Jak zwykle później.. - Darmowa wysyłka

Ludzie zmiennymi są, racja. Zgadzam się. Człowiek może zmienić się nawet o 360 stopni. Co mnie o tym przekonało? Moja osoba. Kiedyś wszystko dopięte na ostatni guzik przed czasem, a teraz.. teraz mi go brakuje. Nie wiem czy słyszeliście, ale od 2016-6-12 do 2016-6-14 Shein zapewnia bezpłatną wysyłkę aż w 100 krajach. Termin upływa dzisiaj. Przepraszam, że informuję Was tak późno, ale nadmiar obowiązków daje się we znaki. Dodatkowo dochodzi przypilnowanie rekrutacji do szkoły. Mam nadzieję, że wybaczycie mi to. Tak czy inaczej, jest jeszcze możliwość zakupu. Uważam, że to bardzo atrakcyjna oferta. Na nie jednej stronie przesyłka kosztuje więcej niż zawartość paczki, także naprawdę warto. Wiem, że czasu tej oferty jest bardzo mało, a wybór rzeczy może być trudny i czasochłonny, więc postanowiłam Wam troszkę pomóc. Przygotowałam listę. Zdaję sobie sprawę, iż nie każdy lubi takie posty, pojawiają się one często, aczkolwiek ja chcę informować Was o każdej możliwej okazji. Shein to moja ulubiona firma i nie pisze tego, ponieważ z nimi współpracuję. Piszę to, ponieważ mają naprawdę ciekawą ofertę i wszystko dobrej jakości. Także w skrócie: Darmowa wysyłka, Shein,  od 12 do 14 czerwca, warto.


KONKURS!
Jeżeli chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać cenę przynajmniej 3 ubrań oraz link do swojego bloga w komentarzu. Ja polecę wszystkie blogi w przyszłym poście. Powodzenia ;)

Polecam:
http://marrstyle.blogspot.com/
http://zzyciawzietexd.blogspot.com/
  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

39 komentarzy :

  1. 6-US$9.99 7-nie ma ceny 8-US$7.99
    Śliczne ubrania wybrałaś :)
    http://malachowskaadrianna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 - 11,99
    2 - 9,99
    3 - 7,99

    Piękne ubrania!

    Mój blog - silvervea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twojego bloga :)
    Poklikane 11.99 9.99 7.99 9.99 10.99
    Mogę livzyc na to samo ?:)
    marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne rzeczy!
    Przejrzałam całego bloga i bardzo mi się spodobał!
    Zapraszam do siebie! Poklikałam i bardzo proszę również o pomoc w kliknięciu w kilka linków!
    http://thevogueboxx.blogspot.com/2016/06/140616-bang-good.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie proste t-shirty z konkretnym napisem, są świetne!
    Poklikane! :)
    T-shirt happy - 9,99$
    Czarny t-shirt - 7,99$
    Kolorowy t-shirt - 9,99$
    Szary t-shirt - 11,99$
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciuszki na prawdę śliczne z tego co widziałam na stronie. Zamówiłam 3 bluzeczki, cudowne. Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta koszulka z UFO... musze ją wreszcie kupić!
    Ceny: $7.99, $11.99, $9.90
    http://nekoworlds.blogspot.com/2016/06/springsummer-haul.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszulkę Normal People Scare Me mam od dawna, choc kupilam ją bardziej przez sentyment do AHS niż wyglad :)
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że shein zaoferowało na parę dni darmową wysyłkę, bo masz rację - czasem wychodzi ona nawet drożej niż sam zakup :)
    Poklikałam, 11,99$, 9,99$, 7,99$
    Mogłabyś kliknąć na banner shein u mnie pod postami? :)



    Mój blog - HELLO-WONDERFUL♥

    OdpowiedzUsuń
  10. No w sumie co racja to racja :) Shein ma baardzo obfity asortyment i ciekawe ciuszki 💖
    sisters-blonde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie :)! wszystko poklikane (np 11.99$, 9.99$, 7.99$ itd...) bardziej niż na promowaniu we wpisie, zależy mi na rewanżu :* czy mogłabyś mi również pomóc? Bardzo mi zależy! w tym poście: http://kreconowlosaa.blogspot.com/2016/06/dresslink-wishlist-na-co-czekam-tym.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Wybrałaś piękne rzeczy, szkoda, że przegapiłam tę wysyłkę.

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie, że maja darmową wysyłkę, szkoda tylko, że tak krótko.:(
    Ostatnią bluzeczkę mam, ale rewelacji nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne rzeczy wybrałaś!
    https://lucy-lusia2.blogspot.com/2016/06/summer-loading.html

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne rzeczy ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Te koszulka są bardzo fajne. :) Takie w moim stylu.

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Poklikałam ♥
    11,99$
    9,99$
    7,99$
    Zapraszam do mnie http://ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety nie zdążyłam ale cóż może kiedyś będzie też taka okazja :)
    Lubię właśnie takie zwykłe koszulki do luznych stylizacji:)
    Pozdrawiam!

    www.magdalenaw.blogspot.co.at

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie zamawiam ze sklepów tego typu, aczkolwiek promocja bardzo fajna :)

    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Powiem Ci szczerze, że mam chrapkę na koszukę nr 8 xD haha Poklikałam :*

    OdpowiedzUsuń
  21. 1. 11.99$
    3. 7.99$
    4. 9.99$

    http://kontrastowaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj, szkoda, że już po tej promocji, ta ostatnia biała koszulka by mi się przydała ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładne rzeczy wybrałaś:)Szkoda, że promocja już się skończyła.
    Ceny:
    1- US$11.99
    5- US$10.99
    10- US$9.99
    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne rzeczy :) Taka promocja to świetna sprawa :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam SheIn!
    1. 11,99$
    4. 9.99$
    10. 9.99$

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  26. No tak, darmowa wysyłka to fajna sprawa :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  27. Dobrze pamiętam ten czas jak 3 lata temu składałam podania do szkół i bałam się,że o czymś zapomnę albo przeoczę jakąś date.. ;D
    zapraszam na moj blog

    OdpowiedzUsuń
  28. Pierwsza koszulka w drugim rzędzie! <3

    Życzę więcej czasu wolnego:))

    OdpowiedzUsuń
  29. Oczywiście poklikane, super rzeczy :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Poklikane :D
    dagmaraaugustyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka