Trochę złota nie zaszkodzi

 Ostatnie dni są zapewne dla większości uczniów wyczerpujące. Połowa może sobie odpocząć, a reszta  chwyta się deski ratunkowej. Ja mogłabym już przyglądać się innym, podczas gdy oni chodzą od nauczyciela do nauczyciela, by poprawić oceny.  Jednak kończę klasę trzecią gimnazjum i chciałabym mieć średnią jak najlepszą. Wiąże się to z tym, iż w tym roku i ja zobowiązałam się do wielu projektów, prezentacji. Już jest końcówka, mam nadzieję, że było warto. Wielki uśmiech na mojej twarzy wywarła paczka. Gdy weszłam do pokoju po ciężkim dniu i ujrzałam paczuszkę z biżuterią - od razu humor lepszy. Uwielbiam drobiazgi, uzupełniają idealnie stylizacje. Niestety rzadko noszę kolczyki, naszyjniki czy bransoletki. Spowodowane jest to klasą sportową. Aczkolwiek wszystko się zmienia i mam nadzieje, że to również. Biżuteria pochodzi ze sklepu  Born Pretty Store. Zdecydowanie wolę biżuterię w kolorach złotych. Dzisiaj przedstawię Wam bransoletkę oraz naszyjnik. Zamówiłam jeszcze jedną rzecz, ale podczas pakowania zaszła pomyłka. Dodadzą tą rzecz  do kolejnego zamówienia. Każdemu przecież zdarzają się pomyłki. Jestem bardzo zadowolona z otrzymanej biżuterii. Bardzo chciałam delikatny naszyjnik i taki właśnie znalazłam. Pięknie pasuje do wszystkiego. Jest mały, ale idealnie dopełnia wszystko. Jeśli chodzi o bransoletkę - również jestem zadowolona. Bardzo ładnie eksponuje dłoń. Nosiłam ją przez kilka dni i zaobserwowałam, że dużo osób zwraca na nią uwagę. Jedynie mam obawy do tego, że będzie szybko czarniała ta biżuteria. Ale przecież nic nie jest wieczne. Cena jest bardzo niska, ponieważ naszyjnik kosztuje $2.41 a bransoletka $2.99. Jeśli chodzi o paczkę, wszystko jest starannie zapakowane. Przesyłka niestety dotarła w miesiąc, ale czego można się spodziewać. Długą drogę musiała przejść.  Akcesoria są godne polecenia, sami zobaczcie.
 naszyjnik - KLIK   |   bransoletka - KLIK

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

59 komentarzy :

  1. Bardzo ładna biżuteria,szczególnie bransoletka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten sklep, sama mam od nich kilka rzeczy - są świetne :)
    Bransoletka piękna.

    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta biżuteria jest bardzo śliczna i gustowna - szczególnie naszyjnik, choć ja bardziej preferuję kolor srebrny :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. super biżuteria, bardzo mi się taka podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super bransoletka, też wolę złoty ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. mam wszystkie z tych rzeczy:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna biżuteria!
    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Biżuteria jest naprawdę piękna, ale bransoletka najbardziej mi się spodobała ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też naszczęście mam spokój, oceny ok, a ja nie muszę już raczej nic poprawiać. Świetna biżuteria! Koniecznie zajrzę do sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam złote dodatki i ogólnie biżuterię :) super post www.dlifebook.com zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Naszyjnik jest cudowny :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna biżuteria ;)

    nataliavblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta bransoletka jest cudowna:)

    Mogłabyś poklikać w linki w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy. Zaobserwuję każdy blog, który poda w komentarzu ceny trzech produktów.
    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  14. ja akurat zawsze gustowałam w srebrze, może dlatego, że ogólnie nie lubię ciepłych barw :(
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna biżuteria :)

    nataliacieslak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mega biżuteria!
    https://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie przepadam za biżuterią z tej firmy. Raz miałam ich naszyjnik na sobie i od razu się rozwalił, wolałabym zainwestować w coś droższego, ale lepszej jakości.
    QUEEN OF MOON♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny jest ten naszyjnik, taki delikatny i subtelny. Klik
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Biżuterii nigdy za mało :) Fajne gadżety za niską cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piekny naszyjnik

    silvervea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Naszyjnik-cudowny, taki minimalistyczny, delikatny. Lubię tego typu biżuterię, jednak sama mam jej niewiele:P
    Pozdrawiam
    http://karciiia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna bransoletka. Nadaje się niemal do każdej stylizacji. Nadaje jej elegancki akcent ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna biżuteria, chciałabym taka, bardzo mi się spodobała.Świetny post :)
    https://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna biżuteria!:)
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad I zaobserwujesz ja napewno się odwdzięcze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wybrałaś naprawdę super rzeczy :) Wszystko trafia w moje gusta :)
    Ps. Zapraszam Cię serdecznie na moją nową domenę, na blogspocie już nic nie będę publikowała :) Jeśli nadal chcesz obserwować mój blog dodaj go ręcznie do obserwowanych, wtedy będą Ci się wyświetlały moje najnowsze posty tak jak do tej pory :* Ja oczywiście Twój dodaje aby dalej być na bieżąco :) Ps.2 na nowej stronie nowy wpis, zajrzyj :)
    CAŁUJĘ :*
    http://magiclovv.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Beautiful post!

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna biżuteria, co prawda wolę srebro, ale na zdjęciach ładnie wygląda ;)


    http://kuriabanii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Lovely post hun! I like this so much.

    JENNEROUTFITS.COM a blog dedicated to kendall and kylie jenner’s best outfits.

    OdpowiedzUsuń
  29. piekna bizuteria, podoba mi się zwłaszcza bransoletka!

    OdpowiedzUsuń
  30. łańcuszek jest przepiękny ! uwielbiam taką prostą biżuterię ;)

    U mnie w najnowszym poście wishlista z romwe, będę wdzięczna za kliknięcia w linki :)
    Z góry dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna biżuteria, podoba mi się mimo, że wolę srebrne dodatki :)
    http://malachowskaadrianna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Łańcuszek mi się ogromnie spodobał :o

    Mój blog (klik) :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne rzeczy !;) podoba mi się taka biżuteria ;)
    Moge Cię prosić o kliknięcie w linki w najnowszym poście? Bardzo mi pomożesz. Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie noszę biżuterii, ale ten łańcuszek ma coś w sobie ;) śliczny jest, bo delikatny
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam takie delikatną złotą biżuterię - Twoja jest cudowna!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja w przeciwieństwie do Ciebie wolę srebro :P
    Naszyjnik jednak jest 100% w moim guście! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja raczej wolę srebro, ale bardzo ładna ta biżuteria ♥.
    https://ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    PS: Follow for follow? I always follow back! Just let me know!

    |SYDNEY SLEEK|

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczna biżuteria, szczególnie podoba mi się naszyjnik :D
    http://nellanellstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. śliczny ten drugi naszyjnik!
    pozdrawiam i zapraszam, dopiero zaczynam:)
    może obserwujemy?
    hqnss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam złotą biżuterię! I w sumie nie tylko biżuterię ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  42. świetny naszyjnik :D
    Pozdrawiam ♥ / Inia

    http://blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. piękna biżuteria ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Ciekawa biżuteria. :) Lubię takie delikatne złote dodatki.

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Oj to mnie do "poprawy" czeka tylko wos, potem już jest spokojnie. Co do biżuterii to świetna jest, jak dla mnie naszyjnik wygrywa !!

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczna biżuteria :)
    http://treamicii.blogspot.com/2016/06/coraz-blizej-lata.html

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękna biżuteria, taka prosta, ale pasująca do wszystkiego :)
    Pozdrawiam! http://nawiedzonadroga.blogspot.com/2016/06/samotnosc.html

    OdpowiedzUsuń
  48. Śliczna biżuteria! :)
    Pozdrawiam ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Fajnie się prezentuje, ja jednak sięgam tylko po biżuterię z prawdziwego złota, inna mnie uczula :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Śliczny ten naszyjnik, taki delikatny<3
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Naprawdę śliczne rzeczy!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka