Myloview - upiększ swój kącik

Każdy z nas ma swój ulubiony kącik w domu. Takie cztery ściany, w których może odizolować się od otoczenia. W większości przypadkach jest to nasz własny pokój, dzielony (bądź nie) z innymi członkami rodziny. Ale nawet gdy dzielimy go z innymi, to jest w nim miejsce tylko i wyłącznie dla nas. Tam my rządzimy, nikt nam nie przeszkadza, po prostu jest to miejsce na przeniesienie się w inny wymiar. Abyśmy czuli się w nim przytulnie, ciepło i bezpiecznie, to nasze gniazdko musi być ładnie udekorowane. Posiadamy wyobraźnię, używamy jej regularnie. Także do dekorowania. Każdy według swojego stylu i gustu wyposażył  swój pokój. Na pewno wiecie, że nawet najmniejsze  dodatki są bardzo ważnym elementem. To one szczególnie nadają charakteru naszym czterem ścianom. Właśnie dzisiaj przychodzę z taką małą propozycją. Najczęściej na słowo dodatki do wnętrz do głowy przychodzą nam różne figurki itd. Zapominamy, że naszym ścianom jest smutno! Aby temu zapobiec, polecam zajrzeć na stronę Myloview. Ja to już zrobiłam i zamówiłam plakat dla brata. Sam wybrał. Możecie go zobaczyć na poniższych zdjęciach. Uwielbiam sprawiać radości swoim bliskim, także to była dla mnie sama przyjemność. Jeśli chodzi o sam plakat, to był szczelnie zapakowany, szybko trafił w moje ręce i jest bardzo dobrze wykonany. Na stronie sami możemy wybrać jaki rozmiar chcemy i możemy przyciąć go odpowiednio. Oprócz plakatów możemy również znaleźć fototapety, obrazy i naklejki. Naprawdę warto rozejrzeć się. Upiększ i odśwież trochę swój kącik! Taka mała rzecz, a może wnieść nową zupełnie atmosferę. Oto link do plakatu: klik .

Plakat - Myloview

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

70 komentarzy :

  1. Pozdrawiam płaskorzeźby hhahahaha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hhahaha <3 Wzajemnie płaskorzeźbie :*

      Usuń
  2. Bardzo ładny plakat. :)
    Zapraszam do siebie. ♥
    ALEKSANDRA ANNA - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem absolutnie zachwycona jakością zdjęć! Z trzydziestu blogów jakie dziś przejrzałam, Twój ma zdecydowanie najlepsze zdjęcia. Temat też jest cudownie odświeżający, nie jest to setny pretensjonalny poradnik "jak żyć". Sam tekst jest również niezwykle sympatycznie napisany. Wielkie, miłe zaskoczenie :) Ale na przyszłość do kupowania plakatów polecam Pixers ;) Darmowa wysyłka <3

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny plakat, super piszesz ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uwielbiam obdarowywać bliskich ;) Fajny plakat , na pewno zajrzę na tą strone, może znajde coś ciekawego :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super :).
    Klikniesz pod zdjęciami w link z płaszczykiem ? Odwdzięczam się :) .

    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/02/warm-winter-day.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie piszesz. Moje ściany nie są puste mam porozwieszane rysunki i cytaty oraz trochę japońskich słówek.

    karty-pamietnika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie słyszałam o tej stronie. Z chęcią na nią zaglądnę :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki plakat to świetna sprawa! Prezentuje się genialnie :)

    Buziaki ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  10. Sprawdziłam asortyment tego sklepu i mają cudowne plakaty! Świetnie to wygląda :)

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny plakat, moim kątem jest zdecydowanie mój pokój, za to latem do później nocy uwielbiam siedzieć w altance.

    Zapraszam do mnie, wróciłam po prawie rocznej przerwie i będzie mi niezmiernie miło jeśli zajrzysz.
    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  12. ładny plakat;)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam swój kącik. A ten plakat jest idealną rzeczą, aby nim ozdobić.

    Pozdrawiam, http://nataa-natkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zdjecia. Extra jakość. Plakat to idealny dodatek do naszego pokoju.
    http://clofl.blogspot.com nowa nazwa bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  16. Zainspirowałaś mnie! <3
    Chciałabyś wygrać bluzę z mybaze.com ufundowaną w wysokości 205zł? Zapraszam Cię do mnie na bloga, organizuje konkurs! -> http://ayvinn.blogspot.com/2016/02/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  17. ale świetne ;)

    pozdrawiam i zapraszam serdecznie do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny plakat, nie słyszałam wcześniej o tej firmie, ale po przejrzeniu asortyment wydaje się byc całkiem ciekawy! Plakat na pewno świetnie prezentuje się na ścianie :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  19. obdarowywanie bliskich jest super. a plakat wow, mega!
    angelikalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ladny plakat :)

    Zapraszam do siebie. Jeśli spodoba Ci się mój blog, będzie mi miło, jeśli skomentujesz lub zaobserwujesz :)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny pomysł! Mi od dawna marzy się jakiś piękny cytat na ścianie.
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój Blog - klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Super pomysł, ja osobiscie mam w planach ściane zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ładnie to wygląda!

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Moje ściany zieją pustką, ale aktualnie staram się je zagospodarować. Powieszę (jak w końcu tata mi wbije gwoździe lub powiesi półkę) trzy obrazy, do tego nieopodal tablicę korkową z inspiracjami, mam też już nowy zegar. :) Teraz wszystko zależy od taty. ;-)


    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. fajne inspirujące zdjęcia i mają taki minimalistyczny klimacik

    OdpowiedzUsuń
  26. Wygląda ślicznie *,*
    http://ibaginska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. To niesamowite jak jeden motyw, plakat badz rzecz potrafi zmienic nasz pokoj badz nasz "kacik" ;)

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny ten plakat :) U mnie na ścianach nie ma miejsca, bo wszędzie są moje obrazki albo rysunki, ale idea plakatu też jest świetna :)

    ♥Just Me And My Fancy- klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Super pomysł! Osobiście kocham oklejać ściany moimi zdjęciami!
    Nowy post! Klik! Czym jest dla mnie blogowanie?

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja u siebie w pokoju planuję jakąś fototapete :)
    http://pbdamian.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajnie, że zamówiłaś plakat bratu, swoją drogą świetnie wybrał! ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  32. Super sprawa :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. fajnie fajnie :3

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak pięknie wygląda!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny post :) Uwielbiam plakaty, mam ich mnóstwo w swoim pokoju i pewnie gdyby ich nie było to czułabym się nieswojo
    Mój blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  36. Wybrałaś świetny plakat! :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Szkoda, że samemu nie można wybrać obrazka, kupiłabym wtedy na pewno ;)

    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja też uwielbiam sprawiać radość bliskim! Niesamowite uczucie gdy coś podoba się drugiej osobie!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  39. Miałam całą ścianę w pokoju obklejoną różnymi plakatami. Teraz robię remont i musiałam się jej pozbyć. Świetny post. Co do sprawiania przyjemności - nie tylko ty to tak uwielbiasz. Uśmiech na twarzy ukochanej osoby to najpiękniejsze co można zobaczyć.
    http://nekoworlds.blogspot.com/2016/02/eyebrows.html

    OdpowiedzUsuń
  40. ja niestety dzielę pokój z bratem i mimo, że nad tym bardzo ubolewam to staram się żeby moja połowa pokoju wyglądała inaczej i żeby od razu widać było, że ta część należy do mnie. Czuję się tam najlepiej w towarzystwie lampek, zdjęć, plakatów i najlepiej z herbatą, moja część to taki prywatny azyl spokoju :)

    MOJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  41. świetny pomysł na dekorację pokoju !
    rokiand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. genialny plakat ;) pasował by do mojego wnętrza :) zostaję u Ciebie dłużej, świetnie piszesz :) zapraszam do mnie :) pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo ciekawy pomysł na odświeżenie swojego pokoju bardzo mi się podoba :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo ciekawy pomysł na odświeżenie swojego pokoju bardzo mi się podoba :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo fajny pomysł. Ja właśnie wydrukowałam sobie zdjęcia 10x15 z moim koleżankami, wzięłam sznurek i zawiesiłam te zdjęcia na sznurku a sznurek nad łóżkiem :) Bardzo ładnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  46. swietny plakat :d
    http://mypink-glasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja właśnie ostatnio rozglądałam się za takimi dużymi naklejkami na ścianę ;)

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. NIestety nie mogę wejsc w link do plakatu,a bardzo mi sie podoba ;c

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Fajny plakat!
    https://www.facebook.com/FLARRI/

    OdpowiedzUsuń
  50. śliczny plakat :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Również mam od nich plakat. Jest świetny :)


    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  52. Udanego wieczorku, moja droga :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Masz fajnego bloga :D
    Obserwuję i czekam na rewanż ;)
    <3
    CHCE SIĘ ŻYĆ

    OdpowiedzUsuń
  54. Ładny plakat. :) Nigdy nie słyszałam o tej stronie.
    http://lllittleprincess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Super sprawa! Mam u syna taki duży z inna grafiką i wygląda rewelacyjnie!
    Poklikaj u mnie jeśli możesz w najnowszym poście

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. Super plakat ja u siebie mam foto tapetę i jestem zadowolona :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka