Śniła mi się we śnie rzeczywistość. Z jaką ulgą się obudziłem.

Są teraz dwie opcje. Czytasz to po północy, bądź w dzień, ponieważ w momencie publikacji spałeś. No właśnie. Sen to najlepszy sposób na odpoczynek, zrelaksowanie się i wyłączenie od rzeczywistości. Większości osób budząc się o poranku, tęskni już za łóżkiem i pragnie tylko tego, aż nastanie noc. Wtedy znowu wejdzie pod kołderkę do swojego królestwa. Zaśnie i odpłynie. Odpłynie w nieznane, będzie śnić. Są osoby, które śpią ponad 10h, 8h, ale tez i 2/3 godziny. W momencie kiedy ten post został opublikowany, teoretycznie wszyscy powinni spać. Niestety są tacy ludzie (czyt. ja), którzy myślą, że wystarczają im dwie godzinki snu. Mało i krótko śpią. Ja dobrze zdaje sobie z tego sprawę, że źle robię. W ciągu dnia jestem niewyspana, nie myślę racjonalnie. Niestety doba jest za krótka, a obowiązki przerastają te 24 godziny.  Przeciętny człowiek potrzebuje minimum 8h wyłączenia się poprzez spanie. Pomimo tego, ze może wydawać się Tobie, ze potrzebujesz mało godzin snu - mylisz się. Są na pewno tego konsekwencje, których nie koniecznie musisz dostrzegać gołym okiem. Wiem, ze najlepiej w nocy byś nie spał, a zrobił to przez cały dzień. Niestety dzień to dzień, noc to noc. Taka część "kazania" już za nami. Teraz przejdę do tego, na czym głównie chciałabym się skupić. Od wieków ludzie mają sny, ale nie wszyscy je pamiętają. Każdej nocy wkraczamy w świat snu i często jest to dla nas świat nieznany, w którym nie zawsze jesteśmy sobą. W snach poznajemy różne istoty, różnych ludzi. Czasem są to osoby znajome, krewni, przyjaciele… a ludzi, którzy dawno zmarli uważamy za żywych. W snach przeżywamy różne stany i emocje. Przytrafiają się nam najpiękniejsze historie; wtedy jesteśmy szczęśliwi, śmiejemy się. A czasem widzimy przerażające sceny, ogarnia nas paniczny lęk i wtedy jesteśmy przerażeni, płaczemy. Jest kilka rodzai snów. Są sny świadome, czyli takie, w których my decydujemy co ma się wydarzyć. Czasami jeden sen śni nam się kilka razy. Należy on do snów symbolicznych. Zawiera w sobie wskazówkę dla nas. Z kolei sny fizyczne to sny, które powstają w umyśle śpiącego na skutek zewnętrznych lub wewnętrznych czynników. Przykładem może być sen, w którym dzwoni telefon, a w rzeczywistości dzwoni nam budzik. Sny odreagowujące są jednymi z najbardziej popularnych typów snów, są przeciwieństwem naszych przeżyć. Mogą być odpowiedzią psychiki na rozmyślanie o pewnych problemach lub reakcją na oglądane filmy bądź obrazy. „Sny te są okruchami dnia wczorajszego”. Z reguły są to sny o niewielkim znaczeniu jednak mogą powiedzieć nam sporo o aktualnym stanie psychicznych osoby śniącej. Sny prorocze odwołują się bezpośrednio do zdarzeń które wkrótce mają nam się przytrafić. Jak widzisz, jest wiele rodzai. To co nam się śni, nie jest bez powodu. Ma jakieś znaczenie.



Polecam:

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

61 komentarzy :

  1. Nice post, have a good day

    http://historiassparacontarr.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodki kociak <3 Bardzo ładne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna katana! ,mam białą :-))

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś bardziej skupiałam się na moich snach... Niektóre były niezwykłe, te świadome też mi się zdarzały. Ale teraz mam małe dziecko, więc śpię mało i nie mam czasu śnić... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. każdy potrzebuje odpoczynku, śpij więcej :o masz ślicznego kotka :D
    mój blog
    konkurs fotograficzny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie mój kotek. Podczas robienia zdjęć przyszedł do nas :)

      Usuń
  6. Łóżko i sen to jedne z najpiękniejszych rzeczy w życiu :D ja ostatnio potrzebuję dużo odpoczynku sam nie wiem dlaczego, moje ciało po prostu potrzebuje regeneracji ale nigdzie nie mogę jej znaleźć, szczerze powiedziawszy to bardzo rzadko pamiętam swoje sny, naprawdę jakiś cud musi się chyba stać żeby któryś z nich został zapamiętany! ostatnio właśnie taki cud się przytrafił, ale niestety był to koszmar, wszystkie moje lęki i takie tam. W sumie chciałbym wyśnić coś bajecznego, al ostatnio mi nie wychodzi :D

    zapraszam: MOJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. to Ty może weź odpuść trochę i pośpij sobie czasem jak normalny człowiek ;) będzie zdrowiej i się tak szybko "nie zajedziesz" ;) ;) co do snów - uwielbiam śnić i zastanawiać się co znaczą te moje dziwne obrazy które roi moja chora głowa ;) pozdro!
    Mój blog - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Często zastanawiam się po co, dlaczego... Też mam mało czasu, ale już się przekonałam, że przepracowanie tylko szkodzi, więc radzę i Tobie odpuścić troszkę :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  9. o kurde, milion zdjęć! :D świetne :D
    http://mypink-glasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz znakomicie :)
    Fajne zdjęcia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Do snu kiedyś też tak podchodziłam- "Wystarczą 3/4h snu". Ale czułam się coraz gorzej. Nauczyłam się spać :) I jest mi z tym dobrze, lubię to.
    A co do snów, jest to coś niewyjaśnionego, tajemniczego. Może dowiemy się co one oznaczały, ale po śmierci... Miałam, każdy rodzaj snu z tych które wymieniłaś i nawet jeśli to koszmar, to kocham sen, to tak jak by drugie życie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja w drugiej klasie gimnazjum tak spałam, ale to zdecydowanie nie dla mnie. Żeby się wyspać potrzebuję 10h snu, ale żeby nie zmarnować dnia śpię zawsze około 8h. Te sny świadomie, czyli chyba chodziło Ci, że "na jawie" są najcudowniejsze. Bo dopiero wtedy jesteśmy w swoim królestwie i to my wybieramy kim jesteśmy, gdzie jesteśmy itp.
    Cudne zdjęcia! ♥

    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze staram się spać minimum te 8h i rzadko zdarza się, że śpię mniej. Za bardzo kocham spanie, żeby z tego rezygnować. ;)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja nie lubię marnować czasu na niepotrzebny sen!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio nie miewam żadnych snów. Mam nadzieję, że wrócą gdy wypocznę :)
    MÓJ BLOG – kliknij tu! ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Sny od zawsze mnie intrygowały. Ciekawe jak to jest, ze czasem się coś sni, a czasem nie... dziwne jest to, że często zapominamy co nam się śniło. To wszystko jest takie... ze az brakuje mi określenia! Super pomysł na post! I świetne wprowadzenie!
    http://written-by-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia :) Niestety ostatnio rzadko śnię, albo jak już śnię to potem nic nie pamiętam, ale posiadam niektóre takie sny, które z pewnością będę pamiętała do końca swego życia :)
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ładne zdjęcia :D
    ja większości snów nie pamiętam :/ ale jeden tak mi się spodobał, że zapisałam go w pamiętniku, często do niego wracam myślami ♥

    obserwuję i zapraszam do zaobserwowania mojego bloga :D
    http://dezmansowaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Mega zdjęcia! Ja zawsze śpię ok 5 godzin. Wiem, że to za mało ale mój organizm chyba już się przyzwyczaił i w dzień jestem wypoczęta.
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  20. Super spodnie i kotełek :3. Mojej koleżance śniło się,że złamała nogę...złamała nogę. Bardzo lubię temat snów jest wg. mnie bardzo ciekawy. Najczęściej śni mi sie,że siedzę w samochodzie, a on zaczyna jechać i muszę jakoś prowadzić XD.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. ja żeby być naprawdę wyspana, musiałabym przespać 12h
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ciekawy post
    oby tak dalej !
    pozdrawiam

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    Poklikasz w linki?
    http://zoozelooveblog.blogspot.com/2016/02/42-take-off-your-clothes-blow-out-fire.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Simply beautiful! Cute look!

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialny wpis! To prawda, kochamy sen...
    Uwielbiam Twój blog!
    Karolina
    http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Prześliczne zdjęcia!
    Ja potrzebuje przynjamniej 8 h snu.
    Niektórych sny już po przebudzeniu zapominam, a niektóre pamiętam nawet po kilku latach :)


    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny temat! Osobiście bardzo lubię rozmawiać o snach. Z tego co napisałaś mi śnią się mieszanki rodzajów, bo zawsze jestem świadoma tego, że śnię, każdy odgłos wpływa na moje sny i często są nawiązaniem do tego co robiłam. :D Co do godzin spania ja również mam z tym problem, niestety wiem jakie są konsekwencje i to mnie bardzo motywuje do pójścia spać wcześniej, ale z drugiej strony nie chcę tracić tak dużo czasu na sen :/

    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne zdjęcia! Ja właśnie jestem jedną z dzisiejszych osób którym się nigdy ni nie śni, nawet jak już to raz na miesiąc albo rzadziej :/
    Ps: skąd spodnie?
    http://paulinapaulaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. coz powinnas spac wiecej niz tylko2 h bo to cie wykonczy i organizm sam sie bedzie domagał snu albo bedziesz mogła wpasc w narkolepsje a to trudna choroba to przezwyciezenia
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. 8h to taki standard co do spania. Kiedyś spałam po 5h i wyszło mi to potem;/
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczny kociak. ;) ja generalnie snu dużo nie potrzebuję, ale lubię i dobrze się czuję, jak spokojnie prześpię te osiem godzin. zwłaszcza że zwykle podczas takiej ilości snu mam różne fajne sny, ktore bardzo lubię. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja tam lubię sobie od czasu, do czasu dobrze pospać. Wtedy. gdy się budzę jestem wyspana i pełna energii. Poza tym, sen wpływa na nasze zdrowie i dobre samopoczucie.
    Zwykle pamiętam moje sny. Najczęściej są to albo skryte marzenia, albo rzeczy, których się boję. Śliczne zdjęcia. :)
    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Me encanta el look. Muy buena elección. Te invito a visitar mi séptima maravilla y si te gusta te suscribas. Un besito. http://lassietemaravillasdeamanda.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  33. Gdy człowiek porządnie się wyśpi dzień od razu staje się lepszy :D

    pozdrawiam i zapraszam na nowy post :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny kociak i bardzo fajne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Sen jest bardzo ważny dla naszego zdrowia :) Co do stylizacji to bardzo podobają mi się Twoje spodnie (i kicia :)).

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna notka, jak uwielbiam spać i zazwyczaj rzadko pamiętam swoje sny :)
    Mój blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne zdjęcia i kochany kotek :*
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja praktycznie nigdy nie pamiętam swoich snów, raz na jakiś czas tylko.
    Świetny ten post i stylizacja również :)

    Zapraszam do siebie na bloga, nowy post ! ;)
    http://my-passion-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Wyglądasz prześlicznie, zauroczyła mnie ta stylizacja
    Ja należę do tych osób, które potrzebuję około 10 h snu, jednak w dorosłym życiu ciężko to realizować :) Jeśli możesz kliknij u mnie.

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Mi snu od zawsze brakuje ale mam zbyt duzo rzeczy na glowie zeby walnac sie spac 10 godzin. Jaki kotel! *_*

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo fajny post, lubie czytać takie wpisy :3
    Przejrzałam kilka poprzednich postów i też są świetne <3
    Śliczny design bloga <3 w jakim programie jest zrobiony nagłówek?
    Czekam na kolejny post.
    Pozdrawiam

    Zapraszam też na konkurs Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem w jakim programie robiony jest nagłówek Został on zrobiony przez Design Chanel :)

      Usuń
  42. Ja ostatnio mialam takie dosc niemozliwe sny, jeju, haha ale jednak byly swietne az szkoda bylo wstawac!

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Mega post!❤ Wspolna obserwacja? Odpowiedz napisz u mnie na blogu:*
    http://aliceeeblog.blogspot.com/2016/03/puma-by-rihanna-x-creeper.html 

    OdpowiedzUsuń
  44. Moje sny to głównie jakieś głupoty, które nie mogłyby zdażyć się w rzeczywistości, ale miewam również te realny i niekiedy aż trudno odróżnić mi rzeczywistość od snu :D
    Ps.Słodziak z kociaczka :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Masz świetnego bloga Twoje posty są naprawdę bardzo interesujące obserwuję i mam zamiar zostać biernym obserwatorem :))
    zapraszam do mnie
    nowy post:
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. 2/3 godzinki snu to zdecydowanie za malo ! ;)
    uroczy kotek :) a ty pięknie wyglądasz jak zawsze ;*

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny post oraz cudowne zdjęcia :)

    Zapraszamy do Nas
    oliv-an.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Przecudne zdjęcia <3

    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. W śnie możemy być każdy, to mi się w nich najbardziej podoba. Nie raz jesteśmy w tarapatach, a innym razem przeżywamy cudowne chwile. Szkoda, że budzik często rujne ten świat, a następnej nocy nie zawsze da się wrócić do poprzednich wydarzeń.
    Śliczna stylizacja :)
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  50. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  51. z tymi 8h to trochę mit, bo biologiczne żeby być wyspanym człowiek potrzebuje 6h, ponieważ co 3h powinniśmy budzić się wyspani, bo kończymy jedna faze snu i wkraczamy w drugą. Często własnie jak się 6h, albo trochę ponad jestem bardziej wyspana niż jak się 7 albo własnie 8 bo wtedy tkwimy w tej "najmocniejszej" fazie i wybudzenie nas kończy się niewyspaniem :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  52. Osobiście wierzę w symbolikę snów, lecz zawsze mam do czynienia ze snami świadomymi.
    Co do czasu spania, to im krócej śpię, tym bardziej wypoczęta będę
    Śliczne zdjęcia i bardzo podoba mi się stylizacja :)

    Pozdrawiam i zapraszam,
    http://wearealive111.blogspot.com/2016/03/travels-friends-czyli-ferie-i-nie-tylko.html

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka