Każdy czyn zamienia się w cegiełkę budującą coś nowego

Czy możliwe jest, by trzepot skrzydełek motyla w jednej części Świata spowodował huragan w drugiej? Naukowcy mówią, że tak. Nieprawdopodobne. Niby mała rzecz, małe stworzenie, a może wywołać tak duże zmiany. Podobnie jest z naszym życiem. Błahe czynności, spontaniczne, albo zaplanowane decyzje mogą prowadzić do niewyobrażalnych wręcz efektów. Nawet nie zdajesz sobie z tego sprawy. Gdybyś pięć lat temu nie znalazł się w miejscu jakim byłeś, mógłbyś nie znajdować się tu, gdzie teraz jesteś. Nawet taka mała rzecz jak decyzja Twoich przodków, decydowała o Tobie.  Najlepszy przykład stanowią rodzice. Zaszłaby inna okoliczność,  nie poznaliby siebie, nie wzięliby ślubu, a Ciebie mogłoby nie być na Świecie. Wyobrażasz to sobie? Każda sekunda, każda mała rzecz decyduje o tym, co będzie za chwilę. Moment zawahania, każda decyzja. To wszystko zamienia się w cegiełki. Cegiełki, które po złączeniu przyczyniają się do dalszych czynności. To właśnie stanowi efekt motyla.  Najdrobniejsza zmiana w przeszłości ma kolosalny wpływ na teraźniejszość. Na świecie żyją ludzie, którzy wszystko dopinają na ostatni guzik. Są perfekcjonistami. Nam wydaje się, ze oni przesadzają, ale kto wie. Może oni mają świadomość o efekcie motyla i chcą robić wszystko, by było jak najlepiej? Czasami złościsz się, że coś nie idzie po Twojej myśli. Nie wychodzi Tobie dana rzecz. Nie pomyślałeś, że to tak musi być? Właśnie to spowodowało, ze nastąpiła kolejna scena w Twoim życiu. To nie unika nawet miłości. Masz zaproszenie na imprezę u znajomych. Wahasz się. Jeden wieczór może zmienić Twoje życie. Pójdziesz, możesz spotkać swoją miłość. Zostaniesz i to przejdzie obok nosa. Ale niekoniecznie tak musi się stać. Niestety nic nie możesz przewidzieć. Nie panujesz nad tym co przyniesie dana błahostka. Wiem, że o tym było już na wielu blogach i nie raz o tym usłyszałeś. Pomimo tego, postanowiłam też napisać, ponieważ każdy ma inny tok myślenia. Być może dowiesz się ode mnie czegoś, o czym inni na ten temat nie mówili. Pamiętaj. Podejmij decyzję i przeżyj efekt motyla na własnej skórze! Nic przecież nie musisz robić. Usiądź wygodnie i obserwuj jak każdy czyn zmienia Twoje życie. Tego nie da się zatrzymać.
sukienka - Shein 


sukienka - Shein 

KONKURS!
Jeżeli chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać cenę sukienki oraz link do swojego bloga w komentarzu. Ja wylosuję trzy blogi i polecę je w przyszłym poście. Powodzenia ;)

Polecam: 

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

70 komentarzy :

  1. Zgadzam się i wierzę w efekt motyla. :)
    Ładna sukienka, lubię te z przodu krótsze, z tyłu dłuższe, są efektowne. :)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna sukienka ;)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna ta sukienka
    16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz w zupełności rację :). Gdyby pewnego dnia nie nudziłoby mi się w domu, to nie pojechałabym do swojej przyjaciółki i nie poznałabym tam z nią mojego teraźniejszego chłopaka, z którym jestem już pół roku ♥ haha. Super post! Śliczne zdjęcia i sukienka cudowna! :)
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też wierze w ten efekt. Piekna sukienka! <3
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokładnie, nieraz nawet sobie nie zdajemy sprawy, że jakaś błaha czynność może bardzo wpłynąć na nasze życie . Bardzo ładna sukienka - już taka wiosenna <3

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka: 17.90
    Piękna jest!
    Pozdrawiam cieplutko!
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia <3

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Każdy nasz ruch powinien być starannie przemyślany ;)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoja sukienka jest przepiękna, Milenko :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Hello from Spain: I really like your dress. Feel great on you. keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  12. Sama nie wiem, z drugiej strony spontaniczność czasem też jest ok ;) piękna sukienka.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. dokładnie najmniejsza rzecz może wszystko zmienić, wierze w taki efekt motyla :D

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyglądasz :D Bardzo ładne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam się z tobą:) super zdjęcia takie wiosenne :))

    kllaudus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Też się zgadzam, że tego typu sukienki są efektowne :) A biel jest taka hmm.. lekka i przyjemna :)
    Pozdrawiam!
    www.camesss.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnym przykładem i zobrazowaniem efektu motyla jest gra Life is strange którą serio polecam <3 Super zdjęcia!

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnym przykładem i zobrazowaniem efektu motyla jest gra Life is strange którą serio polecam <3 Super zdjęcia!

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia! Też wierzę w ten efekt :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  20. gorzej że nie wiemy co dokładnie w przeszłości spowodowało to w jakiej obecnie znajdujemy się sytuacji a nawt jeśli byśmy wiedzieli,to co z tego? ;) i tak tego nie zmienimy. życie biegnie swoim torem. ale wiem co masz na myśli: to nasze decyzje wszystko sprawiają więc lepiej na nie uważać i czasem zastanowić się dwa razy. zwłaszcza przy ważnych decyzjach. np. w moim przypadku: gdybym się uparła że nie pójdę po gimnazjum do ohp i w ogóle już nigdzie nie pójdę się uczyć, to ciekawe czy dzisiaj w ogóle dodawałabym ten komentarz i co by się ze mną działo? raczej nic dobrego...

    pozdrawiam!
    Mój blog - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Sukienka-cudo !
    Dodaję do obserwowanych i liczę na uczciwy rewanż :D

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/


    xoxo Carmen

    OdpowiedzUsuń
  22. Każda decyzja podjęta przez nas dzisiaj wpływa na naszą sytuację jutro. Szkoda tylko, że wszystko co wpływa na nasze życie nie zależy od nas

    OdpowiedzUsuń
  23. Każda decyzja składa się na to, jakie będzie nasze życie :)
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo fajne tło do zdjęć :) masz rację, jedna sekunda może przesądzić o naszym dalszym losie, o tym, kim będziemy w przyszłości. ładna sukienka - kliknęłam
    mój blog ... KONKURS FOTO

    OdpowiedzUsuń
  25. Pieknee zdjecia !
    http://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. wszystkie nasze czyny maja jakies swoje odbicie w przyszlosci :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna sukienka! <3
    ---------------------------
    inspiracjeamelii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. pierwsze zdjęcie jest najlepsze!
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna sukienka i świetny wpis :)
    http://viknarshion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudownie wyglądasz!
    Post wzruszający, daje do zrozumienia wiele rzeczy.
    Nawet sam fakt, że kogoś poznaliśmy dzięki decyzjom, choćby rodziców, którzy przeprowadzili się akurat w to miejsce, a nie inne.

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja również wierzę w efekt motyla. Piękne zdjęcia, zapachniało latem :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawie to opisałaś..W sumie dopiero drugi raz w życiu słyszę o czymś takim jak efekt motyla, ale..zgadzam się z tym ^^
    Śliczne sukienka.
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Każde nasze nawet najmniejsze czyny w teraźniejszości wpływają na naszą przyszłość. Świetne zdjęcia :)

    alastelmach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładna :) Ślicznie w niej wyglądasz.

    Pozdrawiam
    http://stylbycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Również wierzę w efekt motyla! :)
    a Ty wyglądasz nieziemsko!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny post, uwielbiam Twój sposób pisania! :)
    No i jak zawsze piękne zdjęcia ^^
    Zapraszam do mnie!

    Mój blog~KLIK

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgadzam się, często z pozoru błahe i nie istotne rzeczy mogą mieć duży wpływ na nasze życie. To czy znajdziemy się w odpowiednim miejscu o odpowiednim czasie ma ogromne znaczenie.
    http://cytrynkacowartoobejrzec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Dokładnie, zgadzam się z Tobą. Każdy nasz czyn powoduje zupełnie inny bieg naszej przyszłości. Bardzo fajnie to ujęłaś, masz lekkie pióro do pisania :)

    Zapraszam do siebie:
    http://jvlson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczne zdjęcia oraz sukienka :) Co do posta to świetnie to opisałaś ;D Ja zawsze zastanawiałam się co by było gdyby coś się nie wydarzyło i to bardzo dziwne kiedy zdajesz sobie sprawę, że rezygnacja z pozornie nieistotnej decyzji może nawet zmienić życie.
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  40. Udanego wieczorku, Milenko :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny post :) Małe rzeczy mogą dużo zdziałać wbrew pozorom :)
    Mój blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  42. Efekt Motyla. Pamiętam jak poruszałam ten temat na swoim blogu. Przypomniałaś mi jak bardzo pewne zdarzenia wpływają na naszą przyszłość :)
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  43. Niesamowicie wciągnął mnie Twój posy
    . Bardzo lekko się czyta :)

    Pozdrawiam
    http://kobietanaemigracji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczna sukienka, idealna na lato <3

    http://labeauteofblondes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Jaki świetny post :) Piszesz tak dojrzale i mądrze, widać że masz dużo zapału i chęci do pracy, a przede wszystkim POMYSŁY! Cudny design!
    Jeśli masz czas i ochotę, wejdź do nas!
    niespotykanne.blogspot.com - Nasz blog!

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo ładna sukienka, jestem fanką białych sukienek :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczna jest ta sukienka, taka prosta i elegancka. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  48. ale cudowna sukienka! ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Mądrze napisany post, śliczna sukienka i ogółem zdjęcia :)

    Obserwujemy?
    Zapraszam, keepgoiing.blogspot.com - klik!
    Pozdrawiam cieplutko♥

    OdpowiedzUsuń
  50. Nieważne co zrobimy, nawet jakie zjemy sandianie, neisie za nami coś niesodziewanego. Możemy się wszystkiego spodziewać. Świetna sukienka! *,*
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Pięknie! Bardzo mi sie podoba ta sukienka

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. Sukienka 17.90
    Przepiękna sesja ;)
    stylzyciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Sukienka: 17.90
    Piękna sukienka. Ciekawie napisany ten post. Krótki ale bardzo ciekawy. I tam wspomniałaś, że dużo blogerek pisało o efekcie motyla, a ja tylko u Ciebiue to widziałam :)
    Zapraszam też do siebie: http://czikakama.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetne zdjęcia i post. Obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Super blog! Śliczna sukienka. Piękne zdjęcia. :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    http://fashionrunnerka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Sukienka jest śliczna! Jej cena: US$17.90 Bardzo fajnie wszystko opisałaś. Ja jak byłam mała wraz z moją przyjaciółką mówiłyśmy sobie, że jeśli nie zrobiłabym tego i tego to nie miałabym tego i nie byłabym tu. Czyli już jako dziecko o tym wiedziałam. Jednak skąd, to nie mam pojęcia!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  57. To co robimy w tej chwili ma wpływ na naszą przyszłość dlatego to od nas zależy jak będzie ;) Bardzo dojrzały post i ładne zdjęcia ;)
    Pozdrawiam :)
    Rebel
    eternalrebel55.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. To co napisałaś jest takie prawdziwe. Zadałam sobie tylko jedno pytanie, bo o sytuacji z rodzicami często myślę. Co bym robiła gdybym trzy lata temu odrzuciła miłość mojego chłopaka? (Który w tym roku chce mi sie oświadczyć!!! :D ) To mnie zastanawia najbardziej. Pięknie to napisałaś! Pozdrawiam!


    sszuminska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Inspirujące!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  60. świetna sukienka :D

    http://siostryzycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetnie ci w tej sukience!

    myhappysunmoontruth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Sukienka extra !
    Zapraszam do siebie flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Wyglądasz uroczo w tej sukience!
    A co do postu - naprawdę świetny i mądry tekst, w pełni się z Tobą zgadzam. :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Śliczna sukienka <3


    ylyys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Świetnie napisane...
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. musze powiedziec ze zakochalam sie w sukience i twoje wlosy wow! gratuluje piekne zdjecia

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka