Czy pierwszy raz musi być straszny?

 Rodzisz się. Robisz pierwszy krok, wypowiadasz pierwsze słowa, pierwsze wspólne wakacje, pierwszy dzień w szkole, pierwsza randka, pierwszy pocałunek, pierwsze dziecko, pierwsze wakacje za granicą, pierwsze... W życiu każdego człowieka coś musiało mieć swój debiut, premierę. Już rodząc się, robisz pierwszy oddech. Pierwszy nie oznacza, że też go nie było. Każdego dnia robisz od nowa pierwsze kroki. Pierwszy posiłek, pierwsza rozmowa przez telefon w danym dniu. Czy to piątek, czy sobota, ciągle próbujesz czegoś, od początku zaczynasz. To czemu boisz się próbować zupełnie nowych rzeczy? Przykładowo: na myśl o pierwszym skoku na bungee przechodzą Cie dreszcze. Nie chcesz tego robić. Mówisz sobie, że dobrze jest jak jest. Po co Ci ta nowa rzecz. Ludzie często narzekają na codzienną rutynę. Zero nowości, codziennie to samo. Dzień jak co dzień . Ale jak to ma się zmienić, skoro nie chcesz próbować temu zapobiec? Nowe  nie oznacza, że złe. Po to jest na świecie tyle rzeczy, żeby człowiek to odkrywał. Żeby urozmaicał swoje życie. Ciągłe hamowanie się nic nie wniesie. Nie bój się i bądź odważny. Wprowadź do życia trochę adrenaliny. Jeśli byłeś w parku rozrywki i zawsze bałeś się, nigdy nie wszedłeś na karuzele, zmień to. A może Ci się spodoba? Nie wszystko musi pasować Tobie, ale zawsze warto próbować. Wspomnienia są, rutyna zniszczona. Bądź tak jak małe dziecko. Ciekawe, dociekliwe i rób masę pierwszych kroczków. Zobaczysz, że nie pożałujesz. To jak? Teraz chciałabym życzyć wszystkim wesołych, rodzinnych, spokojnych i radosnych Świąt Wielkanocnych. Mokrego Śmigusa Dyngusa!


Polecam:

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

80 komentarzy :

  1. Adrenalina potrzebna jest każdemu :)
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesolych świat również. Mega motywujacy post.

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. trzeba probowac, by zobaczyc czy to ma jakikolwiek sens. ;)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak! Wiele razy przejechałem się na tym, że strach decydował o moich czynach :c ale teraz decyduje sam za siebie ! :3
    jeej śliczne zdjęcia... Ogólnie to ja lubię wchodzić na twojego bloga ale nie wiem czemu nie obserwuje - Teraz juz tam :) pozdrawiam serdecznie wesołych świąt

    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój post bardzo mi pomógł:) Ludzie ciągle narzekają na swoje życie, codzienną rutynę, a tak naprawdę nie robią nic, żeby je odmienić. Ja kiedyś bardzo bałam się skoków do wody na basenie, ale kiedy spróbowałam, zdałam sobie sprawę z tego, że to jest bardzo proste i nawet przyjemne:)
    Mam pytanie: Skąd bluza?:)
    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy post, fajnie napisany <3 zdjęcia mega
    Śliczny wygląd bloga, pozdrawiam :*
    Czekam na kolejny wpis <3
    Obserwujemy? Jak tak do daj znać (zawsze się odwdzięczam) :)
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy, motywujący wpis :)
    Wesołych świąt, buziaki ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. To moje motto- nie bać się wyzwań, próbować nowych rzeczy. Kiedyś się bałam o każdy ruch, co pomyślą inni- teraz żyję pełnią życia i tak jest lepiej :)

    ♥ Pozdrawiam cieplutko♥
    Just me and my fancy♥klik♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak nie spróbujemy nigdy nie wiemy jak to faktycznie "smakuje". Świetna notka!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzeba być otwartym na zmiany i przyjmować je z otwartymi ramionami. :)
    Śliczne zdjęcia. :*
    QUEEN OF MOON♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj.

    OdpowiedzUsuń
  12. W życiu trzeba być odważnym i próbować nowych rzeczy. Sama przed wyjazdem do Włoch gdy oglądałam atrakcje na YT parku rozrywki mówiłam sobie, że za chiny na to nie wsiądę. Będąc na miejscu również moje zdanie się nie zmieniło, ale w pewnym momencie przełamałam się i wsiadłam. Wspomnienia po tej jeździe mam niezapomniane *.* Bardzo ładne zdjęcia i świetny post! Również życzę Ci Wesołych Świąt Wielkanocnych i mokrego Śmigusa-dyngusa! Pozdrawiam wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze trzeba znaleźć w sobie odwagę aby spróbować nowych rzeczy, bo nawet nie wiemy co nas może ominąć, a może być naprawdę fajnie :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia, ładnie wyglądasz :)
    Warto jest próbować nowych rzeczy, dzięki temu nasze życie staje się ciekawsze :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam się - nie można się bać niczego w życiu, trzeba próbować! You only live once! (PS. Bardzo ładna grafika :) )

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia! Ja również życzę Ci wesołych świąt! :*
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ludzie często obawiają się nowych rzeczy, a ja uważam, że robienie czegoś 'po raz pierwszy' bardzo ubarwia nasze życie :)
    Pozdrawiam!
    Aldrazek

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgadzam się z tym tekstem. Osobiście i na szczęscie jestem fanką przerywania rutyny i próbowania nowości, więc uważam, że tworzę swoją niepowtarzalną, wspaniałą historię! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nice pictures and blouse

    http://historiassparacontarr.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobre słowa ;) Masz racje. Świetna bluza! :D Super wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wzajemnie wesołych świąt. Fajna bluza i zdjęcia :D
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdecydowanie się z Tobą zgadzam- nowe nie oznacza "złe" :)

    Wesołych Świąt,
    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialny post! Świetna stylizacja i bluza www *-*

    xmiddix.blogspot. com

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczne zdjęcia!
    eerie-world,blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz świetnego bloga Twoje posty są naprawdę bardzo interesujące obserwuję i mam zamiar zostać biernym obserwatorem Emotikon smile
    zapraszam do mnie
    nowy post:
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajna bluzka, taka nietypowa. Wydaje mi się, że nie w każdym wypadku bycie odważnym jest dobre. Również życzę wesołych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładne zdjęcia :)
    Wesołych świąt! Śliczny zajączek.
    http://tuniemanicciekawego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię trochę adrenaliny w życiu, czegoś innego, ale na bungee chyba nigdy nie odważę się skoczyć :D
    Wesołych Świąt :*

    http://labeauteofblondes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. OOOO jakie klimatyczne zdjęcia:) ŚLICZNA BLUZA!Oryginalna!
    hym... Tak. Masz rację. Nic nie tracimy będąc odważnym i zaprzyjaźniając się z ryzykiem czy adrenaliną.Wydaję mi się ,że ten lęk przed jakimkolwiek pierwszym razem jest spowodowany tym,że ludzie boją się nowego, nieznanego. Można to porównać prawie,że ze wszystkim. Jednocześnie -to rzecz jasna -udowadniając. widziałam w jakimś filmie taką grę . Kwadraty. Trzeba było po nich skakać według określonych zasad. Miały różne znaki, oznakowania czy coś tam. Po dłuższym czasie pamiętało się kolejność skakania. A gdyby tak wymienić jeden kwadracik, zmienić znaczek?Gra się komplikuję, łatwiej jest się pomylić, czy co. Ludzie się boją. Miej osób będzie w to grać, bo boją się ,że skuszą, pomylą się. A to już jest jednoznaczne z otworzeniem kwadratu i wpadnięciem do lochu.
    Nie wiem po co przytoczyłam ten przykład, ale o nim pomyślałam od razu po przeczytaniu postu.
    Boimy się ryzyka- boimy się konsekwencji.Ponieważ nie potrafimy odrzucić rutyny. Nie potrafimy bo jest nam znana, a skoro jest nam znana jest łatwiej, a jak jest łatwiej( często przecie początki są trudne). Boją się więc nieznanego i nowego.

    OdpowiedzUsuń
  30. moja piękna składnia -- * ludzie boją się,więc nieznanego,nowego
    aaa i również wesołych!dziękuję♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkie pierwsze razy zazwyczaj bywają trudne, ale nie zawsze straszne. Bardzo fajnie napisany post :)

    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  32. zgadzam się z Tobą w stu procentach! Wesołych świąt, kochana!

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny tekst i zdjęcia, zostaje na dłużej :D
    Pozdrawiam
    paulinadiy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny post! Tytuł wprawił mnie w zakłopotanie, ale po przeczytaniu tekstu, wiem co miałaś na myśli.
    Zdjęcia są wspaniałe i ten króliczek nadaje takiej świątecznej atmosfery :)
    Pozdrawiam i życzę wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak zawsze doskonały post :) Uwielbiam czytać Twoje wpisy


    www.sszuminska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Myślę, że takie pierwsze razy są straszne głównie przez to, że na początku bardzo się boimy. Ale później wszystko jest już dobrze. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Do odważnych świat należy! ^^

    Zapraszam na konkurs do mnie ! ! !
    www.jennydzemson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Trzeba być odważnym! Czasami boimy się, a później okazuje się, że nie było czego. :)

    Zapraszam do mnie na nowy post! Jeśli Ci się spodoba - skomentuj lub zaobserwuj, by być na bieżąco! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  39. Super jest ta bluzka! Pierwsze razy są na pewno niezapomniane. Każdy "pierwszy raz" jest głęboko w pamięci, czasem to toksyczne, ale tak już jest ♡

    OdpowiedzUsuń
  40. Pierwsze razy są trudne właśnie dlatego, że są pierwsze. Jednak często nie zwracamy na to uwagi - tak jak właśnie pierwsza kawa w ciągu dnia. To przecież nic nadzwyczajnego. A skok na bungee to już coś ;)
    http://sweet-crocodile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja mimo tylu rzeczy, które wciąż zrobiłam, nadal mam obawy przed próbowaniem czegoś nowego. Świetny post!

    www.different-view-of-the-life.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny post. Miło ogląda się zdjęcia! :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  43. http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Miluś, jak zwykle przecudowny wpis! Dałaś mi ogromnego kopa do działań :) Najważniejsze jest to, aby nie bać się spróbować, bo jeśli tego nie zrobimy to nigdy nie dowiemy się czy było warto.

    Buziaki ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudownie to opisałaś! W życiu stale czegoś doświadczamy i to jest naprawdę piękne! Ciągle się uczymy. Jak napisałaś "wszystko ma swój debiut". Tak, to prawda!
    Każde takie doświadczenie, tworzy wspomnienie.
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajne zdjecia + fajnie piszesz pozytywnie !

    Zapraszam do mnie
    http://izaaana.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  47. Stwierdzam, że jesteś bardzo dojrzała i podejmujesz ważne tematy :) Masz rację, w życiu nasze doświadczenia czynią go pięknym :)
    Zapraszam!
    Gabrielle♥

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetny wpis i zdjęcia :*
    Obserwujemy ?
    bednarkowaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. świetnie napisane, ja dużo rzeczy się boje ale próbuje to zmienić :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. A u mnie jest zupełnie na odwrót, ja uwielbiam próbować nowych rzeczy. I tak wracając do tego skoku na bangee to ja wręcz o tym marze, haha!
    [mój blog]

    OdpowiedzUsuń
  51. Według mnie,każdy powinien próbować nowych rzeczy po to aby zobaczyć co jest dla niego najlepsze :)
    Pozdrawiam http://sweet-life-maggie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Próbowanie nowych rzeczy jest fajne! Często się boimy, ale może okazać się że jak przezwyciężymy strach to okaże się jedną z lepszych decyzji! :D
    Super post i śliczne zdjęcia:)

    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Najważniejszy jest ten pierwszy krok właśnie. Narzekamy niby na tą rutynę, ale wystarczy się zmusić do tego jednego kroku, a potem już z górki będzie i możliwe, że to coś nowego nam się spodoba jak napisałaś :).

    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. zgadzam się co do słowa z twoim postem ponieważ kiedy nie spróbujesz to się nie dowiesz lub możesz potem tgo żałować, świetnie pozytywny post i czekam na kolejne tego typu! :)
    http://mey-meyy.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  55. mądre przemyślenia ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Piękne zdjęcia i masz rację pozbędę się rutyny i zrobię coś pierwszy raz :)
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Lubię próbować nowych rzeczy, a o skoku na bungee marzę i niedługo się mam nadzieje spełni :D

    http://by-paolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetne zdjęcia:)
    http://jennkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Lubie bardzo Twój styl pisania - jest lekki, nie męczy i miło się Ciebie czyta. trafiasz w czytelnika, mam nadzieję,że psty czyta prawie każda osoba, bo szkoda ominąć;) co do tych pierwszych razów, ja zawsze się boje, ale co w życiu nam zostało niż próbowac?
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  60. W sumie dlatego, że są przepaście między pierwszym, a pierwszym ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  61. Taka już jest kolej rzeczy
    ale potem to co piersze, trochę czasem straszne zastępowane jest przez nowe wyzwania

    OdpowiedzUsuń
  62. Great post hun! So stunning.

    JENNEROUTFITS.COM a blog dedicated to kendall and kylie jenner’s best outfits.

    OdpowiedzUsuń
  63. Ciekawe połączenie sportu z koronką :D

    www.rysiacelebryt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Właśnie pierwszy dotyk, zapach, pierwsze doświadczenie, robienie czegoś po raz pierwszy cieszy najbardziej i dlatego jest tak najistotniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  65. świetnie napisane! outfit bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Ja tam uwielbiam nowe rzeczy, poznawać nowe kultury i nowe sporty. Jakoś nie mam przed tym jakiegoś lęku :)
    Piękne zdjęcia!
    Pozdrawiam!
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Świetne zdjecia ;) zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Genialny wpis i super zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka