Noworoczny przegląd sklepów

Witajcie w Nowym Roku! W roku określanym nazwą 2016. Już niedługo z mojej strony pojawi się małe podsumowanie minionego roku. Obecnie postanowiłam wpaść do Was z czymś innym, a mianowicie z małym (albo i dużym jak widzicie) przeglądem trzech sklepów: Shein, Wholesalebuying i Banggood. Większość osób ma różne postanowienia. Gdy rozmawiałam o nich z kilkoma osobami, parę razy usłyszałam postanowienie związane z własnym wyglądem. Chcą zmienić coś w sobie, styl, wygląd . Postanowiłam takim osobom pomóc, bo wcale nie byli oni tacy nieliczni. Jeśli jest ktoś wśród z Was, który zamierza zmienić swój styl i zadbać o siebie, przychodzę z pomocą. Natomiast resztę zachęcam również do przejrzenia oferty podanych sklepów, ponieważ być może i Wy znajdziecie coś dla siebie. Przygotowałam po dwie stylizacje z każdego sklepu. Starałam się stworzyć zestawy, które jak najbardziej odpowiadają mi. Mam nadzieję, że również i Wam. Jak widzicie, zimą uwielbiam ubrania w kolorach czerni, bordowego i szarego. Która stylizacja najbardziej Wam się spodobała, wpadła w oko? W Waszych planach jest zmiana swojego wizerunku?


sukienka  |  narzuta  |  buty  |  plecak

koszula  |  spodnie  |  płaszczyk  |  torba  |  buty


bluzka  |  futerko  |  spodnie  |  buty  |  zegarek 

top  |  spódniczka  |  sweterek  |  buty


KONKURS!
Jeżeli chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać cenę wybranych 5 rzeczy oraz link do swojego bloga w komentarzu. Ja wylosuję pięć blogów i polecę je w przyszłym poście. Powodzenia ;)

Chciałabym wszystkich zaprosić na kanał pewnej dziewczyny. Dziewczyny o imieniu Karolina. Jest dopiero początkująca, ale widać, że ma potencjał. Zapraszam na jej kanał: KLIK
Czeka na Wasze wsparcie! :)

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

67 komentarzy :

  1. Ciekawe, eleganckie a jednocześnie wygodne stylizacje. Większość mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Shein! Świetne rzeczy! :)
    Ceny:
    Brązowa sukienka sweter - 28,84$
    Czarna narzutka - 15,11$
    Szary płaszcz - 34,99$
    Czarne spodnie - 14,42$
    Naklejki do paznokci - 19,22
    Spinacze - 10,79$
    Zapraszam do mnie :) KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe stroje :-D Ostatnio napisali do nie z Banggood,ale odmówiłam chyba nie mój styl.Za to bardzo podobają mi się rzeczy z Shein.

    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku i spełnienia marzeń.

    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post ♥
    magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe rzeczy, nie słyszałam o tej stronie Banggood, ale asortyment wydaję się ciekawy, można tam znaleźć praktycznie wszystko :) Oczywiście poklikane :* Wszystkie zestawy mi się podobają :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne rzeczy :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę sie zdecydować, która stylizacja podoba mi sie najbardziej :)
    Dlatego podkreślam , ze wszystkie są świetne ;)
    Widzę ze mamy podobny gust ;)
    Ładny wyglad bloga ;)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie :)
    http://deviare-e.blogspot.com/
    Dopiero zaczynam i chętnie wymienię się obserwacjami :)
    Pozdrawiam Cieplutko :*
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne ciuszki. :D

    zestaw narzędzi - 7,39$
    naklejki - 4.79$
    klipsy - 2,69$
    zestaw stempli - 4,89$
    lakiery - 3,59$

    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Niektóre rzeczy są na prawdę śliczne :))
    Sukienka bordowa US$8.60
    Crop top US$2.51
    Sweterek 69.22 zł
    Zegarek US$3.27
    http://dayeenmynewblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Do mnie ostatnio przyszła paczka z SheIn - polecam. :)
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    designchanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej podoba mi się zestaw 2 chociaż pozostałe też są fajne. Zmiany wizerunku nie mam w planach, ale dla tych co mają ten post jest na pewno przydatny :)

    alastelmach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja właśnie też chciałabym nieco zmienić swój styl, w tym celu zakupiłam niedawno nowe ubrania. Chciałabym coś zrobić z fryzurą, ale na razie sama konkretnie nie wiem, co.
    Widzę, że lubimy podobne kolory. Najbardziej podoba mi się stylizacja ze sklepu Wholesale - ta, gdzie jest skórzana kurtka i śliczna sukienka. ;) W Banggood.com są natomiast ładne lakiery.
    Co do konkursu, oto ceny wybranych przeze mnie pięciu rzeczy:
    1. Bordowa sukienka z wholesalebuying.com - US$8.60
    2. Skórzana kurtka - US$25.61
    3. Buty - US$9.72
    4. Torebka - US$3.80
    5. I teraz z innego już sklepu lakiery - US$3.59
    PS. Szczęśliwego Nowego Roku Ci życzę. ;)
    Deszczpada007.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne rzeczy :D Poklikałam oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne rzeczy, oczywiście kliknęłam :)
    http://berry-lifestyle.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne ubrania!
    Najbardziej spodobały mi się buty i spódniczki :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne rzeczy wybralaś , jak najbardziej w moim guście :)
    Kliknęłam :)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Też chciałabym zmienić coś w swoim wizerunku, ale jeszcze trzeba mieć na to kasę... Zobaczymy, jak to z tym będzie. ;)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny przegląd sklepów, zakochałam się w tej sukience :))

    plecak: 15.11$ przeceniony z 33.33$
    sukienka: 8.60$ (12.28$)
    sweterek: 59.75zł
    stempelki: 19.62zł
    lakiery: 14.41zł (26.84zł)
    niewielka-kraina-mysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też chciałabym nieco zmienić swoją garderobę :) Szczęśliwego Nowego Roku!

    Czarna spódniczka- $14.89
    Czarne spodnie- $14.42
    Bordowa sukienka- $28.84
    Plecak- $15.11
    Płaszcz- $34.99

    http://greenskycalms.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie najbardziej podoba się czwarta stylizacja ;)

    Poklikałam w linki:
    19,62zł, 59,75zł, 8,88$, 6,33$, 3,27$

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Ostatnie buty <3
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie świetne rzeczy!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne rzeczy wybrałaś, a tu kilka cen :)
    36.07 zł, 72.23 zł, 59.75 zł, 6.33$, 3.27$

    Zapraszzam: http://inothercolors.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Od dawna kolory takie jak bordowy kojarzą mi się z sezonem zimowym. Biorę udział w konkursie :)
    zestaw 29.65$
    naklejki 19,22$
    klipsy 10,79$
    stemple 19,62$
    lakier 14,41$
    wstążki 11,11$
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Szczęśliwego nowego roku! :)

    Zapraszam na nowy post!
    Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  25. Mój styl zmienia się ciągle :>
    Nie potrafię być wierna jednemu stylowi, ponieważ każdy ma coś w sobie ciekawego ;D
    Zapraszam cię na nową odsłonę mojego bloga :)
    http://photo-claudine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Naprawdę bardzo fajne rzeczy
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajne rzeczy, choć akurat mam mały odwyk od zakupów :) / Its Dahlia.

    OdpowiedzUsuń
  28. Koszula, czarne rurki i spódniczka badzo mi się podobają! ♥ Oczywiście kliknęłam i mam nadzieję, że zrobisz to samo u mnie <3
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  29. super wpis ;)
    *Czarna spódniczka - 14.89$
    *Zegarek - 3.27$
    *Bordowa sukienka - 28.84$
    *Plecak - 15.11$
    *Kurtka skórzana - 25.61$
    ps. zmieniłam nazwę bloga :) daj znać co o niej myślisz :)
    http://stylinga.blogspot.com/2016/01/91-nowa-nazwa-nowy-wyglad.html

    OdpowiedzUsuń
  30. W linki poklikam zaraz, ale za konkurs podziękuję, trzymam kciuki za wszystkich biorących udział <3
    Aczkolwiek rzeczy wybrałaś na prawdę świetne, bardzo utrzymane w mojej estetyce. Wiele z nich wyrwałabym ze zdjęcia i włożyła do swojej szafy ;)


    www.sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. powodzenia w nowym roku, abyś spełniła wszystkie swoje marzenia ;*
    czarne botki - $38.80
    czarna koszula - $13.05
    białe spodnie - $8.51
    kamizelka - $8.88
    sweterek - 69,22
    pozdrawiam i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz dreamoutloud.f

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne rzeczy
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Kochana wszystko Tobie poklikałam. Podoba mi się szary płaszczyk z SheIn.

    OdpowiedzUsuń
  34. wszystko poklikane, wybrałaś świetne rzeczy!
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  35. Stylizacja numer 5 zdecydowanie najbardziej mi się podoba. ♥
    Ja nie planuje zmiany swojego wizerunku, ale mam nadzieję, że uda mi się go trochę podreperować. :)
    positivelikeedith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne są te czarne buty z Shein :)
    Zapraszam do mnie:

    http://sarajanikblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Szczęśliwego nowego roku! :)

    Zapraszam na nowy post!
    Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  38. uwielbiam twoje posty! rzecz jasna poklikałam!
    zestaw narzędzi US$7.39
    | naklejki US$4.79 |
    klipsyUS$2.69 |
    zestaw stempli US$4.89 |
    lakieryUS$3.59

    QUEENXFANGLE.BLOGSPOT.COM < nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  39. Poklikane!
    Zapraszam do siebie http://thiefclothes.blogspot.com/2016/01/winter-is-coming.html

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne rzeczy wybrałaś! oczywiście poklikane ^-^
    _______________________________
    Zapraszam do mnie: YOZIZIRA.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Zakochałam się w butach z pierwszego zdjęcia, cudo :)
    Masz dobry gust :)

    Zapraszam na mojego bloga, może wspólna obserwacja? Jeśli tak to zacznij i daj znać na moim blogu, od razu się odwdzięczę :)
    http://aleksaandrinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne zestawy!
    sukienka 28.84$
    narzuta 15.11$
    buty 38.80$
    plecak 15.11$
    koszula 13.05$
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne rzeczy wybrałaś!
    spódnica 59,75zł
    puchaty sweterek 69,23zł
    torba 26,78$
    płaszczyk 34,99$
    spodnie 14,42$

    OdpowiedzUsuń
  44. Very nice blog!
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. genialne buty!

    http://hihania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Brązowa sukienka sweter - 28,84$
    Czarna narzutka - 15,11$
    Szary płaszcz - 34,99$
    Czarne spodnie - 14,42$
    Naklejki do paznokci - 19,22
    Spinacze - 10,79$

    Swietna jest ta torebeczka na 3 zdjęciu :)


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. super rzeczy! większość w moim stylu:)
    1. płaszcz shein- US $34.99
    2. buty wholesale- US $9,72
    3. sukienka shein- US $28.84
    4. futerko wholesale- US $8,88
    5. torba shein- US $26.78
    pozdrawiam: dreamilo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetna lista, kliknęłam w czarne futerko :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Druga, czwarta i piąta stylizacja bardzo, bardzo podobają mi się! Kliknęłam w każdy link :)
    Shein: US$28.84 | US$15.11 | US$38.80 | US$15.11 | US$13.05 | US$14.42 | US$34.99 | US$26.78 | US$36.74
    Wholesalebuying: US$8.60 | US$25.61 | US$9.72 | US$3.80 | US$2.51 | US$8.88 | US$8.51 | US$6.33 | US$3.27
    Banggood: US$14.89 | US$8.99 | US$17.25 | US$18.00 | US$7.39 | US$4.79 | US$2.69 | US$4.89 | US$3.59 | US$2.77 Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  50. Sukienki śliczne :)
    http://arampampam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Super te stylizacje, w moim guście jest chyba najbardziej trzecia :)
    Szczęśliwego nowego roku!
    / chodzmypopoecic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. banggood ma świetny asortyment
    sama nigdy do końca nie wiem co zamówić
    poklikane

    OdpowiedzUsuń
  53. W każdym zestawie coś wpadło mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Wybrałaś świetne rzeczy! :)
    Poklikałam <3

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  55. Buty z SI sa niesamowite! ❤


    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetne rzeczy. Najbardziej podobają mi się z Shein :)
    http://dreams-first.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Nie tyle zmienienie stylu, co dopracowanie go. ;) Koocham 1 i 2 outfit, są genialne.

    Rzeczy z 1 stylizacji:
    sukienka 28,84 $
    narzutka 15,11 $
    buty 38,80 $
    plecak 15,11 $
    i płaszczyk z 2 stylizacji 34,99 $

    http://alexiachmiel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo mi się przydał ten post, bo prawdopodobnie też będę współpracować z Banggood i dzięki tobie wybrałam sobie jeszcze parę rzeczy ;)

    majadepp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Nie słyszałam nigdy o firmie Banggood :) Fajny przegląd szczególnie plecaczek mi się podoba :)
    kasiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Przecudny blog! <3
    Świetne zdjęcia i wpisy! Genialne! ;*

    OdpowiedzUsuń
  61. Jakie fajne rzeczy.
    Poklikałam.
    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Świetne ciuszki :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka