Zbliża się ostatnia prosta

Jesteś na tyle spostrzegawczy, przeżyłeś wiosen kilkanaście, że na pewno dostrzegłeś scenerię zdjęć. Tak, zgadza się. Wykonane były w tamte wakacje. Kwiecień jest przepełniony tak bardzo, że nie mam wolnej chwili. Z tego wszystkiego zabrakło mi zdjęć. Byłam zmuszona do ukazania tych letnich, schowanych gdzieś w kąt. W sumie to dobry pomysł, bo pomyślałam nad postem z takiej motywującej kategorii. Wszystko i o niczym, ale jednak o czymś. Z dnia na dzień zbliżamy się do wakacji. Promyki słońca pojawiają się coraz częściej, co przyczynia się do lżejszego ubioru. Powoli zbliża się upragniony jak zawsze koniec roku. Myśl o tym wszystkim, napaja mnie pozytywnymi emocjami. Mam nadzieję, że Ciebie też. Czasami jednak są takie wahania. Bynajmniej u mnie. Mam dosyć nauki, sprawdzianów, szkoły i czegokolwiek. Nic mi się nie chce. Najchętniej przestałabym się uczyć, oceny ocenami. Przeczuwam, że Ty też masz takie chwile, dni. Nie poddawaj się! Walczmy razem do końca. Pozostały zaledwie nie całe 3 miesiące nauki. Nie możemy teraz zawalić naszej pracy przez pozostałe minione miesiące. Przecież właśnie teraz jest ten czas, kiedy zaczynamy wychodzić na ostatnią prostą. Nie pozwól sobie nałapać złych ocen z niechęci, bo potem będzie należało je nadrobić. Lepiej jest przecież teraz wyrobić sobie pewną sytuację, a potem odpuścić nadciąganie, prawda? Popatrz na zdjęcia i pomyśl o słoneczku. Gdy teraz poświęcisz więcej czasu na naukę, nie poddasz się, w późniejszym czasie (maj/czerwiec) więcej czasu będziesz miał dla siebie.  Wybór należy już od Ciebie. Zastanów się, czy jeśli teraz Tobie nie chce się uczyć, to przy słoneczku, śpiewu ptaszków tym bardziej nabierzesz chęci? Pamiętaj i nie zaprzepaść zdobytych ocen w ostatnich siedmiu miesiącach.
Większość zdjęć wyszła dziwnie rozmazana. Wygląda to tak, jakbym sama porozmazywała w programie. Przepraszam.

Udostępnij ten post

48 komentarzy :

  1. U Ciebie jak zwykle jest co poczytać i co oglądać :)
    A u mnie rozdanie maseczek firmy 7thHeaven, które dopiero co trafiają do polskich drogerii!
    Ogromnie liczę na to, że weźmiesz udział! Pozdrawiam :)
    www.camesss.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Na szczęście do końca roku szkolnego zostało już niewiele, dlatego też z wszelkich sił staram się utrzymać pozytywne oceny jakie posiadam ^^ Bardzo ładne zdjęcia! Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi również od pewnego czasu się nic nie chcę, ale też pewnie dlatego że wyczekuje już końca maja by móc przyjechać na wakacje do Polski :C
    Ja co prawda ocen w szkole nie mam, ale nadal czekają mnie ważne, końcowe egzaminy, które choć się nie zaczęły już mnie męczą :/
    Śliczne zdjecia :)

    clauditta-blog.blogspot.dk

    OdpowiedzUsuń
  4. no tak, to jest wlasnie ten problem. Teraz ocenki trzeba utrzymac :D

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo jak tu przyjemnie :) Śliczne masz włosy :)) ZAPRASZAMY DO SIBIE ( NOWY POST) http://agssymi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdjecia, ale nie za zimno ci było? :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Również wyczekuję już wakacji, chyba jak każdy... Świetne zdjęcia! :)
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Takiej motywacji potrzebowałam :) Już naprawdę wszystkiego mi się odechciewało, ale uświadomiłaś mi, że nie warto się poddawać.
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też nie mogę doczekać się wakacji i nie mogę uwierzyć w to, że rok szkolny minął tak szybko! Teraz jesteśmy już na półmetku :) Ładne zdjęcia z wakacji.
    Pozdrawiam.
    http://nawiedzonadroga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. So chic and comfy! love it!

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. So chic! I like this so much.

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!

    BLOGGED: MAC Selena Como La Flor Lipstick Swatch

    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    OdpowiedzUsuń
  13. To widzę, że nie tylko mi się wszystkiego odechciewa. No cóż trzeba się spiąć i poprawić wszystko!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna bluzka i zdjęcia :3. Na półrocze u mnie było ciężej niż teraz. Jeszcze tylko kwieceń,maj, czerwiec i...wakacje,znów będą wakacje, na pewno mam racje, wakacje będą znów XD.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. do końca roku zostało już niewiele, trzeba się spiąć i nie zdążymy się obejrzeć i będą wakacje ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej, wyluzuj troszkę;D Koniec roku to supersprawa i jednak dosyć zwyczajna, a piszesz o tym jak poetka wprowadzając w bardzo ciężki nastrój. Przynajmniej mnie ;) Trochę naturalności!
    I na Boga - przynajmniej, nie 'bynajmniej' kochana ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja już zawaliłam cały ten semestr i teraz na koniec staram się zebrać do nauki, co totalnie mi nie idzie. Po egzaminach też raczej mi nie pójdzie, ale może Duch Święty, który wstąpi do mnie podczas zbliżającego się bierzmowania mi pomoże.. ;)

    http://my-life-my-troubles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. trzeba wytrwać do końca roku szkolnego i będzie dobrze <3 Razem damy radę!
    ❀MÓJ BLOG-KLIK❀

    OdpowiedzUsuń
  19. Pytałaś gdzie możesz znaleźć podobny płaszczyk do mojego otóż nie mam pojęcia, na pewno w jakiś sklepach internetowych, ale jeśli jesteś zainteresowana to ja swój sprzedaję, ponieważ jest na mnie jednak odrobinę za duży. Noszę rozmiar XS, a płaszcz to zdecydowanie S/M ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeszcze chwila...damy radę! Super fotki :)

    High Five?
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Mogłoby być tak ciepło na zewnątrz jak na zdjęciach :)

    naczytane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdjęcia! Podoba mi się Twoja koszulka :)
    Z jednej strony cieszę się, że juz niedługo wakacje, a z drugiej mega stresuje bo to ostanie tygodnie w gimnazjum.
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2016/04/again.html
    Będzie mi miło, jeśli skomentujesz lub zaobserwujesz <3

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne zdjęcia! ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Po tych zdjęciach zdecydowanie poczułam już lato haha :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Zwróciłaś uwagę na bardzo ważną sprawę-gratuluję Ci tego

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne zdjecia ;)podobają mi się;)
    Ps. Mogę prosić o kliknięcie w 2 ostatnie linki w poście ? http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/04/zamowienie-z-wholesalebuying-i.html
    Bardzo mi pomożesz;) Buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Potrafisz zmotywować!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba - skomentuj lub zaobserwuj, by być na bieżąco! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  28. Motywacja zawsze potrzebna! :D + masz świetne włoski <3 I super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super blog, ja dopiero zaczynam, zapraszam martynque.blogspot.com oraz na Instagrama https://www.instagram.com/_martyna_sliwinska_/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ostatnie proste bywają najcięższe, aczkolwiek tak jak napisałaś - warto się pomęczyć i osiągnąć dobre wyniki. :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. a ja już myślałam że w tym mieście nie widzę nic i cała wiosna mnie ominęła he he na szczęście niedługo już lato i znowu będzie można ubrań takie ciuszki :D

    jzabawa11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. ja teraz też muszę magisterkę pocisnąć :) dasz radę!

    OdpowiedzUsuń
  33. Na pewno dasz radę. Życzę Ci powodzenia. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie mogę się doczekać wakacji bardzo podobają mi się twoje zdjęcia :)
    Zapraszam do komentowania i obserwowania mnie:
    http://natkq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Dzięki Twoim zdjęciom chce już zakończenie roku szkolnego i wakacje !
    Tylko 2 miesiące do wakacji !!

    http://aasiaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Cieszę się, że czas ocen w szkole mam już za sobą, jednak studia to zupełnie inna bajka :)
    foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Oj ja mam dokładnie tak samo!
    Mam dosyć sprawdzianów, nauki i tego całego kucia.
    Jeszcze w poniedziałek mam testy gimnazjalne, więc już naprawdę ogarnia mnie przygnębienie.
    Byle do wakacji! :)
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ciężko się uczy przy ładnej pogodzie, która kusi do wyjścia z domu, ale trzeba się jakoś zmotywować!
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  39. U mnie kwiecień też jest przeładowany, ahh. Kocham wakacyjne zdjęcia ;)
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja i w kwietniu i w maju będe miała dużo pracy ale co tam jakoś wytrzymam do wakacji :))
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja też nie miałam zupełnie czasu, zeby zabłysnąć nowymi zdjęciami ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Dzisiaj patrzyłam ile nam dni pozostało do końca roku.. pozostało 67 dni!! <3 ♥♥
    Bjuuti zdjęcia, zmotywowałaś mnie do ogarnięcia się z chemii! :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Ślicznie wygladasz ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka