ABC moich uczuć & To nie książka tom 4

 Dawno nie było żadnej recenzji na blogu. Stęskniłam się za tym i między innymi dlatego przychodzę dzisiaj do Was z recenzją aż dwóch książek, które dostałam od wydawnictwa Kaktus. Lecz to nie tylko jest jedyny powód, dlaczego ten post pojawia się akurat dzisiaj. Jak każdy dobrze wie, jutro jest wyjątkowy dzień - Walentynki. Nie każdy przepada za tym świętem, gdyż nie ma swojej drugiej połówki. Ale pamiętajmy jedno, ten dzień jest także dla rodziny, którą kochamy. Im też warto powiedzieć mile słówka, podarować mały upominek.  Nie musimy tego dnia spędzać samotnie. No ale jeśli już nie masz wyboru, nie sięgaj po lody i czekoladę! Dzisiaj mam dla Ciebie dwie propozycję. Sięgnij po książkę "ABC moich uczuć", a jeśli nie przepadasz za serduszkami, amorami itd, jest jeszcze kolejny tom książki pt. "To nie książka". Jeśli jesteś ciekawy co kryją w środku, zapraszam do czytania. 
Na początku opowiem trochę o książce "ABC moich uczuć". Jest to kolejna książka-poradnik, autorstwa Dom&Ink czyli Dominica Evansa. Pierwsza książka "ABS mojego stylu" przyjęła się bardzo dobrze i jestem przekonana, że ta również. Oto jak sam autor opisuje książkę: Ta książka jest o związkach. O tym, jak ludzie się spotykają i coś zaczyna iskrzyć! Zakochujecie się, potem zrywacie ze sobą, wyjecie z rozpaczy do Księżyca, by następnie wziąć się w garść i z otwartym sercem ponownie rzucić się w wir randkowania. Chodzi o randki i odrzucenia, i o wszystkie te radości i bzdury, które ze sobą niosą. Książka ta sprawi, że będziesz się śmiać i płakać jednocześnie, dzięki niej wylejesz tu wszystkie swoje najskrytsze myśli, a swobodnym bazgraniem odpędzisz od siebie obawy o samotnie spędzanych nocach. Ta książka będzie twoim najlepszym przyjacielem i doradcą. Krótko mówiąc, ta książka pozwoli ci poczuć się lepiej, gdy twoje serce czuje, że jest poobijane po szalonej jeździe jaką jest miłość. Ja po przeczytaniu opisu od razu wiedziałam, że chce ją mieć W środku znajduje się wiele ciekawostek, zadań. Książka jest wykonana z humorem. Można czegoś się nauczyć, np. uwodzenia. Można zauważyć, że książka jest podzielona na kilka etapów, m.in gdy się jest w związku, podczas rozstania. Co by tu więcej opisać.. Sami zobaczcie i się przekonajcie. Dla mnie ta książka jest genialna! 


Teraz coś innego. Pamiętacie na pewno poprzednie tomy książki, a właściwie nie książki. Dzisiaj zaprezentuję Wam już 4 tom "To nie książka".  Jak dla mnie z każdą kolejną książką z tej serii, zadania są coraz bardziej ciekawsze. Przytoczę opis autora: Książka pod tytułem” tom 4 to paszport do świata wyobraźni. Wypełniając zadania w książce, przekraczasz granice swojego świata i przechodzisz przez Tajemniczą Bramę do… FAFIKOWA!Miasteczko Fafikowo to najśmieszniejsze miejsce na ziemi, gdzie wszystko jest do góry nogami! Bądź gotów na spotkanie z bardzo dziwnymi bohaterami, którzy wyznaczą ci niesamowicie wciągające i kreatywne zadania. Uwaga! Książka tylko dla wtajemniczonych – zawiera tajne przejście do innego świata! ;) . Tym razem czeka na nas jeszcze więcej wycinania! Książka zdecydowanie pozwala nam się rozerwać, pobudzić wyobraźnię i w dobry sposób spędzić wolny czas. Oderwiemy się od rzeczywistości i zarazem odpoczniemy. Możemy wymyślić nowe sporty, nowe ikonki i nowe znaki zakazu! Oprócz tego z każdą przekręconą kartką powiększa się uśmiech na twarzy. To zapewnione! Jestem zwolenniczką takich książek. Naprawdę warto zainwestować w nią. Oto kilka zadań z książki: 

Która książka wpadła Wam w oko? :)

Polecam:

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

59 komentarzy :

  1. Książki wydają sie być fajne, chociaż ja tam nawet za takimi książkami nie przepadam, haha :D Zdjęcia supi ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam abc mojego stylu, super jest ! To nie książka mam tom 1 , nie wiedziałam, że już 4 !! :O
    berrythere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post :)
    jullifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. nie czytałam abc moich uczuć ale z recenzji wynika ze jest ciekawa i warta uwagi a ze Lubie czytać chętnie po nią sięgnę ;)
    www.mafashima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. nie czytałam abc moich uczuć ale z recenzji wynika ze jest ciekawa i warta uwagi a ze Lubie czytać chętnie po nią sięgnę ;)
    www.mafashima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam żadnej z tych książek, jednak wydają się być ciekawe :).


    alastelmach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam tego typu książki, ale sama nigdy po żadną nie sięgnęłam ;p
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ABC moich uczuć wygląda na bardzo ciekawą, przydatną książkę.
    Chyba idealna dla osób w naszym wieku, czyli nastoletnim.

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Książki wydają się być bardzo ciekawe! :) Idealne na jakieś nudniejsze dni!

    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nie przepadam za takimi ksiazkami. :D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne recenzje! :) Mnie jak zawsze zaciekawiła Książka Pod Tytułem :D
    Mój blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Superowa recenzja :) Może sobie kupię :)
    Zapraszam na Nowy post ! Tym razem Stylizacje <3
    http://yourfallsky.blogspot.com/2016/02/kardigan-nie-tylko-dla-kobiet-hello.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Wydaje się ciekawe :)

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna recenzja ;)


    amatorskie-rysowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolejna wyszła? Mi strasznie spasowały takie książki, ale już mi się niestety znudziły ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  16. Książki fajne bo tak jakby lekko humorystyczne :)
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Kilka dni temu dostałam ABC moich uczuć, też niedługo napiszę recenzje. Jest super :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie slyszalam o tych ksiazkach haha :) Wygladaja super x
    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  19. nie słyszałam o tej pierwszej książce, obie wydają się ciekawe.

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawe te książki ;)

    pozdrawiam i zapraszam na nowy post ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie słyszałam o nich wcześniej, wydają się ciekawe ! ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  22. Też ostatnio nabyłam książkę "ABC moich uczuć" :)
    Super post :D

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM-KLIKNIJ!✿

    OdpowiedzUsuń
  23. ABC moich uczuć musi być na prawdę fajne :) z chęcią bym kupiła tę książkę:)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajne książeczki! Muszę się nad nimi zastanowić :D
    http://edytaduszynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. To byłyby idealne prezenty dla mojej przyjaciółki :)
    Świetny blog !
    blogerkaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Też dostałam te ksiązki do recenzji! Właśnie jestem w trakcie uzupełniania ich ;)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny post!:) Obs za obs? :)

    Zapraszam do siebie:) - MÓJ BLOG-KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawa pozycja :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie słyszałam o tej książce, ale widzę, że jest super!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Obie wyglądają interesująco :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam ♥ i jestem mega zadowolona :D Super że napisałaś recenzję ja też w koncu musze :D Jak dla mnie są godne polecenia :D Super post ! LICZĘ NA REWANŻ
    http://welcome-in-our-world-mmalenka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. ABC moich uczuć mnie zainteresowała :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Książka jest interesująca, napewno przyjemnie spędziła bym z nią wieczór, ale tymczasowo dzieci używają mój prawie cały wolny czas :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  34. Bedac w Polsce w wakacje kupilam Ksiazka pod tytulem 1 i 2 i jakos nie ciagnie mnie wiecej do tych ksiazek wole ogladac je na blogach u innych blogerow! ;)

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  35. Zauwqażyłam ze zagladAM do ciebie bardzo czesto :) obserwuje !

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Osobiście nie przepadam za tego typu książkami :)

    OdpowiedzUsuń
  37. ciekawa propzycja, chociaż osobiście wolę tradycyjne ksiązki

    OdpowiedzUsuń
  38. Chyba pomyliłaś tytuły :) To książka pod tytułem tom 4, a nie to nie książka :)
    Fajny post
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam to specjalnie. Wczytaj sie dokładnie :*

      Usuń
  39. Już czytałam recenzje tych książek , pewnie gdybym nie oszczędzała to bym się na którąś skusiła haha :)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. super post ! bardzo lubię czytać wpisy tego typu :) kiedyś byłam wileką fanką tych książek , lecz teraz już przestałam :)
    rokiand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Beautiful! This is such a well written post.


    ** I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    Subscribe to my YouTube Channel

    OdpowiedzUsuń
  42. Nigdy nie miałam okazji być posiadaczką tego typu książki, ale wygląda ciekawie. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Nigdy nie słyszałam o tej książce :/ Wydaje się być ciekawa, chyba się na nią skuszę ;)

    http://myhappysunmoontruth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Książki wydają się na prawdę zabawne i fajne! :) Szczególnie "abc moich uczuć".

    http://labeauteofblondes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Posiadam ABC moich uczuć - świetna książka :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Te książki są świetne! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  47. Wydaje mi sie, a nawet jestem pewna, ze tr książki są świetne, muszę po nie siegnąć ;)
    kalaafi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Ta pierwsza książka jest super. Musze kupić :D
    Obserwuję :D
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Awesome! I absolutely enjoyed reading this. Happy Wednesday!

    xoxo;
    STYLEFORMANKIND.COM
    Facebook
    Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  50. Udanego wieczorku, moja droga :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja mama "ABC mojego stylu" i jestem z niej bardzo zadowolona!
    Super recenzję :)
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka