Milion kotów & Nie ma jak w domu

Egzaminy, egzaminy i po egzaminach. Jestem przekonana, że u niektórych osób stres dosięgnął szczytu. Na szczęście już koniec i teraz zostało dociągnąć tylko do czerwca. Jak to mówią "byle do wakacji". Dzisiaj znowu odejście od monotonnych postów, które mimo wszystko są najbardziej chwytliwe na blogu. Przychodzę obecnie do Was z dwiema książkami. Są to kolorowanki z serii książek, które pomagają pozbyć się stresu. Pokazałam Wam już dość dużo kolorowanek tego typu. Tym razem jest zauroczona w stu procentach, a nawet dwustu! Książeczki mają na okładkach elementy pozłacane. Dodaje to uroku i takiej wielkiej zachęty. Poniżej dodałam zdjęcia, więc sami możecie zauważyć. Kolorowanki otrzymałam od najlepszego wydawnictwa, a mianowicie od Wydawnictwa Kaktus. Dziękuje bardzo. Zbliża się długi weekend, także wiem co będę robić w wolnym czasie. Nie przedłużając więcej, przejdę do recenzji.
Pierwsza kolorowanka nosi tytuł "Nie ma jak w domu". W opisie przedstawiony zostaje autor. Oto kilka słów od twórcy: Inspirujące piękno otoczenia, w którym żyje rysownik Steve Duffendack, każdego dnia wpływa na jego radosną kreatywność. (...) W tej niezwykłej książeczce znajdziesz mnóstwo szczegółowych – gotowych, by pokryć je kolorem – rysunków przedmiotów codziennego użytku. Znajdziesz je w każdym domu – od zdobionych drzwi wejściowych poprzez świece, sztućce, kwiaty doniczkowe, garderobę, ramki na zdjęcia aż po… złotą rybkę w akwarium. Dom to emocje, uczucie komfortu i bezpieczeństwa, zatem weź głęboki oddech i znajdź ukojenie w kolorowaniu detali na ilustracjach, które reprezentują czyste szczęście w miejscu, które kochasz najbardziej. W środku można znaleźć naprawdę wiele interesujących wzorów do pomalowania. Kolorowanie każdej z tych stron sprawia ogromną radość. Poniżej przedstawiam Wam zdjęcia.

Motywem przewodnim drugiej kolorowanki są kotki. Stąd też tytuł "Milion kotów". Tutaj również okładka jest przeurocza. Razem z szablonami tworzy bombę słodkości. Oto parę słów od genialnego autora: Pulchniutkie koty. Uśmiechające się koty. Koty w autobusach, pedałujące na rowerach, grające na instrumentach, pykające fajkę albo drzemiące szczęśliwie obok siebie… Mnóstwo kotów do kolorowania i pokochania! Miłośnicy tych wspaniałych zwierząt odnajdą w tej książeczce czyste szczęście – dziesiątki szczegółowych rysunków, gotowych, by pokryć je kolorem. Chwyć kredki i zatop się w relaksującym kolorowaniu! Przeglądając każdą stronę po kolei, zatapiałam się w ten świat. Obrazki są bardzo ciekawe. Malując każdy najmniejszy szczegół, zapominamy o problemach. Może się to wydawać dziwne, ale tak jest. Najlepiej będzie, jak sami zobaczycie. Mnie to już te złote elementy kupiły! Naprawdę warto zaopatrzyć się w jakąkolwiek kolorowankę. Przyda się nawet w zabiciu nudy!

Polecam:

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

44 komentarze :

  1. Zastanawiałam się nad kupnem takich kolorowanek, zachęciłaś mnie! ;)
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma jak w domu to zdecydowanie kolorowanka dla mnie :) mam inne kolorowanki i jak tylko mam chwile to relaksuje sie przy nich, świetna sprawa :)
    Www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię te kolorowanki. Są ciekawą formą spędzenia czasu. :)
    QUEEN OF MOON♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie antystresowe zajęcia! Niby zwykłe zdjęcia, ale jednak mają coś w sobie. Post bardzo dopracowany! :)
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorowanki to dobry sposób na odstresowanie się ;d
    moj blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorowanki są świetne !
    kocham kolorować ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio będąc w empiku miałam w ręce "milion kotów" i naprawdę wydaje się to fajną kolorowanką :D Może w końcu się skuszę.

    wikujama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Książki wyglądają super!!
    Klikniesz u mnie w link w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL - BLOG
    DZIEWCZĘCO.TV - YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymałam w tym roku kciuki za wszystkich gimnazjalistów, w tym za mojego brata, który też pisał, haha! Jestem pewna, że wyniki będą takie, jakie będziesz chciała <3 Ja w tym roku piszę maturę, więc stres też ogromny :D

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodkie te kotki *.*
    Mam już jedną kolorowankę i jak naprawdę nie mam co robić, to sięgam po nią i już nudy nie ma :D

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kotkiii *_* <3

    http://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. tez mam obie ksiazki :)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam kupić takie kolorowanki, ale zawsze albo zapomne albo co innego ;)

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hello dear , your blog is really nice and your posts are very interesting . would you care to follow us to each other ? follow me and follow you immediately. See you soon
    http://loryschannelmakeupandbeauty.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  15. chętnie kupiłabym takie kolorowanki :D teraz przydadzą mi się na nerwy.

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne są te kolorowanki;)
    http://pelnapasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie kolorowanki. Teraz przed egzaminami i przed nauką będę musiała chyba z nich skorzystać
    http://mydreamand-i.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Widziałam już dużo postów o tych książkach do rysowania, i każdy mówi że są świetne :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie kupiła okładka kotów, na żywo prezentuje się jeszcze lepiej. Piękne połączenie kolorów. :)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. te kotki są słodkie, chyba je zakupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tu jest tak pięknie! :)
    Jeden z najlepszych bloga o tej tematyce, w końcu mogę napisać coś tutaj bo mam konto i nawet stworzyłam swój:)
    Może będzie tak samo świetny jak Twój
    Zapraszam
    http://neciiova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Milion kotów- brałabym:D Gdzie dostać te kolorowanki od Kaktusa?:)

    http://www.justcleo.pl/2016/04/insta-mix-insta-photos.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Te książeczki robią teraz furorę :D są świetne!
    www.camesss.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Te kolorowanki to dobry sposób na zrelaksowanie, ja sam mam podobne :)
    Zapraszam na mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie ładne te kolorowanki:) zwłaszcza koty!

    OdpowiedzUsuń
  26. Te książki są świetne! Sama jedną posiadam i nie ukrywam, że jest pomocna:)
    Obserwuję i zapraszam do siebie
    http://karciiia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne kolorowanki, bardzo podoba mi się ta z kotami :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Trzecioklasiści na pewno się cieszą, że egzaminy już za nimi :D O książkach już słyszałam i wydają się być ciekawe :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  29. Zaciekawiły mnie te książki, kolorowanki są teraz są bardzo modne.


    nieprzescigniona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne są te książki, moja siostra pisała testy ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  31. No powiem ci , że bardzo mnie zaciekawiły mnie te książki :)
    zapraszam do mnie nowy post :)
    http://kasiulaaaa77.blogspot.com/2016/04/powrot-d.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  32. Pierwszy raz słyszę o tej kolorowance. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  33. chyba się skuszę na te kolorowanki :)

    http://dezmansowaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Udanego wieczorku, Milenko :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. wszędzie o tych kolorowankach chyba sama się skuszę;p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka