A co to? Kto to? - Ozspecials

W internecie kryje się wiele internetowych sklepów. Dzisiaj przychodzę do Was z prezentacją firmy Ozspecials. Skoro jest ich dużo, to dlaczego przychodzę z recenzją akurat tego sklepu? Pewnie się domyślicie: bo dostałam od nich maila z propozycją współpracy. To jest racja, ale nie do końca. Wiecie dobrze, że nigdy nie wcisnęłabym Wam żadnego kitu. Moja recenzja jest zawsze zgodna z prawdą. Zanim zdecydowałam się napisać ten post, zastanowiłam się. Trwało to tydzień. Przejrzałam asortyment, opinie. Bardzo mnie zaciekawił. Obecnie jest to sklep z ubraniami wyłącznie dla kobiet. W ich ofercie znajduje się pełno prześlicznych spódniczek, spodni, bluzek, sukienek. Możemy znaleźć również różne akcesoria. Niektórzy boją się zamawiać przez internet. Lecz nie ma czego! Firma posiada tabelę z wymiarami do każdego rozmiaru. Nikt nie powinien być niezadowolony. Jeśli chodzi o jakość produktów, nie mogę się wypowiedzieć na ten temat. Nie posiadam nic z tego sklepu, ale sądzę, że jakość będzie zadowalająca. Cena proponowanych rzeczy nie jest wysoka. Produkty kupicie za mniej niż $9,99USD. Ponadto zdecydowanym plusem jest również bezpłatna wysyłka na terenie większości krajów, oraz  100% zwrot pieniędzy, jeśli nie będziecie zadowoleni. Teraz przedstawie Wam kilka perełek, które wpadły mi w oko.

KONKURS!
Jeżeli chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać cenę 3 ubrań oraz link do swojego bloga w komentarzu. Ja wylosuję trzy blogi i polecę je w przyszłym poście. Powodzenia ;)

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

57 komentarzy :

  1. Sukienka w kwiatki - 12,79$
    Niebieski kostium - 8,24$
    Spódniczka - 8,08$
    Czarna sukienka - 8,62$
    Niebieska sukienka - 18,90$
    Spodenki - 8,91$
    Różowy kostium - 9,90$
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny sklep! Nigdy o nim nie słyszałam,ale większość rzeczy mi się spodobała. Na pewno odwiedze
    http://chlodletniegowieczoru.blogspot.com/
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Też dostałam propozycję współpracy z tą firmą. Napisałam post o tej firmie, zrobiłam kilka kolaży. Naprawdę się postarałam. A za to firma zaoferowała mi żebym wybrałam jedną z tych rzeczy: naklejki do paznokci, skarpetki lub majtki. Naprawdę nie polecam!
    with-ideas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne mają rzeczy to prawda, ale zgadzam się z Natalią powyżej, również dostałam z nimi współpracę, ale nie zgodziłam się, ponieważ już na początku podali link z którego mogę wybrać rzeczy dla siebie i były to właśnie skarpetki i naklejki na paznokcie :/
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też otrzymałam propozycję współpracy od tego sklepu i rownież jestem zadowolona, ponieważ są tam śliczne rzeczy! :)

    Spódniczka: $ 8.91
    Biała bluzka: 19.51
    Sukienka w kwiaty: $ 12.79

    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. O sklepie nigdy nie słyszałam, ale może kiedyś coś w nim zamówię :)
    paulinadiy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mają naprawdę bogaty asortyment:)
    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne ciuchy, niektóre nawet wpadły mi w oko :D

    Moment For Me- Jessica

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję współpracy! Słyszałam o tym sklepie i posiada naprawdę ciekawy asortyment!
    Rzeczy, które wybrałaś są świetne *.* Poklikałam! Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wybrałaś bardzo ciekawe ubrania. Racja, sklep ma bardzo fajne rzeczy :)
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej spodobał mi się niebieski strój kąpielowy!
    niebieski strój- $8.24
    siwa bluzka- $9.68
    spodenki czarne- $13.91

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. No, jestem pewna, że coś bym dla siebie znalazła :3

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne ubranka , ale zwłaszcza spodobała mi się szara bluzeczka z krótkim rękawkiem , oraz sukienka w niebieskie kwiatki .
    Oczywiście poklikane .

    Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej podoba mi się ta czarna sukienka <3 cena :$ 9,99
    Biała bluzka, cena :$ 19,51
    czarny strój kąpielowy, cena :$ 23,93

    http://kuraibanii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiec prosze ceny pobkolei :)
    9,99
    18,90
    12,79
    9,90
    19,51
    8,55
    13,91
    8,08
    23,93

    Doskonały asortyment i zachęcające ceny. Pozdrawiam :)
    Sidters-blonde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. spódniczki i sukienki genialne ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Też dostałam od nich taką propozycję i już czekam na paczkę :D Jestem ciekawa baardzo jakie to przyjdzie :D



    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Super rzeczy!
    Biała bluzka- 19.51$
    Czarny strój- 23.93$
    spodenki czarne- 13.91$

    Veroni- agataweranika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne rzeczy!
    Poklikałam!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję propozycji współpracy :)
    Właśnie czytałam o tym sklepie internetowym na poprzednim blogu.
    Bardzo podoba mi się jego asortyment.
    1.$19.51 biała bluzka
    2.$8.24 nieibeski kostium kąpielowy
    3.$13.91 czarne spodenki
    4. $8.08 bordowa spódniczka

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Cześć! :-) O rany, co wejde tutaj to widze mega ciuchy, aż chce mi sie zakupów! A ta biała bluzka ze sznurowanym dekoltem! O mamo! Mega.

    1.$19.51 Biała bluzka ze sznurowanym dekoltem
    2.$8.08 Bordowa spódniczka
    3.$12.79 Sukienka w kwiaty

    Ewidentnie poczułam lato... Pozdrowionka! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. wooow wszystkie rzeczy robią wspaniałe wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. kojarzę ten sklep mają fajne rzeczy ;)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  25. fajne rzeczy powybierałas oczywiście poklikane

    OdpowiedzUsuń
  26. Pierwsza sukienka jest naprawdę prześliczna :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna recenzja ! :) Współpracujemy z tą samą firmą ! <3 My poklikałyśmy mamy nadzieje że u nas to także zrobisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. poklikałam :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. O, nie, kolejna chińska sieciówka i kolejne sklejki...

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Poklikałam :)
    niebieski strój- $8.24
    siwa bluzka- $9.68
    spodenki czarne- $13.91

    MÓJ BLOG – kliknij tu! ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja przedtem też nie słyszałam o tym sklepie. Jeśli chodzi o strach w zamawianiu to ja owego nie posiadam. Już nie raz zamawiałam coś z chińskich stronek i wszystko było w porządku. Życzę Ci powodzenia z nową współpracą! Kliknęłam w pierwsze 6 linków :D $9.99 | $18.90 | $12.79 | $9.90 | $9.68 | $19.51

    OdpowiedzUsuń
  32. Widzę że mają dość fajne ubranka :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne rzeczy wybrałaś :) Oczywiście kliknęłam jak zawsze.
    Mogłabyś polubić ostatni udostępniony przeze mnie post? https://www.facebook.com/lelkamillel
    Odwdzięczę się, tylko wystarczy napisać mi jak :)
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Już praktycznie nie mogę patrzeć na tę firmę! Wydaje mi się, jakby na wszystkich blogach pojawiały się wishlisty z tej firmy... W każdym razie wybrałaś nawet ciekawe rzeczy - nie widziałam ich wiele razy, także są dość oryginalne. Oczywiście, poklikałam - na kliknięcia możesz u mnie liczyć zawsze :)

    Pozdrawiam gorąco ♥♥♥
    → → → mademoisellepaulline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Jejku ale mega ladne rzeczy! Szkoda ze jeszcze nic z tego sklepu nie mialas bo ciekawe jak maja z ta jakoscia :)

    Spódniczka - $8,08
    Czarna sukienka - $8,62
    Niebieska sukienka - $18,90

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne rzeczy. :)
    Poklikałam we wszystko,ale z tego względu,że mam podać 3 to wybieram stroje kąpielowe. :)
    1. frędzle 23.93
    2. paski 8.24
    3. różowy 9.90

    Będę wdzięczna za poklikanie w linki u mnie. :)

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/05/czerwone-szpilki.html

    Zapraszam również do polubienia mojego fanpage:
    https://web.facebook.com/Stylistfashioon/?ref=aymt_homepage_panel

    OdpowiedzUsuń
  37. Super wybór! Poklikałam w linki ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  38. Linki pokikane. Super post, a ja serdecznie zapraszam do siebie, wracamy po przerwie do blogowania i liczymy, że znajdziemy motywację w postaci komentarzy/obserwacji, miłego dnia - steps-together.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Rzeczy mają typowo 'made in china', choć jestem ciekawa jak z jakością w rzeczywistości ;) Ogólnie ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Kochana poklikałam ci w pierwsze 9 linków :)
    Mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście ?

    OdpowiedzUsuń
  41. Stroje są świetne :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. ubrania przecudowne <3
    w wolnej chwili zapraszam do mnie ;3 http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Super ubrania;)
    http://dominikakrantz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Słyszałam o tym sklepie i mają naprawdę fajne ubrania, kliknęłam ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Podobają mi się sukienki z kołnierzykami, są urocze! Poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  46. spodenki leopard 8.55$
    różowy strój kąpielowy 9.90$
    biała bluzka 19.51$
    poklikałam we wszystko proszę również o poklikanie u mnie :)
    http://eerie-world.blogspot.com/2016/05/wiosenny-kolaz-z-ozspecials.html

    OdpowiedzUsuń
  47. Zakochałam się w strojach kąpielowych "_"
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Druga sukienka jest świetna ! :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Rzeczy mają bardzo fajne. Dostałam właśnie również propozycje współpracy z nimi i chyba się jej podejmę. Od czegoś trzeba zacząć. :)

    http://magdalenblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Również do mnie napisali, ale wciąż się zastanawiam, czy zgodzić się na współpracę. ;)
    KRYSIASTYLE.BLOGSPOT.COM- KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  51. Udanego wieczorku, Milenko ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. czarne bikini 23,93
    sukienka w kwiatki 12,79
    biała bluzka 19,51

    http://swinkakloska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka