Archiwum myśli

Tysiące myśli na minutę. Milion pytań. Dlaczego słońce przyciemnia skórę, a rozjaśnia włosy? Kiedy nastąpi absolutny koniec? Co było pierwsze: jajko czy kura? Dlaczego w lodówce jest światło, a w zamrażalniku nie?  Dlaczego czas płynie? Co ma piernik do wiatraka? Nie wiadomo które zadać jako pierwsze, nie wiadomo czy są odpowiedzi, a człowiek czeka. Czeka i  chce znać odpowiedzi. Ludzie są tacy, że nawet zapełniają swoją głowę myślami, które są zbędne. Przykładowo: nie raz zastanawiałeś się co myśli inny człowiek. O czym rozmyśla pan mijający Ciebie na ulicy, pani wyprowadzająca psa, piosenkarka podczas swojego jubileuszowego koncertu, czy nauczycielka stawiając negatywną ocenę. Często w naszej głowie, bo tam tworzą się myśli, jest ich za dużo. Straszny natłok , chaos, tłum , ogrom myśli. Bez wątpienia noc to właśnie ta pora, gdy mamy ich najwięcej. Potrafisz zadręczać się najgłupszymi w danym momencie pytaniami, myślami. Masz problem je pozbierać. Nieraz tak miałam. Nie należy to do przyjemnych uczuć, gdy nie wiesz co i jak, gubisz się w swoich myślach, nie wytrzymujesz. Ostatnio mam tak często. Nie wiem czym to jest spowodowane, czemu i jak. O właśnie! Kolejne myśli..  Lecz tak już jest. Człowiek filozofuje cały czas, nieustannie, bez przerwy. Co robię w takich sytuacjach? Idę biegać, pojeździć na rolkach, rowerze, czasami spać ( w wyjątkowych sytuacjach, gdyż po śnie mam pesymistyczny humor). Dotlenienie organizmu czy nawet dawka snu pozwala mi wszystko uporządkować. Naprawdę polecam. A co jest z osobami, o których mówi się "On/a nie myśli. Najpierw mówi, potem używa mózgu"? Czy rzeczywiście jest tak, że oni analizują wszystko kilka razy mniej niż Ty? Każdy jest inny. Niejedni potrafią dumać i myśleć nad znaczeniem słowa, które napisał znajomy i w jakim kontekście użył. Są tez inni, którzy nie myślą nad tym długo, tylko wyłapują pierwsze myśli. Może i taka osoba ma lepiej, nie zadręcza się myślami, ale z drugiej strony.. Mimo wszystko lepiej jest przeanalizować wszystko, niż potem żałować. Czasami lepiej jest poświęcić trochę czasu, odłączyć się od wszystkiego i pomyśleć nas swoim życiem. Warto, naprawdę. 
sukienka - Shein 


sukienka - Shein

KONKURS!
Jeżeli chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać cenę sukienki oraz link do swojego bloga w komentarzu. Ja wylosuję trzy blogi i polecę je w przyszłym poście. Powodzenia ;)

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

53 komentarze :

  1. Mam podobnie jak Ty. Od jakiegoś czasu dużo myślę, co znacznie psuje mi humor. W takich sytuacjach warto się odprężyć i nie zadawać samemu sobie pytań "co by było gdybym.."-bo to właśnie robię. Zdecydowanie noc to nie czas snu,a historyjek, przemyśleń, tak samo jest z prysznicem (haah)
    Super napisane.

    Zapraszam ->http://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też coraz więcej myślę i często nie mogę przestać. Największy natłok myśli mam właśnie w nocy, co sprawia, że często się nie wysypiam. Post świetnie napisany, obserwuję :*

    http://dominikaano.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz wspaniale w te sukience :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. To prawda. Czasem w różnych i nieodpowiednich sytuacjach jestem w stanie zadawać sobie jakieś pytanie, która odpowiedź byłaby głupia, czy też trudna do zrozumienia. 17.99$

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. sukienka jest prześliczna! ;)
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też bardzo dużo myślę i zadaję sobie pytań i często psuje mi się przez to humor ;/
    https://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwsze pytanie naprawdę zastanawiające :D ja mam tak, że dużo myśle o wszystkim, często się zastanawiam nad gestami, słowami tylko zazwyczaj myślę o tym wieczorem przed snem żeby nie pokazywać za dnia innym braku humoru. Nauczyłam się tak żeby nie pokazywać wszystkiego w koło, zamiast się zamartwiać mieć coś głęboko.. chyba życie mnie nauczyło :) więc do zastanawiania się i szukania odpowiedzi pozostaje mi wieczór :))

    ewciakkk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cute dress and good pictures, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    OdpowiedzUsuń
  9. przepięknie wyglądasz w tej sukience, bardzo mi się podoba! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz w tej sukience !

    OdpowiedzUsuń
  11. Beautiful photos

    silvervea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ten post ma w sobie coś jakby był przeznaczony tylko dla mnie.
    Podoba mi to jak to i co napisałaś.
    Wszyscy myślą, ale nie każdy analizuję i wyciąga wnioski. osoby które nie myślą, myśla owszem,ale pochopnie... ja jestem mieszaniną człowieka myślącego i nie "myślącego"
    Myśle ,że problem w tym wszystkim polega na tym,że mało osób analizuję, lubi analizować i dzielić się z tym innymi. mało mam osób z którymi w realu mogę rozmawiać na tematy filozoficzne. Tak jakby powiedzieli " fajnie,że lubisz myśleć. Okey.Ale mnie do tego nie wliczaj"
    ranyy... jakie te falbanki i odsłonięte ramiona są modne... kurka...
    MYŚLĘ,że bardziej pasowała by ci biel :) ale i tak wyglądasz ślicznie... piękne zdjęcia ♥
    zapraszam do mnie na przebudzenie mocy :)tak długo czekałam na ten moment...

    OdpowiedzUsuń
  13. Mega pomysł na post! <3
    Ja mam czasami tak wiele myśli, że nie mogę ich czasami ogarnąć.
    Często myślę co by było gdyby lub wyobrażam sobie siebie w różnych sytuacjach.
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyglądasz, zdjęcia super. Normalnie jakbym przeglądała swój mózg. Każdy ma prawo inaczej myśleć i każdy myśli inaczej, bo każdy jest inny. Mi czasem naprawdę skupić się na własnych myślach, milion pytań na sekundę,o których zazwyczaj sobie przypominam na sprawdzianach albo wtedy kiedy powinnam już spać (np.kiedyś zaczęłam się zastanawiać czy pingwiny mają kolana na teście z fizyki xD).
    Zapraszam na nowy post, po 3 miesiącach przerwy

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny wpis, a sukienka piękna! Nosiłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz prześlicznie w tej sukience!
    Ja przed snem zwykle myślę, co mnie czeka nastepnego dnia, co muszę zrobić itp HAHA
    Ale filozoficzne pytania jak najbardziej goszczą w mojej głowie.
    live-telepathically.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  17. Ja kiedyś nie lubiłam myśleć. Nie zastanawiałam więc nad wszystkim. Nie analizowałam nic. Jednak z czasem zmieniło się to i tak jak Ciebie czasem mnie to przytłacza. Myślę, że jednak warto to i owo sobie przeanalizować.
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja zawsze za dużo myślę, ciąciąe analizuje. Za mało jest w moim życiu spontanicznych decyzji i chciałabym to zmienić bo im więcej się zastanawiam, ty bardziej cierpię

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    https://pisany-z-pasji.blogspot.com/2016/06/wena-czy-wprawa-jak-to-jest-z-pisaniem.html?m=0#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  19. Dosyć często myślę o tym co jest po śmierci. Szczególnie gdy w moim otoczeniu ktoś umiera. Jednak szybko zajmuje się czymś innym i o tym "zapominam". $17.99
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Dokładnie, niby każdy myśli,ale nie zawsze skutecznie. Czasem warto usiąść na spokojnie i nad czymś ważnym zastanowić się dłużej, porządnie przeanalizować. Warto.
    Swoją drogą te kilka pierwszych pytań, które napisałaś na początku notki - teraz będzie mnie to zastanawiać haha..
    Śliczne zdjęcia i piękna sukienka!! <3
    17,99$
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo podoba mi się ta sukienka. :) Jest śliczna.

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też bardzo często nad wszystkim myślę i analizuje, tak jak napisałaś świetnym lekarstwem na to jest bieganie czy jazda na rolkach, można wtedy wyładować te emocje, które siedzą w środku.
    Swoją drogą śliczna sukienka, a zdjęcia wyszły naprawdę super ! :)

    Jeśli masz czas lub chęć to zapraszam --> blueedaisy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. skomplikowany temat nie powiem :D

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Życie często skłania nas do różnych refleksji. Ja również często zastanawiam się mad głównym sensem mojego życia, a najbardziej nad tym czy ono w ogóle ma sens? twierdze, że nic nie dzieje się bez przyczyny i wszystko musi się dziać, tak po prostu.

    http://sisters-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Mil! Wyglądasz cudownie! Ta sukienka ślicznie się na Tobie prezentuje.
    Czasem myślenie o wszystkim i o niczym może mieć pozytywne skutki, lecz w nadmiarze jest to dosyć niebezpieczne.

    Pozdrawiam ♥
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  26. Sukienka jest cudowna!!
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczna sukienka, myślałam żeby ją zamówić
    kliknięte

    OdpowiedzUsuń
  28. Prześliczna sukienka!
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Każdy zadaje sobie takie pytania, ale nikt nie potrafi na nie odpowiedzieć

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Amazing blog dear! :)
    Do you want to follow each other? If yes, please follow me with GFC, write a comment and I follow you back :)
    vesnamar.blogspot.rs

    OdpowiedzUsuń
  31. Sukienka jest cudowna, bardzo mi się podoba! :*
    http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczna sukieneczka ;) 17.99
    Mogłabys poklikac u mnie ? odwdzięczę się marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Prześliczna sukienka! Mega mi sie podoba!
    Cena sukienki to - US$17.99

    https://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękna sukienka *.*
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetnie dobrane miejsce do prezentowanej stylizacji, a może odwrotnie? :D Bardzo fajnie to ze sobą współgra i się dopełnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Sukieneczka jest fajna, zastanawia mnie ona w kolorze baby blue jakby wyglądała :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  37. Twoja sukienka jest przepiękna! <3

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. mi też dawka snu pomaga ! Śliczna sukienka <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. super sukienka, szukam bardzo podobnej i nie moge znalesc w polskich sklepach :D
    Post super ale więcej uśmiechu :D:D

    Przy okazji zapraszam do siebie http://poprostuwiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Sukienka jest bardzo ładna, ślicznie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękna ta sukieneczka!!<3
    Love<3

    http://www.justcleo.pl/2016/06/casual-outfit-long-cardigan-denim-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  42. tak jęst. czesto tak mam że myśle o sprawach o których nie powinnam ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. piękne zdjecia, jesteś cudownie opalona *_*

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :)

    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  44. ślicznie wyglądasz, a sukienka idealnie ci pasuje :)
    pomagam - 22,62$ :)

    Kochana jeśli możesz kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki;*
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/06/przygotowanie-do-lata-z-shein-i-kilka.html

    OdpowiedzUsuń
  45. Ślicznie wyglądasz! Tak naprawdę nawet w nocy nie mamy przerwy od myślenia, bo sny odzwieciedlają wszystkie nasze myśli :)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  46. Mam tak samo jak ty, często zadaję sobie jaakieś niepotrzebne pytania i mnie dręczą cały dzień
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  47. Udanego wieczorku :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetna ta sukienka ! <3
    http://dyskonciara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. czasami też zadaję sobie milion tego typu pytań ;D
    świetne zdjęcia! ;*

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. zakochalam się w tej sukience <3

    OdpowiedzUsuń
  51. super, znasz Dode? ona też jest z ciechanowa

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka