Co wydarzyło się w 2015 roku?

I jak tam? Odnajdujecie się w Nowym Roku? Ile razy zdążyliście przez te kilka dni poprawiać datę? Ja chyba ze trzy razy i będę musiała to pewnie zrobić nie raz... Dzisiaj przychodzę do Was z postem, takim naprawdę wyjątkowym. Takim, który pojawia się raz na rok. Jak już pewnie Wasze oko wychwyciło, jest to podsumowanie wydarzeń z 2015 roku. Pisząc ten post, pierwszy raz nie skupiłam się w zupełności na Was, ale i na sobie. Musze przyznać, że jestem z siebie zadowolona. Jeśli przeczytacie do końca, zauważycie, że mój rok nie był nudny. To dla mnie bardzo ważne, aby wykorzystywać każdą chwilę jak najlepiej. Wiem, ze trochę źle zaczęłam ten rok, ponieważ jak na razie dzień w dzień siedzę w domu i się ogrzewam. Ale to już niedługo się zmieni! Wracając do tematu.. Postanowiłam nie robić wpisu związanego z moimi postanowieniami i tak dalej. To przecież tylko i wyłącznie moja sprawa i nie widzę w tym sensu, aby dzielić się tym z Wami. Jednak podsumowanie wydarzeń, to inna kwestia. Post pojawia się trochę stosunkowo późno, ale uważam, że wyszło to na plus. Pierwsze dni 2016 roku były zawalone takimi postami, a ja nie chciałam, żeby wtopił się w inne. Także już chyba dosyć długi zrobiłam wstęp, zatem zapraszam do czytania. Umieściłam tylko te wydarzenia, które dla mnie były ważniejsze. Inaczej ten post byłby nieskończenie długi. W komentarzach pochwalcie się, jakie wydarzenie z 2015 najbardziej utkwiło Wam w pamięci. Z wielką przyjemnością posłucham Waszych historii. 

25.04
Rozpoczęłam długo wyczekiwany remont w pokoju i w całym domu. Nareszcie zaszedł jakiś porządek. Pomińmy fakt, że zmieniłabym z wielka chęcią znowu co nieco.


07.05
Tego dnia odbył się konkurs o Unii Europejskiej. Nie był to indywidualny konkurs, lecz grupowy ( 3 osoby). Dużo było zabawy. Naprawdę nie spodziewałyśmy się, że zajmiemy 1 miejsce. Dostałyśmy małe upominki w postaci plecaka i innych drobiazgów. Po wszystkim pojechałyśmy na lody.

12.05
Pojechałam na mityng lekkoatletyczny w Płońsku. Zajęłam 7 miejscu w pchnięciu kula oraz 3 w biegu na 100m.

14.04
To był dla mnie bardzo wyjątkowy dzień, ponieważ na blogu wybiło mi 1000 obserwatorów. Bardzo dziękuję!

22.05
Tego dnia odbyły się kolejne zawody lekkoatletyczne, w których moja sztafeta zajęła 2 miejsce. Dodatkowo w biegach indywidualnych na 100 m zajęłam 2 miejsce z czasem 14,21. Spowodowało to, że awansowałam dalej.

24.05
W tym dniu miał miejsce piknik sportowy. Najpierw był przemarsz, a następnie różne gry i zabawy.Ja z dziewczynami reprezentowałyśmy klasę sportową.

02.06
Jak już pisałam wyżej, awansowałam dalej w zawodach. Pojechałam do Siedlec i pomimo tego, ze nie zajęłam miejsca na podium, bardzo jestem zadowolona. Zrobiłam swój najlepszy czas (13,7s.). Zajęłam 14 miejsce z 32.

09-12.06
Pewnie kojarzycie, albo i nie.. W tych dniach byłam na wycieczce klasowej do Mikoszewa. Zajechaliśmy do Trójmiasta. Zdecydowanie najlepsza na jakiej byłam! I zarazem ostatnia z niektórymi osobami, którzy kończyli w tym roku szkołę. Opisywałam Wam ją w tym poście; klik.

26-28.06
Zakończyłam drugą gimnazjum ze średnią 5.43. Jestem z siebie bardzo dumna. Zaraz po tym razem z moimi przyjaciółkami poszłam na pizze. Po tym wszystkim, razem z rodziną pojechaliśmy na weekend do Starych Jabłonek. To było idealne rozpoczęcie wakacji. Zrobiłam tam kilka sesji. Większość już była pokazana na blogu, ale została mi jeszcze jedna do pokazania :)

05-06.07
Dla lepszego "połączenia" naszego zespołu, zorganizowałam piknik z nocowaniem w namiotach na mojej działce. Uściślenie więzi co prawda nie udała się, ale bawiłyśmy się bardzo dobrze. Główny cel nie został zrealizowany, ponieważ nie zjawiły się wszystkie dziewczyny. Mam nadzieję, że w tym roku będzie lepiej :)

08-10.07
Razem z tatą wybrałam się w podróż. Właściwie to mu potowarzyszyłam w pracy. Zwiedziłam kawałek Litwy i Łotwy.

20-31.07
Przyjechała do mnie moja siostra, Wioleta. W dniach 24-26 mieliśmy zaplanowane jechać całą rodziną do Krynicy Morskiej. Niestety plany uległy zmiany i szukaliśmy bliższego miejsca na wypoczynek. Szukaliśmy wszystkiego oprócz Warchołów, bo tam byliśmy co roku i chcieliśmy pojechać w nowe miejsce. Znaleźliśmy ciekawą ofertę w fajnej miejscowości. Pojechaliśmy tam i okazało się, że to jest centralnie obok Warchołów.. Ale pomimo tego i tak zabawa była świetna. Woda czysta i pogoda dopisywała.

08.08
W niektórych miastach odbywała się impreza o nazwie "Lato z Radiem". W moim mieście również zagościło to wydarzenie, na którym się zjawiłam. Występował Enej i Zakopower. Mam z nimi zdjęcia. Ten dzień był naprawdę super. Mam teraz kontakty z ich ochroniarzami haha :)

16-25.08
Jak wiecie, stworzyliśmy w moim mieście drużynę. Składała ona się z rożnych osób. Głównie mieszanina uczniów z klas z mojej szkoły. Wzięliśmy udział w konkursie, który był organizowany przez Rossmanna. W  50 zwycięskich grupach znaleźliśmy się my! Nagrodą był właśnie wyjazd do Krakowa do hotelu ****. Mieliśmy zapewnione przeróżne atrakcje. Poznaliśmy tam bardzo wiele kochanych osób, z którymi ja nadal utrzymuję kontakt.

23.09
Należałam do czteroosobowej komisji. Zbieraliśmy i liczyliśmy głosy w głosowaniu do Młodzieżowej Rady Miasta. To dla mnie wyróżnienie :)

09.12
Coca Cola w moim mieście! Jak mogło mnie zabraknąć na tej imprezie? No nie mogło. Organizacja jednak była przednia, ale mam selfi'e ze słynna ciężarówko, a to najważniejsze (xd). Stałam z godzinę w kolejce do zrobienia własnej puszki, ale to na nic. Było za  zimno, więc poszłam do domu.. Hahah :D

09-11.12
Próbne egzaminy nikogo nie ominą.. A jednak! Moja szkoła chciała być lepsza i postanowiła przesunąć egzaminy o jeden dzień, by w piątek je pisać (zazwyczaj uczniowie po próbnych egzaminach robili sobie piątek wolny). W czwartek mieliśmy pisać matematyczne i przyrodnicze, ale nauczyciele zorientowali się, ze mamy odpowiedzi i pisaliśmy normalnie języki. To wszystko sprawiło, że nie pisaliśmy matematycznych, a historyczne nie wiadomo czy będą brane pod uwagę. Z opisu trochę wyszło masło maślane, ale mam nadzieję, ze mnie zrozumieliście.

17.12
Powstał snap blogowy - BAIWS. Zapraszam wszystkich do obserwowania. Jedenaście wspaniałych blogerek, w tym ja, pokazują Wam swoje życie. Skorzystajcie z naszego zaproszenia :)

28.12
Zdecydowanie jedno z najlepszych wydarzeń w opisywanym roku! Razem z moja siostrą pojechałam pociągiem do Warszawy. Spotkałam tam się z Agą, Łucja i Julką. To wydarzenie idealnie zakończyło rok 2015 <3


Polecam  blogi:

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

64 komentarze :

  1. fajne takie podsumowanie :)
    http://swiatdzikuski26.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój rok byl na prawdę udany! Gratuluję wyników w sporcie :)

    http://carrieblogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój rok byl na prawdę udany! Gratuluję wyników w sporcie :)

    http://carrieblogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę bo mialaś naprawde ciekawy rok ! Oby ten byl rownie obfity w ciekawe wydarzenia :)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju, jak fajnie ze pamiętasz te wszystkie wydarzenia datami! Widzę, że miałaś bardzo udane wakacje. Gratuluję udanej średniej, wyników w sporcie i przede wszystkim tych pięknych wspomnień <3

    Natasiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. całkiem fajny rok, nie ma co życzyć lepszego bo ten był super :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dużo się u ciebie działo :) Wyjazd do Krakowa musiał być fajnym przeżyciem, warto brać udział w konkursach bo nagrody są często ciekawe :)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dużo rzeczy się u Cb działo :)
    http://arampampam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać, że nie nudziłaś się w tym roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak widze twój rok był bardzo udany !
    http://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę wyników w sporcie, oby tak dalej :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super takie podsumowanie ze zdjęciami. Widac ze masz dobrą pamiec :).
    Gratuluje tych wszystkich miejsc na podium oraz tego najlepszego jak do tej pory wyniku.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiele wydarzeń!
    Gratuluję wyników w nauce oraz sukcesów w sporcie.
    Zazdroszczę 1000 obserwatorów :)
    2 lata temu również byłam z klasą w Mikoszewie.
    Ładne zdjęcia :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ale miałaś udany rok! warto mieć wspomnienia i warto je wykorzystywać, piękny post i zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  15. u mnie chyba wyjazd do Bułgarii :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Upiekło Wam się z tymi egzaminami ;) piękne zdjęcia.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejku, jesteś bardzo śliczna! Super podsumowanie Ładny wygląd bloga :)
    ouurselves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne podsumowanie roku ! Dużo się u ciebie działo :))
    stay-possitive.blogspot.com
    Kliknęłabyś w serduszko w poście? Z góry dziękuję!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jejku, faktycznie dużo się u ciebie działo. Cieszę się, ze 2015 był dla ciebie dobrym rokiem i mam nadzieje, ze 2016 bedzie równie bogaty w takie miłe wspomnienia;))

    Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  20. Widzę, że dużo działo! Życzę również dobrego roku 2016!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo dużo działo się w Twoim życiu w 2015, życzę, żeby 2016 był jeszcze lepszy!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  22. Niezłe podsumowanie! Dziękuję za wejście do mojego miasta :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  23. W twoim życiu naprawdę sporo się wydarzyło
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  24. Widzę że rok 2015 był bardzo udany :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  25. Cieszę się, że rok 2015 był dla Ciebie udany. Naprawdę wiele się u Ciebie działo :D Ja najbardziej zapamiętałam wyjazd do Londynu na obóz językowy, było świetnie ♥ Genialny post, pozdrawiam :)

    http://greenskycalms.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne podsumowanie ;)
    dużo się działa u Ciebie ;p

    zapraszam na nowy post :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałaś bardzo ciekawy i (moim zdaniem) udany rok! Chciałabym, aby ten 2016 rok był taki świetny!
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię takie podsumowania :) Trochę się zdziwiłam tymi egzaminami, bo nie można ich przesuwać.

    http://by-paolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne podsumowanie :D

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja się wyjątkowo skupiam i ani razu nie poprawiałam daty. Za to nauczyciele ze trzy razy, zauważając dopiero po czyichś uwagach. ;)
    Fajne podsumowanie, działo się u Ciebie!

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajnie podmusowanie :) super widać że miałaś naprawde udany rok :))

    www.marijory.blogspot.com zapraszam ;**

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale świetne wspomnienia! Ja już nawet nie zliczę ile razy musiałam zmieniać datę haha :D
    NOWY POST - Trochę o kodach. Zapraszam do obserwacji i komentowania, buziaczki:* Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  33. Super rok spędziłaś! :) Mega super wspomnienia! :)
    Mój Blog - zerknij! Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Udany miałaś ten rok, fajne podsumowanie :)
    Ja na razie ani razu się z datą nie pomyliłam haha :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Widzę, że ten rok był udany i spędziłaś go bardzo aktywnie ;3 Tego samego życzę Ci w Nowym Roku.
    Bardzo podoba mi się to podsumowanie, jest bardzo pomysłowe ;] Wszystko przedstawiłaś przejrzyście i czytelnie
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  36. sporo się wydarzyło , ale przynajmniej Ci się nie nudziło :)

    ________________________
    blog.justynapolska.com
    MODA & MAKEUP

    OdpowiedzUsuń
  37. Super, że spędziłaś tak fajnie 2015 rok, oby 2016 był jeszcze lepszy ^^
    xxpadzixx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. super post
    zapraszam na mój blog prowadzę go razem z koleżanką :)
    http://gabrysia-oliwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Wygląda na to, że to był naprawdę udany rok, gratuluję tylu sukcesów :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Oby więcej takich miłych wspomnień w 2016 roku ;)

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  41. Nice! I love and i follow your blog, please follow me too
    http://alamodenatine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Heee jestem na ostatnim zdjęciu. Chyba mam słeg.

    OdpowiedzUsuń
  43. Kochana pamiętam jak trafilam na twojego bloga gdy mialas 70 obserwatorów. Juz minął rok, a ty odnioslas wielki sukces! Gratuluje wiec i zycze dalszego i lepszego rozwoju w blogosferze! :)
    Dziekuje ci za komentarz i zapraszam na nowa sesję. W koncu! :)
    Buziaki :)

    ----Poznaj mój świat fotografii----

    OdpowiedzUsuń
  44. Great post dear!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2016/01/bugs-bunny.html

    OdpowiedzUsuń
  45. Widzę, że sporo się wydarzyło!

    Zapraszam na nowy post!
    Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  46. widze ze miałaś ciekawy post :)

    Pozdrawiam i Zapraszam www.agatabasiak.blogspot.com x

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetne podsumowanie. Widać, że ciekawie spędziłaś ten rok.
    Życzę Ci, aby ten rok był równie wspaniały :)


    Pozdrawiam,
    wearealive111.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. świetne zdjęcia :)

    ♡ zapraszam do mnie, zupełnie coś innego- sayyestothedressss.blogspot.com ♡

    OdpowiedzUsuń
  49. widać że rok minął ci interesująco

    OdpowiedzUsuń
  50. uwielbiam takie podsumowujące wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetne podsumowanie roku

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. No to masz całkiem sporo tych wspomnień! Gratuluję Ci zajętych miejsc, naprawdę świetne wyniki! Ja w poprzednim roku również brałam udział w biegach na 100 m jak i w skok dal :D Byłam też na wycieczce 5 dniowej w Krakowie i również odwiedziłam Kopalnię soli! Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  53. wielkie gratulacje!!!! :) bardzo lubie takie blogi oglądać. Piękne zdjęcia!


    zapraszam na : twoimioczami.blogspot.com - nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Uwielbiam takie posty jak ten :) Lecę przeglądać dalej Twojego bloga, ponieważ spodobał mi się Twój styl pisania :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie http://dfxev.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Śliczne zdjęcia :D
    Ciekawe wspomnieniea:)
    http://grlfashion.blogspot.com/2016/01/dresslink-wishlist-wyniki-konkursu.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka