Coś się kończy, coś się zaczyna

Pięć dni temu skończył się.. właśnie, co się skończyło? Rozpoczęliśmy kolejne 366 dni określane rokiem 2016. Ale czy to oznacza, że mamy całą czystą kartę i od nowa musimy wszystko dokonywać? Skądże. Oprócz tego, że jesteśmy o rok starsi, zmieniła się cyferka w dacie, to tak naprawdę nic nie jest skończone. Są osoby, które narzekają już pierwszego stycznia na Nowy Rok. Powód jest banalny. Bardzo dobrze żyło im się w poprzednim roku i nie lubią zmian. Są również Ci, którzy nie lubią postanowień, nie spisują ich, uważają to za bezsensowną rzecz. W pełni ich rozumiem. Nic nie trwa wiecznie, ale gdyby spojrzeć z innej perspektywy, to my nadal kontynuujemy to co zaczęliśmy. Szesnastka na końcu nie oznacza do końca nowego rozdziału. Nowy Rok nie oznacza zmian na siłę, bo na postanowienia nigdy nie jest za późno. Jeśli masz spisać na kartce parę rzeczy, które tak naprawdę nie masz zamiaru zrealizować - nie marnuj papieru. Ja wiem i chcę, żebyś Ty też miał świadomość tego, iż zmieniać możesz się zawsze. Nowy Rok jest tylko takim kopniakiem w dupę dla ludzi, którzy czekają z postanowieniami, aż zdobędą wielką motywację. Lecz jeśli chcesz, żyj tak jakby był nadal 2015 rok. Tylko nie zapomnij o zmianie piątki na szóstkę! Pamiętaj, że nic nie trwa wiecznie. Całe życie do przedszkola nie będziesz chodził. Pójdziesz do podstawówki, potem do gimnazjum i do dalszej szkoły. Żeby coś mogło się zacząć, inna rzecz musi się skończyć. Nie można mieć wszystkiego. Tak samo z ciastkiem. Jeśli chcesz je zjeść, musisz pogodzić się z myślą, że za chwilę jego nie będzie. Ciastko zmieni się na uczucie nasycenia ( no może nie do końca). Przykład trochę jest niedokładny, ale mam nadzieję, że wiesz co mam na myśli. Nie można mieć wszystkiego. Świat zmienia się przez 24h, a Ty razem z nim.  Wszystko kiedyś się skończy, a to od nas zależy, czy nowe rzeczy będą lepsze. Spraw, żeby tak było. Nowe zmiany przyjmuj z uśmiechem na twarzy, bo one nie zawsze oznaczają odcięcie się od przeszłości. Kontynuuj to co zacząłeś. Bądź optymistą, a zarazem realistą. Oczywiście nie zapominajmy o osobach, dla których poprzednie trzysta sześćdziesiąt pięć dni były niezadowalające. Takie osoby powinny pomyśleć o zmianach i włączać je do swojego życia z każdym dniem, miesiącem i nawet rokiem. Lecz muszą tego chcieć. Wykorzystaj ten rok jak najlepiej, bo on również jest częścią poprzedniego i następnego. 

kurtka - klik 



kurtka - klik 

KONKURS!
Jeżeli chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać cenę kurtki oraz link do swojego bloga w komentarzu. Ja wylosuję trzy blogi i polecę je w przyszłym poście. Powodzenia ;)

Polecam:

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

82 komentarze :

  1. Świetne zdjęcia :)
    Ja zawsze mam przeczucie, że nowy rok zaczynam z czystą karą.
    Pozdrawiam

    Hopefulness Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju, genialny post! Dzięki Tobie zrozumiałam, że jeśli nie spełniłam do końca postanowień w tamtym roku, to nie znaczy ze nie mogę ich dalej kontynuować! Śliczne zdjęcia <3

    Natasiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna kurtałka - cena US$32.10 :)

    Co do wpisu najbardziej podoba mi się i zapamiętam sobie zdanie: kontynuuj to co zacząłeś! - święta racja, biorę do serca! :)

    pozdrawiam!
    Mój blog - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post :) Mam poczucie że każdy rok daje mi nową szansę. Chcę ją wykorzystać.
    Śliczna ta kurtka ^^
    memoraably.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo dobrze napisany post :) kliknięte, świetna kurtka :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kurtka :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyprowadzam z błędu na początku postu - 366 dni mamy w tym roku kochana, świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nice! I love and i follow your blog, please follow me too
    http://alamodenatine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny i prawdziwy post , taka czysta kartka nadaje optymizmu i daje nowe możliwości oraz szansę zmiany czegoś w swoim życiu na lepsze :D

    Kurta śliczna, lubię takie.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny post świetnie piszesz :)
    Śliczne zdjęcia :)
    spam2506.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczery post, takie są najlepsze :)

    super stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne zdjęcia *-8
    kurtka bardzo mnie urzekła + poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post! Śliczna kurtka i zdjęcia :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie! Zachęcam do obserwacji ^^ http://poprostuzuzanka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ladna kurtka :*
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz stu procentową rację! Zmiany można zacząć w każdym momencie swojego życia. Jeśli się coś kończy zawsze trzeba mieć nadzieję, że coś lepszego się zacznie :) Bardzo optymistyczny i ciekawy post. Śliczne zdjęcia :)

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny post chyba jeden z lepiej napisanych na temat Nowego Roku :) zgadzam się z Tobą zmiany można zacząć w każdej chwili.

    zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    Pozdrowienia Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Według mnie zmiany są dobre, przynajmniej coś się dzieje i życie nie jest takie samo :) Dla mnie 2016 to przede wszystkim szansa na nowe wyzwania i nowe życie :)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Sliczna kurteczka! Ja to ani nie naleze do osob ktore zaczynaja sie wybitnie cieszyc, ze nowy rok, czas na zmiany ani do tych co dramatyzuja ze poprzedni rok byl lepszy. Jakos tak stoje pomiedzy i mi to obojetne czas na zmiany jest zawsze nie tylko w nowym roku ;)

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja bym raczej określiła nowy rok jako szansę na rozpoczecie nowego rozdziału, a nie jako nowy rozdział. Tak jak mowisz, zmienia sie tylko cyferka. A reszta i tak zależy od nas, jak zawsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niestety, a może na szczęście, żeby coś mogło się zacząć, coś innego musi się skończyć. Nic nie trwa wiecznie, wszystko ma swój początek i koniec.

    alastelmach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ładna kurtka ;)


    zapraszam:
    http://versace0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. jakie świetne, cieplutkie rękawiczki :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne zdjęcia oraz kurtka :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. No to życzę Ci abyś Ty również wykorzystała ten rok jak najlepiej! :)
    Super post, prawdziwy!
    Śliczne zdjęcia.
    Zapraszam do mnie :)KLIK

    OdpowiedzUsuń
  25. Nowy Rok jest tylko dodatkową motywacją do zmian , jesli czlowiek chce cos zmienic to zmieni to niezaleznie od cyferki a jesli niechce to nowy rok tez mu nic nie da :)
    Oby dla cb ten rok byl udany :)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Stylizacja bardzo ładna, kurteczka jest świetna! Życze Ci, aby ten rok był Twoim najlepszym! Pozdrawiam


    http://aleksandra-jakuta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie jest tak (jak już napisałam u mnie na blogu), że Nowy Rok to dla mnie nowa karta, z którą mogę zrobić co tylko chcesz. Niby banalne ale mnie to motywuje! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Interesujący post :D
    Masz rację to , że cyferka z 5 zmieniła się na 6
    nie znaczy , że nie można zamknąć jakiegoś roździału
    z 2015 roku .
    Mogłabym prosić abyś wpadła na mojego bloga :D
    z góry dziękuje :)
    foreverdreamblogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Super post. Bardzo pozytywny.

    martinkax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Nowy Rok to tak jakby nowy, czysty zeszyt!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale super ta kurtka !
    ciekawy post
    pozdrawiam

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne zdjęcia i masz rację. Ten rok trwa 366 dni, hah :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja uważam, że mam tą czystą kartę i jestem z tego powodu zadowolona :P
    Chciałabym zakończyć to, co bylo w 2015 i zacząć cos nowego, lepszego :)
    Pozdrawiam :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale cudowna kurtka. Znalazłam jeden błąd. W tym roku 366 dni ;)
    Ten rok bedzie lepszy

    Zapraszam do siebie - click

    OdpowiedzUsuń
  35. Ładnie Ci w tej kurtce, kliknęłam :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. co za roznica jaki rok, trzeba sie usamodzielnic i isc do przodu!:D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Mnie nowy rok motywuje do rozpoczęcia zmian w życiu, ale traktuję te postanowienia bardziej jako taki osobisty sprawdzian, super zdjęcia :)
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  38. Super post, mądrze piszesz! !Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  39. Stary rok odszedł,a nowy przyszedł.Mam nadzieję,że mi oraz Tobie rok 2016-przyniesie wiele przygód !

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo motywujący post. U mnie już śnieg ;) Wpadnij kiedyś http://jullxkiwi-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. mega zdjęcia ! i te urocze płatki śniegu ahhh *,*
    pozdrawiam cieplutko
    obsewuje
    rokiand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczne zdjęcia :)
    Ten rok chce zacząć jak najlepiej i spełnić swoje marzenia a przynajmniej większą połowę z nich :D
    Może wspólna Obserwacja ? Jeśli tak zacznij i powiadom na blogu :) Anishia15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczne zdjęcia :)

    http://helloquanti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja Twój blog porównuję często z książką Reginy Brett, działacie na tej samej zasadzie, aby motywować ludzi i dawać im nadzieję i pozytywną energię. Bardzo lubię czytać Twoje posty, są na serio mądre i przemawiające. Cudne zdjęcia! ♥
    Nominuję Cie do lba, jak masz chęć to zrób to i na swoim blogu :).
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Śliczna kurtka :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  46. super post a kurtka jest obłędna!

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo mądrze napisany post :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Super post ! cudownie piszesz!:)
    pozdrawiam!
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Kurtka mega :) A co do wpisu to dobrze ujęłaś to wszystko w słowa :) / http://lethalowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetny post, bardzo mądrze to wszystko opisałaś! Super kurteczka, jej cena to 32.10$ :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  51. śliczne zdjęcia ;)

    zapraszam serdecznie do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Kliknęłam 32,10$! Bardzo ładne zdjęcia :)
    Zapraszam do siebie :)
    www.thevogueboxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Ciekawy post. Świetne zdjęcia. ;)

    green0floor0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Udanego wieczorku, moja droga :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. ciekawy post. :)
    Zapraszam do mnie: http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. świetna ta kurtka;-) a co do nowo roku - przed nami kolejne dni, kolejne szanse. Waże, żebyśmy je wykorzystali;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  57. Niesamowity blog ;) Świetne zdjęcia nic dodać nic ująć ;)
    http://ronnieelifee.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  58. Śliczną masz kurtkę !
    POZDRAWIAM MALWA

    OdpowiedzUsuń
  59. kurtka jest prześliczna i taka milutko wyglądająca!

    OdpowiedzUsuń
  60. I love your jacket dear!
    Emma
    www.emmalovesfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Fantastycznie wyglądasz, świetna kurteczka :) klik
    Jeśli możesz kliknij też u mnie.

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. Bardzo ładna kurtka :)

    http://crybb-x.blogspot.com/2016/01/lasting-finish-nude-20.html

    OdpowiedzUsuń
  63. Rzeczywiście, nie mamy czystej kartki, ale fajnie jest traktować rok jako coś nowego, okazję do zmiany siebie, bo moim zdaniem każda okazja jest dobra na rozpoczęcie nowego rozdziału w swoim życiu i jedną z nich jest właśnie Nowy Rok ;]
    Bardzo podoba mi się ten śnieg na Twojej stronie, nie przeszkadza mi w czytaniu, a raczej nadaje takiego fajnego klimaciku
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  64. Cudna kurtka, wyglądasz w niej pięknie! :)



    Zapraszam! www.sszuminska.blogspot.com <--- blog modowy i urodowy :)

    OdpowiedzUsuń
  65. świetnie wyglądasz, pozdrawiam! :)

    http://justlovemagic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Ja natomiast zawsze spisuję swoje postanowienia noworoczne, daje mi to dużo motywacji do osiągnięcia jeszcze większych sukcesów :) Świetny post :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Śliczne zdjęcia :D
    Poklikasz?:P
    http://grlfashion.blogspot.com/2016/01/dresslink-wishlist-wyniki-konkursu.html?showComment=1452284592566#c5302041018744616035

    OdpowiedzUsuń
  68. Bardzo podoba mi się twoja kurtka, musi być cieplusia <3

    http://v3ronikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Dobry post :)
    http://roksanablogg.blogspot.com/2016/01/planuje-2016-postanawiam-ze.html

    OdpowiedzUsuń
  70. Nowy Rok jest dobrą okazją, aby się zmienić. Ja w tym roku mam takie postanowienia, które raczej wykonam.
    Świetne zdjęcia.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Ja nie czekam do nowego roku jeśli chcę coś zmienić. Jeśli chcę coś zmienić zmieniam to od razu. Tylko tak jak pisałaś, nowy rok daje nam kopniaka i chce nam się więcej. Mamy czystą kartę i możemy zacząć coś od nowa z lepszymi wynikami. Pozdrawiam cieplutko! Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka