Motywacja jest tym, co pozwala Ci zacząć.

Przemyślenia, przemyślenia i przemyślenia. W kółko to samo. Pewnie Was tym zanudziłam, ale to najlepiej mi wychodzi. Już zapomniałam jak to jest pisać o tym, co się dzieje u mnie, co słychać. Jest natłok tego wszystkiego, ale z drugiej strony wiem, że każdy ma swoje życie. Nie ciekawi, a przynajmniej nie powinno ciekawić go życie innych.  Skupiłam się tylko na tej jednej tematyce. Dzisiaj tak dla odmiany napisze kompletnie coś innego. Mianowicie jest to post - motywacja. Wiem, ze niektórzy mają czasami dołka, są przytłoczeni.  Postanowiłam połączyć kilka cytatów, mądrych zdań w całość. Tak oto powstał ten tekst... Do­wodem od­wa­gi nie jest um­rzeć, lecz żyć. Czymże jest życie, jeśli nie sze­regiem nat­chnionych sza­leństw? - Trze­ba tyl­ko umieć je po­pełniać! A pier­wszy wa­runek: nie po­mijać żad­nej spo­sob­ności, bo nie zdarzają się co dzień. Każdy z nas ma władzę, gdy jest całko­wicie prze­kona­ny o słuszności te­go, co robi. Czas - bez­li­tos­na pot­worność. Lecą godzi­ny, dni, ty­god­nie, bez znacze­nia i wa­gi, aż rap­tem se­kun­da i oka­zuje się, że nie sposób jej cofnąć, nie sposób wymazać.  Lecz nikt nie może tra­cić z oczu te­go, cze­go prag­nie. Na­wet kiedy przychodzą chwi­le, gdy zda­je się, że świat i in­ni są sil­niej­si. Sek­ret tkwi w tym, by się nie poddać.Nie pat­rz wiel­ce w przeszłość, która prze­minęła i nie zaw­ra­caj so­bie głowy przyszłością, która nie na­deszła. Żyj te­raźniej­szością i spraw, by była war­ta wspomnień. Nie bądź po­dej­rzli­wy - nie doszu­kuj się wszędzie sensu. Nie prag­nij być lep­szym od in­nych, naj­pierw bądź sa­mym sobą. Żyj chwilą, jak­by to była os­tatnia chwi­la two­jego życia. Twój los zależy od Twoich nawyków. Najlepszy czas na działanie jest teraz! Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał. Potykając się, można zajść daleko; nie wolno tylko upaść i nie podnieść się. Trzeba się nauczyć ponosić porażki. Nie można stworzyć nic nowego, jeżeli nie potrafi się akceptować pomyłek. Życie zaczyna się tam, gdzie kończy się lęk. Im coś bardziej Cię denerwuje, tym bardziej jest przeznaczone właśnie dla Ciebie - jest Ci potrzebne. Gdy przestaje Cię denerwować, stało się zbędne, ponieważ lekcja została przyswojona. Dopóki nie uczynisz nieświadomego świadomym, będzie ono kierowało Twoim życiem, a Ty będziesz nazywał to przeznaczeniem. Jesteś projektantem swojego przeznaczenia. Jesteś jego autorem. Sam piszesz historię. Pióro tkwi w Twoim ręku, a wynik zależy od tego, co wybierzesz. Nigdy nie przestawaj się uśmiechać, nawet gdy jesteś smutny, ponieważ nigdy nie wiesz, kto może się zakochać w Twoim uśmiechu. Za dwadzieścia lat bar­dziej będziesz żałował te­go, cze­go nie zro­biłeś, niż te­go, co zro­biłeś. Więc od­wiąż li­ny, opuść bez­pie­czną przys­tań. Złap w żag­le po­myślne wiat­ry. Podróżuj, śnij, odkrywaj. 


  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

51 komentarzy :

  1. Żyjmy chwilą. Nie patrzmy w przeszłość co było to było, nic się nie "odstanie", nie wybiegajmy też znacznie w przyszłość, bo możemy się zawieść. Jak? Będziemy planować, a potem to się nie spełni. Pożałujemy. Świetny wpis! Zawsze jakaś odmiana od przemyśleń.
    Zapraszam Cię też do mnie! ;)) http://hot-schot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia, widzę tu ogromny talencik :)
    Motywacja.. dobry temat, ostatnio strasznie mi jej brakowało aczkolwiek staram się motywować na każdym kroku i dzięki temu wróciłam też na blog.
    Trzeba sprawdzać się we wszystkim nie zważając na innych czy też na ograniczenia np wstydliwość
    Dobrze to wszystko ujęłaś :)
    Zapraszam na bloga, http://xdowhatyoulove.blogspot.com
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny post, próbuje żyć tak jakby to była moja chwila jednak niestety nie zawsze wychodzi... w sumie czesto brak mi motywacji :/
    Świetne zdjecia ! :)
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega dobry wpis! Tak to prawda, kreujemy swoje przeznaczenie.
    Karolina
    http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja akurat uwielbiam Twoje przemyślenia. Jakby każdy żył według warunków, które odpisałaś, to bylibyśmy ideałami :D Piękne zdjęcia!


    Natasiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnie zdania są pięknym podsumowaniem! :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham motywacyjne posty! <3
    Potykając się, można zajść daleko; nie wolno tylko upaść i nie podnieść się - jakie to trafne i godne zastanowienia .

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie to ujęłaś :)

    Kochana poklikałabyś w linki w najnowszym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/03/wiosenne-stylizacje-z-romwe.html
    Z góry dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie motywujący post, ale myślę, że w życie takie szaleństwa trzeba wprowadzać stopniowo, bo spójrzmy prawdzie w oczy nie każdy ma odwagę od razu rzucić się w przepaść. Mimo wszystko genialnie to opisałaś.
    Super zdjęcia :)

    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny,motywujący post:) Śliczne zdjęcia!

    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dobry wpis :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    #wski
    http://wski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny i motywujący post, jednak życie chwilą raczej nie jest dla mnie ;p Mimo to opisałaś to bardzo pięknie :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mądre zdania. Szczerze mówią, to dostarczyłaś mi trochę dawki pozytywnego myślenia! Śliczne zdjęcia.
    QUEEN OF MOON♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny wpis :)
    Zapraszam do mnie xd Może nowa stylizacja wpadnie ci w oko to możesz zostawić ślad ;)
    http://jennkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczne zdjecia !

    http://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Tą notką dodałaś mi ogrom motywacji przed szkołą! Cudowne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyszedł taki post z cytatów, naprawdę dobry pomysł. :)
    Rób tylko większe odstępy w postach, bo taką zwartą masę źle się czyta i aż się odechciewa. Polecam klawisz 'enter'. Tak ogólnie mówię, nie tylko o tej notce.


    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ładnie piszesz. Mi posty tematyczne nie przeszkadzają, też czuję się w nich najlepiej :)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny post, fajnie napisany! a zdjęcia są przepiękne!


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mi się podobają zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam patrzeć jak nadchodzi wiosna, a te zdjęcia pięknie to pokazują ;)
    Mój blog kasiakoniakowska

    OdpowiedzUsuń
  22. czym robiłaś te zdjęcia? są cudowne! <3

    OdpowiedzUsuń
  23. jak zwykle świetny post! :)
    http://dusianov.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zrobiłaś piękne zdjęcia :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ty my kreujemy swoją przyszłość :) Boskie zdjęcia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Fantastyczne zdjęcia, mają swój klimat, czekam na więcej takich postów :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne zdjęcia jednak trochę prześwietlone :)

    Pozdrawiam

    www.my-passion-foto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Bo nigdy nie wiemy co się zdarzy... Ja od wypadku mojego chłopaka doceniam dosłownie wszystko, nawet te złe chwile które najwyraźniej muszą być w moim życiu. To te ciężkie dni uczą nas tego co tak naprawdę jest wartościowe. Piękny post ;)

    Nowy post, zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  29. masz przepieknego bloga, a zdjecia zapieraja dech w piersiach czad♥

    aleksandranik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Motywacja pełni w naszym życiu bardzo ważną rolę :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Twoje przemyślenia są naprawdę mądre ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Cool!! Have a good week doll!!

    Use my coupon: marymaria
    You will get 20% on any of ASOS products!! ♥

    •♥• Mary María Style •♥•

    OdpowiedzUsuń
  33. Mi tam nie przeszkadza że prawie ciągle piszesz swoje przemyślenia, bo naprawdę świetnie Ci to wychodzi no i przede wszystkim motywujesz :D
    I tym razem super notka, zgadzam się z nią.
    Śliczne zdjęcia.
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Mimo swojego młodego wieku piszesz na prawdę bardzo ciekawe posty, a także przemyślenia. Widać, że każde Twoje słowo jest przemyślane i prawdziwe. Z motywacją ostatnio u mnie ciężko ale mam nadzieje, że szybko powróci bo mam bardzo dużo planów, które muszą być dobrze zaplanowane. Ciekawe zdjęcia i kadry :)
    Pozdrawiam !

    https://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Super wpis! Bardzo ładne zdjęcia i świetny wygląd bloga.
    Zapraszam - http://magda-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Myślałam o tym jak czas pędzi cały wieczór... Nawet nie wiesz jak świetnie mi się czytało ten post

    OdpowiedzUsuń
  37. Nice pictures, have a good day

    http://historiassparacontarr.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Udanego popołudnia, moja droga!

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny tekst i zdjęcia. Niestety czasem trzeba zajrzeć w przeszłość, aby rozwiązać stare konflikty i mocno ruszyć na przód.

    OdpowiedzUsuń
  40. Witaj, dziekuję za poklikanie, w zamian obserwuję ;***
    Miłego <3
    Piękny blog !
    www.alsastylla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Wiesz co, rilsii?Czytając twój post, wiedziałam już na samym początku,że mi się spodoba.Większość tych cytatów znam. Bardzo pochwalam pomysł i połączenie.Jesteś zawsze pierwsza u mnie- numer jeden w komentarzach. Dziękuję ci za to.Z całego serca.Jeśli chodzi o bloga, nie zamknęłam go dlatego,że chcę. Zostało mi zabroniony i tęsknie za nim. Może niedługo... jeszcze trochę,odliczam.Mam na niego zakaz. Po prostu. Piszę to teraz tak w okolicznościach trochę przyziemnych heh.. ciemno w domu, rodzice śpią.. zmęczona po całym dniu pełnym wrażeń, jakbym pracowała w kopalni. HYMM a jaki to ma związek z twoim postem? DAŁAŚ MI NADZIEJĘ.... i jeszcze większą tęsknotę za blogiem. Dziękuję. PO za tym co do pierwszych słów- Ludzie. Ludzie bardzo interesują się sobą. I tak powinno być.Powinniśmy się wzajemnie o siebie troszczyć i wysłuchiwać. Mówić co u nas, dzielić się wrażeniami. W głębi duszy każdy człowiek jest ciekawy co u innego. A jeśli chodzi o cytaty-"Czymże jest życie, jeśli nie sze­regiem nat­chnionych sza­leństw? - Trze­ba tyl­ko umieć je po­pełniać! A pier­wszy wa­runek: nie po­mijać żad­nej spo­sob­ności, bo nie zdarzają się co dzień." to mnie rozwaliło. Bardzo wpasowało się w dziś , te dzisiejsze- konkretnie opowiem ci historię z 8 marca 2016 roku: Obserwuje osobnika z książką od dłuższego czasu. Widzę go na korytarzu zawsze z cegłą. Czyta fantastykę. Nie ma przyjaciół. często siedzi koło mnie i mojej przyjaciółki zośki. Intryguję nas to ,że on czyta no nie wiem jakoś tak i wygląda na bardzo sympatycznego człowieka ...dlatego dziwi nas to ,że nie ma znajomych. Mnie ogólnie ciągnie do ludzi samotnych a jak znajomi wiedzą jestem bardzo szaloną i spontaniczną osobą. Po prostu nie chce by nikt był sam . No i tak się czaję od dwóch dni czy może i trzech by podejść i porozmawiać. Ale tchórze, bo mi jest głupio. Bo może sobie pomyśli ,że go podrywam czy co? Bo może uzna mnie za świrnięta wariatkę jak większość ludzi? i co dziś krążyłam po piętrach ale znów siedział w " nie odpowiednim miejscu " blisko tłumu klas trzecich.Powiedziałam mojemu przyjacielowi Szymonowi ,że no czaję się i czaję a ciągle coś. I na następnej przerwie poszukałam go z Szymkiem. Szymon rozbawiony ,ze mam szalone pomysł koniecznie chciał zobaczyć co z tego wyjdzie. Robiłam równie szalone rzeczy przecież. I najlepsze co? Poszłam,idę -wesoła,uśmiechnięta,pełna energii a za placami chłopaka z książką widzę dziewczyna która mnie zna i jest w elicie tych znanszych dziewczyn. Musiała ,że idę do niej, stanęłam skamieniała, wiedziałam ,że jeśli podejdę i powiem ,że chcę porozmawiać z tym chłopakiem bo jest samotny to zrobię z siebie głupka. zamachałam do Karoliny obróciłam się na pięcie z gestem jakbym czegoś zapomniała i wróciłam do Szynki. On po prostu zwijał się ze śmiechu. spróbuję jutro :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za taki cudowny komentarz! Koniecznie spróbuj jutro! Tez nie lubię, gdy jest ktoś samotny. Zawsze zagadam. Swoja droga, to ciekawa historia. Czekam na Twój powrót :*
      Pozdrawiam, całuski :*

      Usuń
    2. Alez nie ma za co przeciez;) ja tylko wyrazam zawile swoje zdanie. Jest co mowic. A jesli chodzi o histories no to falszy ciag jest z moimi innymi dziwadlami:D

      Usuń
  42. taaaa komentarz za wszystkie normalnie, a ja cię odwiedzam regularnie dosyć tylko rzadko coś po sb zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
  43. Super wpis :)
    http://minauro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Jakiś już czas czytam twoje posty i są świetne :) oby tak dalej :D

    http://razjestsloncearazdeszcz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka