Za pieniądze możesz kupić psa, ale nie machanie jego ogona.

Każdy chciałby mieć przyjaciela. Osobę, której może wszystkie sekrety powierzyć i ma u niej  wsparcie w każdej sytuacji. Ale czy tylko ludzie mogą pełnić ową funkcję w Twoim życiu? Mam nadzieję, że zaprzeczyłeś. Pies. To właśnie czworonożny przyjaciel. Nigdy nie zrani, pocieszy swoją obecnością, rozśmieszy i nie opuści. Jeśli posiadasz psa, to dokładnie wiesz co mam dzisiaj na myśli. Jeśli nie posiadasz zwierzaka, zwracam się właśnie do Ciebie. Na pewno nie raz miałeś moment w swoim życiu, że czułeś potrzebę posiadania psa. Prosiłeś rodziców, lecz oni się nie zgodzili. Nadal się nie poddajesz. Ale czy dobrze przemyślałeś tą decyzje? Mam swojego pieska już ok. 2 lat i z pewnością mogę stwierdzić, że to ogromna odpowiedzialność. Przed podjęciem decyzji o powiększeniu rodziny, rozmawiałam dużo z rodzicami. Analizowaliśmy wszystko dość długo, nie zgadzali się. Ja się nie poddałam. Czego ja nie obiecywałam, aż wreszcie zgodzili się i tak oto mam swoją kochaną Ronnie. Pies w domu to ogromny obowiązek, ale zarazem szczęście. Wiedziałam o tym, ale jakoś nie myślałam, że aż taki duży. Czy żałuję? Nie! Czasami nie daję rady, bo szkoła niestety stoi na drodze, mam mało czasu dla niej, ale jej sama obecność dużo wnosi. Jednak chciałabym Ciebie poprosić o to, żebyś dokładnie przeanalizował. Pies to żadna zabawka, któraą możesz wyrzucić w kat, gdy tylko Ci się znudzi. Musisz z nim wychodzić na spacery, być przy nim. Na szczęście ja mieszkam w domu i mam ogromne podwórko, więc Ronnie sobie spokojnie biega, ale gdybym mieszkała w bloku.. Nie wiem co to by było. Jeśli chcesz mieć psa, a Twoi rodzice się nie zgadzają, nie złość się. Pomyśl i porozmawiaj z nimi. Może oni jednak słusznie mówią, ale jeśli się mylą - działaj. Lecz przed tym pomyśl czy: masz odpowiednie warunki, pies nie zostawałby sam w domu na długi czas,  miałbyś do niego cierpliwość itd. Czemu o tym piszę? Otóż ostatnio napotykam się na coraz więcej informacji na temat wyrzucania zwierząt. Mały szczeniaczek jest super, ale jak urośnie, to do kosza. Nie rozumiem takiego podejścia innych. Nie wspomnę już o znęcaniu się nad zwierzętami. Aż serce się łamie. Zostałam pogryziona przez psa, ale nigdy nie zrobię krzywdy zwierzętom. Nie wiem jakie powody do tego musza mieć Ci ludzie. Psy zasługują na bezinteresowną miłość. Pies jest jedyną istota na świecie, która bardziej kocha Ciebie, niż samego siebie. Wierności i przebaczenia uczmy się od nich. Pies to terapeuta i przyjaciel rodziny. Jemu jest wszystko jedno, czy jesteś biedy, czy bogaty, wykształcony, czy analfabeta, mądry czy głupi. Daj mu serce, a on odda Ci swoje. Tak jest z innymi zwierzętami. Jeśli masz psa, pewnie zgodzisz się ze mną? Jeśli nie, a chcesz posiadać - dokładnie się zastanów. Dziękuję. 



  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

68 komentarzy :

  1. O EM DŻI ZNÓW JESTEM PIERWSZA FHJNVXSFHNNVCF POZDRAWIAM.

    OdpowiedzUsuń
  2. My z rodzicami czytaliśmy jakieś książki o psach i w ogóle hahaha ja kocham mojego pieska nad życie i po prostu jest cudowny!!!

    free-style-for-you-and-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej ale kochany piesek ! ;) psy są najwierniejszym przyjacielem i powinno się ich traktować jak ludzi
    shelikess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. moja psinka to najlepszy przyjaciel pod słońcem, nie zamieniłabym go na żadnego! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodki piesio💜 ja mam też piesia i jest dla mnie kochany 💜 anulunia268.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. masz takiego ślicznego pieska. Ja też mam pieska, jest bardzo mądry i przytulny. Podejmując decyzję o wzięciu psa piszemy się na wielką odpowiedzialność, z psem nie wystarczy spać tulić się i bawić trzeba mu poświęcać wystarczająco dużo czasu. Irytują mnie niektórzy ludzie, którzy chcą psa, kupią go a po tygodniu czy dwóch odechciewa im się go karmić i wychodzić z nim. Jest to bez sensu, bo jak może znudzić się nam coś co również czuje? Psy to są żywe istoty, nie żadne zabawki, więc posiadanie psa to jest duża odpowiedzialność.

    sisters-blonde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny look, jak zawsze z reszta :-)) Buziaki!

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. jaki słodziak z niego :) Zgadzam się z Darią ^^
    mój blog
    konkurs fotograficzny

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie mam żadnego zwierzęcia, bo moim rodzice się nie zgadzają. Jak byłam mała to jeszcze tego nie rozumiałam, ale teraz wiem, że to musi być bardzo duża odpowiedzialność. Mieszkam w bloku co tez dodatkowo utrudnia :)

    Ronnie jest urocza <3

    http://agataweranika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki słodki piesio *_*

    lucy-lusia2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Psy to najlepsze zwierzęta na świecie! Nie rozumiem ludzi, którzy robią im krzywdę albo porzucają jak zabawkę..
    Śliczna ta Twoja psinka <3

    OdpowiedzUsuń
  12. jeejku no prawda!

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku jaki słodki piesek,naprawde ciekawy post wedlug mnie pieski to najlepsze zwierzaki swiata sama chciałbym miec:)
    Zparszam na nowy post http://paulik16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz całkowitą racje :) każde zwierze to duuuża odpowiedzialności i nie powinniśmy tych małych, kochanych istitek wyrzucać :(
    www.onlydreams.pl
    YouTube

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja równiez mam psa i to jest piekne,ze bez wzgledu na wszytsko te zwierzeta okazuja milosc :)
    http://aparatkaa97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia! Uwielbiam takie inspirujące blogi, jak Twój! Oczywiście obserwuję.
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ja też mam psa, gdyby pozwalaly mi na to warunki pewnie miałabym jeszcze z dwa

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny blog i post. Będę wpadała cześciej i oczywiście obserwuje. Jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj http://www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie to prawdziwe! :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Mamy dwa psy, ale trzymane są na dworze. Żałuję, że nie wychowałam się z psem w domu, bo wtedy miałabym do nich inne, lepsze podejście. Koty to nie to samo, one są indywidualistami.


    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Też mam już swojego prawie 3 lata, 6 lat prosiłam, na wszelkie sposoby. Staram się z nim wychodzić codziennie, często jak biegam wybieram las specjalnie, żeby także wybiegać psa hah. Też uważam, że posiadanie go to duży obowiązek.

    Śliczne zdjęcia, cudowny psiak! ♥

    ania-ania3.blogspto.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post! Tak samo jak ty nie rozumiem ludzi, którzy znęcają się nad swoimi czworonożnymi przyjaciółmi. Pies to ogromna odpowiedzialność. Ja nie mam żadnego zwierzątka, ale moja siostra to już tak. Ostatnio ją odwiedziłam i mówiła, że zdawała sobie sprawę z tego, że to łączy się z obowiązkami, ale jednak dopiero wtedy kiedy człowiek sam się przekona to rozumie. Ale pomimo tego nie żałuje i uważa, że to świetna decyzja. Piękne zdjęcia i ten piesek! Przesłodki :)

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ciekawy post :)
    oby tak dalej
    pozdrawaim

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. nie rozumiem jak można znęcać się nad psami , trzeba nie być czlowiekiem ;/
    super zdj <3

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Zawsze chciałam mieć pieska, ale rodzice się nie zgodzili... kilka lat temu znalazłam na ogródku małego przybłąkanego kotka i tak już został w mojej rodzinie, bardzo go kocham <3 To prawdziwy skarb, nigdy się ode mnie nie odwróci - prawdziwy przyjaciel :)

    http://labeauteofblondes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. pies to faktycznie najlepszy przyjaciel człowieka ;)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Większość ludzi nie zdaje sobie sprawy z odpowiedzialności mając psa. Czasami trzeba mu poświęcić więcej czasu. A co do jego szczęścia ? musi się czuć szczęśliwy w domu w którym mieszka, trzeba o niego dbać jak i również się bawić. Nie można go kupić czy adoptować i pozostawić samemu sobie. Bardzo marze o psie i wiem jaka to odpowiedzialność ale mam nadzieje że w przyszłości będę w stanie mieć warunki aby spełnić pieskowi przytulny i ciepły kącik jego szczęścia.
    Pozdrawiam i obserwuję! :)

    http://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne zdjęcia, cudowny piesek :)
    Ja ogólnie bardzo chciałabym mieć jakieś zwierzątko, ale mieszkam w bloku i do tego ciągle mam szkołę i zajęcia i mega nauki do egzaminów. Oprócz tego mam alergie na sierść.
    Więc jednak wolę trochę jeszcze poczekać.
    Nie rozumiem jak można wyrzucać psy, czy nawet koty. Widzę coraz więcej bezpańskich, błąkających się zwierząt.
    To pokazuje jak niektórzy ludzie je traktują. Ja bym tak nie potrafiła. Mam pieska u babci i już jest starszy, ale tak się do niego przywiązałam, że za nic by go nie oddała.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniały tytuł postu! Psiaki to mój taki czuł punkt, całkowicie się z tobą zgadzam :) Psy to najwspanialsze stworzonka na świecie
    Mój blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  30. Słodki piesek ☺ tez mam owczarka niemieckiego ☺ uwielbiam zwierzęta☺
    Mój blog: http://smiechlemse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdjęciach nie jest owczarek niemiecki :)

      Usuń
  31. swietny wpis:*

    zapraszam do siebie:
    http://mjjlena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. cute puppy! xo

    www.aimeroseblog.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Słodki piesek <3 niestety nie mam psa, ale za to mam kotka. Czasem dokucza ale uważam, ze tez moze byc świetnym przyjacielem :)

    OdpowiedzUsuń
  34. super post ! na pewno ktoś ,kto chce mieć psa to uświadomiłaś tej osobie jaka to odpowiedzialność:)
    rokiand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. jaki słodki piesek ;)

    pozdrawiam i zapraszam serdecznie do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Psy to przewspaniałe zwierzęta, uwielbiam je! Bardzo mądrze napisane.

    Zapraszam do mnie:)
    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękna stylizacja! Pies jest najlepszym przyjacielem człowieka :)
    -----------------
    inspiracjeamelii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetnie napisany post, cała prawda. Śliczne zdjęcia i pies także
    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Psy są cudowne.. mi ostatnio zdechl mój najwspanialszy pies:( niestety... było mi pusto, dlatego rodzice kupili mi nowego pieska.
    angelikalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Słodki piesek. Bardzo ciekawy post. Też mam psa i nie wyobrażam sobie, że kiedyś go nie będzie ze mną
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny post zgadzam się z tobą zwierzaki to nasi przyjaciele nie ważne jakiej wielkości i rasy ważne że są i potrzebujemy ich .
    Pozdrawiam http://viknarshion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Mega rozczulające zdjęcia:) Ja mam kociego przyjaciela i z nikim się nie dogaduję tak dobrze jak z Nią:*

    OdpowiedzUsuń
  43. Masz wiele racji :) Śliczne zdjęcia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  44. Każde zwierze potrzebuje opieki i pielęgnacji od swojego właściciela. Zwierzęta są ogromnym obowiązkiem :) Śliczne zdjęcia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. JA mam psa i jest to mój najlepszy przyjaciel <3

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. To fakt ja od zawsze chcialam mieć kota, ale wolalam wszystko przemyśleć i stwierdziłam, ze nie bede miała na niego zbyt dużo czasu, więc wybrałam szynszyle i nie wyobrażam sobie, ze mialoby jej nie być ze mną :3

    OdpowiedzUsuń
  47. Uroczy piesek, szanuję za posta. Ja dostałam psa na 8 urodziny, haha. Teraz, jako że moja czworonożna "siostrzyczka" ma już 9 lat i przeszła kilka poważnych urazów i operacji, obawiam się że nie zostało jej aż tak dużo czasu.. :c
    My-kawaii-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Uroczy piesek, szanuję za posta. Ja dostałam psa na 8 urodziny, haha. Teraz, jako że moja czworonożna "siostrzyczka" ma już 9 lat i przeszła kilka poważnych urazów i operacji, obawiam się że nie zostało jej aż tak dużo czasu.. :c
    My-kawaii-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja też mam pieska, którego wzięłam 13 lat temu ze schroniska. Fajnie wyglądasz na tych fotkach. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  50. Też mam psa i nie wyobrażam sobie życia bez niego! Najlepszy i najwierniejszy przyajciel.

    ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  51. Zawsze chciałam mieć psa niestety nie mogłam a teraz mam króliczka *.* ;P
    Fajne zdjęcia ;D
    Może wspólna obserwacja ?
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  52. Great look, I love your boots!!
    Have a lovely weekend :)
    Rosanna x
    Rose's Rooftop

    OdpowiedzUsuń
  53. Przepiękny psiak. Wow, mimo że pewnie cierpiałaś z bólu przez innego psa to nie zrezygnowałaś z miłości do zwierząt :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Zgadzam się z tobą! Masz przesłodkiego pieska :)
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Mam psa i bardzo dobrze wiem o czym mówisz. Nie ma lepszego przyjaciela jak on :)
    http://dreams-first.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Osobiście nie wyobrażam sobie życia bez psów:)
    Obserwuje :)
    http://goldxcherriex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. oj tak, to jest najwierniejszy i najukochańszy przyjaciel, a strata jego boli długo. niestety mój przyjaciel odszedł z końcem wakacji. świetny post :) poklikaj w banery :) pozostacsoba.blogspot.com
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja mam koty, od zawsze je miałam. Wychowywałam się z tymi zwierzakami i niektórzy nawet mówią, że mam w swojej twarzy coś kociego. Uważam, że jeśli odpowiednio będzie się go traktować, to przywiąże się do nas tak samo jak i pies. Jednak przekaz jest ten sam i w pełni się z nim zgadzam :)


    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Moim zdaniem zwierzęta trzeba traktować tak jak ludzi czyli dobrze. Zazwyczaj na początku się je kocha, troszczy się o nie, a potem z czasem się o nich zapomina i moim zdaniem tak nie powinno być, zwierzaki też mają uczucia i trzeba im okazywać uczucia, ja nie wyobrażam sobie jak można bić lub wyrzucić psa, kota albo jakiegokolwiek innego zwierzaka, to bardzo złe:(
    ♥Zapraszam do siebie♥

    OdpowiedzUsuń
  60. Też mam pieska i uważam go za wspaniałego przyjaciela, zawsze i w każdej sytuacji za mną pójdzie :)

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. Mega temat! Trafiłaś w 10! Ludzie są okrutni, to prawda. Ale i tak, temat Twojego postu made my day :)
    Poza tym jesteś prześliczna!
    zapraszam Cię również do mnie http://maginspires.blogspot.com i pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  62. Po prostu cudowny post! Kochanego masz pieska, rowniez nie wyobrazam sobie zycia bez tych czworonogow! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetne zdjęcia
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Bardzo się cieszę, że coraz więcej ludzi wychodzi z empatią na zewnątrz. Tak trzymaj :)
    http://artszum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka