie czuje tych wspaniałych Świąt. . Od razu mówią "Bez śniegu nie ma Świąt" . Być może i Ty znajdujesz się wśród nich, ale nie wiem i nie będę pochopnie oceniać. Przyznam się szczerze, że trudno mi było wkroczyć w tą atmosferę z pogodą jak na wiosnę. Zazwyczaj ze wszystkim skakałam już na początku grudnia, a teraz obudziłam się z tydzień temu. Aczkolwiek Święta to nie tylko śnieg, prezenty, czy wolne od szkoły. Przecież w Święta chodzi o zupełnie coś innego. Teraz liczą się rzeczy duchowe, a nie materialne.  W Wigilie cała rodzina zasiada przy jednym stole. To coś niesamowitego. To ten jedyny czas, w którym każdy ma czas dla swoich bliskich. Niestety My o tym zapominamy. Ty i ja. Chciałabym przypomnieć Tobie, że pomimo braku zimy, Święta są cudowne. Nie pozwól by taki czynnik wszystko zepsuł. Nie zapomnij, o co tak naprawdę chodzi w tym okresie. Magia nie tkwi m.in w śniegu, lampkach. Tak, to jest magiczne, ale prawdziwa magia trwa w miłości. Boże Narodzenie to czas, który powinien być pełen radości, miłości, czasu spędzonego z rodziną. To własnie teraz jest czas na zapomnienie wszystkich smutków i na wybaczenie. Właśnie o to chodzi w te piękne Święto. W ten cudowny dzień, nie zapomnijmy co tak naprawdę jest najważniejsze. Do Wigilii zostało 5 dni. Już teraz chcę poprosić Ciebie, abyś przy składaniu życzeń dobrze się zastanowił. Oby te wszystkie życzenia nie były wyklepane, tylko chcę, żeby one były prosto z serca. Jeśli nadal nie czujesz tych Świąt, możesz zrobić to co ja. Wyjść na jarmark świąteczny, ubrać choinkę z rodziną przy cudownych piosenkach, razem upiec pierniczki. Możliwości jest wiele. Takie rzeczy umilą nam czas, ale nie podtrzymują Świąt. Niejednym o Bożym Narodzeniu przypomina zapach cynamonu, mandarynek. Tobie również różne inne rzeczy mogą stwarzać atmosferę, ale nie zapomnij co jest najważniejsze. A teraz, gdy przeczytałeś wszystko, zastanów się. Czym dla Ciebie są te Święta? Czy to tylko śnieg, prezenty, Mikołaj, lampki i odpoczynek?



Polecam:
Mam dla Ciebie dobre wieści! Wczoraj został założony niezwykły snapchat: Baiws (czyt. bejws). Czemu niezwykły? Ponieważ prowadzi go 11 blogerek, w tym ja. Z góry zaznaczam, że nie jest to podróba Jessmili. Baiws (skrót od bloggers all about us in Weeks) to nie żadna akcja, to normalny snap prowadzony przez blogerki. Każdy dzień przypada jednej osobie, albo ktoś dzieli go z kimś. Mnie i Emilii przydzielona została sobota. To właśnie w ten dzień będziemy nagrywać snapy o tym co robimy, krótkie Q&A itp. Zachęcam do obserwowania nas! Gdy będzie dużo obserwatorów, Ty również będziesz mógł być gościem! W naszym składzie znajduje się m.in. Dorota, która jest pomysłodawcą! Mam nadzieję, ze się zobaczymy!

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

80 komentarzy :

  1. dla kazdego swieta to co innego :) Moim zdaniem prawdziwy cel swiat zostal juz zapomniany.

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja od dziś właśnie zaczynam czuć świąteczny klimat :)
    Mnie pomogło właśnie ubieranie choinki i słuchanie świątecznych piosenek :)

    www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie święta to ta cała ciepła, rodzinna atmosfera głównie :) prezenty, potrawy, dekoracje świąteczne są tylko dodatkiem :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. brak śniegu, ja nie czuję jeszcze świąt :)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczne są te dekoracje świąteczne! Super zdjęcia :*

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM-KLIKNIJ!✿

    OdpowiedzUsuń
  6. Racja, święta to przede wszystkim rodzinna atmosfera, jednak czasem nie da się z jakiegoś powodu spotkać całą rodziną.

    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem chyba jedyną osobą, która nie lubi świąt.
    Pochodzę z "rozdartej" rodziny. Odkąd skończyłam 8 lat, moi rodzice nie są razem. Od tam tego czasu, co rok spędzam święta Bożego Narodzenia raz z mamą, raz z tatą. Pewnie dla Nich jest to bardzo trudne dzielenie się mną, tak samo i dla mnie. Tak bardzo tęsknie za czasami, kiedy wszyscy razem, całą rodziną, i ze strony mamy, i ze strony taty, zasiadaliśmy do wigilijnego stołu, jedliśmy te wszystkie potrawy, razem otwieraliśmy prezenty... Jestem bardzo wrażliwą osobą, dlatego wszystko przeżywam podwójnie. Zazdroszczę wszystkim, których rodzice są razem.
    Mam nadzieję, że nie zanudziłam Cię moją historią. ;)
    Bardzo ładnie zdjęcia. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi bardzo :/ Może juz niebawem nadejdzie taki czas, ze jednak razem wszyscy zasiądziecie przy jednym stole ;)

      Usuń
  8. Kurde w glowie az sobie spiewalam czytajac poczatkowe slowa :D hah swietny post :)

    sandrasolarska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnakurtka:) zapraszam na rozdanie ZOEVA http://madziakowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak, czytalam te slowa nucąc sobie w głowie melodie haha! Niestety nie czuje klimatu swiat, szczerze, chyba coraz mniej kazdy z nas czuje ta "magie" . Z roku na rok wydaje mi sie to bardziej sztuczne. No ale coz, stylizacja swietna ! Zycze wesolych swiat :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny szalik :)
    www.phootoandstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Grudzień strasznie szybko upływa, niedawno mieliśmy mikołajki już niebawem zasiądziemy do wigilijnego stołu. Troszkę trudno mi uwierzyć, że już za kilka dni Wigilia :D. Śliczne zdjęcia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie czuję świąt ze względu na brak śniegu.
    Ale myślę, że po wigilii klasowej oraz przygotowaniach typu ubieranie choinki czy pieczenie pierniczków od razu poczuję się inaczej.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nietsety szkoda że nie ma sniegu, żeby choć trochę go było dalo by się czuć, że idą święta. A tka? Szaro, deszczowo - jak jesienią.

    OdpowiedzUsuń
  15. Magia świąt bierze się z radości z małych rzeczy.To dlatego będąc małymi dziećmi święta były tak wspaniałe docenialiśmy wszystko a teraz zdecydowanie częściej narzekamy niż doceniamy
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  16. czekam n śnieg ale marne na to szanse przed Swietami

    OdpowiedzUsuń
  17. Fakt, może ta pogoda, ten przepych i święta w sklepach od Halloween nie ułatwia odczucia magii świat, ale masz rację. Tu nie chodzi o rzeczy materialne, tylko o coś znacznie głębszego :)
    Bardzo fajny post i śliczne zdjęcia <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. jak patrzę na te zdjęcia to klimacik daje o sobie znać, są boskie!

    pozdrawiam cieplutko!! :)
    http://fashionistky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Twoje słowa sa takie prawdziwe. Jest dokładnie tak jak napisałaś. Ludzie zatracaja sie w niepotrzebnych rzeczach, zamiast zauważyć o co tak na prawdę chodzi w świętach! Nie liczą sie prezenty, lampki, najważniejsza jest miłość i pojednanie! Świetne zdjęcia!
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. masz w zupełności rację, tylko nie zawsze możemy usiąść z całą rodziną przy Wigilijnym stole ;)

    pozdrawiam :*
    http://izu1blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuje! :*
    Świetny blog! Świetne zdjęcia!
    Super blog na prawdę :)
    Pozdrawiam <3

    Mój blog:
    http://maaziix33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. HEJ! :D Masz świetnego bloga, bardzo mi się spodobały Twoje zdjęcia i sposób w jaki piszesz. Będę tutaj czesto zaglądać i życze powodzenia z blogowaniem! Pozdrawiam :)
    Black&Blue - KLIK
    INSTAGRAM
    Ddobinsta

    OdpowiedzUsuń
  23. Moje tegoroczne święta będą pozbawione magii. Nie mam w domu ani choinki, ani świątecznych stroików... ani też pieniędzy na prezenty. Cóż, remont wszystko pochłonął ;)
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze, aby spędzić je w gronie rodziny :*

      Usuń
  24. Fajne fotki :)
    Dla mnie atmosferę świąt budują przede wszystkim wspaniałe zapachy tych wszystkich pysznych potraw i ciast. Chociaż nie powiem, cieszyłabym się jak dziecko gdyby spadł śnieg :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale cudowny i prawdziwy post! Aż mi się miło na serduszku zrobiło! Mimo wszystko mam cichą nadzieję, że jednak posypie troche śnieg w święta:c

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny post! :) śliczne zdjęcia

    Zapraszam do mnie
    Wanko's stories
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Super post ! Szkoda , że tego śniegu nie ma . Ładne zdjęcia !
    goo-misek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. świetnie wyglądasz, a zdjęcia są cudowne xx
    http://berry-lifestyle.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładny szalik i ciekawy post
    :)
    http://roksanablogg.blogspot.com/2015/12/za-co-lubie-swieta_20.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Strasznie nienawidze swiat szczegolnie przez to ze mam naprawde duzo na glowie przez nie :/ Sliczne zdjecia <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie i klimatyczne zdjęcia:)
    Zapraszam:
    http://sarajanikblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Jakie cudowne zdjęcia <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. W świętach nie chodzi właśnie o śnieg, lampki tylko o miłość, rodzinne spotkania :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak dla mnie święta mogą być nawet bez śniegu, to od nas zależy czy będzie czuć tą magię świąt, czy nie :) Jeśli zadbamy o wszystko, to będzie z pewnością magicznie, ważne aby przeżyć je w zgodzie, spokoju i z bliskimi :) Ładny masz szal :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Dla mnie świeta to świętowanie, spędzanie czasu z rodziną, prezenty i śnieg nie mają dla mnie znaczenia

    http://want-cant-must.blogspot.com/
    ps jeśli podoba ci się blog-skomentuj, zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  36. Zapraszam do mnie, znajdziesz przepis na świąteczne pierniczki.

    OdpowiedzUsuń
  37. Dobrze powiedziane, że magia nie tkwi w śniegu, lampkach itd. :)
    super zdjęcia :), pozdrawiam :)

    stylowaokularniica.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  38. OJEJUUU!!! Milena ten post jest taki super! JA też chce robić takie supi posty... :( powiedz, że kiedys będę

    OdpowiedzUsuń
  39. jaka piękna choinka w tle! świetnie wyglądasz, wielki plus za szal - jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  40. swietne zdjecia, barzo ladny wystroj na ulicach! :D

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękne wprowadzenie, jednak za oknem pogoda okropna.
    Pamiętam za czasów mojego dzieciństwa, zaspy do pasa, iglo, jazda na sankach, łyżwach...
    A tu proszę...
    Nic dziwnego, że dzieci wolą siedzieć ciągle w domu, skoro na dworze nic ciekawego się nie dzieje.
    Mimo, że osobiście kocham Lato i jest moją ulubioną porą roku. Zima powinna mieć ten swój charakterystyczny śnieg.. Bez niego nie czuć tej magii świąt ;(
    Miejmy nadzieję, że chociaż w wigilię będziemy mogli się nim cieszyć:*
    Pozdrawiam bardzo cieplutko :* Buziaki :*
    http://life-to-be-great.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny szal! ;)

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja jeszcze nie czuję klimatu świątecznego..
    http://eunikovakinga.blogspot.com/2015/12/a-million-dollar-smile-with-hismile.html

    OdpowiedzUsuń
  44. Czytając nuciłam sobie tę piosenkę. Przypomniałam sobie też bajkę z dzieciństwa gdzie również była ta piosnka.
    Pozdrawiam, annenoele.blogspot.comrę.

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetnie jest napisany ten post , aż czytałam go dwa razy !
    I daje wiele do myślenia :*
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  46. Zgadzam się z tobą ! Śnieg (ani nic innego) nie powinno wpływać na nasze odbieranie świąt. Jest to święto chrześcijańskie więc poruszanie kwestii religijnych nie powinny nikogo razić, dlatego uważam że ludzie zamiast skupić się na duchowym przygotowaniu do świąt wolą chodzić po sklepach i narzekać na brak śniegu i na księży mówiących że ludzie nie chodzą na roraty - przykre :/ lazysloths.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Wonderful and perfect! I follow you blog, please follow me too. http://alamodenatine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. rewelacyjnie wyglądasz kochana :)

    Kochana mogłabyś poklikać w linki u mnie w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/12/nowosci-czyli-moje-zamowienia-z-shein.html
    Z góry baaaardzo dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetnie napisany post! Oczywiście nuciłam tą piosenkę :d Według mnie śnieg to takie dopełnienie tej magii świąt niestety u mnie drugi rok z rzędu nie ma po nim śladu ;C
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  50. Masz rację Mileno, ludzie bardzo często zapominają, co to na serio są Święta. Powinno się bardziej skupiać na tym, co duchowe, na sednie Bożego Narodzenia.
    Ładnie wyszłaś, a to ,,przejście" ustrojone na czerwono na mieście wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja wczoraj przy pieczeniu pierniczków poczułam już ten świąteczny klimat .
    Śliczne zdjecia !
    http://lucy-lusia2.blogspot.com/2015/12/bez-czego-nie-wyobrazam-sobie-swiat.html

    OdpowiedzUsuń
  52. szkoda ze zapomnieliśmy o tej magii świat tej jaka czuliśmy kiedy byliśmy dziećmi teraz bardziej dbamy o to co będzie na stole i w co się ubierzemy.. szkoda życzę wszystkim by na nowo poczuli ta magię świat ;)
    www.mafashima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. szkoda ze zapomnieliśmy o tej magii świat tej jaka czuliśmy kiedy byliśmy dziećmi teraz bardziej dbamy o to co będzie na stole i w co się ubierzemy.. szkoda życzę wszystkim by na nowo poczuli ta magię świat ;)
    www.mafashima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetne zdjęcia. Racja. Bez śniegu nie czuć tej aury :c
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  55. Nie, nie, nie. Święta to czas, gdy na świat przychodzi Jezus. Żaden tam czas spędzony z rodziną. Ahh, nawet Ty, pisząca taki post, zapomniałaś czym jest istota świąt. Rodzi się ZBAWICIEL ŚWIATA. BOŻE NARODZENIE. Pomyśl o tym.

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisząc to, myślałam o Tym.. Tylko pisząc "spotkanie z rodzina" miałam tez na mysli z Jezusem, bo on jest nasza rodziną.. Chodze na Oazę więc dużo nowych rzeczy wiem na ten temat. W sumie nie nowych, każdy to powinien wiedziec. Pozdrawiam ;)

      Usuń
    2. Ok, ok, tylko szkoda że nie wspomniałaś o tym w poście, bo przez to powstało trochę niedomówień. Ale rozumiem i przepraszam, że tak gwałtownie zareagowałam. ;)

      Usuń
    3. Następnym razem będę bardziej szczegółowa :)

      Usuń
  56. Świetny płaszczyk ;)

    http://crimson-moon2000.blogspot.com/2015/12/291.html

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja za każdym razem modlę się tylko, żeby nikogo nie zabrakło przy Wigilijnym Stole..Nie wyobrażam sobie inaczej..:(

    http://www.justcleo.pl/2015/12/pastel-outfit-on-gloomy-day.html

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetny szalik, poza tym dobra robota z Waszym wspólnym snappem, fajny pomysł :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Moim zdaniem święta to czas spędzony w gronie bliskich, przypomnienie sobie wielu wydarzeń z dawnych czasów, miła i ciepła atmosfera, w której chcemy pozostać. Śnieg tutaj nie gra żadnej roli, jest jedynie dodatkiem :)
    Cudne zdjęcia!♥

    http://natasiak.blogspot.com/2015/12/obietnica.html

    OdpowiedzUsuń
  60. śliczne zdjecia :) swietny post :)
    http://lina-lina8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Dla mnie święta to spotkanie z rodziną,łamanie się opłatkiem, uczenie narodzenia Pana Jezusa,śpiewanie wspólnie kolęd dla mnie nie liczą się prezenty tylko atmosfera rodzinna.
    Moim zdaniem cel tych świąt jest dawno zapomniany :)
    Śliczne zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam wolnej chwili na mojego nowego bloga.
    zatrzymujachwile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Brak śniegu to główny powód iż magie świąt czuję się mniej :/ Bardzo ładny płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Już od dłuższego czasu odnoszę wrażenie, że dla wielu ludzi świeta nie są upamiętnieniem Bożego Narodzenia, tylko świetną akcją marketingową. To smutne, że z powodu pogody ludzie bez mrugnięcia okiem potrafią powiedzieć "świąt nie będzie". A czy to są święta śniegu?
    Dobrze, że to napisałaś, dobrze że są jeszcze ludzie, którzy nie dają się wciągnąć w to otoczkowe szaleństwo :)

    babeczka24.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Świetny post :) Może obs za obs ? Jeśli tak zacznij i powiadom na blogu :) Anishia15.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  65. Świetne zdjęcia. A z tym snapem to fajny pomysł. :D

    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Jak do tej pory cieszyłam się z powodu braku śniegu, ponieważ nienawidzę zimna. Lecz zorientowałam się, że przecież już mamy za dwa dni święta! a o sneigu dalej cicho. Z jednej strony ja się cieszę, ale tak patrząc na drugą stronę, dziwnie tak w Wigilijny wieczór bez sneigu :/ Podobno święta mają być bardzo ciepłe, gdzieniegdzie nawet 13 stopni, więc nei ma na co liczyć haha
    pozdrowionka, post inspirujący, mega ładne zdjecia :)
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  67. Boskie zdjęcia! :*
    Może wspólna obserwacja? :3 daj znać :D Pozdrowionka :*
    http://vickystyle93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. wesołych świąt ;)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. świetnie napisałaś ten post, a szalik jest cudowny.
    pozdrawiam.

    http://aleksandra-michalak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. masz coś w sobie, taki ciekawy typ urody ;]

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka