Wiosenne odświeżenie szafy z Shein

Dawno nie informowałam Was, co aktualnie słychać w moim życiu. W głowie mam mętlik. Nie wiem co napisać, co zmieniło się u mnie, lecz chyba to są zbędne informacje.  Chciałabym tylko podziękować za ponad 100 tys wyświetleń! Dziękuje bardzo. Jeśli chodzi o konkurs na bloga roku, postanowiłam odpuścić. Nie mam czasu, chęci, motywacji i do tego - usunięta kategoria nastolatków. Zgłosiłam się, aczkolwiek zrezygnowałam i głosów nie zbieram. Wszystkie osoby, które chciały zagłosować na mnie, przeznaczcie głos na innych. Na tych, którzy naprawdę zasługują. Już minęły dwa tygodnie szkoły po moim leniuchowaniu, a mianowicie feriach. Z ledwością przyzwyczaiłam się do szkolnej rutyny. Teraz szykuje się dużo "atrakcji" . Marzec i kwiecień będą pracowitymi miesiącami. Musze przyznać, że czas zaczął płynąć jeszcze szybciej, niż poprzednio. Wiosna, lato, jesień, zima i znowu.. wiosna! Pomalutku żegnamy obecną porę roku i wielkimi krokami witamy nową. Zima jakoś specjalnie śnieżna nie była, całe ferie bez śniegu praktycznie, ale w ostatnich dniach spadła lekka warstwa. Na myśl o tym, że będzie już tylko cieplej i nareszcie będę mogła pozbyć się gorących ubrań - uśmiech pojawia mi się na twarzy. Zdecydowanie lubię zimę, ale tylko na zdjęciach. Postanowiłam już wprowadzić ten wiosenny klimacik i zarazem pomóc w wiosennych porządkach szafy. Przygotowałam kilka stylizacji typowo na omawianą porę roku. Wszystkie ubrania pochodzą z niezawodnego sklepu Shein . Przeglądając asortyment i nowości, które pojawiły się w sklepie, miałam ogromny dylemat. W głowie tylko była jedna myśl: Chcę mieć to wszystko w szafie.  Stylizacje bardzo mi się podobają, a Wam? Która najbardziej?  



KONKURS!
Jeżeli chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać cenę przynajmniej 3 ubrań oraz link do swojego bloga w komentarzu. Ja wylosuję pięć blogów i polecę je w przyszłym poście. Powodzenia ;)

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

60 komentarzy :

  1. Poklikane :)
    Linki z ostatniego kolazu nie chcą mi działać ;)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybrałaś bardzo ładne rzeczy. Poklikane.
    koszulka moro us$9.99
    leginsy us$13.56
    skórzana kurtka us$46.09

    Jesteś moją obserwatorką, niestety z powodu zmiany adresu bloga, moje wpisy nie wyświetlają się u Ciebie na liście czytelniczej. Jeżeli chcesz być na bieżąco, to musisz dodać go na liście czytelniczej. Ewentualnie odobserwować i zaobserwować ponownie. Jeśli znasz inne rozwiązanie tego problemu, to bardzo proszę o radę! Przepraszam za problem, ale zachęcam do odwiedzenia mojego bloga, na pewno znajdziesz coś dla siebie.
    RACJONALNY EMPIERYK - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta koszula w paski jest cudowna <3
    Joanna-szwed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kliknięte. Czarne futerko jest najpiękniejsze :)
    alexianero.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszula - 58.31zł
    Bluza czarna - 65.94 zł
    Czapka - 39.55 zł
    Białe buty - 160.30 zł
    Komin- 58.02

    Zapraszam : http://lucy-lusia2.blogspot.com/ Jęsli Ci się spodoba zaobserwuj ! ;)
    Chcesz być na bieżąco ? Zapraszam do polubienia FANPAGE-KLIK


    OdpowiedzUsuń
  6. Idealne zestawy! Bardzo w moim stylu<3
    Szczególnie 2 i 4, mega<3

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie rzeczy mi się podobają :)
    Poklikałam ;)

    Mam prośbę czy mogłabyś kliknąć linki w moim poście, byłabym bardzo wdzięczna :)
    http://wildstrawberryand.blogspot.co.uk/2016/02/dresslink-mini-recenzja.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Oby ta pseudo zima już sobie poszła i pojawiło się słoneczko ale na to musimy jeszcze troche poczekać .
    Wszystkie zestawy mi się bardzo podobają :)
    Gratuluje 100 tys wyświetlen :)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. te buty w pierwszym zestawie biją wszystko i oczywiście ta torebka w kształcie kartonu z mlekiem zapraszam: MOJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne ubrania, muszę coś wreszcie wykombinować na wiosnę :)
    koszula- US$14.36
    białe spodnie- US$18.50
    czarna bluza- US$16.24
    komin- US$14.29
    czarne spodnie- US$15.86

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. No to gratulacje i oby tych wyświetleń było jeszcze więcej! :*
    Super zestawy, szczególnie ten ostatni!
    Białe spodnie - 18,50$
    Beżowe szpilki - 32,10$
    Czarne buty - 41,55$
    Czarna kurtka - 46,09$
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. białe spodnie cudowne *-*

    pozdrawiam i zapraszam serdecznie do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak , też z chęcią pozbyłaby się tych grubych , zimowych ubrań. Miejmy nadzieję , że przywitamy się z zimą dopiero w grudniu , a nie jak to miało miejsce rok temu , podczas świąt wielkanocnych. Pierwszy zestaw jest piękny , ale dużo osób podało ceny z pierwszego , więc ja podam z trzeciego . Ta torebka wygląda jak z wybiegu Moschino!
    Bluza : 16,24$
    Spodnie : 18,86$
    Buty : 39,48$
    Czapka : 9,74$
    Torebka : 29,83$
    Mogłabyś poklikać u mnie będę bardzo wdzięczna ..
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne stylizacje. Ta moro najlepsza :)
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zestawy! Poklikane 💞

    http://im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. super blog i zdjęcia, będę odwiedzać częściej :)
    a u mnie nowy post, zapraszam :)
    http://czarnotowidze2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Również jestem za zimą na zdjęciach ;p poklikane z 1 stylizacji bo jest przepiękna :)
    Koszula - 14.36$ spodnie - 18.50$ kopertówka - 17.00$
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnia stylizacja najbardziej mi się podoba. Ta torebka w kształcie kartonu mleka bardzo ciekawa :) Szkoda, że zrezygnowałaś. Uważam, że Twój blog jest świetny i ma naprawdę duże szanse. Pozdrawiam!

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne ciuszki! Najładniejsza czarna torebka i kurtka skórzana! Mam podobną i jestem z niej zadowolona!
    http://zyciejestpiekne94.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Po klikane, tyle, że z ostatniego zestawu linki przekierowują mnie na pulpit blogera ;) Ładne zestawy, masz gust. Nie umiem wybrać najlepszego, bo każdy jest super, a zwłaszcza w moim stylu ^^
    sisters-blonde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ta koszula jest przepiękna <3 http://hihania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie propozycje są świetne ;) Poklikałam, poklikasz u nas? ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. skórzana czarna kurtka to zdecydowanie mój must have każdej wiosny ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ostatnia stylizacja jest świetna! :)

    www.linailia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. What a great set!

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Uczciwie poklikałam! Ostatni zestaw naj ♥
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. O świetne zestawy!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo eleganckie rzeczy, spodnie są mega! :)

    http://eyenjf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Pierwsza i ostatnia stylizacja najbardziej przypadły mi do gustu i poklikałam :)
    moj blog

    OdpowiedzUsuń
  30. Poklikałam, ale linki z ostatniego kolażu przekierowywały mnie na blogger'a :(

    Buziaki ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  31. Pierwszy zestawił skradł moje serducho

    OdpowiedzUsuń
  32. Super zestawy, jednak ostatni jak dla mnie jest genialny u super się prezentuje.
    Pozdrawiam ! :)

    http://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Pierwsza stylizacja jest według mnie najlepsza, a koszula z kolażu- przepiękna :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Futrzak jest najlepszy! Brałabym.
    Nie przejmuj się tak tą szkołą! Idą święta, w powietrzu czuć wiosnę i nadchodzące wakacje. Ja wiem, że wydaje się, że to jeszcze daleko, że strasznie dużo dni męczarni przed nami, ale damy radę!

    Pozdrawiam,
    Mówiąc Słowami :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne rzeczy ! Bardzo mi się podobają ! :D
    stay-possitive.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  36. O ile nie przepadam za tymi chińskimi markami, tak buty chętnie bym kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne zestawy
    !!!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja tez zrezygnowałam z Blogu Roku a jestem zapisana :)

    OFFICIAL PATTY (klik)

    OdpowiedzUsuń
  39. Chyba najbardziej przypadł mi do gustu 3 zestaw (ahh to moje umiłowanie do czerni). Jednakże każdy ma w sobie to coś.

    http://by-wiedzma.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Udanego wieczorku, moja droga :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluję :) Fajne te zestawy.

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  42. pierwszy zestaw mi się podoba
    klikniete w kilka linków

    OdpowiedzUsuń
  43. Shein to chyba jeden z lepszych sklepów azjatyckich.
    Ostatnie spodnie zachwyciły mnie wykończeniem! :)
    Ceny:
    jeansy-US$15.86
    torebka-US$29.83
    białe buty-US$35.99

    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    Będzie mi bardzo miło, jeśli zajrzysz na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Szkoda, że wycofałaś się z konkursu :/ Ja też nie mogę doczekać się wiosny :D

    Poklikałam
    1. Zestaw : $14.36 $18.50 $32.10 $9.90 $17.00
    2. Zestaw: $9.99 $13.56 $41.55 $46.09 $25.30
    3. Zestaw: $16.24 $15.86 $35.99 $9.74 $29.83

    Drugi zestaw mega mi się podoba. Buty są cudowne *.*

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo fajny post, a stylizacje dobralas bezbłędnie do mojego gustu !
    Zakochlam się najbardziej w pierwszej.

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo fajny post, a stylizacje dobralas bezbłędnie do mojego gustu !
    Zakochlam się najbardziej w pierwszej.

    OdpowiedzUsuń
  47. pierwsza stylówka genialna! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ciekawe rzeczy ♥

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Pierwsze zestawienie takie delikatne, podoba mi się :) No i te szpilki!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Udanego wieczorku, moja droga :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Mi najbardziej przypadła do gustu pierwsza stylizacja ;)
    Zapraszam do siebie
    Www.neessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka