Ten pierwszy poniedziałek

Dziewięć lat temu do szkoły przyszła mała dziewczynka o imieniu Milena. Usiadła w ławce, zapoznała osoby. Początek jak zwykle krępujący, aczkolwiek każdego dnia poznawała ich coraz bardziej. Tak było do dnia dzisiejszego. Spędziła z nimi wiele radosnych chwil, jak i smutnych dni. Wspólne wycieczki, wygłupy, sprzeczki, etapy w dorastaniu, pierwsza miłość, poznawanie świata. Wszyscy uczestniczyli w jej życiu..
Pierwszego września 2015 rozpoczął się rok szkolny. Ostatni w starych ścianach. Teraz jak o tym pomyślę to czuję ogromny smutek. Z moją klasą, prawie całym składem jestem od początku podstawówki. Z niektórymi osobami  mam przyjemność być odkąd mam 4 lata. Zatem można powiedzieć, że 12 lat razem. Pojedyncze osoby odchodziły i dochodziły nowe. Najlepsze jest to, że w trzeciej klasie gimnazjum dopiero zaczęłam dogadywać się z chłopakami i innymi osobami z młodszych klas. Zazwyczaj był podział na płeć. Jako, że jestem.. a nie, byłam w klasie sportowej - dziewczyny zawsze te same. Miano takiej klasy ma ogromny minus. Na każdym obozie, turnieju przybywa wiele wspomnień. Razem nie tylko w szkole całe dnie, ale i w weekendy oraz w wakacje, ferie. Liczne wspomnienia powodują, że jeszcze trudniej się rozstać. Pamiętam praktycznie wszystkich jako małe robaczki. Przykro mi, że drużyna się rozpada, ale tak już jest. Każda z nas rusza w swoją stronę, zaczyna nowy rozdział. Nigdy nie zmieniałam otoczenia. Miałam takiego farta, że zawsze z tą samą brygadą. Z czasem mogę przyznać, że z jednej strony nie jest to dobre, ponieważ teraz bardzo trudno jest mi zmienić otoczenie. Zazdroszczę tym, którzy mieli tą okazje. Może teraz jest im łatwiej. Pomimo zakończenia trzeciej klasy ze średnią 5.61, to było najsmutniejsze zakończenie. Moment, gdy staliśmy na środku i śpiewaliśmy ze łzami.. Nie ważne czy ktoś mnie denerwował, czy kogoś nie lubiłam, ale na pewno za wszystkimi będę tęsknić.  Coś się kończy, a coś się zaczyna. Wiele mam myśli, wspomnień, ale nadal nie dociera do mnie fakt, że nie zobaczę już tych samych osób, nie usiądę już z przyjaciółkami w ławce. Aczkolwiek teraz czas optymistycznie nastawić się do liceum, nowej szkoły. Pewnie szybko zapomni się o znajomych z gimnazjum, a zaprzyjaźni z nowymi. Pomimo obiecywania o utrzymaniu kontaktu, to na przykładzie rodziców można wszystko wywnioskować. Takie życie. Trzeba żyć dalej. Musimy być dzielni. Damy radę, nowy początek, kilka łez. Nie ma co się martwić, Świat się nie kończy, musimy brnąć dalej. Aby kolejny etap się otworzył przed nami, trzeba zamknąć poprzedni. Jeszcze nie raz w życiu będą takie zmiany. Temat bez dna, więc może lepiej skończę. Każdy przecież to przeżywa. Jak to mówią: Do widzenia przyjaciele!

piżama - fashion71

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

46 komentarzy :

  1. Świetne zdjęcia :) Mam w planach podsumować 3 lata gimnazjum, więc zapraszam już niebawem na dość ciekawego posta. Nowa szkoła, nowi znajomi, jestem optymistycznie na to wszystko nastawiona :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś się kończy a coś zaczyna. Racja. :) Sama pamiętam swoje pożegnanie z klasą 3. Było smutno i wszyscy byli zalani łzami. Cieszę się o tyle że z niektórymi mam kontakt do dziś a minęło już troszkę sporo czasu. :) Życzę powodzenia w nowej szkole. Żebyś się szybko zaaklimatyzowała w nowym otoczeniu z rówieśnikami bo to najważniejsze. :)
    http://aabouteverythingg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozstania są najgorsze :(
    Piękne zdjęcia!

    Silvervea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie 'rozstania' są niefajne, ale myślę, że w liceum poznasz równie fajne osoby! ;)

    nowy post, zapraszam:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś musi się skończyć, aby coś piękniejszego mogło się zacząć!
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w tej podkoszulce ♥

    Nowy post, zapraszam http://nicolenicky01.blogspot.com/2016/06/hity-i-kity-kosmetyczne.html <<<

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejny bombowy post, jak i zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czemu zawsze masz takie REWELACYJNE posty ? :D Genialnie to ujęłaś, w bardzo mądry sposób ;) To, że idziecie do innych szkół itd. wcale nie musi znaczyć, że się już nigdy nie spotkacie :) Najlepiej dalej budować przyjaźnie i się od czasu do czasu spotkać ze sobą ;) Zdjęcia GENIALNE! *0* Typowo piknikowe ;33 Życzymy miłych i udanych wakacji ;3

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś konczy sie zaczyna sie cos taka kolej losu :) piekne zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna bluzka, ciekawy post :D
    POZDRAWIAM ♥

    http://blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawie się czyta, a bluzka powoduje u mnie uśmiech na twarzy! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie bylo zupelnie inaczej, nie przepadałam za swoją klasą wiec obeszlo sie nawet spotkania pozegnalnego, kazdy po odebraniu seiadectwa poszedl w swoja strone i nikt za nikim nie plakal :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny zestaw, śliczny kolor :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak ślicznie :*
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również dopiero w 3 kl. gimnazjum zaczęlam dogadywać się z chłopakami, szkoda, że dopiero tak późno ;_;. Super zdjęcia!
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia! <3
    Ja też teraz skończyłam gimnazjum, ale szczerze mówiąc cieszę się, że nareszcie od wrezśnia idę do liceum!
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. no tak zawsze jest jakis kres:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaka słodka koszulka! :) A post świetny ! :)
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja będę miałą jeszcze 2 długie, aczkolwiek jak dla mnie mała czasu na nowe przygody z moją klasą. Teraz, jak myślę, że za jakiś czas, w 3 gimnazjum po raz ostatni będziemy ze sobą ,,normalnie'' rozmawiać, jedynie krótkie ,,cześć'' w autobusie, gdy będziemy jechać do swoich liceum.

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Rozstania są smutne, ale trzeba pamiętać, że pozna się wiele nowych osób :)
    Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Czytając ten post przypomniało mi się moje zakończenie gimnazjum.. Osoby, które były mi bliskie teraz są tylko na 'cześć', wszystko znikło, ale w liceum poznałam nowe wspaniałe osoby, które teraz są prawie jak przyjaciele, miłość, osoby, z którymi wspólnie planujemy kolejne lata, głównie ze względu na jedno miasto studiowania:)
    Rozstania są smutne, ale czasem już tak bywa.. Tak jak napisałaś- coś się kończy, a coś zaczyna:)
    Słodka ta piżamka:3

    OdpowiedzUsuń
  22. Nienawidzę kiedy co dobrego się kończy. Ja miałam cudowną klasę w podstawówce z niektórymi znam się od przedszkola. Niby długo się już znamy, ale mam wrażenie, jakby zostało nam jeszcze tysiące tematów na jaki możemy porozmawiać i już raczej nie spotkamy się w takim samym gronie,bo każdy idzie w swoim kierunku.
    http://different0words.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też z moją klasą spędziłam wiele lat, a z kilkoma znam się od przedszkola. 10 lat w jednej szkole, aż ciężko było stamtąd wyjść...

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja w tamtym roku żegnałam się ze swoją podstawówką, ale nie byliśmy jakoś super zgrani więc w sumie nikogo to nie obeszło :((

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wiem co przeżywasz, ja z moją klasą po 9-ciu latach razem rozstawałam się 2lata temu, a pamiętam jakby to było wczoraj..Nadal łezka się w oku kręci, bo byliśmy najlepszą klasą <3
    Fajna piżama! Udanych wakacji!
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Rozstania niestety nie są przyjemne :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Rozstania bywają trudne, ale nie martw się będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  28. A ja się cieszę, że opuściłam klasę! <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Czekają teraz na Ciebie nowe znajomości :) głowa do góry, może być jeszcze lepiej :)
    Piżamka urocza, kliknięte, klikniesz też u mnie?

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. też było mi cięzko rozstać się z moja starą klasą, lecz uporałam się z tym i teraz mam jeszcze lepszą ;) u ciebie też wszystko będzie dobrze ;)
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak pomyślę, że za rok muszę rozstać się z moją klasą to aż mi się płakać chcę :(
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Megaa ;* Ta bluzka jest super. Mega komplet

    Kala-kaala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Megaa ;* Ta bluzka jest super. Mega komplet

    Kala-kaala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Wcale nie wygląda jak piżama :D
    marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Pamiętam moje zakończenie gimnazjum, ale mi smutno było^^ Gratuluję tak wysokiej średniej! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję świetnej średniej :)
    Śliczną masz bluzeczke na sobie.
    A jesli chodzi o samo zakończenie roku, to pamiętam, jak bardzo przykro było mi na zakończeniu klasy 6..
    Gimnazjum jeszcze nie skończyłam, ale myślę, że żal rozstania będzie równie duży.
    http://x-lauraxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Też byłam w klasie sportowej, ale cieszę się, że skończyłam gimnazjum. Czy będę tęsknić za klasą? Niezbyt :/
    Zazdroszczę każdemu, kto miał super klasę, naprawdę.
    Świetnie wyglądasz :)

    Pozdrawiam,
    http://wearealive111.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Też pamiętam jak kończyłam gimnazjum, aczkolwiek z doświadczenia powiem Ci, że liceum było nawet lepsze ;) Poza tym - świetne spodenki! :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. rozumiem co przezywasz ja rok temu rozstawalam sie z moja szkola po 9 latach i pamietam ze bylo to dla mnie bardzo trudne

    obserwuje
    doblazness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Kocham Twoje włosy! Są przepiękne.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka