Żywiołowy człowiek

Żywioły to podstawowe elementy, z których składa się cały świat. Czy zatem człowiek może być żywiołowy? Często używamy takiego określenia. Mamy na myśli osobę gwałtowną, niepohamowaną, nieujarzmioną, nieokiełznaną. Ma to jakikolwiek związek z pierwotnym znaczeniem słowa żywioły? Oczywiście. Znamy cztery żywioły: woda, ziemia, powietrze i ogień. Istnieje koncepcja, według której każdy z nas reprezentuje jeden z czterech wymienionych żywiołów. Każdy z nas jest inny, stąd tyle konfliktów i nieporozumień. Ludzie żywiołu Powietrza nie mogą być pozbawieni towarzystwa innych ludzi. Żyjąc w samotności, pozbawieni dopływu informacji i różnorodnych wrażeń płynących ze środowiska, usychają i więdną. Muszą przebywać jeśli nie wśród ludzi, to w otoczeniu dzieł sztuki. Osoby te wykazują ponadprzeciętną zdolność uczenia się i wielką ciekawość świata. Mogą to być osoby atrakcyjne pod względem towarzyskim, tryskające dowcipem i imponujące bystrością umysłu. Ludzie żywiołu Ognia  potrzebują działania, rozmachu, dużo przestrzeni i niezależności. Od otoczenia oczekują podziwu i akceptacji. Często działają pod wpływem impulsu. Nie ma dla nich przeszkód, śmiało rozwijają wszelkie inicjatywy, projekty i przedsięwzięcia wymagające dużego nakładu energii. Pochłonięci realizacją życiowych pasji, spalają się, nie czując zmęczenia. Nie mogą usiedzieć w miejscu. Zawsze coś musi się dziać wokół nich. To królowie życia. Ludzie żywiołu Wody mają potrzebę emocjonalnej bliskości z drugim człowiekiem. Jedno spojrzenie może dla nich pomieścić ocean znaczeń. Mają świetne wyczucie potrzeb innych ludzi - wrażliwość i inteligencja emocjonalna to ich najważniejsze zalety.Często potrzebują odosobnienia, by w ciszy uporządkować i zrozumieć swoje emocje. Bywa też, że z powodu nadwrażliwości zamykają się w sobie. Ludzie żywiołu Ziemi są praktyczni. Nade wszystko mają potrzebę zapewnienia sobie w życiu poczucia bezpieczeństwa. Nie lubią zmian, wolą stabilne zakorzenienie w materialnym świecie. Zazwyczaj bez trudu osiągają też wysoką pozycję w społeczeństwie. Nigdy nie marnują owoców swojej pracy i konsekwentnie skupiają się na konkretnych celach. Wielu spośród nich odznacza się talentem organizatorskim i dużą dozą zdrowego rozsądku. I czasami tylko żałują, że coś im jednak w życiu ucieka…. Który żywioł odzwierciedla Ciebie?
 sukienka - Shein

sukienka - Shein

KONKURS!
Jeżeli chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać cenę sukienki oraz link do swojego bloga w komentarzu. Ja wylosuję trzy blogi i polecę je w przyszłym poście. Powodzenia ;)

Polecam:

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

41 komentarzy :

  1. Kochana swietny post, z tego co napisalas to ja jestem woda :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana swietny post, z tego co napisalas to ja jestem woda :*

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczna masz sukinek , kochana
    22,77 $
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. W takie charakteryzowanie ludzi to średnio wierzę :D Każdy jest inny i ciężko wpasować się w jedną konkretną grupę, ale mimo wszystko ciekawa idea.

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tego co tu napisałaś to nie mam pojęcia kim jestem :( ale wydaje mi się, że woda.
    Śliczna sukienka... pozdrawiam :)
    paulinadiy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie chyba najbardziej odzwierciedla powietrze, chociaż z każdego żywiołu jakaś cecha pasuje do mnie troszkę. Super temat na post, fajnie dowiedzieć się czegoś takiego:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Lepiej bym tak tego nie porównała, mnie w sumie można opisać każdym z żywiołów :)
    Śliczny outfit *o*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. W moim przypadku, mam coś z każdego żywiołu! Bardzo ciekawy oraz pomysłowy wpis! Zdjęcia cudne!
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę stwierdzić, że jesteś królową ciekawych i oryginalnych postów tematycznych! :)
    W sumie to nie wiem który żywioł odzwierciedla mnie... może Ziemia?

    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna sukienka!
    Obserwujemy? Zaobserwuj mnie, a na pewno się odwdzięczę!

    http://pastelowa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne zdjęcia :D Śliczne pazurki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna ta sukienka, ogólnie zdjęcia bardzo ładne *-* Hmmm.. z twojego postu wynikałoby, że jestem ogniem :) Cena sukieneczki to $15.86 na promocji :D Jejku! Prześliczne są te paznokcie, czy to są hybrydy? :D
    Pozdrawiam ;**

    http://nigdy-nie-dorastac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, hybrydy z przedłużeniem :)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  14. nigdy sie tym nie zajmowalam, ale ciekawie :)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam po troszeczkę z każdego żywiołu ! :D
    Świetny post !
    http://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna sukienka a z kurtką jeansową wygląda świetnie.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy bym nie wpadła na to, że określenie żywiołowy co do człowieka można jeszcze tak podzielić, czego to się jeszcze człowiek nie dowie dzięki takim blogom!

    jzabawa11.blogspot.com
    Facebook!

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak po przeczytaniu tego sama nie wiem, ale zachęciło mnie to do poczytania na ten temat! Śliczne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wygląda z kataną :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja mam po trochu z każdego żywiołu :D
    świetnie wyglądasz!

    zapraszam serdecznie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Zawsze ślicznie :D

    CHCE SIĘ ŻYĆ
    Seria "pozytywne poranki" na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Tak, zdecydowanie jestem osobą żywiołową... :D
    Super post jak i sukienka
    http://nikasstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciężko jest mi stwierdzić, który żywioł jest mój ;p
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawy pomysł na post. Mnie odzwierciedlają chyba dwa żywioły, m.in. Wody i Ziemi :)
    Bardzo ładne zdjęcia! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny post, na pewno tu jeszcze zajrzę!:*
    zapraszam do mnie http://neciiova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. hmm nie wiem do jakiej grupy mam się zaliczyć. Sliczna stylizacja i zdjątka ! :D
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Hmm ja myslę, że chyba zaliczam się do takiej grupy :D Bardzo fajna sukienka ;)

    Zapraszam do siebie ;) -> nowy post!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  28. Do mnie najbardziej pasuje 2 żywioł, czyli woda :) Świetna stylizacja, kliknęłam. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawa sukienka :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Coś jest w tych żywiołach, mój czyli woda, pasuje do mnie. Świetna kurtka :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale ładnie się prezentujesz w tej sukience :)

    http://johannka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Kochana zachwycasz <3 Wyglądasz wspaniale :) U mnie to chyba wypada na Wodę.
    Kliknięte

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny pomysł na post! Bardzo kreatywny. Moimi żywiołami są zdecydowanie powietrze i ogień. Nie potrafię usiedzieć w miejscu, ciągle coś robię i muszę otaczać się innymi ludźmi! :)

    Buziaki,
    b-saandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka