Całą rundę walczymy sami ze sobą

Sytuacja z życia codziennego. Masz podjąć jakąś decyzje. Może być związana z wyborem bułki w sklepiku szkolnym, bądź pomiędzy nauką a znajomymi. Odpowiedź w takich sytuacjach wydaje się, że przyjdzie szybko. Nie będzie trudna, lecz oczywista. Aczkolwiek w Twojej głowie siedzą dwa głosy. Każdy podpowiada coś innego. Nieco trudniejsza akcja wydarzeń, rozstanie. Chcesz rozstać się z tą osobą, ale w sercu czujesz, że jednak nie. Masz mętlik w głowie. Walczysz sam ze sobą. Szukasz pomocy. Nikt nie może Tobie pomóc w takiej sytuacji. Takich sytuacji można wymieniać wiele. Dzień by się skończył, a przykłady wręcz przeciwnie. Warto jednak wspomnieć o czynnościach, które nie są obowiązkowe. Mam na myśli zachowanie w stosunku do innych. Zapewne lubisz popisywać się przed znajomymi, gdy nadarzy się taka sytuacja. Możesz sprawić, że ludzie dookoła Ciebie będą rozweseleni, zbierzesz brawa kosztem kogoś innego. Twoja popularność wzrośnie poprzez upokorzenie innej osoby. Możesz to zrobić, ale nie musisz. Siedzi w Tobie diabełek i aniołek. Dobra i zła strona Ciebie. Gdy skorzystasz z oferty "ciemnej" strony, będziesz miał wyrzuty sumienia. Nie zawsze, ale przeważnie żałujesz tego. Uległeś pokusie. Nie walczyłeś. Niektórzy uważają, że nie mogą tego kontrolować. Myślą błędnie, ze to nie od nich zależy.  Wręcz przeciwnie. Nie jest tak, że zły głos jest silniejszy od dobrego. Każdy jest na równi. To tylko Twój umysł. Wybór zależny od Ciebie,  od tego jaką masz  wolę. Nie zawsze jest łatwo rozróżnić, który głos jest tym właściwym. Czasami trudno jest wybrać ta dobrą drogę. Zdarza się, ale najważniejsze jest, aby w sytuacjach jasnych, przejrzystych jak najczęściej wybierać kochanego aniołka. Tą jasną stronę. Możesz spytać się dlaczego, ale odpowiedź może być krótka. Wybierając złośliwy głos, masz satysfakcje przez pierwszą chwilę. Wybierając ten dobry głos, masz satysfakcje na długi czas. Nie zawsze od razu. Możesz to dostrzec po pewnym czasie, ale na dłuższy okres.
koszula - Shein   |   spodnie - Shein 


koszula - Shein   |   spodnie - Shein 

KONKURS!
Jeżeli chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać cenę koszuli i spodni oraz link do swojego bloga w komentarzu. Ja wylosuję pięć blogów i polecę je w przyszłym poście. Powodzenia ;)

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

71 komentarzy :

  1. Podobają mi się te zdjęcia, są emocje, a to jest najważniejsze! Fajnie dobrane ubranie:)

    Zapraszam i obserwuje:
    http://myview-photo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Często jesteśmy niezdecydowani...
    Świetny wpis! Uwielbiam Twojego bloga.
    Karolina

    http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Good pictures and outfit

    http://historiassparacontarr.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze napisałaś, że wybierając diabełka mamy satysfakcję tylko przez chwilę. Zawsze trzeba starać się dążyć do wyboru tej dobrej drogi:) Piękne zdjęcia, koszula cudowna!:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  5. ..teraz zauważyłam konkurs :) a co tam, spróbuję ;)
    Cena koszuli US$19.26, cena spodni US$18.99.
    Link do mojego bloga: http://lamodenathalie.blogspot.com/
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz rację, sami musimy podejmować takie decyzje. Nikt nie powinien robić tego za nas :)
    Świetnie wyglądasz!
    Pozdrawiam!
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. życie to cała sekwencja decyzji, nie ma recepty na prawidłowe ich podejmowanie

    OdpowiedzUsuń
  8. Mądry post, wezmę sobie to do serca :)
    Śliczne zdjęcia :*
    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam sie w 100%!
    Cena koszuli US$19.26, cena spodni US$18.99.
    http://mypink-glasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mądrze piszesz :) Super stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. swietnie wyglądasz. oczywiście poklikałam :)
    pozdrawiam xx
    http://berry-lifestyle.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  12. Very stylish and comfy look!

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Amazing post, dear! :) Do you want to follow each other? If yes, please follow me with GFC and Google, instagram, write a comment
    and I follow you back :)

    With love.
    Diana.
    http://www.mirandabeautyworld.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ta koszula jest swietna!

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Czasem ciężko wybrać, ale nigdy nie jest tak, że to nie od nas zależy.
    Kolejny bardzo mądry post.
    Śliczne zdjęcia <3
    Koszula - 19,26$
    Spodnie - 18,99$
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny wpis! Ja na szczęście nie lubię popisywać się przed znajomymi, nawet jeżeli nadarzy się taka okazja. Zgadzam się z Tobą, że wybierając złośliwy głos mamy satysfakcję przez krótką chwilę, dlatego każdy powinien wybierać tą jasną stronę :) Pozdrawiam
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Druga sytuacja idealnie opisuje moją sprzed miesiąca, eh

    koszula- 19,26$
    spodnie- 18,99$

    www.maggielissima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie, super ta twoja koszula!! ♥Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham tą stylizacje <3

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Na każdym kroku musimy podejmować decyzje, a życie bardzo często stawia nas przed tymi, które nie są łatwe do podjęcia.

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna koszula, bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna notka :) Czasami tak jest, że te ciche głosy wewnątrz nas się sprzeczają i nie wiemy co zrobić
    Mój blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny tekst!! A koszula podbiła moje serduszko! <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Wybór potrafi być bardzo ciężki, najgorzej chyba jest z wyrzutami sumienia za wybranie "pokusy". Świetne zdjęcia, bardzo podobają mi się spodnie! :)
    http://olkiks.blogspot.com/
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowny post. Moim zdaniem zawsze należy wybierać to co uważa się za najlepsze rozwiązanie, ale musimy pamiętać przy tym, że życie jest nieprzewidywalne i kryje wiele różnych niespodzianek na które również musimy być gotowi. :) Koszula śliczna.

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Cieżko przewidzieć co nam przyniesie los. Trzeba wybierać tak by było nam
    Najlepiej ale trzeba uważać żeby sobie nie zaszkodzić :)
    Pomau-nolimits.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Życie to tak naprawdę same wybory. I uważam, ze w największej mierze od nas zależy jak nam sie los potoczy.

    Ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Życie to ciągłe wybory :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajna stylizacja, koszula i spodnie w moim stylu :) Piękne włosy !!
    Zapraszam do siebie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajnie, że piszesz bardzo dojrzale w swoim wieku. Ja się wypieram, bo rzeczywiście jest diabełek i aniołek :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  31. :) ważne są również intencje. Czasami jesteśmy zaślepieni.Każdy kiedyś bedzię wiedział jak sobie z tym poradzić. Ja powie ci szczerze, robię tak,że to popuszczam płazem zła opcję, albo nie myślę nad wyborem- myślę tylko- możesz uszcześliwić drugiego cżłowieka , zrób to i będziesz szczęśliwa. To nic nie kosztuję.
    Mam zastrzeżenia nie wiem czemu do tej koszuli, ale spodnie są zjawiskowe. Podobają mi się twoje włosy. Dawno chciałam ci to powiedzieć. Ogółem wszyscy mi zawsze mówią,że często mówię komplementy. Tak. Wiesz, staram się zauważać w każdym to , czego mu zazdroszczę czy co i obrócić to na dobrą stronę. Masz ładne włosy. są naprawdę zdrowe. Moje to siepy. Stały się siepami nie bez powodu, ale prze ze mnie. kiedyś były takie jak twoje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jakie odżywki pomogą? :)

      Usuń
    2. na moje włosy nie ma mocnych:/ próbowałam wszystkiego. Muszę chyba tylko czekacvi podcinać, aż się zregenerują.

      Usuń
  32. Prześwietna stylizacja, cudne zdjęcia <3
    Poklikałąm :)
    Pozdrawiam !
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. ja teraz wybieram szkołę i nie wiem... cudowne zdjęcia :)!

    pisanepasja.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna koszula ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetnie wyglądasz, uwielbiam kraciaste koszule :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ślicznie wyglądasz i spodenki są super

    OdpowiedzUsuń
  37. Ślicznie wyglądasz i spodenki są super

    OdpowiedzUsuń
  38. Twoje posty zawsze dają do myślenia ;)

    pozdrawiam i zapraszam serdecznie do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Moim zdaniem winno się zachować umiar - trzeba być za równo aniołkiem i diabełkiem. Być dobrą osobą, ale jednocześnie nie pozwalać wejść sobie na głowę. Bardzo refleksyjny, dający do myślenia post :)

    OdpowiedzUsuń
  40. niezdecydowanie chyba dotyczy każdego z nas :c
    Śliczne zdjęcia !!
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  41. Na szczęście w życiu nie mam problemów z podejmowaniem decyzji :)
    Bardzo ładne zdjęcia!

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  42. świetna jest ta koszula! :)
    zapraszam do mnie, wracam do blogowania! mam nadzieje, ze zajrzysz :)
    pandabae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. zakochałam się w tej koszuli! Już od dłuższego czasu bardzo mi się podoba :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  44. Pięknie wyszłaś na zdjęciach!

    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Śliczna koszula :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękna stylizacja! I ta koszula - całkowicie w moim stylu! <3

    http://inspiracjeamelii.blogspot.com/2016/03/witam.html
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  47. Teks od razu kojarzy się ze scenami z kreskówek, gdzie aniołek mówi bohaterowi coś do jednego ucha, a diabełek do drugiego. Ładna stylizacja ;)

    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  48. Przepiękie wyglądasz. Tak... hmnm... inaczej, doroślej. Jakbyś zmieniła styl?! Świetne spodnie!
    Pozdrawiam, http://gabriel-data.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Długie, zgrabniutkie nogi <3 Podjęcie różnych decyzji jest często kłopotliwe, najważniejsze, aby posłuchać swego serca, ale również pokierować się rozsądkiem :)
    Spodnie: $18.99
    Koszula: $19.26

    Pozdrawiam!
    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Zapraszam na nowego posta :)
    pandabae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Ta stylizacja naprawdę przypadła mi do gustu. :) Genialna koszula i spodnie!

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo przyjemny post oraz ciekawa stylizacja ;)

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga www.bookwrittenrose.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  53. Słuchanie zdrowego rozsądku jest korzystne, ale ludzie często robią wszystko na przekór ;)
    Super spodnie ♥
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  54. kolejny świetny post do kolekcji:)
    ale mam pytanie..od kiedy blogujesz? bo obserwuje cię od dawna ale mało się orientuje:) odpowiedz tutaj na swoim blogu, później zobacze:)
    + za obserwacje czy komentarz będę wdzięczna i szczęśliwa! :) blog - klikaj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bloguję od 26 sierpnia 2014r :*
      Pozdrawiam <3

      Usuń
  55. Smutne ale prawdziwe, super zdjęcia!:)
    Zapraszam do siebie, dziś zaczęłam :))
    poositivelife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka