Napisz swój list, popraw przyszłość

Nie raz zrobiłeś coś w zły sposób. Chciałbyś to cofnąć i mówisz sobie, że następnym razem zrobisz to inaczej. Jesteś człowiekiem, popełniasz błędy. Uczysz się na nich i gdyby była możliwość, nie popełniłbyś tego samego złego czynu po raz kolejny. Tworzysz w głowie taką swoją listę, którą przeczytałbyś młodszemu sobie. To są takie wskazówki na życie. Postanowiłam, że ja taki list napiszę. Własnie ten post, ten wpis jest moją kartka, która zaraz zostanie zapisana. Droga młodsza ja, oto kilka wskazówek na przyszłość...
Po pierwsze nie patrz na innych. Nie ulegaj tak łatwo. Sama podejmuj decyzje. Ważne, by była ona dobra dla Ciebie. Nie czekaj aż zrobi to ktoś, a Ty pójdziesz za nim, tylko sama działaj. Nie rezygnuj z czegoś, dlatego ze znajomi tego nie robią. Miej swoje zdanie! Oszczędzaj i nie wydawaj wszystkich pieniędzy, które dostaniesz od razu. Odkładaj i nie wydawaj na głupoty, które i tak walniesz w kąt. Zaśmiecisz tym pokój. Kolejną rzeczą jest.. Ciesz się chwilą! W swoim życiu nie myśl o tym co było, ani o tym co będzie. Wykorzystuj każdą chwilę. Nie marnuj czasu na różne błahostki. Korzystaj z dzieciństwa póki możesz. Nie spędzaj tyle czasu przed komputerem, nie uzależniaj się. Żyj w realnym świecie, a nie tylko facebook'iem. Skup się na jednej, dwóch rzeczach w 100%. Nie musisz być dobra we wszystkim, więc nie wsadzaj rąk w milion rzeczy na raz. Wybierz jedna rzecz i skup się na tym. Nie ilość, a jakość się liczy. Po co brać udział w dziesięciu rzeczach na raz bez rezultatu? Lepiej poświęć czas na jedną rzecz, ale tak, by być numerem 1. Nie można mieć wszystkiego na raz. Nie przejmuj się aż tak swoim ciałem. Ciało ciągle się zmienia. Dbaj o siebie, zdrowo się odżywiaj, ale nie wymawiaj sobie jaka to nie jesteś. Daj sobie spokój z dietami w tym wieku. Ciągle się rozwijasz. Dostrzegaj swoje atuty. No a na sam koniec, nie denerwuj się tyle. Nie warto. Nie przejmuj się wszystkim, zostaw to innym. Zapamiętaj te wskazówki. A teraz Twoja kolej czytelniku. Na co czekasz? Napisz swój list.



  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

51 komentarzy :

  1. Bardzo ciekawy post, zmuszający do refleksji c: pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post. Bardzo mądrze napisany. Masz rację każdy popełnia błędy na których się uczy. Gdybym mogła cofnąć się w czasie napewno zmieniłabym kilka rzeczy, niestety jest to nie możliwe i jedyne co mogę teraz zrobić to czerpać radość z tego co mam i bardziej uważać na przyszłość by swoim zachowaniem nie skrzywdzić innych oraz samej siebie. Śliczne zdjęcia :)

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Good pictures, have a good day

    http://historiassparacontarr.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mądrze napisany post. Piękne zdjęcia!
    louise-queen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł, każdemu przydał by się taki list do młodszego siebie, nawet takim 70-latkom :)
    Ty piszesz, żeby dać sobie spokój z dietami, ja za to młodszej sobie napisałabym żeby się trochę ograniczyła, uważała co je i zaczęła jakąś aktywność fizyczną. Gdybym sama tak zrobiła wyglądałabym teraz inaczej...

    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne Zdjęcia ! :*

    www.patryczko.blogspot.com ! Relacja z Wyjazdu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ciekawy pomysł na post. Ja również mogłabym wiele powiedzieć młodszej mnie

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. wiekszosc zalezy od nas;) a bledy popelnia kazdy.

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice photos! perfect outfit for rainy season!

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne zdjecia !
    http://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobre wskazówki.Każdy ma prawo popełniać błędy,ale powinniśmy wyciągać z nich wnioski :D

    Pozdrawiam
    NO MORE CLOUDS

    OdpowiedzUsuń
  12. Każdy czegoś żałuje ze swojej przeszłości, ale przecież błędy też kształtują naszą osobowość, przyszłość i doświadczenie. Są nieodzowną częścią naszego życia, to dzięki nim uczymy się o życiu

    majadepp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Warto sobie tak powspominać!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny pomysł na taki list , Twoje posty są zawsze mega dopracowane i inspirujące *.*
    Zdj z parasolką - genialny pomysl :)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Każdy popełnia błędy i trzeba się na nich uczyć, bardzo fajny i zmuszający do myślenia post, może też coś takiego napiszę ;)

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam czytać Twoje posty, ponieważ są tak mądrze napisane i zawsze po nich rozmyślam nad wieloma rzeczami. Masz rację, nie powinniśmy się wszystkim przejmować - w innym wypadku byśmy zwariowali :)
    lost-in-your-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Oo tak każdy z nas popełnia błędy ale na tych błędach trzeba się uczyć.
    ładne zdjęcia

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Super post :)
    http://minauro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. O ja... Jakie ładne zdjęcia... Ja nie wiem, Milena, weź zbrzydnij czy coś...

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Gdybym mogła napisać list do młodszej siebie... na pewno dałabym sobie jakieś rady, ale z drugiej strony gdybym nie popełniała błędów może nie byłabym tym cżłowiekiem którym jestem, a jestem szczęśliwa, uwielbiam swoje życie, mam cudowną pasję i wspaniałych najbliższych :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Hah zmusiłaś mnie tym postem do przemyśleń. Śliczne zdjęcia :)
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. ale świetna sesja! *-*

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zdjęcia i świetnie napisany post. Dobrze by było gdybym też sama nie przejmowała się wszystkim, a zostawiła to innym :/ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Chyba pożyczę się tego listu bo idealnie do mnie pasuje! :)
    beauty-ladymade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Genialny post, super wyszły zdjęcia z tą parasolką! :D

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM-KLIKNIJ!✿

    OdpowiedzUsuń
  26. Po pierwsze bardzo podoba mi się Twój szablon. Nie jest skomplikowany, a efektowny. Kolejna sprawa post - dobra notka, która skłania do refleksji, czyli to, co lubię najbardziej.

    Pozdrawiam
    velvetheart96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdjecia w deszczu fajny pomysl. Slicznie sie prezentujesz 😊
    emkissfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawy post zmuszający do głębszych przemyśleń.
    Prowadzisz cudownego bloga, obserwuję!
    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny post, może i ja napiszę do siebie taki list ;d;d

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowny post, sadzac po tym co piszesz i jak piszesz, jestes mega niesamowita i wrazliwa osoba :) Wooho11.blogspot.com zapraszam, milo by mi bylo jakbys wpadla i zostawila cos po sobie, dopiero zaczynam i potrzebuje odrobiny motywacji :)

    OdpowiedzUsuń
  31. mam identyczną pogodę, pochmurno i deszczowo

    OdpowiedzUsuń
  32. Powiem Ci szczerze, cieszę się bardzo, że w tym poście pobudzasz emocje i ludzkie wartości ;) Zmusza do przemyślenia wielu zachowań ;)
    Oby więcej takich !

    OdpowiedzUsuń
  33. U mnie jest podobna pogoda jak u Ciebie. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo podobają mi się Twoje rady, Milenko, w szczególności ta, by cieszyć się chwilą :)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Takie rady się przydają tak naprawdę ludziom, młodszym.. których w jakiś sposób inspirujemy i chcą z nas brać przykład. Post jest bardzo pomysłowy i fajnie się go czyta ;)

    http://sisters-blonde.blogspot.com/2016/03/ootd-2-w-roli-gownej-paszcz.html

    OdpowiedzUsuń
  36. dzieciaku jestes jeszcze bardzo młodziutka ale umiesz sie wypowiadac na bardzo szerokie i wważne tematy
    gratuluje ci dojrzałosci emocjonalnej
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Super zdjęcia, a tekst mądry. Teraz mi uświadomiłaś, że trochę przesadzam z dietą ;/
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  38. Jakoś w wakacje ktoś zadał mi pytanie, co bym powiedziała sobie z przed roku. W konsekwencji napisałam krótkie opowiadanie, a ostatnie zdanie wymownie ukazało główną treść, którą chciałabym sobie przekazać - tj. nie przejmować się pewnymi sprawami, nie stresować tak nauką. List zatem napisać też można, oczywiście nie zmienimy w ten sposób przeszłości, ale jak najbardziej możemy teraz stosować się konsekwentnie do zawartych w nim rad. + Ładnie wyszłaś na zdjęciach. :D

    Deszczpada007.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Ciekawy post :) Bardzo urocze zdjęcia ^^
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo fajne zdjęcia. :) Takie pozytywne.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny post i bardzo przydatne rady. Chyba sama zdecyduję się na napisanie takiego listu :)
    Zapraszam - http://magda-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Mega post! i piękne zdjęcia :)
    http://mey-meyy.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  43. Przecudowny i niezwykle motywujący wpis. Chyba niebawem sama wezmę się za napisanie takiego listu :)

    Buziaki ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  44. :) a ja napiszę co innego , niż inni nade mną.Chociaż nie czytałam wszystkich komentarzy bo jestem patentowanym leniem a ich jest z czterdzieści parę... Ale nie o to chodzi by się powtórzyć czy nie. Nie o to czy będę zaprzeczać własnym słowom. Masę ludzi piszę przecie w blogosferze" Fajny post" " mądrze napisane" "Piękne zdjęcia". I mają i tutaj rację. Twój tekst daję domyślenia, jesteś bardzo dojrzałą osobą i piękną dziewczyną... która robi naprawdę profesjonalne zdjęcia. A ja ci chcę powiedzieć jedno. To co tu piszesz, jest bardzo cenne. I może ci to piszą standardowo nic z tego nie zrozumieli, albo zrozumieli wszystko... ale to co robisz jest jednym wielkim skarbem. Rób to dalej. Mam nadzieję ,że ktoś ten twój skarb kiedyś odkopie :) A co do listu... ja swoją pocztę mam w myślach i nie planuję jej przenieść.Sam pomysł jest bardzo oryginalny. A twoje wnioski zgadzają się z moimi , co do joty.
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło Cię widzieć po raz kolejny wśród komentatorów! :*
      Dziękuję za takie ciepłe słowa, które naprawdę dodają mi otuchy. Całuję mocno :*

      Usuń
    2. Wiesz, chcialabym ci sie jakos odwdzieczyc, bo czesto lub mniej czesciej czytam twoje posty, a bardzo rzadko po sobie cos pozostawiam. Za to CO piszesz chcialabym sie odwdzieczyc , ale I jednoczesnie ,za to ,ze ty zawdze jestes u mnie.

      Usuń
    3. Dziękuje i nie ma za co! <3

      Usuń
  45. Post zmuszający do refleksji :) Moim zdaniem nie warto zamartwiać się tym, co zdarzyło się w przeszłości. Nawet gdyby była możliwość cofnięcia się w czasie nie skorzystałabym. Świetny zdjęcia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka