Przyszłość zaczyna się od dziś

Wiele razy mówiło się i nadal mówi o przyszłości. Wiesz Ty, wiem ja, że powinno żyć się tym co jest teraz. Lecz nie zapominaj, że przyszłość zaczyna się od dziś. Fajnie jest żyć chwilą, ale trzeba mieć plan na siebie. Musisz zadbać o swoje jutro. Teraz jest fajnie, nie przejmujesz się niczym, nie myślisz co będzie za rok, dwa lata, ale co potem? Bez jakiegokolwiek zarysu może być trudno. Nie chce Ciebie pouczać, żebyś się uczył, bo od tego są rodzice. Chociaż w sumie ja nie jestem za tym, aby opiekunowie zmuszali do nauki swoje dzieci, gdyż to nie ma sensu. Pomimo tego, ze to jest obowiązek i dobrze byłoby , gdybyś się uczył, To Ty musisz zadecydować czy chcesz się kształtować, a ja własnie pisze teraz po to, by Ciebie trochę nakierować. Nikt chyba nie lubi się uczyć. No dobra, są wyjątki.. Ale teraz tak pomyśl. Olejesz naukę, wykształcenia dobrego brak, a przyszłość? Praca będzie Ciebie zadowalała, będzie dobrze płatna? No właśnie. Wybór kierunku dalszej szkoły itd., w młodym wieku trochę nie jest słuszny, bo jak tak młode istoty mogą wiedzieć co chcą robić w życiu. Niestety takie jest życie i musimy dokonywać wyborów już od najmłodszych lat. Ale temat szkoły nie jest dzisiaj głównym tematem... Każdy ma wolną rękę. Możesz planować, możesz żyć spontanicznie, tylko musisz liczyć się z napotkanymi konsekwencjami na swojej drodze. Jeden dzień się rodzimy, jeden dzień umieramy. To wszystko wydaje się takie długie, ale tak naprawdę jest krótkie. Tak jak wspomniałam, przyszłość zaczyna się dziś, a nie jutro. Traktujmy każdy dzień, tak jakby nie miało być jutra. Nie pozostawiajmy przeróżnych rzeczy na jutro, bo czasu może zabraknąć. Wykorzystujmy każdy dzień, każdy moment jak najlepiej, mając plan na siebie. Zapewnij sobie, że będziesz zadowolony z życia, gdyż radość z tego co teraz jest może szybko przeminąć wraz ze zmianą szkoły, bądź jej ukończeniem. Nie powtarzaj, że przyszłość jest jutro, tylko bierz się za tworzenie jej już dziś. Codziennie dokładaj cegiełkę do swojej idealnej przyszłości i pamiętaj - Nie ma czasu na zmartwienia!
bluzka - Shein 

bluzka - Shein 

KONKURS!
Jeżeli chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać cenę bluzki oraz link do swojego bloga w komentarzu. Ja wylosuję trzy blogi i polecę je w przyszłym poście. Powodzenia ;)

Polecam: 

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

56 komentarzy :

  1. Zgadzam się, trzeba też zadbać o swoją stabilną przyszłość. Nie zgadzam się w pełni ze stwierdzeniem "Żyj chwilą.". No tak, można sobie od czasu, do czasu poszaleć, poleniuchować, ale jest też tego granica. Jak wspomniałaś na końcu notki- trzeba codzienne dokładać cegiełkę do swojej przyszłości.
    Cudowne zdjęcia. :)
    QUEEN OF MOON♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się w 100% z tym co powiedziałaś :) Trzeba dbać o przyszłość!
    Bardzo podoba mi się stwierdzenie z dokładaniem cegiełki do swojej przyszłości, dlatego, że gdy zawsze mam jakieś wątpliwości myślę o tym.
    Cudowne zdjęcia *O*
    Kliknęłam!

    http://bywikkis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też zgadzam się z tym, że trzeba zadbać o swoją przyszłość. Żal mi ludzi, których teraz to nie obchodzi, a później wielki płacz, że wszystko miało być inaczej itd.
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ważne, żeby znaleźć taką pracę, która będzie jednocześnie pasją :) bardzo dobrze napisany post, kliknęłam :)
    mój blog ... KONKURS FOTO

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam w klasie koleżankę, która chyba powinna się wybrać do psychologa, bo jedyne, co ona robi to się uczy. Na przerwach z nikim nie gada, ponieważ czyta książki. Serio. Ona wstaje o 4:00, żeby pouczyć się japońskiego i ogólnie zna chyba 5 języków także powodzenia haha

    No i kliknęłam w ten link. Tym razem masz podać mojego bloga hahaha
    cena: 13.99

    free-style-for-you-and-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. zgadzam się z tym co napisałaś ;)

    pozdrawiam i zapraszam :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteśmy kowalami własnego losu. ;)
    Post bardzo trafny i ciekawy.

    www.jessikachincza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mądry post.
    Jak najbardziej się z Tobą zgadzam.
    Powinniśmy już pracować nad nasza przyszłością i zacząć coś robić.
    Nie warto ciągle czekać.

    Cena bluzki - US$13.99
    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasem warto zadbać o to co będzie później. Na przykład ze szkołą, warto się uczyć, żeby potem mieć super życie i takie o jakim marzyliśmy :) Super post!
    xxpadzixx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się! Znam ten cytat i nawet zatytuławłam tak jeden z moich postów :)
    Veroni- agataweranika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. codziennie dokladamy wspomnien i zaczynamy cos nowego, wiec myslmy tak, by wszystko toczylo sie w dobrym kierunku:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzeba zawsze myśleć pozytywnie i mieć nadzieję na dobrą przyszłość!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjecia
    klikniete w link do bluzki
    Mięłgo wieczoru

    OdpowiedzUsuń
  14. Warto czasami patrzeć w przyszłość, ale chyba tylko w przypadku wyborów kształtujących naszą przyszłość!
    obserwuję i zapraszam do siebie ;)
    julgaspace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Też uważam, że trzeba dbać o swoją przyszłość. Trzeba kształtować ją już dziś. To od nas zależy kim będziemy w przyszłości i jak będziemy żyć. Już teraz mamy na to wpływ. Świetne zdjęcia.

    ❀aleksandraty.blogspot.com❀

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna bluzka!
    Biorę udział w konkursie: 13.99
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny post! a ta bluzeczka wymiata :D
    http://edytaduszynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bluzka jest super !
    http://juliaobi.blogspot.com/2016/01/favourite-place.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Super koszulka i zdjęcia :D
    Przeszłość może nas wiele nauczyć, ale nie żyjmy nią ^^
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  20. Co do szkoły to najchętniej bym się nie uczyła, ale sama wiem, że muszę. Akurat moi rodzice nie mówią mi, że mam się uczyć. Nie kontrolują tego kiedy mam każdy sprawdzian. Może to dobrze, może nie - nie wiem. Zawsze byłam zdana na samą siebie i myślę, że to nauczyło mnie odpowiedzialności. A co do głównego tematu Twojego posta to ja oczywiście chyba jak każdy odkładam sobie rzeczy do zrobienia na inny czas. Może i czasem zapominam żyć chwilą. Ale zdarza się tak, że ważna jest dla mnie tylko chwila i żyję tak jakby jutra miało nie być.
    Littleredcherrysmile

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeśli chcemy aby ta nasza przyszłość jakoś wyglądała to musimy teraz się uczyć , rozwijać . nie można niczego odkladać na potem :)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak ja kocham Twoje wpisy!
    Cudownie to wszystko ujęłaś. Cieszmy się teraźniejszością i doceniajmy wszystko, co mamy teraz. To teraźniejszość stanowi fundament, dzięki któremu ułożymy przeszłość i przyszłość.
    Śliczne zdjęcia <3

    Buziaki i uściski ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  23. Najważniejsze jest to, aby myśleć pozytywnie to w tedy na pewno wszystko się uda. Fajnie wyglądasz na tych zdjęciach. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja jeszcze nie jestem do końca ustosunkowana co do przyszłości, codziennie w głowie mam miliony pomysłów..
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam jakieś plany na przyszłość, ale one są bardzo ogólne. Dokładniej jeszcze nie wiem, co chciałabym robć i trochę mnie to dołuje. Mam jednak wrażenie, że każdego dnia jestem coraz bliżej podjęcia ważnej decyzji i to mnie cieszy.
    Świetny post, daje dużo do myślenia :)

    Pozdrawiam,
    wearealive111.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ostatnio rowniez zastanawialam sie nad tym tematem.Nad programowaniem wlasnej przyszlosci i skupieniu sie na tym co napisalaś,że przyszłosć zaczyna sie dziś.
    http://aparatkaa97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo inspirujące, masz 100% rację. :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawy post :)
    http://roksanablogg.blogspot.com/2016/01/ulubiency-stycznia.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Fakt, to często niedobre że w tak młodym wieku trzeba zdecydować co się chce robić przez całe życie, aczkolwiek nie ma takiej decyzji której nie dałoby się kiedyś zmienić! :)
    Super post i bardzo ładne zdjęcia!
    Dziękuję za polecenie mojego bloga <3
    Bluza - 13,99$
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Jest to bardzo drażliwy temat bo i powinno się żyć chwilą, ale i myśleć o swojej przyszłości. Dlatego trzeba to jakoś ze sobą pogodzić, np. wtedy kiedy trzeba obowiązki (przede wszystkim te, które wpłyną na twoją przyszłość), ale kiedy przyjdzie moment jakiejś zabawy (w dowolnej formie) oddać się chwili i nie przejmować się, tak jak to napisałaś 'jutrem' :)


    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne zdjęcia i ciekawe notki <3

    Coś czuję, że będę wpadała tu codziennie :3

    Zapraszam do mnie :*

    Wspólna Obserwacja :) ?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny post! ♥
    Zapraszam do mnie :)
    obs za obs? Jak tak to zacznij i daj mi znać :D
    http://ollcia-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna bluzka :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawy post, bardzo fajny top, piękne zdjęcia.

    sjwkane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Te loki na końcówkach włosów!
    Masz fajnego fotografa. Notki sensowne i łatwe w odbiorze, pomimo trudniejszych zagadnień.

    kolibera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne buciki :)

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Post daje dużo do myślenia, według mnie każdy askept ujełaś idealnie.

    Pozdrawiam,
    lailaxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczne zdj, zgadzam się w 100% ze stwierdzeniem ze przyszłość nie zaczyna się jutro lecz dziś ;)
    Mój blog, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  39. Swietne zdjecia ! Zaprszam do mnie http://jullifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Dokładnie, plan na siebie to podstawa :) życie chwilą nie jest dobrą alternatywą na dłuższy czas :)
    Zapraszam, Anita ♥

    OdpowiedzUsuń
  41. Pięknie! Bardzo mi sie podoba :)bluzka 13,99
    Jeśli możesz poklikaj u mnie w najnowszym poście

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo fajna bluzka i zdjęcia :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny post o przyszłości:) Niektóre rzeczy musimy zaplanować:) Świetnie to ujęłaś w swoim poście:)
    http://muzykaanaszymzyciem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgadzam sie :) trzeba mniec po prostu jakiś c el i do niego dążyć! :)
    http://www.onlydreams.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. mam plany na przyszłość, ale teraz trzeba pracować żeby do nich dojść!
    super zdjęcia!


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Gdybym żyła chwilą chyba nie podeszłabym do matury, a potem żałowała całe życie, boję sie, że nie zdam, ale spróbuję :) Najwyżej, Sierpień haha xd



    sszuminska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Ciekawe zdjęcia :D
    Zapraszam do mnie http://fottomi.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Pięknie to napisałaś. Ja właśnie sobie mówię, że jak będę żyła teraźniejszością to moja przyszłość może nie być taka jaką bym chciała mieć. Ja zawsze lubię planować sobie przyszłość. Czasem wydaje mi się to takie ekscytujące. Kiedyś bardzo chciałam zobaczyć swoje nowe gimnazjum, a teraz tu jestem. Teraz planuję kim chcę zostać. I kiedyś w przyszłości możliwe, że też tam będę. Tylko trzeba chcieć i pracować pilnie :)
    http://alexandra-perzanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka